Conclusie: mensen zijn de laatste vier presidenten kritischer dan in de tijd van Truman.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Trump heeft momenteel de laagste approval rating sinds zijn aantreden en de één na laagste van alle presidenten sinds de Tweede Wereldoorlog (met uitzondering van Bill Clinton).
Tijd voor hem om een frisse, nieuwe oorlog te starten om dat wat op te krikken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Trump heeft momenteel de laagste approval rating sinds zijn aantreden en de één na laagste van alle presidenten sinds de Tweede Wereldoorlog (met uitzondering van Bill Clinton).
Alternatieve conclusie: de beste manier om populair te worden als president is in het buitenland oorlog te voeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Conclusie: mensen zijn de laatste vier presidenten kritischer dan in de tijd van Truman.
Alternatieve conclusie 2: 9/11 was het beste dat W Bush kon overkomen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alternatieve conclusie: de beste manier om populair te worden als president is in het buitenland oorlog te voeren.
Wilders hoopt ook al jaren op een aanslag naar het schijnt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alternatieve conclusie 2: 9/11 was het beste dat W Bush kon overkomen.
Speculatie die populair is op vage linkse haatblogjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders hoopt ook al jaren op een aanslag naar het schijnt.
Op korte termijn ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alternatieve conclusie 2: 9/11 was het beste dat W Bush kon overkomen.
LelijKnap, de stem van de rede in dit topic.quote:
Of je zakt, net als Clinton, eerst onderuit en stijgt daarna gestaag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op korte termijn ja.
[ afbeelding ]
Dan kun je beter een beetje middelmatig blijven dan eerst door het plafond schieten en dan door de ondergrens zakken.
In de kolenindustrie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump gaat populair worden met banen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
LelijKnap, de stem van de rede in dit topic.
Nu Macron nog.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Trump gaat populair worden met banen.
Een bankier die banen gaat maken? Tja.. wellicht zullen er wonderen gebeuren.quote:
Ik snap niet waarom je zonnepanelen wil hebben op die muur als a) Mexico voor die muur gaat betalen en b) je la bezig bent mensen de kolenindustrie in te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:50 schreef Perrin het volgende:
Die muur met zonnepanelen heb ik ook hoge verwachtingen van.
Om meer steun voor de muur te krijgen en Mexico gaat ook die panelen betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zonnepanelen wil hebben op die muur als a) Mexico voor die muur gaat betalen en b) je la bezig bent mensen de kolenindustrie in te krijgen.
Het is sowieso idioot om je onzinnige plan dan maar met zonnepanelen te financieren. Of niet, Trumpie?quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zonnepanelen wil hebben op die muur als a) Mexico voor die muur gaat betalen en b) je la bezig bent mensen de kolenindustrie in te krijgen.
Voor echt ál zijn recente voorstellen is een quote van hem in het verleden te vinden waarin hij iets vergelijkbaars afkraaktquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is sowieso idioot om je onzinnige plan dan maar met zonnepanelen te financieren. Of niet, Trumpie?
[ afbeelding ]
Helaas. Nog geen twottergenot vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
Ga meteen ff kijken of de Oranje Twittergod al wakker is.
Onzin. Ten eerste wordt er ook inhoudelijk over de muur gesproken (de hoogte, waar die moet komen, praktische bezwaren als grondeigendom, hoe die gebouwd moet worden, kosten) maar daarnaast staat er al een muur met dank aan Obama.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef LelijKnap het volgende:
Many have failed to understand the underlying basic marketing strategy. When he says; 'We're going to build a wall, and we're going to make Mexico pay for it', he is directing us to a situation where we will be talking about the (absurd) 'who pays for it' question while subconsciously becomming accepting of the idea that a wall will be build, or atleast will be distracted from the question wether we even want one or not.He is getting what he wants; he sold his product and we will pay for it. Seems like a lot of people forgot they are dealing with a businessman.
Oh ja, de fabel dat Trump er eigenlijk strategieën op nahoudt en ons allemaal een rad voor ogen draait. Die heb ik al een paar weken niet meer gelezen nu beetje bij beetje de aap uit de mouw komt dat Trump een incompetente kneus is met de verstandelijke vermogens van een 10-jarige.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef LelijKnap het volgende:
Many have failed to understand the underlying basic marketing strategy. When he says; 'We're going to build a wall, and we're going to make Mexico pay for it', he is directing us to a situation where we will be talking about the (absurd) 'who pays for it' question while subconsciously becomming accepting of the idea that a wall will be build, or atleast will be distracted from the question wether we even want one or not.He is getting what he wants; he sold his product and we will pay for it. Seems like a lot of people forgot they are dealing with a businessman.
Dat was een reactie op het 'Mexico zou het toch betalen' vraagstuk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste wordt er ook over de inhoudelijke muur gesproken (de hoogte, waar die moet komen, praktische bezwaren als grondeigendom, hoe die gebouwd moet worden, kosten) maar daarnaast staat er al een muur met dank aan Obama.
Hij zal allicht de macht van de vakbonden breken. Ook wat waard.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Een bankier die banen gaat maken? Tja.. wellicht zullen er wonderen gebeuren.
Klimaatverandering tegengaan is goed, zolang Mexico maar zal betalen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet waar want niemand trapt er in zoals dat citaat beweert en de muur wordt helemaal niet geaccepteerd en dat is ook niet nodig want er is al een muur.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het 'Mexico zou het toch betalen' vraagstuk.
Als dat lukt mag hij zich meten met Napoleon en De Gaulle.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij zal allicht de macht van de vakbonden breken. Ook wat waard.
Als verkiezingskandidaat heeft ie dat zeker gedaan. Zijn winst bewijst zijn competentie op dat vlak. Dat ie verder incompetent is als (uitvoerend) politicus staat daar los van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, de fabel dat Trump er eigenlijk strategieën op nahoudt en ons allemaal een rad voor ogen draait. Die heb ik al een paar weken niet meer gelezen nu beetje bij beetje de aap uit de mouw komt dat Trump een incompetente kneus is met de verstandelijke vermogens van een 10-jarige.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet waar want niemand trapt er in zoals dat citaat beweert en de muur wordt helemaal niet geaccepteerd en dat is ook niet nodig want er is al een muur
quote:About one-third of the 1,954-mile southern border has been fenced and walled off to keep out drug smugglers and illegal immigrants. A few dozen miles of 10-foot-high corrugated-iron fencing went up in the 1990s, but most of the barrier was erected following the passage of the 2006 Secure Fence Act, a response to a massive surge in illegal immigration from Mexico. These newer sections of the wall — concrete, 10 to 20 feet high, and often topped with razor wire — are mainly concentrated in border cities like San Diego, where illegal immigrants can easily disappear into the urban sprawl. About 1,300 miles of the border, which spans California, Arizona, New Mexico, and Texas, are either open or blocked by a single barbed-wire fence that can be quickly snipped through with a pair of $10 bolt cutters. These wall-free stretches, which are mostly in mountainous or desert areas, aren't entirely unprotected: Some 21,000 Border Patrol agents guard the entire border and use motion sensors, drones, and other high-tech equipment to detect intruders. Yet hundreds of immigrants still slip through every day. "When you secure one area," says Shawn Moran, vice president of the Border Patrol agent's union, "you push traffic to another."
Men is er met open ogen ingetuind. Hoe vaak heeft men het (ook in de media) immers wel niet gehad over het absurde 'Mexico gaat betalen' deel van zijn voorstel. Dat er al een (makkelijk te omzeilen) hek/muur stond bleek niet relevant omdat men desondanks over zijn voorstel om een 'racistische' muur te bouwen viel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet waar want niemand trapt er in zoals dat citaat beweert en de muur wordt helemaal niet geaccepteerd en dat is ook niet nodig want er is al een muur.
Er zit geen sluw plan achter van een doortrapte zakenman, het is gewoon holle retoriek.
Welnee, dit is allemaal invulling van jou. Het Mexico-deel was achterlijk en het is logisch dat daar over gepraat wordt. De muur zelf is ook zat over gepraat en niet omdat het 'racistisch' was (hoe kom je er in godsnaam bij) maar onpraktisch, achterlijk duur en nauwelijks uitvoerbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Men is er met open ogen ingetuind. Hoe vaak heeft men het (ook in de media) immers wel niet gehad over het absurde 'Mexico gaat betalen' deel van zijn voorstel. Dat er al een (makkelijk te omzeilen) hek/muur stond bleek niet relevant omdat men desondanks over zijn voorstel om een 'racistische' muur te bouwen viel.
Dat is een drogreden. Dat hij gewonnen heeft zegt niets over zijn competentie als kandidaat, of over dat hij met een zorgvuldig uitgestippeld plan te werk is gegaan. Waar het meer op lijkt is dat hij voor het karretje van een aantal gewiekste figuren in zijn campagne is gespannen en hij zich gewoon mee heeft laten voeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als verkiezingskandidaat heeft ie dat zeker gedaan. Zijn winst bewijst zijn competentie op dat vlak. Dat ie verder incompetent is als (uitvoerend) politicus staat daar los van.
De wijze waarop Trumps aanhang zijn uitspraken probeert te interpreteren heeft wel iets weg van hoe de kwatrijnen van Nostradamus worden benaderd. Mensen zien erin wat ze erin willen zien.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, de fabel dat Trump er eigenlijk strategieën op nahoudt en ons allemaal een rad voor ogen draait. Die heb ik al een paar weken niet meer gelezen nu beetje bij beetje de aap uit de mouw komt dat Trump een incompetente kneus is met de verstandelijke vermogens van een 10-jarige.
Dat is wat ik zeg; het was zo achterlijk, dat het een logische inschatting was dat men er over zou praten. Dát was de achterliggende strategie. De muur of de wens om er een te bouwen werd continue uitgelegd als een racistisch ideaal, met als gevolg dat hele bevolkingsgroepen, al zwaaiend met de Mexicaanse vlag, de Amerikaanse in de hens zette. Blijkbaar hebben wij verschillende verkiezingen gevolgd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee, dit is allemaal invulling van jou. Het Mexico-deel was achterlijk en het is logisch dat daar over gepraat wordt. De muur zelf is ook zat over gepraat en niet omdat het 'racistisch' was (hoe kom je er in godsnaam bij) maar onpraktisch, achterlijk duur en nauwelijks uitvoerbaar.
En jij wil beweren dat het hier niet zo is?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De wijze waarop Trumps aanhang zijn uitspraken probeert te interpreteren heeft wel iets weg van hoe de kwatrijnen van Nostradamus worden benaderd. Mensen zien erin wat ze erin willen zien.
Maar goed, als hij tijdens de verkiezingen mensen achter zich had die hem de winst hadden bezorgd, dan waar zijn die nu? Of willen die de VP op zijn stoel krijgen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hij gewonnen heeft zegt niets over zijn competentie als kandidaat...
Iemand die competent is als kandidaat voor het hoogste politieke ambt ter wereld kan niet zo incompetent zijn als president.
Sommige heb ik in het vizier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Post ik hier weer eens, krijg ik gelijk een reactie van die downie.
Kuttopic.
Alsof we hier niet allemaal kwijlende downies zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kuttopic.
Jij stelt dat, omdat hij president is, hij wel competent moet zijn geweest als kandidaat. Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het lukt me niet om die met elkaar te rijmen. Maar goed, als hij tijdens de verkiezingen mensen achter zich had die hem de winst hadden bezorgt, dan waar zijn die nu? Of willen die de VP op zijn stoel krijgen?
Salaris, leer lezen of gaat het ook over een bonus?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/media/47(...)eden-bijgesteld.html
Dekker heeft het weer gedaan.
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/media/47(...)eden-bijgesteld.html
Dekker heeft het weer gedaan.
't Zwartgedrukte hoeft ook helemaal niet waar te zijn. Als die mensen achter Trump slim genoeg waren om zo'n infantiel aan de macht te krijgen, dan konden ze toch ook wel inschatten dat zo'n infantiel achter de knoppen moeilijk verkoopbaar zal blijven?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij stelt dat, omdat hij president is, hij wel competent moet zijn geweest als kandidaat. Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
En de mensen achter hem, die lopen nog steeds rond. En die komen er achter dat het een stuk makkelijker is om de kandidaat Trump te verkopen dan de president Trump. En die komen er achter dat president zijn toch iets lastiger is dan vanaf de zijlijn in een campagne maar iets roepen. Plus dat het ongeleide projectiel Trump in de campagne nog wel wat kon betekenen, maar als president meer vernielt dan zij kunnen herstellen.
Dus nee, er is ook geen masterplan om Pence op de kruk van Trump te hijsen. Het is gewoon ouderwets politiek opportunisme gecombineerd met ouderwetse incompetentie.
Vanuit een ivoren toren kun je prima het volk sturen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.
20k, daar kan je net 1/5e huishouden van runnen in Amsterdamquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:26 schreef LelijKnap het volgende:
20k, daar kan je net één bijstandtrekker met toeslagen van voorzien.
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
't Zwartgedrukte hoeft ook helemaal niet waar te zijn. Als die mensen achter Trump slim genoeg waren om zo'n infantiel aan de macht te krijgen, dan konden ze toch ook wel inschatten dat zo'n infantiel achter de knoppen moeilijk verkoopbaar zal blijven?
Ze is ook nog eens voormalig dierenrechtenactiviste en lid van de kerk van Thieme.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vanuit een ivoren toren kun je prima het volk sturen.
Ach, als ze dat dan ook doet, dan is dat prima. Die Matthijs echter, die verdient tonnen aan het verkopen van de ondergang van Nederland. Daar zou Antionette misschien ook eens naar kunnen kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.
Ik ken Amsterdam alleen als toerist, ik vermoed dat het net genoeg is voor parkeergelden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
20k, daar kan je net 1/5e huishouden van runnen in Amsterdam
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kuttopic.
Zelfs nadat Pence (met zijn mensen) erbij kwamen? Misschien. Inderdaad speculatie, en dat is prima, maar dat was mijn opmerking over zijn invloed op z'n eigen verkiezing ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.
Maar goed, dat is natuurlijk maar een idee van mij en niet echt ergens op gebaseerd.
Geen idee, Matthijs heeft vooral een vervelend hoofd. Niet zo'n prachtkop als Rutte, Pechtold of Klaver.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, als ze dat dan ook doet, dan is dat prima. Die Matthijs echter, die verdient tonnen aan het verkopen van de ondergang van Nederland. Daar zou Antionette zich misschien ook eens naar kunnen kijken.
Huiskamervraag: hoeveel mensen op deze foto zijn inmiddels niet dood, aan de drugs of veroordeeld?quote:
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.quote:
Trump zelf dacht dat het werk heel makkelijk zou zijn. Hij onderschat problemen sowieso aan de lopende band. Het zou me dus niet verbazen als die sfeer in zijn hele team hing, hoewel het ook wel voor te stellen is dat de rest hem maar liet wauwelen terwijl ze zelf beter weten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.
Maar goed, dat is natuurlijk maar een idee van mij en niet echt ergens op gebaseerd.
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, Matthijs heeft vooral een vervelend hoofd. Niet zo'n prachtkop als Rutte, Pechtold of Klaver.
Dat was de lelijkere. Die Tiffani heeft haar blote tietjes ook ooit eens getoond.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.
1?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Huiskamervraag: hoeveel mensen op deze foto zijn inmiddels niet dood, aan de drugs of veroordeeld?
Niet alleen tietjes toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.
Voor of naar haar carrière?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was de lelijkere. Die Tiffani heeft haar blote tietjes ook ooit eens getoond.
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
Van mijn part in hun onderbroek, het gaat er toch om wat ze betekenen kunnen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
Niet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Ik kan geen enigszins recente foto van Wilders vinden zonder pak behalve eentje waar hij alleen een zwembroek aan heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.
Wilders in een t-shirtje is ook vast geen gezicht. Bomvest er onder past natuurlijk niet.
quote:Officials: aanslagpleger Notre-Dame was doctoraalstudent
De man die gisteren met een hamer een politieman aanviel bij de Notre-Dame in Parijs is een voormalige journalist die bezig was met zijn doctoraalscriptie. Hij werd er niet van verdacht geradicaliseerd te zijn, zeggen officials van de universiteit en van de Franse regering.
''Hij geloofde sterk in democratische idealen, de uitdrukking van het vrije denken in de journalistiek.''
Eerder vandaag raakte bekend dat I. in een video claimt dat hij een aanhanger is van Islamitische Staat. Politieagenten vonden de verklaring gisteravond tijdens een huiszoeking in het appartement van de verdachte...
http://www.ad.nl/buitenla(...)gn=socialsharing_web
Raad het citaat.quote:In a statement Tuesday, X said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
"The selfish act of the US does not only have grave consequences for the international efforts to protect the environment, but poses great danger to other areas as well," a spokesman for the X Ministry of Foreign Affairs said, according to state news agency Y.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben er allerlei duurzame initiatieven, zoals tractorloos ploegen:quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef LelijKnap het volgende:
Je kan veel zeggen over dat land, maar ze hebben maar een minimale impact op het klimaat en de natuur.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raad het citaat.Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die lapzwans maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet van dit topic: WGR / Bijstand: werk accepteren, maar ook 40 uur pw?
De autoriteiten hebben volledige macht over LelijKnap hihi.
Hehe, wat een klaploper.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Dat dacht ik ook. Gewoon ergens nachtportier worden ofzo, of een paar ochtenden een baantje aan de telefoon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gewoon ergens nachtportier worden ofzo, of een paar ochtenden een baantje aan de telefoon.
Had iemand hier laatst niet een artikel geplaatst over dertigers die zo leefden en het allemaal wel best vinden? Niks mis mee, lijkt me.
Ik heb er nog zes te gaanquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Nog twee afleveringen en dan klaar met House of Cards.
WAT!!?!!!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Zojuist bloed mogen doneren en te horen gekregen dat er veranderingen zijn in het toelatingsregime. Mensen met een homoseksueel verleden hoeven voortaan niet meer extra gekeurd te worden. Geen extra rondjes naar de arts meer voor mij.
Zo, daar is de Klaver-allergie van De Telegraaf niks bij.quote:Daily Mail devotes 13 pages to attack on Labour 'apologists for terror'
Tabloid claims ‘Jeremy Corbyn and his closest associates have spent their careers cosying up to those who hate our country’
En je had het fout trouwens. De reden dat we in Nederland geen homo's toelaten wat betreft het geven van bloedplasma heeft volledig met een tegenwerkende (christelijke) patiëntenbelangenorganisatie te maken. En wellicht het feit dat er een paar foutjes mee zijn gemaakt destijds.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Nog twee afleveringen en dan klaar met House of Cards.
Sowieso zou bijstand in dit soort situaties mijn eer te na zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.
Nouja, je mag natuurlijk nog steeds niet geven als je ergens twaalf maanden geleden seksueel contact gehad hebt met een man, maar nu hoef je niet meer elke keer langs de arts als je eenmaal bent goedgekeurd.quote:
Hoe zit dat dan met risico op HIV-verspreiding?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Zojuist bloed mogen doneren en te horen gekregen dat er veranderingen zijn in het toelatingsregime. Mensen met een homoseksueel verleden hoeven voortaan niet meer extra gekeurd te worden. Geen extra rondjes naar de arts meer voor mij.
Precies, alleen mensen in de bijstand krijgen dan Bob zijn bloed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn bloed krijgt natuurlijk niet zo'n keurmerk:
[ afbeelding ]
Dat wordt nog steeds ondervangen door het feit dat je twaalf maanden moet wachten tot je laatste mannelijke contact.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met risico op HIV-verspreiding?
Enige juiste conclusie. Scherp.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Haha, Bobje heeft al 12 maanden niet geneukt.
Niet in die richting, nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk nog steeds niet geven als je ergens twaalf maanden geleden seksueel contact gehad hebt met een man, maar nu hoef je niet meer elke keer langs de arts als je eenmaal bent goedgekeurd.
Waarom zou je 12 maanden lang geen seks hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wordt nog steeds ondervangen door het feit dat je twaalf maanden moet wachten tot je laatste mannelijke contact.
Is allemaal op basis van vertrouwen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?
Ik ben geen homo, kerel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je 12 maanden lang geen seks hebben
Daar hebben ze vast homohonden voor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?quote:
Kaas is een vrouwtje, hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?
Dat moeten we niet willen. Afschaffen al die andere opties!quote:
Ja, Bob dus, bijna.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Zitten er ook hetero's in dit café? Sinds wanneer?
Daar gaat al het vertrouwen in de zorg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Gelukkig maar. Onveilige boel anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die mag op zeker nooit bloed doneren met zijn seksleven.
Zij alleen niet op hem.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:33 schreef Euribob het volgende:
Nou, gelukkig dat deze piepkleine overwinning voor de homo-emancipatie in Nederland met zoveel gejuich begroet wordt in de POL-SC.
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo sexy.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.
[ afbeelding ]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!
She-males zijn niet echt vrouwtjes natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, tot ze zich laten testen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!
En ik was net van plan om Ronald Reagan een bezoekje te brengen.quote:
quote:
Ja, ik ken het originele fragment en ik weet wie ze isquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
Hier was ze 6 ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
17. Voor jou relatief gezien een afrondingsverschilletje.quote:
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.quote:
Behalve bij dieren, aldus PSP.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jailbaitquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De enige goede film van Jodie Foster was Maverick, en dat kwam door Mel Gibson. Inside Man was ook leuk vanwege Denzel. De rest is om te huilen.
Bron: Jodie Foster - IMDb
In sexy outfitje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is als je het er wel op kunt. Dit is gewoon nog een kleuter, joh.
quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
Wie is dat? Alizee?quote:
Heb niet zo'n interesse in de verzinsels van psychiatrische patiënten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
The Accused ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag laatst een recente foto. Is ook de glans wel vanaf.
Niet te missen, met een 1:2 hoofd-lichaamsverhouding.quote:
Dikke bovenbeentjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.
Maar goed, alle bloemen verwelken.
quote:
Klinkt als fictie.quote:After a young woman suffers a brutal gang rape in a bar one night, a prosecutor assists in bringing the perpetrators to justice, including the ones who encouraged and cheered on the attack.
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.quote:
Aha. Zegt me niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.quote:
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.
Ken je "Sabrina" wel?quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Joh! Die zag ik als piepkleine xpompompomx op tv en ik wist meteen wat ik later in mijn knuisten wilde hebben!quote:
Volgens de recensies van het seizoen niet. Het blijkt gewoon bagger te zijn. Kan natuurlijk ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Ik had sowieso meer journalisten over de kling gejaagd. Dan hou je het publiek altijd wel vast.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Hehe, goede troll.quote:In a statement Tuesday, Pyongyang said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
Knap dat je nog een poging waagt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Het is niet alleen door te neuken overdraagbaar!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Die laatste aflevering, echt.quote:
Dieselaggregaatje mee voor de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.
Beetje flauw dat niemand hapt.quote:
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoosquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die laatste aflevering, echt.Ik denk dat ik een volgend seizoen niet meer ga kijken. Na de grootsheid van S1-S2 was het al een beetje ingezakt, maar dit was echt vreselijk.
Tenzij er geen verhaallijn is. Zo overleven de epische series.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoos
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.quote:
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.quote:
Vergeet ook de aardbeien niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.
In Breda, dat is wel een nadeelquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
Ze geven zich echter nog niet gewonnen, schrijven dus geen nieuwe verkiezingen uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.
Breda!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Breda, dat is wel een nadeel
http://www.omroepbrabant.(...)gen+hem+niet+op.aspx
Pas op dat je vriend(in) er niet op gaat staan!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
Amsterdam?quote:
Wellicht dat de Nijmeegse familiekapsalon dan een goede vervanging is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Breda, dat is wel een nadeel
http://www.omroepbrabant.(...)gen+hem+niet+op.aspx
Daarom: eetwedstrijd. Kan me alleen nog herinneren dat Tosti zijn kapsalon echt in no-time weg had gevreten, een tijd terug.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zou ik wel gewoon serieus doodeenvoudig opkrijgen.
Die kerel zag ik trouwens laatst toevallig ineens voor het eerst in een lange tijd. Goede gozer.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom: eetwedstrijd. Kan me alleen nog herinneren dat Tosti zijn kapsalon echt in no-time weg had gevreten, een tijd terug.
Nog effe een trap na.quote:Sylvana Simons moet partijnaam Artikel 1 veranderen
Of je houdt gewoon je klep met die halve spoilers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
ahummm...twitter:Reuters twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:46:38JUST IN: Iran's revolutionary guards say Saudi Arabia was behind deadly attacks in Tehran - statement https://t.co/WiYtd5ypVH reageer retweet
Ho chef, ik spoil nul nada niks. Zeg enkel dat het seizoen gewoon kut is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon je klep met die halve spoilers.
Goed, nu hoef ik al niet meer te kijken. Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho chef, ik spoil nul nada niks. Zeg enkel dat het seizoen gewoon kut is.
Scheelt weer bijna 13 uur. Ik zou die persoonlijk graag terugkrijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed, nu hoef ik al niet meer te kijken. Bedankt Hans.
Gewoon naar de massage salon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch zo weer vijf ekkies per maand! Kan het vrouwtje wat moois van kopen.
Toch nog een happy ending.quote:
Wat een kutlul.quote:NPO-presentatoren gaan aanzienlijk minder verdienen, Van Nieuwkerk blijft uitzondering
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.quote:
Geen idee, gewoon weer van die slappe Jan Hansen bij de NPO die het ook gewoon laten gebeuren. DWDD is al een paar jaar terminaal. Snap er geen reetje vanquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.
Jack Spijkerman ging vroeger tenminste naar de commercielen toen 'ie wat wilde verdienen.quote:
Ja, was een goede move.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jack Spijkerman ging vroeger tenminste naar de commercielen toen 'ie wat wilde verdienen.
Uiteraard niet, ik zou ook mijn ballen uit de broek lachen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouwja, Mathijs zijnde zou ik er ook geen problemen mee hebben.
5 uurtjes per week werken, de rest een beetje babbelen op de redactie met mensen die je het volgende up-and-coming bandje willen aansmeren. Geen vervelende baan, maar echt lol zou ik er niet in hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouwja, Mathijs zijnde zou ik er ook geen problemen mee hebben.
Kan net zo goed de bijstand in.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
181.000 euro per jaar is ook veel te weinig natuurlijk. Hoe moet die arme man dan nog rondkomen?
Dit is waar hij woonde. Over banaal gesproken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
181.000 euro per jaar is ook veel te weinig natuurlijk. Hoe moet die arme man dan nog rondkomen?
Nouwja vijf uur per week een semi-kutbaan voor dat bedrag met een lange vakantie, prima toch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
5 uurtjes per week werken, de rest een beetje babbelen op de redactie met mensen die je het volgende up-and-coming bandje willen aansmeren. Geen vervelende baan, maar echt lol zou ik er niet in hebben.
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja vijf uur per week een semi-kutbaan voor dat bedrag met een lange vakantie, prima toch.
Lellik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is waar hij woonde. Over banaal gesproken.
[ afbeelding ]
Nee maar het helpt wel, en met voldoende tijd weet ik er dan wel wat van te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.
Verkocht voor 280k.quote:
43quote:
Precies. En MvN had toch geen hypotheek, dus dat is een kleine 65k nettowinst.quote:
Is het een slagveld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste examenuitslagen zijn binnen hoor.
Dat zei ik vanochtend al.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:09 schreef SecretPret het volgende:
ahummm...twitter:Reuters twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:46:38JUST IN: Iran's revolutionary guards say Saudi Arabia was behind deadly attacks in Tehran - statement https://t.co/WiYtd5ypVH reageer retweet
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.
Vooral leuk als je gebeld wordt of een alert krijgt terwijl je Portishead op maximaal volume luistert.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld voor m'n tussen m'n tv / iPhone en versterker. Moet een hemeltje worden nu qua geluid.
Oorlogsverklaring in 3, 2,..quote:
Dat gesmijt met belastinggeld moet ongehinderd plaats kunnen vinden, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.
Dat zou inderdaad raar zijn. Maar het zou helemaal niet raar zijn dat de staatssecretaris een omroep (of een ander publiek lichaam dat zich niet aan de afspraken m.b.t. topsalarissen houdt) sancties oplegt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.
Die geluiden heb ik allemaal handmatig op stil gezet. Weinig last van dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral leuk als je gebeld wordt of een alert krijgt terwijl je Portishead op maximaal volume luistert.
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat gesmijt met belastinggeld moet ongehinderd plaats kunnen vinden, natuurlijk.
"80 en machtig".quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Ach gut, Jan Nagel stopt met 50Plus. Wat voor partij zou hij nu gaan starten?
Is dat geen vestzak/broekzak-verhaal?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.
Heel goed. Alleen nu ga je belangrijke telefoontjes missen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die geluiden heb ik allemaal handmatig op stil gezet. Weinig last van dus.
Het wil zeggen dat waarschijnlijk driekwart van je VARA-lidmaatschap direct naar Matthijs wordt overgemaakt maar het is in elk geval niet uit de bijdrage van het Rijk.quote:
Krijg ik die dan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed. Alleen nu ga je belangrijke telefoontjes missen.
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.
Oef, dat is een hele opluchting. Niks zo vervelend als onterecht gejengel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon doen alsof dat niet zo is, want anders kunnen we niet zaniken.
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.
Als de bijdrage van de staat vastligt mag de omroep zelf weten wat ze er mee doen (tot op zekere hoogte). Of ze nou Matthijs een ton extra geven of een aflevering van een suffe show maken zal mij verder worst zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.
Precies, ik zie niet in waarom mensen die veel geld genereren niet goed betaald zouden mogen worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Verdomde zin in zo'n berg mysterieus vlees nu.
Dat is een andere discussie, ik vind het prima dat hij zes ton verdient.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.
Uit publieke middelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik zie niet in waarom mensen die veel geld genereren niet goed betaald zouden mogen worden.
Bij RTL4. Niet bij de staatsomroep.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, ik vind het prima dat hij zes ton verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |