Eigenlijk wel, tot ze zich laten testen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!
En ik was net van plan om Ronald Reagan een bezoekje te brengen.quote:
quote:
Ja, ik ken het originele fragment en ik weet wie ze isquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
Hier was ze 6 ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
17. Voor jou relatief gezien een afrondingsverschilletje.quote:
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.quote:
Behalve bij dieren, aldus PSP.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jailbaitquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De enige goede film van Jodie Foster was Maverick, en dat kwam door Mel Gibson. Inside Man was ook leuk vanwege Denzel. De rest is om te huilen.
Bron: Jodie Foster - IMDb
In sexy outfitje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is als je het er wel op kunt. Dit is gewoon nog een kleuter, joh.
quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |