Sommige heb ik in het vizier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Post ik hier weer eens, krijg ik gelijk een reactie van die downie.
Kuttopic.
Alsof we hier niet allemaal kwijlende downies zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kuttopic.
Jij stelt dat, omdat hij president is, hij wel competent moet zijn geweest als kandidaat. Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het lukt me niet om die met elkaar te rijmen. Maar goed, als hij tijdens de verkiezingen mensen achter zich had die hem de winst hadden bezorgt, dan waar zijn die nu? Of willen die de VP op zijn stoel krijgen?
Salaris, leer lezen of gaat het ook over een bonus?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/media/47(...)eden-bijgesteld.html
Dekker heeft het weer gedaan.
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/media/47(...)eden-bijgesteld.html
Dekker heeft het weer gedaan.
't Zwartgedrukte hoeft ook helemaal niet waar te zijn. Als die mensen achter Trump slim genoeg waren om zo'n infantiel aan de macht te krijgen, dan konden ze toch ook wel inschatten dat zo'n infantiel achter de knoppen moeilijk verkoopbaar zal blijven?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij stelt dat, omdat hij president is, hij wel competent moet zijn geweest als kandidaat. Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
En de mensen achter hem, die lopen nog steeds rond. En die komen er achter dat het een stuk makkelijker is om de kandidaat Trump te verkopen dan de president Trump. En die komen er achter dat president zijn toch iets lastiger is dan vanaf de zijlijn in een campagne maar iets roepen. Plus dat het ongeleide projectiel Trump in de campagne nog wel wat kon betekenen, maar als president meer vernielt dan zij kunnen herstellen.
Dus nee, er is ook geen masterplan om Pence op de kruk van Trump te hijsen. Het is gewoon ouderwets politiek opportunisme gecombineerd met ouderwetse incompetentie.
Vanuit een ivoren toren kun je prima het volk sturen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.
20k, daar kan je net 1/5e huishouden van runnen in Amsterdamquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:26 schreef LelijKnap het volgende:
20k, daar kan je net één bijstandtrekker met toeslagen van voorzien.
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
't Zwartgedrukte hoeft ook helemaal niet waar te zijn. Als die mensen achter Trump slim genoeg waren om zo'n infantiel aan de macht te krijgen, dan konden ze toch ook wel inschatten dat zo'n infantiel achter de knoppen moeilijk verkoopbaar zal blijven?
Ze is ook nog eens voormalig dierenrechtenactiviste en lid van de kerk van Thieme.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vanuit een ivoren toren kun je prima het volk sturen.
Ach, als ze dat dan ook doet, dan is dat prima. Die Matthijs echter, die verdient tonnen aan het verkopen van de ondergang van Nederland. Daar zou Antionette misschien ook eens naar kunnen kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antoinette Hertsenberg met haar salaris van tonnen en dan met haar consumentenprogramma de gewone man beschermen. Hihi.
Ik ken Amsterdam alleen als toerist, ik vermoed dat het net genoeg is voor parkeergelden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
20k, daar kan je net 1/5e huishouden van runnen in Amsterdam
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kuttopic.
Zelfs nadat Pence (met zijn mensen) erbij kwamen? Misschien. Inderdaad speculatie, en dat is prima, maar dat was mijn opmerking over zijn invloed op z'n eigen verkiezing ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.
Maar goed, dat is natuurlijk maar een idee van mij en niet echt ergens op gebaseerd.
Geen idee, Matthijs heeft vooral een vervelend hoofd. Niet zo'n prachtkop als Rutte, Pechtold of Klaver.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, als ze dat dan ook doet, dan is dat prima. Die Matthijs echter, die verdient tonnen aan het verkopen van de ondergang van Nederland. Daar zou Antionette zich misschien ook eens naar kunnen kijken.
Huiskamervraag: hoeveel mensen op deze foto zijn inmiddels niet dood, aan de drugs of veroordeeld?quote:
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.quote:
Trump zelf dacht dat het werk heel makkelijk zou zijn. Hij onderschat problemen sowieso aan de lopende band. Het zou me dus niet verbazen als die sfeer in zijn hele team hing, hoewel het ook wel voor te stellen is dat de rest hem maar liet wauwelen terwijl ze zelf beter weten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het campagneteam van Trump en in zijn cirkel van adviseurs zitten maar weinig mensen met veel politieke bagage. Wellicht hebben ze het ambt gewoon ontzettend onderschat? Ik verbaas me ook over hoeveel bureaucratische 'red tape' er blijkt te zijn rondom wat een president wel en niet kan doen. Ik kan me voorstellen dat zij dachten dat het makkelijker zou zijn, net als Trump zelf.
Maar goed, dat is natuurlijk maar een idee van mij en niet echt ergens op gebaseerd.
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, Matthijs heeft vooral een vervelend hoofd. Niet zo'n prachtkop als Rutte, Pechtold of Klaver.
Dat was de lelijkere. Die Tiffani heeft haar blote tietjes ook ooit eens getoond.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.
1?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Huiskamervraag: hoeveel mensen op deze foto zijn inmiddels niet dood, aan de drugs of veroordeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |