Heb niet zo'n interesse in de verzinsels van psychiatrische patiënten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
The Accused ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Silence of the Lambs? En Contact eigenlijk ook.
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag laatst een recente foto. Is ook de glans wel vanaf.
Niet te missen, met een 1:2 hoofd-lichaamsverhouding.quote:
Dikke bovenbeentjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt door die stompzinnige plakplaatjes.
Maar goed, alle bloemen verwelken.
quote:
Klinkt als fictie.quote:After a young woman suffers a brutal gang rape in a bar one night, a prosecutor assists in bringing the perpetrators to justice, including the ones who encouraged and cheered on the attack.
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.quote:
Aha. Zegt me niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Frans popsterretje uit de jaren '90.
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.quote:
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niets voor jou. Stond vooral bekend om haar achterwerk, niet om haar forse jetsers.
Ken je "Sabrina" wel?quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat verklaard een boel inderdaad. Bedankt voor de uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Joh! Die zag ik als piepkleine xpompompomx op tv en ik wist meteen wat ik later in mijn knuisten wilde hebben!quote:
Volgens de recensies van het seizoen niet. Het blijkt gewoon bagger te zijn. Kan natuurlijk ook wel eens gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Goed, nu de laatste aflevering van House of Cards in. Het is allemaal wel een beetje absurd en bijna vervelend hoor. Ben benieuwd of de laatste aflevering nog het een en ander goedmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |