Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?quote:
Hou toch op man.. links rechts boven onder..quote:
Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Daarbij.. Een vriendin van mij heeft een prachtig kind.. Ze rent en speelt en geniet, schommelt zoals een kind hoort te doen..
En dan komt er een of andere klapmongool vertellen dat dat fout is omdat ze een halfbloedje is?
Flikker toch op man.. zo'n sneuneus heeft geen enkel bestaansrecht.. Hij heeft geen idee waar ie het over heeft en schreeuwt een beetje in het rond..
Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Over die zielepoot die over kleuren van mensen aan het schreeuwen is.. De verschillende kleuren van ogen maakt toch ook geen hol uit?
Wat is dat nou voor onzin? Dat hij ff bepaald dat de persoon die ik leuk vind afgekeurd word omdat er een kleurtje op zit?
Mensen die dat soort lui serieus nemen snappen het niet helemaal.. met hun "blank" geleuter..
Oorlog=economie=migratie van mensen
Waarom zou er overal iets achter gezocht moeten worden? Ben je zo paranoide?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Voor wat moet deze anekdote een bewijs vormen?
Voor een dubieuze vriendenkring?
Over wie ging dit topic ook al weer? Dat hij het wat omslachtig doet zegt alleen maar meer over zn agenda en persoonquote:Op vrijdag 8 september 2017 13:04 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Wie is hij in deze? Een Fok! user? Baudet?
Ja maar dat komt omdat de personen incapabel zijn of niet willen, niet omdat het een onoplosbaar probleem is.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het faalt al bij handhaven en dergelijke. Nogmaals op termijn zie ik hier geen oplossing voor. Zeker niet in de politiek van de huidige politieke partijen. En dan laat ik de EU er maar buiten. Ik zie op dit moment nergens een politicus met voldoende daadkracht en ook charisma die dit soort problemen kan oplossen. In binnen en buitenland.
Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De oorzaken van die stroom zijn ons uitnodigende beleid. Dat hebben we zelf in de hand.
De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze onzin zo hardnekkig is. De oorzaak van de stroom aan asielzoekers is dat er zoveel mensen ontheemd raken. Ons beleid heeft er weinig mee van doen.
Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Begin eens met iedereen die illegaal europa bereikt uit te sluiten van een verblijfsvergunning en ga dat eens consequent handhaven. Nu ndoig je mensen uit om illegaal te komen want als je er door weet te glippen heb je de jackpot in de ogen van die mensen.
De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De stroom richting China, australie, Peru etc. Ligt toch een stuk lager dan richting (west) europa terwijl die landen toch echt op dezelfde planeet liggen.
Kennelijk doen zij iets in hun beleid waardoor zij niet de problemen binnenhalen.
Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met iedereen die illegaal Europa bereikt? Kun je hier wat jou betreft niet eens meer asiel aanvragen?
De overlevingskansen zijn in China net zo groot en de kans om een normale toekomst op te bouwen is geen grond voor asiel. Want als dat zo zou zijn kunnen we wel 6 miljard wereldburgers uitnodigen naar europa.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overlevingskansen en kans een normale toekomst op te bouwen, zijn hier een stuk groter, ja.
Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedereen die illegaal binnenkomt: dus zonder paspoort en/of op een gammel bootje. Iedereen die niet langs de reguliere paspoortcontrole gaat en die opzettelijk omzeild.
Ik heb je dit gisteren al uitgebreid uitgelegd.
Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als mensen een paspoort hebben hoeven ze ook geen asiel aan te vragen hè. Als mensen geen geldige verblijfstitel hebben zijn ze strikt genomen illegaal maar de wet geeft mensen de mogelijkheid om dan asiel aan te vragen.
Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Asiel vraag je aan omdat je in eigen land niet veilig bent, niet omdat je geen paspoort hebt. Dat heeft er NIETS mee te maken.
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.twitter:WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Totale nonsens. Is echt niets van waar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je asiel aanvraagt in een ander land ben je strikt genomen illegaal in dat andere land omdat je geen verblijfsvergunning hebt.
En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi, weten we dat ook weer. Iemand het adres van Anne Dekker voor mij? Ik heb namelijk een andere mening van haar, en wil dit graag duidelijk maken dmv. vernielingen, en mijn uitwerpselen. Geen probleem hoor, Anne vind deze manier van discussie voeren in een democratie volledig normaal het is immers geen kogel.twitter:WNLVandaag twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 10:22:23Activiste Anne Fleur Dekker keurt actie tegen Baudet goed: ‘Het is geen kogel’ https://t.co/amk3MZTmHd #wnl reageer retweet
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijt daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En daarom moet je dat hier plaatsen in ipv het zelf even aan haar te vragen?
Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat teruggelezen naar jouw reacties, jij vind het ook maar allemaal een beetje overdreven. Mooi, dan verzoek ik ook even jouw adres, kom je even in je bek pissen en schijf daarna je gezicht vol. Wat voor een kleurtje wil je op je voordeur? moeten ons immers niet zo aanstellen, je deur is dan immers weer netjes gelakt, zo gaan we om met mensen die een andere mening hebben.
Ik heb geen oven, dus een taart bakken gaat moeilijk, en denk niet dat de lokale bakkerij eraan mee wilt werken.quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is Baudet nou ook al in z'n bek gescheten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |