Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.
Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.quote:Overigens is wegkwijnen in een achterstandswijk terwijl je rond moet komen van een bijstandsuitkering geen normale toekomst. Dat is wel het toekomstbeeld voor het gros.
Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?quote:Hoeveel asielzoekers komen in Zwitserland terecht? En ligt dat aan hun beleid of aan de overlevingskansen in het land?
Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lees je post eens terug? Moet je dan niet een beetje lachen om jezelf?
Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Totale nonsens. Is echt niets van waar.
Ik kan morgen op vakantie naar Turkije op een toeristenvisum, dan ben ik niet illegaal, heb immers een visum. En dan kan ik daar gewoon asiel aanvragen.
Echt complete nonsens wat je hier stelt.
Yep, klopt zo ongeveer wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar je mag altijd dm'en hoor..
Al weet ik precies hoe dat gaat.. dan geef ik mn adres.. vind jij het te ver en blijkt dat je 150cm bent.. een dikkertje.. en een toetsenbord held.. waar je dan nooit meer iets van hoort irl..
Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg toch gewoon wat ik vind.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies... beetje dreigen.. beetje frunniken.. en dat was het dan weer..
Veel praten maar niets zeggen..
quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat ik vind?
Omdat ie aandacht krijgt waar ie om staat te schreeuwen en een deur geverfd is (waardoor ie langer mee gaat) is er paniek?
Man man... de hele toetsenbordwereld stort in..
Wishful thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.
"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:39 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Wishfull thinking. Derde generatie migrantenkinderen doen het namelijk bijzonder slecht:
Derde generatie migrantenkinderen blijft achter in groep 8
Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.
Echt he..quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen grond voor het toekennen van een aanvraag, maar grond voor mensen om niet naar een derdewereldland te reizen.
Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.quote:Voor de nieuwkomers zelf ja, niet voor hun kinderen en kleinkinderen.
Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen. Water loopt naar het laagste punt, dan kun je het laagste punt iets ophogen maar als het nog steeds het laagste punt is loopt al het water daar nog steeds naartoe.quote:Dat zijn cijfers die ik zo niet paraat heb. Maar als je dan toch veronderstelt dat er een causaal verband ligt tussen die 2; waarom zagen we dan geen vermindering aan asielzoekers toen het asielbeleid behoorlijk versoberd werd?
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"De migrantenkinderen lopen wel in, maar het verschil blijft. Nederlandse leerlingen en kinderen van westerse migranten halen gemiddeld een score van 53 punten. Eerste generatie migrantenkinderen halen er gemiddeld 40; kinderen uit de tweede generatie 42, en uit de derde generatie 47."
"Bijzonder slecht."
Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op een toeristenvisum, een geldige verblijfstitel dus; ja. Heel goed.
Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aanvragen mag altijd, maar niet vanuit Europa. HElemaal als je niet te vrezen hebt voor je leven.
Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?quote:Die hebben het wellicht iets beter maar kosten de Nederlandse belastingbetaler nog steeds zo'n 3 ton over hun volledige leven. Daar hebben wij als maatschappij alleen maar last van. Plus dat ook hun kinderen en kleinkinderen crimineler zijn.
Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?quote:Omdat ons asielbeleid na versobering nog steeds ruimhartiger is dan de meeste andere landen.
Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geldig voor een tijdig verblijf. Ik ben pas illegaal op het moment dat ik blijf na het verstrijken van mijn visum maar ik kan voor die datum al asiel aanvragen.
Ah, ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
Wat ben jij mensonterend achterlijk. De teringquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Cijfers zijn dan ook van het CBS, die zullen het wel ietsjes rooskleuriger hebben gemaakt.
'Hier, een bron!'quote:
Je kunt prima selecteren bij iemand die zijn anvraag vanuit het buitenland doet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe wil je überhaupt een selectie toepassen en criteria hanteren als je niet selecteert?
Nee, met mijn oma het ik een emotionele band. Met Kwame uit de sloppenwijken van Monrovia niet.quote:Aha, dus als jouw oma ziek is en je wat voor haar moet doen ga je lopen klagen dat het geld kost?
Als mijn auto kapot is,mag ik dan bij jou komen vragen om de rekening te betalen of moet ik het zelf maar uitzoeken?
Klopt, en dat blijkt ook want de aanvragen in west europa overstijgen de aanvragen in oost europa ruimschoots. Waarom: omdat ons beleid ruimhartiger is en wij royale uitkeringen hebben.quote:Maar hoe ruimhartiger hoe meer asielaanvragen lijkt me, toch?
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik zeg? Als je een visum hebt, heb je een geldige verblijfstitel dus ben je niet illegaal. Jij stelt dat mensen hier überhaupt geen asiel meer aan moeten kunnen vragen tenzij ze niet illegaal zijn, terwijl strikt genomen iedereen die voet aan wal zet zonder geldige verblijfstitel illegaal is. In de regel doelen we met illegalen op mensen die hun asielprocedure hebben doorlopen en een inreisverbod hebben gekregen maar toch nog in Nederland blijven.
Nee hoor, ik vind dit allemaal niet normaal, in een democratie bestrijd je politiek met politiek en grijp je niet naar de fysieke middelen. Maar sommigen zijn zo overtuigd van hun gelijk dat je het alleen met fysieke middelen duidelijk kan maken blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat Fortuyn een drollentaart in z'n bek heeft gekregen, vind jij het prima om iemand die alle ophef over dit gedoe overdreven vindt, in z'n smoel te schijten?
Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
Je hebt nu allemaal van simpele mensen op Twitter die het adres van die Waldermar Tornstra aan het posten zijn. Ook een beetje jammer.
Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee met illegalen bedoelen we mensen die geen geldige verblijfstitel hebben. En dan zou je dus uitgesloten moeten worden van een asielaanvraag.
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben jij mensonterend achterlijk. De tering
Onzin. dat leg ik je net uit.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is dus iedereen die asiel aanvraagt. Je vraagt dan een geldige verblijfstitel aan omdat je die niet hebt.
Onzin.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent pas illegaal als je asielaanvraag ongeldig is en je niet langer mag blijven.
Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom dat? is toch lachen als zijn voordeur dadelijk onder een nieuw likje verf zit? Of is het dan opeens niet meer lachen?
Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onzin.
Als je de grens stiekem overglipt zonder visum ben je ook illegaal.
Als je toeristenvisum is verlopen en je gaat niet weg ben je ook illegaal.
Het wordt nu pijnlijk. Stop maar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
quote:
twitter:annefleurdd twitterde op donderdag 16-03-2017 om 12:37:47Ik wil een taart op @thierrybaudet gooien. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.twitter:WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Asielaanvraag en illegaal zijn zijn 2 verschillende zaken die niet per definitie met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over mensen die een asielaanvraag doen? Daar vallen deze voorbeelden toch niet onder?
Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?
Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Hahah wat een triest stuk tuig ben jij blijkbaar.
Lijkt me eerder de kliek van Anne Kut, maar weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?
En als hij een kogel kopt is het zeker ook zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen bij #Pauw – Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet
Filmpje:
http://politiek.tpo.nl/20(...)-van-thierry-baudet/
Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Acteur Waldemar Torenstra: Bekladding is eigen schuld van Thierry Baudet
Wat heeft haar mening te maken met "de linkse kliek"quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik de hypocrisie van de linkse kliek probeer aan te tonen?
Hoe verrassend voor een acteur he..quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Goh. Die Waldemar woont geriefelijk in een peperduur pand midden in de grachtengordel. Lekker ver weg van de multiculturele ellende. Hoe verrassend weer.
Als Baudet besluit tot een lavendeltuinputsch wordt hij echt wel vastgezet, daar hoeven extreemlinkse gekkies geen mensen met afwijkende meningen voor te bedreigen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 06:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen echtr fascisten mag je dus enkel op fatsoenlijke manier optreden?
Bij de volgende NSDAP zullen ze onder de indruk zijn van je welgemikte 'dit vind ik niet leuk meneer Hitler'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |