Jack Spijkerman ging vroeger tenminste naar de commercielen toen 'ie wat wilde verdienen.quote:
Ja, was een goede move.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jack Spijkerman ging vroeger tenminste naar de commercielen toen 'ie wat wilde verdienen.
Uiteraard niet, ik zou ook mijn ballen uit de broek lachen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouwja, Mathijs zijnde zou ik er ook geen problemen mee hebben.
5 uurtjes per week werken, de rest een beetje babbelen op de redactie met mensen die je het volgende up-and-coming bandje willen aansmeren. Geen vervelende baan, maar echt lol zou ik er niet in hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nouwja, Mathijs zijnde zou ik er ook geen problemen mee hebben.
Kan net zo goed de bijstand in.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
181.000 euro per jaar is ook veel te weinig natuurlijk. Hoe moet die arme man dan nog rondkomen?
Dit is waar hij woonde. Over banaal gesproken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
181.000 euro per jaar is ook veel te weinig natuurlijk. Hoe moet die arme man dan nog rondkomen?
Nouwja vijf uur per week een semi-kutbaan voor dat bedrag met een lange vakantie, prima toch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
5 uurtjes per week werken, de rest een beetje babbelen op de redactie met mensen die je het volgende up-and-coming bandje willen aansmeren. Geen vervelende baan, maar echt lol zou ik er niet in hebben.
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja vijf uur per week een semi-kutbaan voor dat bedrag met een lange vakantie, prima toch.
Lellik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is waar hij woonde. Over banaal gesproken.
[ afbeelding ]
Nee maar het helpt wel, en met voldoende tijd weet ik er dan wel wat van te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.
Verkocht voor 280k.quote:
43quote:
Precies. En MvN had toch geen hypotheek, dus dat is een kleine 65k nettowinst.quote:
Is het een slagveld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
De eerste examenuitslagen zijn binnen hoor.
Dat zei ik vanochtend al.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:09 schreef SecretPret het volgende:
ahummm...twitter:Reuters twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:46:38JUST IN: Iran's revolutionary guards say Saudi Arabia was behind deadly attacks in Tehran - statement https://t.co/WiYtd5ypVH reageer retweet
Zou best raar zijn als de Staatssecretaris zo even het arbeidscontract van Van Nieuwkerk mag wijzigen. Beetje sensatiekop dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is hij nou weer een uitzondering, die vent kan niet eens fatsoenlijk van de autocue lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |