Vooral leuk als je gebeld wordt of een alert krijgt terwijl je Portishead op maximaal volume luistert.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld voor m'n tussen m'n tv / iPhone en versterker. Moet een hemeltje worden nu qua geluid.
Oorlogsverklaring in 3, 2,..quote:
Dat gesmijt met belastinggeld moet ongehinderd plaats kunnen vinden, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.
Dat zou inderdaad raar zijn. Maar het zou helemaal niet raar zijn dat de staatssecretaris een omroep (of een ander publiek lichaam dat zich niet aan de afspraken m.b.t. topsalarissen houdt) sancties oplegt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.
Die geluiden heb ik allemaal handmatig op stil gezet. Weinig last van dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral leuk als je gebeld wordt of een alert krijgt terwijl je Portishead op maximaal volume luistert.
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat gesmijt met belastinggeld moet ongehinderd plaats kunnen vinden, natuurlijk.
"80 en machtig".quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Ach gut, Jan Nagel stopt met 50Plus. Wat voor partij zou hij nu gaan starten?
Is dat geen vestzak/broekzak-verhaal?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.
Heel goed. Alleen nu ga je belangrijke telefoontjes missen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die geluiden heb ik allemaal handmatig op stil gezet. Weinig last van dus.
Het wil zeggen dat waarschijnlijk driekwart van je VARA-lidmaatschap direct naar Matthijs wordt overgemaakt maar het is in elk geval niet uit de bijdrage van het Rijk.quote:
Krijg ik die dan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed. Alleen nu ga je belangrijke telefoontjes missen.
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet met belastinggeld; al het salaris wat de "top"-presentatoren verdienen boven de salarisgrens mag niet uit publieke middelen worden betaald.
Oef, dat is een hele opluchting. Niks zo vervelend als onterecht gejengel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon doen alsof dat niet zo is, want anders kunnen we niet zaniken.
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.
Als de bijdrage van de staat vastligt mag de omroep zelf weten wat ze er mee doen (tot op zekere hoogte). Of ze nou Matthijs een ton extra geven of een aflevering van een suffe show maken zal mij verder worst zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. En het gedeelte dat opgaat aan bovenmatige salarissen kan niet gebruikt worden voor andere doeleinden, waar dan weer subsidie voor wordt vrijgemaakt. Het lijkt mij nogal vestzak-broekzak, maar ik kan ernaast zitten.
Precies, ik zie niet in waarom mensen die veel geld genereren niet goed betaald zouden mogen worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Verdomde zin in zo'n berg mysterieus vlees nu.
Dat is een andere discussie, ik vind het prima dat hij zes ton verdient.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Matthijs verdient met zijn skillz natuurlijk ook behoorlijk wat reclamegeld voor de omroep. Mede dankzij hem was het zo'n succes.
Uit publieke middelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik zie niet in waarom mensen die veel geld genereren niet goed betaald zouden mogen worden.
Bij RTL4. Niet bij de staatsomroep.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, ik vind het prima dat hij zes ton verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |