https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/quote:Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.
Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.
De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
Waldemar is het niet met je eens.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:53 schreef richolio het volgende:
Oké. Errug. Mag niet. Maar wat is hier nu de discussie in deze? Zowel linkse als rechtse politici hebben zich hiertegen uitgesproken. Daar zijn we het toch gewoon allemaal wel over eens
Wat zei die danquote:Op donderdag 7 september 2017 23:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waldemar is het niet met je eens.
Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascismequote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een beschrijving maakt van het fascisme
Hij is accuraat, mijn uitspraak doelde dan ook meer erop dat de (linkse) daders vrij goed voldeden aan de beschrijving van fascisme.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Als de beschrijving niet accuraat is dan staat het je vrij om aan te geven waar deze niet nauwkeurig (genoeg) is.
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets moet zijn om rekening mee te houden.
De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen (Jacques Presser)quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Noem eens een voorbeeld..quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een omstreden wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Je slaat door. Dit gebeurt even goed op rechts. Ook op dat vlak van het politieke spectrum zijn extremisten en activisten die in staat zijn hun gedachtegoed op te dringen bij anderen op een dubieuze wijze. Dus je kan doen alsof het alleen op links gebeurt, maar dat is klinkklare onzin tbh.
Bizar. 😕quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Met enig historisch besef zeg je dat soort dingen gewoon niet. Maar dat bleek wel na de taart referentie van Pauw. Toen viel het kwartje nog niet helemaal bij Waldemar.
Geen Baudet fan hier overigens.
Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
Laten we even concentreren op dit nieuwsfeit.
Het kan namelijk niet zo zijn dat ik doorsla met de reden om het even gemakkelijk te zeggen, dat een ander het ook doet. Dit is een non-argument voor jouw claim dat ik zogenaamd zou doorslaan.
Dus ik vraag aan jou specifiek waar ik in mijn beschrijving doorsla. Waar precies is de redenering onjuist of onnauwkeurig?
Ik heb Thierry Baudet in diverse media de zogenaamde homeopathische verdunning uit zien leggen, maar nog steeds is dit de welbekende stok om de fascisme trommel te slaan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:51 schreef richolio het volgende:
Overigens wordt Baudet de afgelopen tijd door die "linkse media" redelijk wat geportretteerd op een best leuke manier. Daar was links ook niet blij mee hoor, die rechtse sensatiemedia altijd.
Gvd ik ken hemquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:56 schreef the-eye het volgende:
Er zijn er meer die het prachtig vinden. Deze D66 medewerker (Lid werkgroep binnenstad Eindhoven) geniet er van. https://eindhoven.d66.nl/mensen/stijn-wenders/
[ afbeelding ]
Nou doe eens een pogingquote:Op vrijdag 8 september 2017 00:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Van rechtsextremisme? Dat hoef ik toch niet te doen hopelijk.
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?
Kennen als in 'meer dan 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en wel eens gezien tijdens college/in de stad'.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
Hij heeft 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en hem wel eens gezien tijdens college/in de stadquote:
Ook in Nederland worden vreedzame demonstraties van rechts structureel met geweld verstoord door links..quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maaktequote:Op vrijdag 8 september 2017 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
Ik weet wat je bedoelt en het zou goed kunnen inderdaad. Maar ik heb gewoon geen respect voor die mensen. Op school/uni ben je helaas soort van gedwongen, maar op straat? No wayquote:Op vrijdag 8 september 2017 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend, dus de naam van dit trieste gezelschap klopt logischerwijs soberso al niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend,
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?quote:Op vrijdag 8 september 2017 04:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Is er een reden dan om die feminazis anders te behandelen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?
Ik denk dat het net als Antifa vooral ook bedoeld is om anarchisme zwart te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 04:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.
Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen
In de politiek doe je verzet met woorden, niet met bekladdingen, taarten, auto's in brand steken en bommen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.htmlquote:
quote:'Eigenlijk praten we te weinig over bedreigingen'
11-02-2016, 08:10BINNENLAND
GroenLinks-raadslid Halewijn bij het wrak van zijn uitgebrande auto ANP
Harold Halewijn begrijpt maar al te goed dat veel raadsleden overwegen te stoppen vanwege bedreigingen. Zelf twijfelde hij ook even toen afgelopen oktober zijn twee auto's in vlammen opgingen.
"Door de emotie gedreven word je op zo'n dag wel gedwongen erover na te denken", zegt het GroenLinks-raadslid uit Wormerland. "In de periode erna denk je er af en toe weer eens aan als de discussie verhardt. Maar het hoort er ook wel een beetje bij, hoe stom dat ook klinkt. Het heeft mij er niet toe gebracht om te stoppen."
Een dader voor de brandstichting is nooit gepakt, dus het motief is niet duidelijk. Halewijn gaat ervan uit dat het te maken heeft met zijn standpunt over vluchtelingenopvang: de branden waren vlak voor een debat over opvang in zijn gemeente.
Opgelaaid
Sinds de discussie over het asielbeleid afgelopen najaar oplaaide, merkte de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden een stijging van het aantal bedreigingen. Uit een enquête blijkt dat honderden raadsleden daarom overwegen te stoppen of geen nieuwe termijn willen nemen.
"Ik kan daar zeker begrip voor opbrengen", zegt Halewijn. "Je probeert je in te zetten voor de goede zaak. Het is over het algemeen een soort van vrijwilligerswerk. Als mensen dat afkeuren en duidelijk laten weten, dan kan ik me voorstellen dat dat bedreigend overkomt."
Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Daar moeten we aandacht aan besteden.
Harold Halewijn
Het zou volgens Halewijn helpen als het onderwerp meer besproken wordt door collega's. "Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Zo weet ik niet wat de ervaringen zijn van mijn mede-raadsleden. Ik denk dat we daar aandacht aan moeten besteden."
Uit de enquête rijst eenzelfde beeld: bijna de helft van de raadsleden is niet bekend met de landelijke steunpunten die zijn opgericht, een vijfde weet niet dat bedreiging gemeld kan worden bij de griffier of burgemeester.
Pro-actiever
Halewijn merkte ook dat de gemeente afwachtend reageerde. "Als ik om steun had gevraagd, had ik die gekregen. Maar er wordt niet pro-actief over gesproken en gehandeld. Dat kan beter." Zo denkt hij dat het goed zou zijn als raadsleden een training krijgen hoe je om moet gaan met agressieve burgers.
Zelf is Halewijn niet gestopt als fractievoorzitter van zijn partij. "Ik was ook wel weer gesterkt om de boodschap te blijven verkondigen."
"De berichten die je ontvangt gaan door, maar nemen af na een tijd. Als het onderwerp weer aandacht krijgt in de media ontstaat er weer een piekje, maar dat houdt mij niet tegen."
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2017 07:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.html
[ afbeelding ]
[..]
Realisme verwarren met seksisme.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs waarom feminisme nog nodig is. Ook hier.
Jij liever niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij 41 seconde. "Ik wil dat Europa dominant blank blijft".
Hij zegt het toch echt.
Wir schaffen...ehh...uns abquote:
Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hij zegt het toch echt.
Dat naast het feit dat je denk ik niet zit te wachten op nog meer hordes staatsruifvreters die nog harder drukken op de al astronomische bestelingen die Nederland kenmerken...quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, en wat is daar mis mee? Ik ben zwart en ik wil dat ook. Om dezelfde reden als waarom ik mijn dochter op een blanke school heb gezet terwijl een zwarte school dichterbij is.
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het alleen op "ras" toespitsen is te makkelijk
En hij heeft alle recht dat te vinden, willen en zeggen, niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De factor "ras" is zelf door Thierry geïntroduceerd. "Ik wil dat Europa overwegend blank blijft".
De echte racisten zijn degenen die de omvolking ingezet hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het dan een misdaad om tegen omvolking te zijn? Sterker nog, wordt je automatisch vogelvrij verklaard wanneer je dat bent? Zelfs een crimineel heeft recht op bescherming van de staat, maar iemand die tegen omvolking is niet?
Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is er in dit topic helemaal niemand die dat beweert. Buiten remlof wellicht. Maar ja, dan heb je het ook over iemand.
Misschien niet. maar het gebeurt wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Omvolking is een verzinsel. Het is nooit 'ingezet' en er wordt ook niet op aangestuurd.
Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien niet. maar het gebeurt wel.
Klinkt alsof je met Baudet prima door een deur kan, die is ook tegen genocide, omvolking en fascistische praktijken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien niet. maar het gebeurt wel.
Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.htmlquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Thierry geen bescherming van de staat krijgt? Thierry was zelf tevreden over de politie. De verf is inmiddels weggehaald door een overwegend zwart schoonmaakteam.
kijk bij 0:50
Waarschijnlijk zijn de schilderessen overwegend blank. Al die antifa lieden zijn immers blank.
Dus waarom pleiten voor een blank Europa.
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het staat gewoon uitgespeld in de plannen achter de EU, niks geheims aan verder. Ook vele uitspraken van de verschillende politici (= professionele leugenaars) zijn onomwonden.
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.quote:
Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben tegen genocide. En daar heeft "omvolking" nog al eens toe geleid in het verleden. In ieder geval de vorige keer dat fascisten het in de praktijk brachten.
Zoveel belangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
Dus waarom dan pleiten voor een blank Europa.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als neger maak je bij Antifa geen kans: http://indigenousintersec(...)7_03_01_archive.html
Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gast, die zgn. fascisten van je zijn juist tégen die omvolking...
Het kan echter zijn dat ik je verkeerd begrijp en je eigenlijk (A)FA en consorten bedoelt.
En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zoveel belangen.
Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.
Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.
En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
Het probleem ligt primair inderdaad niet bij de mensen die binnenkomen, maar bij de eigen bevolking die liever naar festivals gaat en 'op reis' dan een gezin sticht. Het Westen is een oververmoeide, oude en decadente maatschappij geworden. Anderen nemen die plek in.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat er enkele tienduizenden asielzoekers ons land binnen zijn gelaten? Overdrijf niet zo.
En anders moet je je blanke buren stimuleren om meer kinderen te maken.
Ná de omvolking? Jij kan decennia in de toekomst kijken?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En wie moet na de omvolking Thierry's deur dan schoonmaken. De blanke feministen mogen immers blijven.
Niet specifiek omvolking, maar de vrijheid van personen heeft de positie van de Nederlandse werknemer flink verslechterd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En welk belang heeft de EU precies bij omvolking? Wat heeft zij ermee te winnen?
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bingo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zolang de verscheidenen nationale identiteiten blijven bestaan zal er nooit sprake zijn van een daadwerkelijke Europese Unie. Dit is dan slechts een papieren tijger. De snelste manier om van die nationale identiteiten af te komen is massale immigratie en intern verschuiven van mensen.
Hoe hebben politici er profijt van als iedereen aan het staatsinfuus hangt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zoveel belangen.
Het eerste belang is economisch; zoveel mogelijk hongerige hangmathobbyisten binnenhengelen om steeds meer mensen aan het staatsinfuus te drukken.
Daarnaast natuurlijk dat verdeeldheid zaaien een beproefd concept is, verfijnd door de Romeinen, maar al veel ouder.
En het simpele rassenspelletje spelen, alsof het daarom draait en we boos moeten zijn op die migranten. Die komen ook gewoon met een RSVP-uitnodiging van Angie Merkel in de zak de koek opknabbelen, dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen.
Het wendt de ogen wel mooi af van de echte criminelen; zij die dit hele plan opstellen en uitvoeren.
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verwijderen van een bevolkingsgroep uit je samenleving is juist omvolking. Dat is wat Baudet toch wil?
Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:
Even schaamteloos link copy van GS die er weer eens spot on op zit.
https://www.geenstijl.nl/(...)s-van-maison-baudet/
Uit de vk
[ afbeelding ]
En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
En dat stuit op enorme weerstand van de mensen die wel waarde hechten aan hun cultuur. Met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou de Groote Communist de Gulag dan in Gelderland of toch in Groningen willen hebben?quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
Moet Amerika dan weer terug naar de roodhuiden, the native Americans.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tegen alle verwachtingen in is mijn dochter blank, blond en met groene ogen geboren. Wel met een platte afrikaanse neus en ze lijkt als 2 druppels water op mij dus ik hoef er niet aan te twijfelen of het wel echt mijn dochter is. Maar dat wist ik niet van tevoren.
De reden dat ik europa graag in meerderheid blank zou willen houden heeft niet te maken met de huidskleur van de mensen maar met de problemen die gepaard gaan met grootschalige immigratie vanuit landen met een ver afwijkende cultuur. De reden dat ik mijn dochter op een blanke school zet heeft niet te maken met de kleur van de kinderen maar omdat die kinderen Nederlands spreken, omdat die kinderen niet gebukt gaan onder verschillende achterstanden, omdat daar niet de klas voor 70% bestaat uit zwakke leerlingen die extra aandacht nodig hebben waardoor er geen aandacht voor mijn dochter overblijft. Dergelijke problemen die je nu in achterstandswijken en zwarte scholen ziet wil ik liever niet in de gehele eu.
Daarbij, Europa is van oorsprong blank. Het is volstrekt voor de hand liggend en in lijn der verwachting dat Afrika in meerderheid zwart is, dat de inwoners van Azië in meerderheid spleetogen hebben en dat de inwoners van Europa in meerderheid blank zijn. Dat is niet vreemd en het is ook niet erg dat mensen dat zo willen houden.
De EU heeft in ieder geval een dikke vinger gehad in de Arabische 'lente', die een groot deel van de vluchtelingenstromen heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dus de vluchtelingenstroom is volgens jou gecreëerd door de EU?
Dan zullen die ook wel al die oorlogen en de global warming hebben veroorzaakt met dat doel.
imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ie praat en schrijft als een fascist? Is dat nooit bij je opgekomen?
Niet de Volkskrant. In een achtergrondverhaal werd de vraag opgeworpen in hoeverre Baudet extreem-rechts is. Zeer legitieme insteek omdat veel mensen zich dat oprecht afvragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef Red_85 het volgende:
Even schaamteloos link copy van GS die er weer eens spot on op zit.
https://www.geenstijl.nl/(...)s-van-maison-baudet/
Uit de vk
[ afbeelding ]
En wie was daar voor verantwoordelijk? Wie gingen er als haviken op zitten om vooral hem schaamteloos te vergelijken met een fascist en zo de sfeer rond zijn persoon te katalyseren?
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Nog nergens gelezen dat Baudet mensen wil verwijderen, maar misschien heb je ergens een bron?
Imams die oproepen tot geweld worden meteen opgepakt en uitgezet indien mogelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
imams en haatbaarden praten alsof ze niet moslims gaan vermoorden. Maar dat wordt niet breed uitgemeten in de krant. Dan is het opeens not done om varkenskoppen op hun stoep te leggen.
Ik heb hem nog niet horen oproepen tot geweld. Vergelijk dat eens met de spreuken van een haatbaard.
Ernstig hypocriet.
Als er zand in je kamer waait, kan je het raam openlaten en de boel laten verergeren of het raam dichtdoen en genieten van het strandje dat je al hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is tegen de homeopatische verdunning van ons volk, toch? Dan moeten de vreemde stoffen dus weer verwijderd worden om die verdunning ongedaan te maken.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Omvolking krijg je door veel mensen uit andere landen en continenten juist toe te laten.
Als je vindt dat er een blanke meerderheid moet blijven, zul je toch mensen op grond van huidskleur moeten verwijderen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hij zegt het toch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |