Amsterdam?quote:
Wellicht dat de Nijmeegse familiekapsalon dan een goede vervanging is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Breda, dat is wel een nadeel
http://www.omroepbrabant.(...)gen+hem+niet+op.aspx
Daarom: eetwedstrijd. Kan me alleen nog herinneren dat Tosti zijn kapsalon echt in no-time weg had gevreten, een tijd terug.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit zou ik wel gewoon serieus doodeenvoudig opkrijgen.
Die kerel zag ik trouwens laatst toevallig ineens voor het eerst in een lange tijd. Goede gozer.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom: eetwedstrijd. Kan me alleen nog herinneren dat Tosti zijn kapsalon echt in no-time weg had gevreten, een tijd terug.
Nog effe een trap na.quote:Sylvana Simons moet partijnaam Artikel 1 veranderen
Of je houdt gewoon je klep met die halve spoilers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
ahummm...twitter:Reuters twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:46:38JUST IN: Iran's revolutionary guards say Saudi Arabia was behind deadly attacks in Tehran - statement https://t.co/WiYtd5ypVH reageer retweet
Ho chef, ik spoil nul nada niks. Zeg enkel dat het seizoen gewoon kut is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon je klep met die halve spoilers.
Goed, nu hoef ik al niet meer te kijken. Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho chef, ik spoil nul nada niks. Zeg enkel dat het seizoen gewoon kut is.
Scheelt weer bijna 13 uur. Ik zou die persoonlijk graag terugkrijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed, nu hoef ik al niet meer te kijken. Bedankt Hans.
Gewoon naar de massage salon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch zo weer vijf ekkies per maand! Kan het vrouwtje wat moois van kopen.
Toch nog een happy ending.quote:
Wat een kutlul.quote:NPO-presentatoren gaan aanzienlijk minder verdienen, Van Nieuwkerk blijft uitzondering
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.quote:
Geen idee, gewoon weer van die slappe Jan Hansen bij de NPO die het ook gewoon laten gebeuren. DWDD is al een paar jaar terminaal. Snap er geen reetje vanquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |