Daar hebben ze vast homohonden voor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?quote:
Kaas is een vrouwtje, hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?
Dat moeten we niet willen. Afschaffen al die andere opties!quote:
Ja, Bob dus, bijna.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Zitten er ook hetero's in dit café? Sinds wanneer?
Daar gaat al het vertrouwen in de zorg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Zojuist bloed mogen doneren en te horen gekregen dat er veranderingen zijn in het toelatingsregime. Mensen met een homoseksueel verleden hoeven voortaan niet meer extra gekeurd te worden. Geen extra rondjes naar de arts meer voor mij.
Hoi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Gelukkig maar. Onveilige boel anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die mag op zeker nooit bloed doneren met zijn seksleven.
Zij alleen niet op hem.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:33 schreef Euribob het volgende:
Nou, gelukkig dat deze piepkleine overwinning voor de homo-emancipatie in Nederland met zoveel gejuich begroet wordt in de POL-SC.
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo sexy.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.
[ afbeelding ]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!
She-males zijn niet echt vrouwtjes natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |