Ik had sowieso meer journalisten over de kling gejaagd. Dan hou je het publiek altijd wel vast.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Hehe, goede troll.quote:In a statement Tuesday, Pyongyang said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
Knap dat je nog een poging waagt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Het is niet alleen door te neuken overdraagbaar!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Haha, Bobje heeft al 12 maanden niet geneukt.
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Die laatste aflevering, echt.quote:
Dieselaggregaatje mee voor de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.
Beetje flauw dat niemand hapt.quote:
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoosquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die laatste aflevering, echt.Ik denk dat ik een volgend seizoen niet meer ga kijken. Na de grootsheid van S1-S2 was het al een beetje ingezakt, maar dit was echt vreselijk.
Tenzij er geen verhaallijn is. Zo overleven de epische series.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoos
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.quote:
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.quote:
Vergeet ook de aardbeien niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.
In Breda, dat is wel een nadeelquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
Ze geven zich echter nog niet gewonnen, schrijven dus geen nieuwe verkiezingen uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.
Breda!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Breda, dat is wel een nadeel
http://www.omroepbrabant.(...)gen+hem+niet+op.aspx
Pas op dat je vriend(in) er niet op gaat staan!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |