Niet alleen tietjes toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene zat met d'r blote tietjes in showgirls van Verhoeven. Heel slecht geacteerd maar dat geeft niet.
Voor of naar haar carrière?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat was de lelijkere. Die Tiffani heeft haar blote tietjes ook ooit eens getoond.
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het soort koppen die het alleen goed doen boven een duur pak. Stel je Pechtold eens voor in een DHL-outfit.
Van mijn part in hun onderbroek, het gaat er toch om wat ze betekenen kunnen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
Niet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima toch. Pechtold heeft echt geen bijzonder hoofd.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel het me voor, ziet er prima uit.
Ik kan geen enigszins recente foto van Wilders vinden zonder pak behalve eentje waar hij alleen een zwembroek aan heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje een uilenkop. Maar kan een stuk erger, inderdaad.
Wilders in een t-shirtje is ook vast geen gezicht. Bomvest er onder past natuurlijk niet.
quote:Officials: aanslagpleger Notre-Dame was doctoraalstudent
De man die gisteren met een hamer een politieman aanviel bij de Notre-Dame in Parijs is een voormalige journalist die bezig was met zijn doctoraalscriptie. Hij werd er niet van verdacht geradicaliseerd te zijn, zeggen officials van de universiteit en van de Franse regering.
''Hij geloofde sterk in democratische idealen, de uitdrukking van het vrije denken in de journalistiek.''
Eerder vandaag raakte bekend dat I. in een video claimt dat hij een aanhanger is van Islamitische Staat. Politieagenten vonden de verklaring gisteravond tijdens een huiszoeking in het appartement van de verdachte...
http://www.ad.nl/buitenla(...)gn=socialsharing_web
Raad het citaat.quote:In a statement Tuesday, X said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
"The selfish act of the US does not only have grave consequences for the international efforts to protect the environment, but poses great danger to other areas as well," a spokesman for the X Ministry of Foreign Affairs said, according to state news agency Y.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben er allerlei duurzame initiatieven, zoals tractorloos ploegen:quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef LelijKnap het volgende:
Je kan veel zeggen over dat land, maar ze hebben maar een minimale impact op het klimaat en de natuur.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raad het citaat.Ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |