Eigenlijk wel, tot ze zich laten testen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die ooit homoseksueel contact hebben gehad zijn niet direct de rest van hun leven paria's wat betreft hun gezondheid, hoezee!
En ik was net van plan om Ronald Reagan een bezoekje te brengen.quote:
quote:
Ja, ik ken het originele fragment en ik weet wie ze isquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
Hier was ze 6 ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is bijna ongezond inderdaad.
Het was de reactie op deze vraag trouwens, dat maakt hem voor mij nog veel mooier;
[ afbeelding ]
17. Voor jou relatief gezien een afrondingsverschilletje.quote:
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.quote:
Behalve bij dieren, aldus PSP.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar ligt voor jóú de grens. GroenLinksert.
Jailbaitquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De enige goede film van Jodie Foster was Maverick, en dat kwam door Mel Gibson. Inside Man was ook leuk vanwege Denzel. De rest is om te huilen.
Bron: Jodie Foster - IMDb
In sexy outfitje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is als je het er wel op kunt. Dit is gewoon nog een kleuter, joh.
quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was tijdens Taxi Driver
[ afbeelding ]
Wie is dat? Alizee?quote:
Heb niet zo'n interesse in de verzinsels van psychiatrische patiënten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
The Accused ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag laatst een recente foto. Is ook de glans wel vanaf.
Niet te missen, met een 1:2 hoofd-lichaamsverhouding.quote:
Dikke bovenbeentjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.
Maar goed, alle bloemen verwelken.
quote:
Klinkt als fictie.quote:After a young woman suffers a brutal gang rape in a bar one night, a prosecutor assists in bringing the perpetrators to justice, including the ones who encouraged and cheered on the attack.
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.quote:
Aha. Zegt me niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.quote:
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.
Ken je "Sabrina" wel?quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Joh! Die zag ik als piepkleine xpompompomx op tv en ik wist meteen wat ik later in mijn knuisten wilde hebben!quote:
Volgens de recensies van het seizoen niet. Het blijkt gewoon bagger te zijn. Kan natuurlijk ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Ik had sowieso meer journalisten over de kling gejaagd. Dan hou je het publiek altijd wel vast.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
Hehe, goede troll.quote:In a statement Tuesday, Pyongyang said Washington's move represented "the height of egoism and moral vacuum seeking only their own well-being, even at the cost of the entire planet."
Knap dat je nog een poging waagt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Het is niet alleen door te neuken overdraagbaar!quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:30 schreef remlof het volgende:
Haha, Bobje heeft al 12 maanden niet geneukt.
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanwege nieuwe regels mag je nu niet meer eten tijdens het maken van tentamens. Zit je daar, sommige tentamens vier uur lang, een beetje te ploeteren op lege maag. Allemaal van die rommelende buikjes in de zaal. Is hier toch godverdomme geen derde wereld land?
Die laatste aflevering, echt.quote:
Dieselaggregaatje mee voor de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je mag zeker wel drinken? Dan lekker je blender meenemen als statement.
Beetje flauw dat niemand hapt.quote:
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoosquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van te voren een Kapsalon XL eet, heb je daar geen enkele last van.
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die laatste aflevering, echt.Ik denk dat ik een volgend seizoen niet meer ga kijken. Na de grootsheid van S1-S2 was het al een beetje ingezakt, maar dit was echt vreselijk.
Tenzij er geen verhaallijn is. Zo overleven de epische series.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor iedere serie. De verhaallijnen verzanden altijd in absurditeit.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe groot is een kapsalon XL? Ik had laatst een familiekapsalon besteld, en toen kreeg ik echt zo'n bak van het formaat pizzadoos
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.quote:
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.quote:
Vergeet ook de aardbeien niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die bontkraag, dat borstzakje, die lach. Alles is perfect aan deze foto.
In Breda, dat is wel een nadeelquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
Ze geven zich echter nog niet gewonnen, schrijven dus geen nieuwe verkiezingen uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nou ja. De formatie zit goddank muurvast.
Breda!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Breda, dat is wel een nadeel
http://www.omroepbrabant.(...)gen+hem+niet+op.aspx
Pas op dat je vriend(in) er niet op gaat staan!quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen? Zie wel mogelijkheden tot een POL-eetwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |