Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe verrassend voor een acteur he..
Genoeg plekken waar mensen lekker op zichzelf kunnen wonen.. maar dat willen ze niet..
Beetje klagen.. want anders weten ze niet wat ze met hun leven moeten..
Genoeg (nouja genoeg..) goedkope huurwoningen elders in het land
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.
Ik vind dat hypocriet.
Wie is ons? Blanke enclaves?quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die ons de multiculti en "diversiteit" opleggen, maar zelf wonen ze lekker veilig in blanke enclaves. Nee, laat de gewone arbeiders in de buitenwijken maar de klappen opvangen.
Ik vind dat hypocriet.
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.
En daarmee legt-ie ons, als acteur, iets op. Juist ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
Ohja er zijn ook mensen die hun leven laten beheersen door wat er op tv is.. Was ik even vergeten..quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij zit regelmatig bij Pauw en RTL Late Night om zijn evangelie te verkondigen, ja.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocriet.
LOL.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een acteur die ons diversiteit oplegt. Juist ja.
Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Legitieme journalistieke insteek. Die vraagt waart rond, en daarom is het goed dat de media daar aandacht voor hebben.
Dat mensen weigeren te lezen, is niet het probleem van de VK.
Beetje later poging om de media monddood te maken van de FvD-fanboys.
Niet zo gek. Hun lezers zitten hier achter.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaaf wel dat Joop.nl ook gewoon niks bericht over deze gebeurtenis. Toch wel een broeinest van linkse gekkies.
Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want Baudet is een echte fascist? Laat je nakijken man.
Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg ik dat Baudet een echte fascist is?
Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Ze weten bij de media dondersgoed wat gelezen wordt en wat ze kunnen gebruiken als laffe smoes.
Het soort stukjes uit de quotes, die doen het. Dat weet jij ook wel koos.
Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals: niet het probleem van de VK. Was ook een prima artikel en het is goed dat de krant er aandacht aan besteedde.
Net zoals recent een groot artikel in de VK stond dat als insteek had wat cultureel marxisme is en of het echt bestaat. Die term wordt steeds meer gebezigd, dus goed dat de krant hier aandacht voor heeft.
Niets nobels aan. Een krant moet weten wat er leeft en actuele thema's belichten en achtergronden en analyses bieden. En ja, die kunnen soms pijnlijk zijn voor sommige lieden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na 26 jaar moeten ze wel toegeven.
Maar wat is de vk toch een nobel medium....
Echt koos, je ziet zulke de wereld heel raar.
Moet je toch wat beter begrijpend lezen. Remlof zegt dat er niks mis is met je verzetten tegen een echte fascist.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aangezien dit topic over Baudet gaat en lieden die zijn huis vandaliseren omdat ze hem een fascist vinden, leek me dat aannemelijk.
vanuit het oogpunt van de concurrent kan ik me voorstellen dat ze liever clowns als Wilders en Baudet groot wil hebben dan serieuze concurrenten als de VVD en CDA. Want daar komen die stemmen vandaan en je weet dat daar verder toch niks mee gedaan wordt door die partijen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:20 schreef tralalala het volgende:
De Pechtold- en Yasserjugend doen er wel alles aan om FvD groot te maken, wat winnen ze daar dan precies mee vraag ik mij af? Ze willen blijkbaar gewoon chaos.
Ja, al die moslims die gediscrimineerd worden ook.quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
WaldemarGewoon lekker die 'je maakt het er zelf naar' gooien in de discussie
Al die meisjes in korte rokjes die aangerand worden kennen deze wel denk ik.
Ik heb er nu wel een beetje spijt van dat we haar tot vertegenwoordiger van de (s)link(s)e kliek hebben verkozen.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het CBS is een semi-overheidsinstantie, dus die zijn er bij gebaat om een zo rooskleurig mogelijk beeld te schetsen van de multiculturele samenleving.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.
Ja, bizar...quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Thierry Baudet heeft een mening, iemand is het daar niet mee eens en kiest er vervolgens voor om de eigendommen van Thierry Baudet te vernielen. De aanhang van Thierry Baudet, en vele anderen, vinden dit niet kunnen. Daarnaast is het ook gewoon strafbaar. Vervolgens is er toch een deel van de aanhang van Baudet die vervolgens oproept PRECIES hetzelfde te doen bij meneer Tornstra. Meneer Tornstra zegt iets wat zei niet leuk vinden, en dus is het wel okay dat zijn eigendommen vernield worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |