Niet alleen tietjes toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.
Voor of naar haar carrière?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was de lelijkere. Die Tiffani heeft haar blote tietjes ook ooit eens getoond.
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
Van mijn part in hun onderbroek, het gaat er toch om wat ze betekenen kunnen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
Niet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Ik kan geen enigszins recente foto van Wilders vinden zonder pak behalve eentje waar hij alleen een zwembroek aan heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.
Wilders in een t-shirtje is ook vast geen gezicht. Bomvest er onder past natuurlijk niet.
quote:Officials: aanslagpleger Notre-Dame was doctoraalstudent
De man die gisteren met een hamer een politieman aanviel bij de Notre-Dame in Parijs is een voormalige journalist die bezig was met zijn doctoraalscriptie. Hij werd er niet van verdacht geradicaliseerd te zijn, zeggen officials van de universiteit en van de Franse regering.
''Hij geloofde sterk in democratische idealen, de uitdrukking van het vrije denken in de journalistiek.''
Eerder vandaag raakte bekend dat I. in een video claimt dat hij een aanhanger is van Islamitische Staat. Politieagenten vonden de verklaring gisteravond tijdens een huiszoeking in het appartement van de verdachte...
http://www.ad.nl/buitenla(...)gn=socialsharing_web
Raad het citaat.quote:In a statement Tuesday, X said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
"The selfish act of the US does not only have grave consequences for the international efforts to protect the environment, but poses great danger to other areas as well," a spokesman for the X Ministry of Foreign Affairs said, according to state news agency Y.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben er allerlei duurzame initiatieven, zoals tractorloos ploegen:quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef LelijKnap het volgende:
Je kan veel zeggen over dat land, maar ze hebben maar een minimale impact op het klimaat en de natuur.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raad het citaat.Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die lapzwans maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet van dit topic: WGR / Bijstand: werk accepteren, maar ook 40 uur pw?
De autoriteiten hebben volledige macht over LelijKnap hihi.
Hehe, wat een klaploper.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Dat dacht ik ook. Gewoon ergens nachtportier worden ofzo, of een paar ochtenden een baantje aan de telefoon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Gewoon ergens nachtportier worden ofzo, of een paar ochtenden een baantje aan de telefoon.
Had iemand hier laatst niet een artikel geplaatst over dertigers die zo leefden en het allemaal wel best vinden? Niks mis mee, lijkt me.
Ik heb er nog zes te gaanquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Nog twee afleveringen en dan klaar met House of Cards.
WAT!!?!!!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Zojuist bloed mogen doneren en te horen gekregen dat er veranderingen zijn in het toelatingsregime. Mensen met een homoseksueel verleden hoeven voortaan niet meer extra gekeurd te worden. Geen extra rondjes naar de arts meer voor mij.
Zo, daar is de Klaver-allergie van De Telegraaf niks bij.quote:Daily Mail devotes 13 pages to attack on Labour 'apologists for terror'
Tabloid claims ‘Jeremy Corbyn and his closest associates have spent their careers cosying up to those who hate our country’
En je had het fout trouwens. De reden dat we in Nederland geen homo's toelaten wat betreft het geven van bloedplasma heeft volledig met een tegenwerkende (christelijke) patiëntenbelangenorganisatie te maken. En wellicht het feit dat er een paar foutjes mee zijn gemaakt destijds.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Nog twee afleveringen en dan klaar met House of Cards.
Sowieso zou bijstand in dit soort situaties mijn eer te na zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niets van dat topic. Zo veel moeite doen om niet te veel te hoeven werken omdat hij aan het geld geen behoefte heeft, maar dan kun je toch gewoon bijstand opzeggen en zelf een baantje voor 12K per jaar zoeken.
Nouja, je mag natuurlijk nog steeds niet geven als je ergens twaalf maanden geleden seksueel contact gehad hebt met een man, maar nu hoef je niet meer elke keer langs de arts als je eenmaal bent goedgekeurd.quote:
Hoe zit dat dan met risico op HIV-verspreiding?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Zojuist bloed mogen doneren en te horen gekregen dat er veranderingen zijn in het toelatingsregime. Mensen met een homoseksueel verleden hoeven voortaan niet meer extra gekeurd te worden. Geen extra rondjes naar de arts meer voor mij.
Precies, alleen mensen in de bijstand krijgen dan Bob zijn bloed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn bloed krijgt natuurlijk niet zo'n keurmerk:
[ afbeelding ]
Dat wordt nog steeds ondervangen door het feit dat je twaalf maanden moet wachten tot je laatste mannelijke contact.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met risico op HIV-verspreiding?
Enige juiste conclusie. Scherp.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Haha, Bobje heeft al 12 maanden niet geneukt.
Niet in die richting, nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Haha, Bobje heeft al 12 maanden niet geneukt.
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, je mag natuurlijk nog steeds niet geven als je ergens twaalf maanden geleden seksueel contact gehad hebt met een man, maar nu hoef je niet meer elke keer langs de arts als je eenmaal bent goedgekeurd.
Waarom zou je 12 maanden lang geen seks hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wordt nog steeds ondervangen door het feit dat je twaalf maanden moet wachten tot je laatste mannelijke contact.
Is allemaal op basis van vertrouwen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?
Ik ben geen homo, kerel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je 12 maanden lang geen seks hebben
Daar hebben ze vast homohonden voor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat dan? Gaan ze aan je pener ruiken of er een poepluchtje aan zit ofzo?
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?quote:
Kaas is een vrouwtje, hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen extreem knappe mannen als Kaas doen wat met je?
Dat moeten we niet willen. Afschaffen al die andere opties!quote:
Ja, Bob dus, bijna.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Zitten er ook hetero's in dit café? Sinds wanneer?
Daar gaat al het vertrouwen in de zorg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:26 schreef Euribob het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:43 schreef Ryon het volgende:
Gelukkig maar. Onveilige boel anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die mag op zeker nooit bloed doneren met zijn seksleven.
Zij alleen niet op hem.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Reya valt op de vrouwtjes geloof ik.
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:33 schreef Euribob het volgende:
Nou, gelukkig dat deze piepkleine overwinning voor de homo-emancipatie in Nederland met zoveel gejuich begroet wordt in de POL-SC.
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo sexy.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maakt je dat hetero ja? Daar is Jodie het niet helemaal mee eens.
[ afbeelding ]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Homo's die nooit seks hebben mogen bloed geven, hoezee!
She-males zijn niet echt vrouwtjes natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |