abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:00:55 #26
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173650887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:54 schreef richolio het volgende:

[..]

Nou, je insinueert dus dat dergelijk gedrag een typisch trekje is van links. Ik bedoel met mijn post dus te zeggen dat dat niet zo is, gezien dat even goed op rechts gebeurt. En dan heb je het ook nog eens over karaktermoord, "dehumanisatie" en fysiek geweld (louter door links dus). Het eerste wat ik benoemde vind ik onnauwkeurig, maar wat betreft dit laatste vind ik dat je gewoon doorslaat. Of heb je wat voorbeelden van zulk gedrag?
Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173650888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Gvd ik ken hem :')
Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
pi_173650894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij kent mensen met zo'n epische kuif?
Kennen als in 'meer dan 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en wel eens gezien tijdens college/in de stad'.
pi_173650897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Gvd ik ken hem :')
Omg hoe dan? :')
pi_173650899
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zat in hetzelfde jaar als ik op de uni, wel eens colleges samen gehad
pi_173650900
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij heeft 20 gemeenschappelijke vrienden op facebook en hem wel eens gezien tijdens college/in de stad
pi_173650909
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
pi_173650916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen exclusief en typisch. Ik hoop dat je dit begrijpt?
Er zijn dagelijks voorbeelden in de Verenigde Staten van Antifa criminelen die Trump supporters te lijf gaan onder het mom van antifascisme en 'hate-speech is not free speech'.
Zoek het op via YouTube!
Ook in Nederland worden vreedzame demonstraties van rechts structureel met geweld verstoord door links..

andersom zie je dat eigenlijk nooit hier.. dat rechts een demonstratie van links komt verstoren, laat staan dat ze dat met geweld doen...

Typisch..
pi_173650919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dit soort mensen eigenlijk niet. Als je geweld goedpraat op twitter met je bakkes ernaast ben je bijna verzekerd van relatief veel negatieve aandacht. Doe het lekker op fok! als je zoiets kwijt moet.
Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte :')
pi_173650927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja eens man, sommige mensen voelen echt de noodzaak om IRL overal over te zeiken. Die guy van eerder deed dat ook al over zijn geaardheid, terwijl niemand er een probleem van maakte :')
Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
pi_173650936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je moet je sneeuwvlokje- en slachtofferpunten toch ergens vandaan halen?
Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
pi_173650952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:13 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja man, ik word echt misselijk van dat soort volk, echt een hekel aan. Ik had een andere homo als huisgenoot en hij was gewoon baas als maar zijn kan. Geen gezeik erover. Jij neukt mannen? oke aight man, lachen toch voor je? Thats it.
Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
pi_173650960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik volg de (anti-)sjw scene op youtube iets meer dan goed is voor je mentale gezondheid en het lijkt mij zo tergend vermoeiend om naar een uni te gaan waar dat gejank mainstream is geworden. We lopen altijd een paar jaar achter op de VS, maar de tekenen van een groeiende populariteit zijn hier ook al helaas.
Ik weet wat je bedoelt en het zou goed kunnen inderdaad. Maar ik heb gewoon geen respect voor die mensen. Op school/uni ben je helaas soort van gedwongen, maar op straat? No way
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:28:47 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173650985
Die TT :')

Grab em right in the pussy..

Verder.. als je op een kistje gaat staan schreeuwen om aandacht.. ja dan word je deur wel eens vies..
Get the fuck over it man.. zielig geneuzel om niets..
  vrijdag 8 september 2017 @ 01:37:44 #40
104871 remlof
Europees federalist
pi_173651008
Niks mis met verzet tegen echte fascisten.
pi_173651109
Ik had ook wellicht niet zo heftig moeten reageren in dit topic, maar dergelijke uitspraken nodigen nu eenmaal uit tot gelijksoortige acties wanneer men een sterke verbondenheid heeft met het onderwerp van de uitspraak. Maar goed, we zien bij een confrontatie vooral elkaars fouten en niet elkaars goede eigenschappen. Waardoor je daar dus op focust.

Ik ben het nog steeds niet eens met de actie, elk protest zou uitgevoerd moeten worden zonder het vernietigen van eigendom of het in gevaar brengen van mensenlevens. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
pi_173651113
quote:
Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend, dus de naam van dit trieste gezelschap klopt logischerwijs soberso al niet.

Ik veronderstel dat Dr. Baudet, mocht ie de kans krijgen, dat ook ter sprake zal brengen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173651350
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 september 2017 @ 04:26:15 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173651356
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 september 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Anarchisme en feminisme zijn wederzijds uitsluitend,
Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.

Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 8 september 2017 @ 06:54:03 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173651537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 04:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dat op een fatsoenlijke manier kan niet nee, maar dit is gewoon lachwekkend kinderachtig gedrag. Maar daar heb jij blijkbaar geen moeite mee, dus ik kom van de week wel even schijten in je achtertuin om je een plezier te doen.
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?

Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Laffe huichelaar
pi_173651576
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?
Is er een reden dan om die feminazis anders te behandelen?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173651583
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 04:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Inderdaad. Als er 1 ding is waar feministen nat van worden is het wel uitgebreide staatssteun voor (niet eens per se) zielige vrouwen.

Ik denk dat een hoop van die anarchisten van de afgelopen jaren zichzelf zo noemen omdat ze "zo lekker ruig en onbezonnen" doen :')
Ik denk dat het net als Antifa vooral ook bedoeld is om anarchisme zwart te maken.

Ironisch, want Baudet als tegenstander van de neofascistische EU staat dichter bij anarchisme en de agressieve feminazis dichter bij het fascisme.
pi_173651584
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
In de politiek doe je verzet met woorden, niet met bekladdingen, taarten, auto's in brand steken en bommen.

Als je dat niet kan heb je niets in de politiek te zoeken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_173651607
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld..
https://nos.nl/artikel/20(...)er-bedreigingen.html
quote:
'Eigenlijk praten we te weinig over bedreigingen'
11-02-2016, 08:10BINNENLAND

GroenLinks-raadslid Halewijn bij het wrak van zijn uitgebrande auto ANP
Harold Halewijn begrijpt maar al te goed dat veel raadsleden overwegen te stoppen vanwege bedreigingen. Zelf twijfelde hij ook even toen afgelopen oktober zijn twee auto's in vlammen opgingen.

"Door de emotie gedreven word je op zo'n dag wel gedwongen erover na te denken", zegt het GroenLinks-raadslid uit Wormerland. "In de periode erna denk je er af en toe weer eens aan als de discussie verhardt. Maar het hoort er ook wel een beetje bij, hoe stom dat ook klinkt. Het heeft mij er niet toe gebracht om te stoppen."

Een dader voor de brandstichting is nooit gepakt, dus het motief is niet duidelijk. Halewijn gaat ervan uit dat het te maken heeft met zijn standpunt over vluchtelingenopvang: de branden waren vlak voor een debat over opvang in zijn gemeente.

Opgelaaid

Sinds de discussie over het asielbeleid afgelopen najaar oplaaide, merkte de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden een stijging van het aantal bedreigingen. Uit een enquête blijkt dat honderden raadsleden daarom overwegen te stoppen of geen nieuwe termijn willen nemen.

"Ik kan daar zeker begrip voor opbrengen", zegt Halewijn. "Je probeert je in te zetten voor de goede zaak. Het is over het algemeen een soort van vrijwilligerswerk. Als mensen dat afkeuren en duidelijk laten weten, dan kan ik me voorstellen dat dat bedreigend overkomt."
Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Daar moeten we aandacht aan besteden.
Harold Halewijn
Het zou volgens Halewijn helpen als het onderwerp meer besproken wordt door collega's. "Eigenlijk praten we er onvoldoende over in de raad. Zo weet ik niet wat de ervaringen zijn van mijn mede-raadsleden. Ik denk dat we daar aandacht aan moeten besteden."

Uit de enquête rijst eenzelfde beeld: bijna de helft van de raadsleden is niet bekend met de landelijke steunpunten die zijn opgericht, een vijfde weet niet dat bedreiging gemeld kan worden bij de griffier of burgemeester.

Pro-actiever

Halewijn merkte ook dat de gemeente afwachtend reageerde. "Als ik om steun had gevraagd, had ik die gekregen. Maar er wordt niet pro-actief over gesproken en gehandeld. Dat kan beter." Zo denkt hij dat het goed zou zijn als raadsleden een training krijgen hoe je om moet gaan met agressieve burgers.
Zelf is Halewijn niet gestopt als fractievoorzitter van zijn partij. "Ik was ook wel weer gesterkt om de boodschap te blijven verkondigen."

"De berichten die je ontvangt gaan door, maar nemen af na een tijd. Als het onderwerp weer aandacht krijgt in de media ontstaat er weer een piekje, maar dat houdt mij niet tegen."
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173651686
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 01:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou doe eens een poging
quote:
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')