abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166590745

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166590810
Misschien doe ik het vanavond beter in dit topic. Waar waren jullie gebleven?
pi_166590851
Werk even de electorale kaart bij mods. :)
pi_166591149
OP kan wat vernieuwing aan :P Jill Stein enzo eruit.
pi_166591469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
Jill Stein had het beste programma. Ze moeten dat twee partijen stelsel eens opgeven zodat er meer ruimte is voor betere ideën. }:|
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:32:53 #6
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_166591537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:31 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jill Stein had het beste programma. Ze moeten dat twee partijen stelsel eens opgeven zodat er meer ruimte is voor betere ideën. }:|
Er is geen tweepartijenstelsel.
pi_166591679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:32 schreef Zelva het volgende:

[..]

Er is geen tweepartijenstelsel.
Excuses: De facto tweepartijenstelsel.
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:40:21 #8
39333 Zelva
pi_166591843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:35 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Excuses: De facto tweepartijenstelsel.
Hoe kun je dat opgeven dan?
pi_166592116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Meisje, of bedoel je die blonde vrouw waar hij altijd mee is (mike) van een jaar of 45
Die ja.

Een lachwekkende stukje eruit: de kop van New York Post.
Everyone was wrong. :')
Man, man, man, wat een ivoren toren. _O-
Hoe lang werd er al niet vanuit de alternatieve media voor gewaarschuwd. Hoeveel celebrities hebben niet gewaarschuwd? Denk aan Michael Moore en zelfs Shailen Woodley die met haar jonge leeftijd (begin/mid 20) het beter in de smiezen had dan de medewerkers van die televisiezenders en krantjes. Waarom? Omdat ze geen cheerleaders waren maar kritisch dachten. Omdat ze niet enkel mensen spreken die tot de gegoede klasse behoren maar ook gewone mensen spreken. die Joe had het een klein beetje door maar in het algemeen...
Bij New York Times werd letterlijk gezegd dat het hun taak was om te voorkomen dat Trump de president zou worden. Het behoeft geen toelichting dat je dan niet aan journalistiek doet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166592146
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef Re het volgende:
Er is niets genegeerd, dat het niet de aandacht kreeg die je wilde is wat anders.
Sorry, Tjibbe, maar er is nauwelijks inhoudelijk over de Wikileaks gerapporteerd. Er zijn tientallen aspecten binnen die emails die ieder van zich een kandidaat onderuit zouden kunnen halen wanneer het de gebruikelijke aandacht zou krijgen.

Ook de manier van verslaggeving over de debatten: Clinton zegt A, Sanders slaat keihard terug met antwoord B. Clinton's A wordt in de WaPo en op CNN gepresenteerd als mokerslag, maar ze 'vergeten' Sanders' antwoord B.

De onregelmatigheden in Arizona en de hearings daarna... weinig coverage. Nevada's lulverhaal van de Sanders stemmer die met een stoel had gegooid. Onzin, nauwelijks gerectificeerd.

Het is echt maar een greep van dingen die genegeerd zijn. Dan heb je nog dingen die stilgezwegen werden, negatieve dingen van Clinton of positieve dingen aan haar tegenstanders. De lijst is lang. En voor mensen die het niet live hebben gevolgd, of alleen maar The Guardian, NYT, Vox, Politico en de Volkskrant lazen en dan dachten op de hoogte te zijn, is dit onmogelijk om te bevatten: ze zijn voor een deel voorgelogen door 'kwaliteitsmedia', of anders gezegd er is veel verzwegen.

Je kan voor een deel Wikileaks hier teruglezen: https://www.reddit.com/r/DNCleaks/top/
Lees dan wel de vele pagina's, niet een paar onderwerpjes. Lees ook de comments, vaak insightfull of juist nuancerend.

En lees hier rapport van election justice: http://www.election-justi(...)st_Update1_EJUSA.pdf
pi_166592196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die ja.

Een lachwekkende stukje eruit: de kop van New York Post.
Everyone was wrong. :')
Man, man, man, wat een ivoren toren. _O-
Hoe lang werd er al niet vanuit de alternatieve media voor gewaarschuwd. Hoeveel celebrities hebben niet gewaarschuwd? Denk aan Michael Moore en zelfs Shailen Woodley die met haar jonge leeftijd (begin/mid 20) het beter in de smiezen had dan de medewerkers van die televisiezenders en krantjes. Waarom? Omdat ze geen cheerleaders waren maar kritisch dachten. Omdat ze niet enkel mensen spreken die tot de gegoede klasse behoren maar ook gewone mensen spreken. die Joe had het een klein beetje door maar in het algemeen...
Bij New York Times werd letterlijk gezegd dat het hun taak was om te voorkomen dat Trump de president zou worden. Het behoeft geen toelichting dat je dan niet aan journalistiek doet.
New York Post was trouwens wel Pro Trump toch?
pi_166592273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, de ergste waren sally kohn en rachel maddow. Speciaal even MSNBC teruggekeken tijdens election night naar hun reactie O+
Ja, Rachel Madow was verschrikkelijk. Ik heb hun reactie nog niet gezien maar ik weet wel wat ze voor die tijd allemaal flikte. Zoals Jimmy Dore het zei: "she is a Rhodes scholarship, she is smarter than me (niet waar trouwens ;)), if I understand it then so does she...".
Misschien maakt hij een foutje en weet ze het niet omdat ze zelf in zo'n ivoren toren zit en ze enkel nog andere multimiljonairs spreekt. Ik weet het niet maar ze deed niet aan journalistiek.
#NoDAPL
pi_166592339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

New York Post was trouwens wel Pro Trump toch?
Ik weet het niet, ik heb dat krantje niet zo gevolgd. Het ging me erom dat ze in zo'n ivoren toren zitten dat ze al die waarschuwingen die er werden gegeven die tientallen miljoenen Americanen wel bereikten negeerden.
#NoDAPL
pi_166592349
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Door wat meer ruimte te geven tijdens de debatten voor andere kandidaten misschien? Mogelijk is het mijn slechte geheugen maar ik kan mij niet herinneren dat Jill en Gary daaraan mee mochten doen tijdens de presidentsverkiezingen.
pi_166592367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:48 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Sorry, Tjibbe, maar er is nauwelijks inhoudelijk over de Wikileaks gerapporteerd. Er zijn tientallen aspecten binnen die emails die ieder van zich een kandidaat onderuit zouden kunnen halen wanneer het de gebruikelijke aandacht zou krijgen.

Ook de manier van verslaggeving over de debatten: Clinton zegt A, Sanders slaat keihard terug met antwoord B. Clinton's A wordt in de WaPo en op CNN gepresenteerd als mokerslag, maar ze 'vergeten' Sanders' antwoord B.

De onregelmatigheden in Arizona en de hearings daarna... weinig coverage. Nevada's lulverhaal van de Sanders stemmer die met een stoel had gegooid. Onzin, nauwelijks gerectificeerd.

Het is echt maar een greep van dingen die genegeerd zijn. Dan heb je nog dingen die stilgezwegen werden, negatieve dingen van Clinton of positieve dingen aan haar tegenstanders. De lijst is lang. En voor mensen die het niet live hebben gevolgd, of alleen maar The Guardian, NYT, Vox, Politico en de Volkskrant lazen en dan dachten op de hoogte te zijn, is dit onmogelijk om te bevatten: ze zijn voor een deel voorgelogen door 'kwaliteitsmedia', of anders gezegd er is veel verzwegen.

Je kan voor een deel Wikileaks hier teruglezen: https://www.reddit.com/r/DNCleaks/top/
Lees dan wel de vele pagina's, niet een paar onderwerpjes. Lees ook de comments, vaak insightfull of juist nuancerend.

En lees hier rapport van election justice: http://www.election-justi(...)st_Update1_EJUSA.pdf
Wederom een prima bijdrage van jou, zoals ik binnen deze draad ben gewend.
#NoDAPL
pi_166592377
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb dat krantje niet zo gevolgd. Het ging me erom dat ze in zo'n ivoren toren zitten dat ze al die waarschuwingen die er werden gegeven die tientallen miljoenen Americanen wel bereikten negeerden.
Nouja, daarom twijfelde ik ook, het zou goed kunnnen dat juist the new york post de enige krant is die het wel zag aankomen, maar weet ik niet zeker :P
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:54:21 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166592382
Michigan zo te zien voor Trump. Als iemand een betere bron heeft, hou ik me aanbevolen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166592414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Michigan zo te zien voor Trump. Als iemand een betere bron heeft, hou ik me aanbevolen.
michigan is volgens mij ook al door een aantal mensen/media voor trump gecalled
pi_166592480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:53 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Door wat meer ruimte te geven tijdens de debatten voor andere kandidaten misschien? Mogelijk is het mijn slechte geheugen maar ik kan mij niet herinneren dat Jill en Gary mee mochten doen tijdens de presidentsverkiezingen.
Dat mochten ze ook niet. Jill Stein probeerde het in het verleden door als kandidaat binnen te stormen, ze werd gearresteerd.
Wat ook meespeelt is dat bij veel polls hun namen van de lijst worden gehouden om het percentage onder de 15% te houden. Ze hebben namelijk als regeltje - door het establishment zelf ingevoerd - dat je 15% moet scoren om mee te mogen doen aan de debatten. Ventura haalde die 15% ook niet in zijn staat maar toen hij eenmaal mee mocht doen aan de debatten - dankzij zijn bekendheid - won hij de verkiezing.
Die 15% is een te hoge drempel voor 'outsiders', zelfs als ze op elke poll worden vermeld. Als ze echter ook op veel polls niet worden vermeld...
#NoDAPL
pi_166592499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja, daarom twijfelde ik ook, het zou goed kunnnen dat juist the new york post de enige krant is die het wel zag aankomen, maar weet ik niet zeker :P
Ik heb echt geen idee. :)
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:57:54 #21
39333 Zelva
pi_166592524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:53 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Door wat meer ruimte te geven tijdens de debatten voor andere kandidaten misschien? Mogelijk is het mijn slechte geheugen maar ik kan mij niet herinneren dat Jill en Gary daaraan mee mochten doen tijdens de presidentsverkiezingen.
Is een goed punt, maar ik denk niet dat dat ook maar iets verschil gaat maken.
pi_166592551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kijk ook naar dit topic. Hier waren ook heel veel mensen die dachten dat HRC het geweldig zou doen. Terwijl wij ze bleven bombarderen met feiten, independents die massaal voor Bernie stemden i.p.v. Hillary. Het feit dat men Trump bij elke stap onderschatte en zijn message perfect was voor de rust belt.

Als mensen er maar van leren e stoppen met bullshit Politiek correcte, i'm with het because she has a vagina campagnes in de toekomst.
pi_166592585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
En even wat goede duiding over waarom HRCorrupt heeft verloren. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:57 schreef Zelva het volgende:

[..]

Is een goed punt, maar ik denk niet dat dat ook maar iets verschil gaat maken.
Ventura zijn verkiezing toont aan dat jij dat verkeerd denkt. ;)
Het is wel waar dat dat alleen niet voldoende is, er moet veel meer op de schop.

[ Bericht 24% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-11-2016 22:21:56 ]
#NoDAPL
pi_166592728
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Kijk ook naar dit topic. Hier waren ook heel veel mensen die dachten dat HRC het geweldig zou doen. Terwijl wij ze bleven bombarderen met feiten, independents die massaal voor Bernie stemden i.p.v. Hillary. Het feit dat men Trump bij elke stap onderschatte en zijn message perfect was voor de rust belt.

Als mensen er maar van leren e stoppen met bullshit Politiek correcte, i'm with het because she has a vagina campagnes in de toekomst.
Dat klopt. Die mensen die in deze draad reageerden waar jij het over hebt (we hoeven geen namen te noemen, het is voor iedereen wel duidelijk) papegaaiden de establishmentmedia. Letterlijk. Ik kwam hier minstens 10-20 keer een uitspraak tegen waarvan ik dacht: "dat is leuk bedacht maar bullshit" en vervolgens kwam ik er een paar dagen later achter dat die uitspraak letterlijk zo in The Washington Post of New York Times stond.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:55 schreef skysherrif het volgende:
De duiding van TWP is ook behoorlijk fout: "hoe de natie een ommezwaai naar rechts maakte". Hoewel je kan stellen dat Trump rechts staat van HRC is dat niet bepaald de kern.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-11-2016 22:07:06 ]
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:19:30 #25
39333 Zelva
pi_166593391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ventura zijn verkiezing toont aan dat jij dat verkeerd denkt. ;)
Omdat iemand in één enkele staat een keer het gouverneursschap, niet eens voor het presidentsschap dus, heeft weten te pakken? Dat staat nog zo ontzettend ver af van het behalen van een electoral vote waar dan ook, laat staan echt kans maken op 270.

Kiezers in zo'n staat weten ook wel dat zo'n kandidaat helemaal geen zak kan met de meerderheid in één enkele staat, dus zullen ze sowieso een kansrijke partij stemmen om die dan maar de electoral votes te geven. Het is heel wat anders met een verkiezing voor iets dat niet verder gaat dan de staatsgrenzen.
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:39:45 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166594055
quote:
Trump tells WSJ - I would keep parts of Obamacare

In his first interview since the election, Donald Trump tells the Wall Street Journal that he may be willing to leave in place two key elements of President Obama's healthcare reform law.

The provision allowing children to stay on their parents' healthcare plan until the age of 26, as well as the prohibition against insurers denying coverage because of pre-existing conditions may remain in place, he said.

“I like those very much,” Mr. Trump said about those two elements of the law, which he had previously vowed to "repeal and replace".
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166594159

vrijdag 11 november 2016 @ 22:47:07 #28
168304 Mani89
pi_166594202
Precies de reden dat ik een slag om de arm hield bij al die hysterische verhalen die je altijd krijgt een dag na zo'n ingrijpende gebeurtenis.
pi_166594289
quote:
Wat ziet dat er ook enorm nep uit _O- De hoeveelheid bloed en de kleur kan je al zien dat het nep is. Als bloed zo donker is dan betekent het dat een oud bloed is of het is nep bloed. En het is nep bloed.
pi_166594306
quote:
En dit is natuurlijk wel waar.
pi_166594348
Een stukje wat ik jullie niet wil onthouden, de 10de en 11de minuut, Michael Moore legt uit waarom iedereen die geen idioot is had moeten zien aankomen dat Trump Michigan zou winnen.
Zoals jullie - hopelijk - weten is er daar nog steeds een ernstige watercrisis (lood!)
"Obama kwam in Flint, dronk water en zei dat je het kan drinken (niet waar) en vervolgens kwam er geen enkele hulp, de vrouw die hij omhelsde voelde zich misbruikt. Donna Brazil lekte de vraag over Flint naar Hillary Clinton. 9000 mensen stemden voor alles behalve voor de president."

#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:52:52 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166594351
Trump moet overigens ook zorgen om Rupert Murdoch zijn belangen niet te schaden. Anders wordt Fox news straks voor de Democraten. :P
pi_166594373
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:51 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

En dit is natuurlijk wel waar.
Nee, Santa Monica P.D. liegt.

(ja het staat echt op hun FB je mag het opzoeken als je me niet gelooft)

en over het 2e verhaal, ja de WaPo kunnen we ook niet meer vertrouwen he

https://www.washingtonpos(...)voking-donald-trump/
pi_166594395
quote:
In het kader van fair and balanced, er zijn ook flink wat filmpje verschenen van HRC-supporters die een Trump-supporter aanvielen waaronder een groep AA's die een dakloos iemand mishandelden, zachtjes uitgedrukt. Daar wordt natuurlijk niets over geschreven in diezelfde krantjes.
#NoDAPL
pi_166594403

Oh TYT toch _O- Ze zijn zo salty.
pi_166594411
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In het kader van fair and balanced, er zijn ook flink wat filmpje verschenen van HRC-supporters die een Trump-supporter aanvielen.
I know zullen ook heus wel wat echte racistisch gelinkte incidenten zijn voorgekomen, maar zag deze 2 vannacht worden gepost en die bleken iig niet waar.
pi_166594428
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:54 schreef vigen98 het volgende:

Enkel bij het hoofdkanaal, niet bij TYT Politics, althans niet Jordan Chariton. Hij stemde op Stein ("omdat hij geen corruptie steunt") en hij ziet in dat ze enkel op deze manier een progressieve lente kunnen krijgen. Cenk ziet dat trouwens ook in maar hij had liever gezien dat HRC zou winnen.
#NoDAPL
pi_166594460
quote:

Ik denk trouwens niet dat het met salty zijn te maken heeft. Ze zetten gewoon de aanval op Trump voort en dat hadden ze bij HRC ook gedaan als zij had gewonnen. Dat gaf Cenk zelf aan voor de verkiezing (meerdere keren).
#NoDAPL
pi_166594492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:52 schreef Hexagon het volgende:
Trump moet overigens ook zorgen om Rupert Murdoch zijn belangen niet te schaden. Anders wordt Fox news straks voor de Democraten. :P
Ze zijn toch al neoliberaal en neoconservatief (de Democraten die nog de macht hebben) dus dat zou nog wel kunnen gebeuren. :')
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:00:55 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166594519
Overigens verwacht ik dat Paul Ryan het volgende slachtoffer van Trump gaat zijn.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:01:41 #42
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166594535
Nu wil hij toch weer wel delen van ObamaCare behouden. :{
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166594546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:00 schreef Hexagon het volgende:
Overigens verwacht ik dat Paul Ryan het volgende slachtoffer van Trump gaat zijn.
Ja, dat wordt al een paar dagen gesuggereerd.
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:03:02 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166594554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Als hij nou ook nog milieubewust wordt en die pedo-inteeltkop van een Pence wegpest dan ben ik om :P
pi_166594561
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een stukje wat ik jullie niet wil onthouden, de 10de en 11de minuut, Michael Moore legt uit waarom iedereen die geen idioot is had moeten zien aankomen dat Trump Michigan zou winnen.
Zoals jullie - hopelijk - weten is er daar nog steeds een ernstige watercrisis (lood!)
"Obama kwam in Flint, dronk water en zei dat je het kan drinken (niet waar) en vervolgens kwam er geen enkele hulp, de vrouw die hij omhelsde voelde zich misbruikt. Donna Brazil lekte de vraag over Flint naar Hillary Clinton. 9000 mensen stemden voor alles behalve voor de president."

Het verschil is volstrekt marginaal in Michigan. Als er twee tienden verschuiven van Trump naar Clinton dan was de staat naar Clinton gedaan. Roepen dat 'iedereen die geen idioot is had moeten zien dat Michigan naar Trump zou gaan' is dan ook wel vrij lachwekkend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166594584
quote:
En?
Het bekende toneelspelletje, iets beloven om kiezers te trekken. In Nederland gebeurt het ook elke keer. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten alleen even afwachten wie er meer verkeerd hebben gestemd: de extreemrechtse mensen of de blue collar guys, en op welke punten. Dat die muur er niet zou komen was natuurlijk wel duidelijk. :)
#NoDAPL
pi_166594606
quote:
Ryan is al soort van een compromis, na het debacle met Boehner. Speaker of the House is een bijna onmogelijke functie geworden voor de Republikeinen.

Het is ook niet aan Trump om een speaker te kiezen, maar aan het congres.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 23:05:26 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166594608
quote:
Pfff. Wat een onbetrouwbaar figuur.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  PR en moderator vrijdag 11 november 2016 @ 23:05:57 #49
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166594620
Waarom staat Michigan eigenlijk nog op lichtblauw op de kaart van Politico, terwijl 'ie ook zegt '100% reporting' en Trump 0.3% voor staat?
Fuck the EBU.
pi_166594642
quote:
Dat verhaal van die moslima is sowieso niet waar. Dat weet je al van tevoren. Immers, ik denk niet dat iemand ooit een moslim(a) ontmoet heeft die niet gewoon glashard loog.
pi_166594671
Hebben ze in de VS niet een soort equivalent van de Kiesraad dat de officiële uitslag publiceert?
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:08:37 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166594683
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ryan is al soort van een compromis, na het debacle met Boehner. Speaker of the House is een bijna onmogelijke functie geworden voor de Republikeinen.

Het is ook niet aan Trump om een speaker te kiezen, maar aan het congres.
Boehner heft inderdaad geen dag plezier gehad van zijn baan. Dat was echt aan hem af te zien. :D

Maar ik heb het idee dat Trump een soort Jos van Rey gaat spelen die zijn vastgoedvriendjes subsidieert om te laten bouwen. Dan is Ryan natuurlijk een belangrijke hinderpaal die weg moet.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:09:26 #53
344884 monkyyy
pi_166594698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En?
Het bekende toneelspelletje, iets beloven om kiezers te trekken. In Nederland gebeurt het ook elke keer. :)
SPOILER
We moeten alleen even afwachten wie er meer verkeerd hebben gestemd: de extreemrechtse mensen of de blue collar guys, en op welke punten. Dat die muur er niet zou komen was natuurlijk wel duidelijk. :)
En dat vindt zijn stemvee denk ik niet fijn, in zo'n beetje iedere rally liep hij te roepen Repeal en replace Obamacare, much cheaper much better.

Sterker nog hij begon een twitter trend #RepealAndReplace
  PR en moderator vrijdag 11 november 2016 @ 23:10:04 #54
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166594714
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Enkel bij het hoofdkanaal, niet bij TYT Politics, althans niet Jordan Chariton. Hij stemde op Stein ("omdat hij geen corruptie steunt") en hij ziet in dat ze enkel op deze manier een progressieve lente kunnen krijgen. Cenk ziet dat trouwens ook in maar hij had liever gezien dat HRC zou winnen.
Zelfs met HRC zou hij nog salty reageren omdat hij haar ook niet als president zou willen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk trouwens niet dat het met salty zijn te maken heeft. Ze zetten gewoon de aanval op Trump voort en dat hadden ze bij HRC ook gedaan als zij had gewonnen. Dat gaf Cenk zelf aan voor de verkiezing (meerdere keren).
Oh dat ja :D
Fuck the EBU.
pi_166594715
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het verschil is volstrekt marginaal in Michigan. Als er twee tienden verschuiven van Trump naar Clinton dan was de staat naar Clinton gedaan. Roepen dat 'iedereen die geen idioot is had moeten zien dat Michigan naar Trump zou gaan' is dan ook wel vrij lachwekkend.
Ach ja, Michael Moore die van de ene op de andere dag zijn standpunt veranderde van "Ik zal nooit op Hillary Clinton stemmen, want het is helemaal niks!" naar "Stem alsjeblieft op Hillary Clinton, want ze is eigenlijk helemaal geweldig!".
pi_166594730
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant, HRCorrupt is niet minder onbetrouwbaar. ;)
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:11:29 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166594748
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik wil het gezicht van Paul Ryan zien als hij dat leest :D
pi_166594758
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Boehner heft inderdaad geen dag plezier gehad van zijn baan. Dat was echt aan hem af te zien. :D

Maar ik heb het idee dat Trump een soort Jos van Rey gaat spelen die zijn vastgoedvriendjes subsidieert om te laten bouwen. Dan is Ryan natuurlijk een belangrijke hinderpaal die weg moet.
Maar afgezien van de Tea Party factie binnen de Republikeinse partij ophitsen kan hij dat niet echt doen.
Ik denk ook niet bepaald dat het fors verhogen van de overheidsuitgaven iets is dat enkel door een Ryan zal worden tegengewerkt.
pi_166594763
Obama care renoveren en een 'muur' neerzetten dan ben ik blij, en zullen de meeste republikeinen ook blij zijn.

SPOILER
pi_166594767
quote:

quote:
Inmiddels is het wel duidelijk dat dit niet live is. Het is een opname van minstens weken, zo niet maanden geleden. Zo doen ze dat, ze herhalen een groot deel van de dag oude uitzendingen en X uur per dag (2 uur voor de main show, allerlei andere programma's daarnaast) zenden ze iets nieuws uit.
#NoDAPL
pi_166594786
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Precies de reden dat ik een slag om de arm hield bij al die hysterische verhalen die je altijd krijgt een dag na zo'n ingrijpende gebeurtenis.
Ik ook. Op hupo staat ook een hele verzameling waarbij minstens een aantal er van ook zonder Trump plaats zouden hebben gevonden. Elke hate-crime wordt nu ineens aan Trump gerelateerd terwijl er altijd al dagelijks incidenten plaatsvinden.

Statistisch gezien is het volgens mij wel onherroepelijk dat het aantal incidenten zal toenemen. De Brexit heeft dat min of meer bewezen. D'r lopen een aantal gekkies rond die zich nu gelegitimeerd zien.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_166594797
Even een mooi symbolisch filmpje uit de oude doos.
Er kwam een musje vlak voor zijn neus zitten die daar ook een tijd bleef zitten. Feel the bern! *O*
#NoDAPL
pi_166594809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mooie referentie. ^O^
#NoDAPL
pi_166594823
quote:
Hij zei dan ook hij wilt ObamaCare intrekken en een betere alternatief brengen, natuurlijk behoud je dan sommige dingen.

Trouwens ik lees het nergens, bron?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 23:15:59 ]
pi_166594874
Weet je ik begin die man nu al zat te worden _O- Kan hij alsjeblieft niet afgezet worden want dit is echt een fiasco.
pi_166594923
Nou heb er even ingelezen en wat hij wilt behouden is op zich wel goed hoor.

quote:
Trump suggests Obamacare's protections for the sick may stay
Alleen het is dus weer een leugen van hem want hij zei dat hij het helemaal zou intrekken :(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 23:19:13 ]
pi_166594941
Ik hoop dat de republikeinen hem gaan afzetten en er een normale republikein komt die ook normaal om kan gaan met Rusland.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 23:20:02 #68
3928 Ulx
pi_166594948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Obama care renoveren en een 'muur' neerzetten dan ben ik blij, en zullen de meeste republikeinen ook blij zijn.
Het gaat niet worden gerenoveerd. Er gaan gewoon dingen van af. En ik denk dat men geen moer meer om die muur gaat geven als er een handelsoorlog met China en Mexico uitbreekt.

Trump moet wel iets leveren aan zijn achterban. Vooralsnog gaat het om clean coal geloof ik. Wat dat ook is.

Succes met het aan banden leggen van de aardgasindustrie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166594984
PROOF that protests are being led by Soros funded group 'United We Dream'

https://www.reddit.com/r/(...)led_by_soros_funded/

vrijdag 11 november 2016 @ 23:22:50 #70
344884 monkyyy
pi_166595026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij zei dan ook hij wilt ObamaCare intrekken en een betere alternatief brengen, natuurlijk behoud je dan sommige dingen.

Trouwens ik lees het nergens, bron?
Trump will consider keeping parts of Obamacare, report says
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:23:23 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595042
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het gaat niet worden gerenoveerd. Er gaan gewoon dingen van af. En ik denk dat men geen moer meer om die muur gaat geven als er een handelsoorlog met China en Mexico uitbreekt.

Trump moet wel iets leveren aan zijn achterban. Vooralsnog gaat het om clean coal geloof ik. Wat dat ook is.

Succes met het aan banden leggen van de aardgasindustrie.
Schaliegas krijgt toch juist vrij baan?
pi_166595129
Ik zou als ik een Trump stemmer was enorm kwaad worden nu. Trouwens wat is er nodig om een president af te zetten? Is het huis en senaat genoeg of moet je echt 2/3 hebben en dus ook steun van de democraten, niet dat zoiets moeilijk gaat worden maar ja :P
pi_166595148
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou als ik een Trump stemmer was enorm kwaad worden nu.
Dit zag je inderdaad niet aankomen, na dat consistente verhaal in zijn campagne waarin hij op niet 1 onwaarheid te betrappen was.
pi_166595189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dit zag je inderdaad niet aankomen, na dat consistente verhaal in zijn campagne waarin hij op niet 1 onwaarheid te betrappen was.
Dat hij liegt was geen geheim maar zijn nummer 1 standpunt was ObamaCare intrekken. Zelfs Clinton zou haar nummer 1 standpunt niet veranderen nadat ze verkozen was... Hoe laag Trump wel niet zinkt :{
pi_166595207
quote:
Het Huis van Afgevaardigden kan Articles of Impeachment tegen een functionaris aannemen met een simpele meerderheid. Indien een rechter of andere functionaris het onderwerp van een afzettingsprocedure is wordt hij berecht in de Senaat. Bij een president van de Verenigde Staten wordt het proces ook in de Senaat gehouden, met het verschil dat niet de vicepresident maar de opperrechter van het Amerikaans Hooggerechtshof de procedure leidt. De Senaat stemt dan na afloop van het proces; voor een veroordeling is een 2/3-meerderheid nodig.
Aha dus voor het geval Trump afgezet gaat worden weten we nu hoe :P
pi_166595212
quote:
Ik zou als ik een Trump stemmer was enorm kwaad worden nu. Trouwens wat is er nodig om een president af te zetten? Is het huis en senaat genoeg of moet je echt 2/3 hebben en dus ook steun van de democraten, niet dat zoiets moeilijk gaat worden maar ja :P
Je kunt nog hopen dat er iets uit een rechtzaak komt en hij daardoor de inauguratie niet haalt. Maar dan heb je nog Pence. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166595241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat hij liegt was geen geheim maar zijn nummer 1 standpunt was ObamaCare intrekken. Zelfs Clinton zou haar nummer 1 standpunt niet veranderen nadat ze verkozen was... Hoe laag Trump wel niet zinkt :{
Zijn nummer 1 standpunt was toch "Make America great again"?
En zijn nummer 2 standpunt was de muur.
pi_166595254
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef OMG het volgende:

[..]

Je kunt nog hopen dat er iets uit een rechtzaak komt en hij daardoor de inauguratie niet haalt. Maar dan heb je nog Pence. ;(.
Ik zou geen probleem hebben met Pence alhoewel zijn standpunten qua homo's en abortus toch te ver gaan voor mij en ik ben conservatief _O- Maar zijn goede kant weegt meer tegenover het slechte.
pi_166595266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zijn nummer 1 standpunt was toch "Make America great again"?
En zijn nummer 2 standpunt was de muur.
MAGA is geen standpunt maar een slogan.
pi_166595302
Wacht wat is er nou gebeurd :{ Ryan en Trump hebben gisteren nog nadat Trump met Obama heeft gesproken al gezegd dat ze samen op de 1e dag al ObamaCare gaan intrekken... Wtf is er aan het gebeuren in Trumpland?
pi_166595337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Democraat nog niet eens zo heel slecht af bent met Trump vergeleken met veel andere Republikeinen. Een president Cruz of Rubio was een stuk erger geweest.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:34:55 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij haalt toch de pijnpunten eruit? En de Clinton aanhangers komt hij tegemoet door enkele belangrijke zaken intact te laten. Ik vind dat wel sterk eigenlijk. Het is toch niet een doel op zichzelf?
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 23:36:11 #83
3928 Ulx
pi_166595386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Juist. Maar clean coal dan?
pi_166595391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoezo? Hij haalt toch de pijnpunten eruit? En de Clinton aanhangers komt hij tegemoet door enkele belangrijke zaken intact te laten. Ik vind dat wel sterk eigenlijk. Het is toch niet een doel op zichzelf?
Ja ik vind het op zich geen slecht plan maar het punt is dus dat hij dat niet heeft gezegd. Hij zei volledige intrekking en vervangen met wat beters dus niet stukjes eraf en stukjes blijven. Weer kiezersbedrog :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 23:37:07 ]
pi_166595407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon kool, schone kool bestaat niet.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:37:32 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595418
quote:
De democraten gaan de republikeinen zeker niet helpen om van Trump af te komen schat ik. Die kerel is namelijk die partij van binnenuit aan het slopen.
pi_166595469
brianstelter twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 23:21:33 Breaking: Corey Lewandowski resigned from @CNN today. He's expected to take a role in the Trump administration: https://t.co/LhJk4uWQeV reageer retweet
pi_166595497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De democraten gaan de republikeinen zeker niet helpen om van Trump af te komen schat ik. Die kerel is namelijk die partij van binnenuit aan het slopen.
Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen dan zijn ze er wel als de kippen bij. Alhoewel ik nu ook twijfel of hij dat zal doen :{ Oh God straks is het gewoon een democraatse plan geweest en is Trump gewoon stiekem democraat _O-
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 23:43:07 #89
3928 Ulx
pi_166595529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weer kiezersbedrog :r
Verbaast het je? De man heeft jarenlang de ene leugen na de andere lopen verkondigen uit zijn ivoren trumptoren. Nu kan dat dus niet meer.

Waarom dacht je dat men hem een bullshitartist noemde? Een charlatan? Dit zag iedereen die zich niet blindstaarde op die muur van hem al aankomen.

For fuck's sake....
pi_166595552
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja ik vind het op zich geen slecht plan maar het punt is dus dat hij dat niet heeft gezegd. Hij zei volledige intrekking en vervangen met wat beters dus niet stukjes eraf en stukjes blijven. Weer kiezersbedrog :r
Hij vervangt het met een ander plan, maar dat nieuwe plan omvat ook de pre-existing conditions en extra gezondheidszorg voor kinderen. Twee onderdelen van Obamacare die Trump uit respect voor Obama wil behouden. Dit zijn ook twee punten die juist bij de arbeidersklasse als een van de weinige voordelen van Obamacare worden gezien.

Het past bij Trump's verkiezingsbelofte om niet zoveel te zagen aan de social security. Hoewel Ryan natuurlijk alles wil privatiseren. Daar gaat nog wel een botsing komen. Hoewel Ryan op dit moment weinig politiek krediet heeft.
pi_166595560
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen
Volgens mij kan de president alleen iemand voordragen en beslist de Senaat uiteindelijk, anders was die post immers niet meer vacant geweest.
pi_166595572
Geen kiezersbedrog, heeft vaker aangegeven dat hij specifiek deze 2 elementen van obamacare wil behouden. Is echt een klein deel en de rest gaat gewoon de prullenmand in.
pi_166595586
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:45:58 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen dan zijn ze er wel als de kippen bij. Alhoewel ik nu ook twijfel of hij dat zal doen :{ Oh God straks is het gewoon een democraatse plan geweest en is Trump gewoon stiekem democraat _O-
Als Trump weggaat komen er geen nieuwe verkiezingen dus dan komen ze met die Pence te zitten. De democraten hebben er dus geen belang bij om Trump te impeachen. Bovendien is Trump ook een mooie bondgenoot om van Paul Ryan af te komen.

Maar Trump was ooit een democraat ja. Zelfs bevriend met de Clintons.
pi_166595591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij kan de president alleen iemand voordragen en beslist de Senaat uiteindelijk, anders was die post immers niet meer vacant geweest.
Dat klopt :)
pi_166595598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef skysherrif het volgende:
Geen kiezersbedrog, heeft vaker aangegeven dat hij specifiek deze 2 elementen van obamacare wil behouden. Is echt een klein deel en de rest gaat gewoon de prullenmand in.
Oh oké dan is het goed :P
pi_166595649
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is vooral een hele dure methode waarbij je de vuile uitstoot afvangt. Wil je dat rendabel doen dan zal je het flink moeten subsidiëren. Al heeft ironisch genoeg het feit dat China om milieuredenen de kolenproductie aan banden heeft gelegd wel een flinke stijging tot gevolg gehad waardoor het wel weer interessanter kan worden.
pi_166595673
quote:
pi_166595684
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Democraat nog niet eens zo heel slecht af bent met Trump vergeleken met veel andere Republikeinen. Een president Cruz of Rubio was een stuk erger geweest.
Dat zal best, alleen heb ik nog steeds geen zin in gerommel aan abortus, alles wat er voor vrouwen, homo's etc. is bereikt en dergelijke.

Ook zou het mooi zijn als een Trump en andere figuren zich eens uit zouden spreken over hoe een deel van de rechtse kant zich momenteel gedraagd. Alles wordt in twijfel getrokken door bepaalde figuren hier op Fok, maar als ik foto's zie van trucks die met een confederate flag hier door de stad rijden, waarvan een bestuurder rond roept "n****** will know their place soon", dan word ik daar ook niet vrolijk van.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 23:50:54 #100
3928 Ulx
pi_166595694
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is vooral een hele dure methode waarbij je de vuile uitstoot afvangt. Wil je dat rendabel doen dan zal je het flink moeten subsidiëren. Al heeft ironisch genoeg het feit dat China om milieuredenen de kolenproductie aan banden heeft gelegd wel een flinke stijging tot gevolg gehad waardoor het wel weer interessanter kan worden.
Dat zullen ze in West-Virginia niet leuk vinden.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:54:03 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166595760
Ja in een keer 22 miljoen Amerikanen hun verzekering stoppen zal niet echt goed doen , dus een repeal is nog niet zo simpel, vooral omdat ze nog geen idee hebben waar het mee te vervangen, legal wise dan

Dingen die sowieso blijven zijn de 26 jaar grens om verzekerd te blijven bij je ouders en dat hc plans je niet mogen weigeren bij chronische ziekte.

Maar verkiezingsbedrog blijft het...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166595786
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat zal best, alleen heb ik nog steeds geen zin in gerommel aan abortus, alles wat er voor vrouwen, homo's etc. is bereikt en dergelijke.

Ook zou het mooi zijn als een Trump en andere figuren zich eens uit zouden spreken over hoe een deel van de rechtse kant zich momenteel gedraagd. Alles wordt in twijfel getrokken door bepaalde figuren hier op Fok, maar als ik foto's zie van trucks die met een confederate flag hier door de stad rijden, waarvan een bestuurder rond roept "n****** will know their place soon", dan word ik daar ook niet vrolijk van.
Dat soort personen worden dan ook gewoon aangepakt hoor of denk je dat de republikeinen dit steunen?
pi_166595803
quote:

[..]

Maar juist voor dat soort zaken ben je met Trump in principe een stuk beter dan een Rubio of Cruz of zelfs Kasich, al is het nog steeds afwachten wat Trump nou echt met die issues gaat doen en met wat voor SC nominatie hij aan komt zetten. Het is best mogelijk dat dergelijke zaken voor Trump gewoon 'wisselgeld' zijn om andere plannen door te kunnen drukken bijvoorbeeld.
pi_166595827
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:54 schreef Re het volgende:
Ja in een keer 22 miljoen Amerikanen hun verzekering stoppen zal niet echt goed doen , dus een repeal is nog niet zo simpel, vooral omdat ze nog geen idee hebben waar het mee te vervangen, legal wise dan

Dingen die sowieso blijven zijn de 26 jaar grens om verzekerd te blijven bij je ouders en dat hc plans je niet mogen weigeren bij chronische ziekte.

Maar verkiezingsbedrog blijft het...
Dit, het is eigenlijk geen slecht plan want je behoudt het goede en haalt het slechte eraf maar dat is niet waar het om draait, het draait erom dat Trump zei dat ObamaCare ingetrokken gaat worden. Dus mocht hij dingen gaan behouden betekent dat het niet ingetrokken is. Het is of alles of niets en dan voeg je het alternatief toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 00:01:45 ]
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:01:50 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dit, het is eigenlijk geen slecht plan want de je behoudt het goede en haalt het slechte eraf maar dat is niet waar het om draait, het draait erom dat Trump zei dat ObamaCare ingetrokken gaat worden. Dus mocht hij dingen gaan behouden betekent dat het niet ingetrokken is. Het is of alles of niets en dan voeg je het alternatief toe.
Maar waarom is Obamacare afschaffen dan een doel op zichzelf?
pi_166595936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat zei Trump toch altijd? Elke rally waar hij gaat, elke interview zei hij duidelijk ''IK GA OBAMACARE INTREKKEN''

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 00:04:02 ]
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:07:27 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat zei Trump toch altijd? Elke rally waar hij gaat, elke interview zei hij duidelijk ''IK GA OBAMACARE INTREKKEN''
Dus als Trump een vel papier pakt en hij schrijft erop "Trumpcare". En daar schrijft hij die twee punten op. En vervolgens ramt hij die door het congress, dan is het wel goed?
pi_166596021
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar juist voor dat soort zaken ben je met Trump in principe een stuk beter dan een Rubio of Cruz of zelfs Kasich, al is het nog steeds afwachten wat Trump nou echt met die issues gaat doen en met wat voor SC nominatie hij aan komt zetten. Het is best mogelijk dat dergelijke zaken voor Trump gewoon 'wisselgeld' zijn om andere plannen door te kunnen drukken bijvoorbeeld.
Dat ben ik met je eens, maar toch. Had liever een democraat gehad. :P. Ondertussen ga ik verder met Bernie's movement steunen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 00:08:52 #109
3928 Ulx
pi_166596025
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is verplicht socialisme. Tegen de grondwet. Etc.
pi_166596030
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus als Trump een vel papier pakt en hij schrijft erop "Trumpcare". En daar schrijft hij die twee punten op. En vervolgens ramt hij die door het congress, dan is het wel goed?
Je snapt me wel, stop met het mierenneuken _O-
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:11:27 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet waarom je niet tevreden kan zijn met een oplossing waarbij jouw probleem ook verdwijnt. Dat gedrag is een groot probleem in de hele politiek van nu.
pi_166596091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat soort personen worden dan ook gewoon aangepakt hoor of denk je dat de republikeinen dit steunen?
Het punt is dat ik nog niemand iets heb horen veroordelen. Iemand, alsjeblieft, zeg er iets van. Zolang dat niet gebeurt blijft het idee dat het voor een aanzienlijk deel racistische debielen zijn bevestigd, niemand zegt er immers iets over uit die hoek.
pi_166596138
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik snap je niet. We hebben het over een kandidaat die tijdens zijn campagne zowel heeft geroepen de belasting voor de allerrijksten te verhogen als de belasting te verlagen en dan met name voor de rijksten. Veel duidelijker kan iemand toch niet aangeven dat zijn beloften geen enkele waarde hebben.
pi_166596155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet waarom je niet tevreden kan zijn met een oplossing waarbij jouw probleem ook verdwijnt. Dat gedrag is een groot probleem in de hele politiek van nu.
Ik zei niet dat ik er niet tevreden mee ben, ik zei dat dat ik er een probleem mee heb omdat hij dus wat anders heeft gezegd, hij zou het volledig intrekken. Kijk ik heb er geen probleem mee maar misschien miljoenen andere mensen die op hem gestemd hebben wel, dat vind ik niet correct en dat vind ik bedrog wanneer je iets belooft maar dan toch het maar voor 50% doet.
pi_166596173
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:12 schreef OMG het volgende:

[..]

Het punt is dat ik nog niemand iets heb horen veroordelen. Iemand, alsjeblieft, zeg er iets van. Zolang dat niet gebeurt blijft het idee dat het voor een aanzienlijk deel racistische debielen zijn bevestigd, niemand zegt er immers iets over uit die hoek.
En waarom zouden de republikeinen het moeten veroordelen? Zij hebben er niets mee te maken. Ik bedoel tja het veroordelen kan maar als je dat doet lijkt het alsof je erkent dat zulke types bij je horen.
pi_166596221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

De politieke realiteit is altijd een stuk complexer dan campagnebeloften. Er komt nogal wat kijken bij een zorgsysteem.
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:20:31 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

En waarom zouden de republikeinen het moeten veroordelen? Zij hebben er niets mee te maken. Ik bedoel tja het veroordelen kan maar als je dat doet lijkt het alsof je erkent dat zulke types bij je horen.
Nouja, als mensen jouw politieke bestaan gebruiken voor die dingen dan is het wel verstandig er afstand van te nemen.
pi_166596259
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

De politieke realiteit is altijd een stuk complexer dan campagnebeloften. Er komt nogal wat kijken bij een zorgsysteem.
Dat weet ik wel maar daar gaat het dus niet om! Het gaat om zijn boodschap! Hij heeft mensen dus overtuigd en belooft het in te trekken.
pi_166596366
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel maar daar gaat het dus niet om! Het gaat om zijn boodschap! Hij heeft mensen dus overtuigd en belooft het in te trekken.
Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat er geen enkele ruimte is voor nuance, al is nuance niet het eerste waar je bij Trump aan denkt.
pi_166596430
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat er geen enkele ruimte is voor nuance, al is nuance niet het eerste waar je bij Trump aan denkt.
Wat is er niet duidelijk aan ''I'm gonna repeal and replace ObamaCare''

?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 00:31:21 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 00:33:42 #121
3928 Ulx
pi_166596500
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de waarde van zijn lock her up geneuzel.
pi_166596502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
PROOF that protests are being led by Soros funded group 'United We Dream'

https://www.reddit.com/r/(...)led_by_soros_funded/

[ afbeelding ]
Die zag ik niet aankomen, maar had ik wel moeten zien aankomen. Het is een interessante theorie, eens zien hoe goed ze het staven.
#NoDAPL
pi_166596534
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk aan ''I'm gonna repeal and replace ObamaCare''

?
Of je nou eerst alles intrekt en vervolgens exact dezelfde zaken weer invoert of een klein deel behoudt maakt niet zoveel uit natuurlijk.
Ik snap je bezwaren sowieso niet zo goed aangezien je naar mijn weten niet in de VS woont en amper oud genoeg bent om überhaupt premie te betalen. Daarbij vraag ik me ook af hoe je denkt dat zaken als medicare of medicaid werken.
Enkel roepen 'maar hij zou Obamacare afschaffen!!!' komt een beetje autistisch over.
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:36:30 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596557
Michael Moore verwacht nu dat Trump een impeachment aan zijn broek gaat krijgen
http://www.trunews.com/ar(...)ts-trump-impeachment
pi_166596573
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, als mensen jouw politieke bestaan gebruiken voor die dingen dan is het wel verstandig er afstand van te nemen.
Dit. Ten tijde van protestors van Bernie's kant werd er op gehamerd dat hij er iets van zou moeten zeggen, want dat kon toch echt niet. En dat deed hij. Zou toch fatsoenlijk zijn om die twijfelachtige figuren of erop aan te spreken, afstand te nemen van die groep, weet ik het. Maar "ze hebben er niks mee te maken" is wel erg makkelijk.
pi_166596629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog zoiets wat bij HRC ook het geval zou zijn geweest. Zij deed het niet alleen overal in de USA, ze exporteerde het ook naar andere landen. God zij dank is Nederland niet een van die landen geweest tot nu toe, laten we dat alsjeblieft zo houden, een vruchtbare grond en schoon water zijn meer waard.
#NoDAPL
pi_166596661
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:36 schreef Hexagon het volgende:
D'uh. Niet of maar wanneer.
Maar dank je voor de link, interessant om te lezen.
#NoDAPL
pi_166596670
quote:
Michael Moore overspeelt zijn hand. Zegt ook tegen de Dems dat ze de DNC moeten afbreken en wil een soort occupy movement met zichzelf als de leider. Ik denk niet dat hij snapt dat de Democratische partij beter bij elkaar kan blijven i.p.v. versplinteren. Een versplintering overleven ze niet dan kunnen ze aanschuiven bij Labour in Engeland en komen ze niet meer boven de 30%.

De Democrats moeten beseffen dat ze de working classes terug moeten winnen om terug aan de macht te komen. De elite en minorities zijn leuk, maar daar win je Midden Amerika niet mee.

zaterdag 12 november 2016 @ 00:41:08 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nog zoiets wat bij HRC ook het geval zou zijn geweest. Zij deed het niet alleen overal in de USA, ze exporteerde het ook naar andere landen. God zij dank is Nederland niet een van die landen geweest tot nu toe, laten we dat alsjeblieft zo houden, een vruchtbare grond en schoon water zijn meer waard.
Desondanks was Hillary beter op milieu geweest dan de olie en kolenlobby die er nu komt
pi_166596686
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de waarde van zijn lock her up geneuzel.
Nou hij zei eigenlijk niet dat ze gelijk de cel in gaat, hij gaat een speciaal onderzoek naar haar doen en mocht ze weer onschuldig zijn bevonden dan is het klaar.
pi_166596711
quote:
Zou goed kunnen met hoe hij nu al bezig is en hij is nog niet eens officieel president _O-
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:44:10 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Michael Moore overspeelt zijn hand. Zegt ook tegen de Dems dat ze de DNC moeten afbreken en wil een soort occupy movement met zichzelf als de leider. Ik denk niet dat hij snapt dat de Democratische partij beter bij elkaar kan blijven i.p.v. versplinteren. Een versplintering overleven ze niet dan kunnen ze aanschuiven bij Labour in Engeland en komen ze niet meer boven de 30%.

De Democrats moeten beseffen dat ze de working classes terug moeten winnen om terug aan de macht te komen. De elite en minorities zijn leuk, maar daar win je Midden Amerika niet mee.

[ afbeelding ]
De democraten moeten vooral een alternatief plan bedenken voor deplorabele regio's en verder wat nieuwe kopstukken in de etalage zetten.

Maar dat de republikeinen liever van Trump af willen lijkt me niet zo raar. Evenals ik ook niet verwacht dat de democraten daarbij gaan helpen.
pi_166596755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk, het zou ook kunnen dat de splinter als enige overblijft en dat het neoliberale/neoconservatieve restant verdwijnt omdat ze geen stemmen meer krijgen. Moeilijk te voorspellen. Ik ben het er wel mee eens dat de progressieve mensen eerst moeten proberen om binnen de Democraten de macht te grijpen. Ze moeten dat doen door zich massaal verkiesbaar te stellen, deze verkiezing uit te melken ("door jullie zit Trump nu in het Witte Huis..."), door massaal te gaan stemmen en overal op te dagen, door mensen van hen in de DNC te krijgen etc.
#NoDAPL
pi_166596768
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:44 schreef Hexagon het volgende:
De democraten moeten vooral een alternatief plan bedenken voor deplorabele regio's en verder wat nieuwe kopstukken in de etalage zetten.
Het zullen dan wel progressieve mensen moeten zijn, anders krijg je over 4 jaar hetzelfde effect en 8 jaar Trump.
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:45:23 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen met hoe hij nu al bezig is en hij is nog niet eens officieel president _O-
Ik verwacht dat de democraten daar niet aan gaan meewerken. In ieder geval niet tot ze weer een meerderheid in de senaat hebben.
pi_166596781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Desondanks was Hillary beter op milieu geweest dan de olie en kolenlobby die er nu komt
Oh, dat ben ik met je eens hoor. Geen discussie daarover. ;)
#NoDAPL
pi_166596813
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de democraten daar niet aan gaan meewerken. In ieder geval niet tot ze weer een meerderheid in de senaat hebben.
Hah succes, in 2018 zijn de meeste democraten plekken in de verkiezingen. Nu was hun kans en ze hebben het niet gehaald.
pi_166596828
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou hij zei eigenlijk niet dat ze gelijk de cel in gaat, hij gaat een speciaal onderzoek naar haar doen en mocht ze weer onschuldig zijn bevonden dan is het klaar.
Het zou ook een maneouvre kunnen zijn om haar van de haak te laten zonder dat het al te duidelijk is dat hij slechts voor de verkiezingen dit riep. Wie zal het zeggen? Jij weet wat ik hoop; een goed en ongehinderd onderzoek waarbij eerlijke rechters een uitspraak doen op basis van voldoende bekende feiten. De kans is klein dat het gaat gebeuren maar dat zou het beste zijn. En erg ironisch.
#NoDAPL
pi_166596848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hah succes, in 2018 zijn de meeste democraten plekken in de verkiezingen. Nu was hun kans en ze hebben het niet gehaald.
Correct, dat neemt niet weg dat ze in 2018 een slag kunnen slaan. Maar inderdaad, ze hebben het dinsdag gigantisch laten liggen. Ik denk dat dat niet zou zijn gebeurd als Sanders de kandidaat was geweest.
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:49:51 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166596878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen ineffectief. Ik vind (en Trump zegt dat ook te vinden) onnodig ingrijpen in militaire conflicten nog veel ineffectiever.
Dan kan je nog beter die muur tegen drugs bouwen dan onnodige oorlogen voeren.

Bovendien is het probleem dat Clinton de issue van immigratie helemaal niet besprak. Dan krijg je dat er politici komen zoals Trump met te makkelijke oplossingen.
De muur kan ook gewoon een metafoor zijn voor een strenger beleid, niet een echte muur.

Drugs gaat het sowieso niet stoppen omdat de vraag naar drugs juist wordt gevoed door rijke Amerikanen. Een aangezien de cartels beter uitgerust zijn dan het mexicaanse leger zie ik een muurtje niet echt een probleem zijn. Meeste drugs komen binnen per vliegtuig en containerschip :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:50:38 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596902
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is moeilijk maar zou kunnen gezien Trump wel de nodige weerstand oproept. En wie weet vallen er tussentijds nog senatoren om.

Maar als het niet lukt dat gaat Trump dus niet geimpeached worden in zijn eerste termijn.
pi_166596929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is moeilijk maar zou kunnen gezien Trump wel de nodige weerstand oproept. En wie weet vallen er tussentijds nog senatoren om.

Maar als het niet lukt dat gaat Trump dus niet geimpeached worden in zijn eerste termijn.
Eerste en enige termijn _O-
pi_166596962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik word trouwens erg getriggered door jouw UI _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 00:53:22 ]
pi_166597089
quote:
quote:
Moore previously shadow endorsed Trump prior to November 8th in a viral rant about Hillary Clinton’s corruption. - See more at: http://www.trunews.com/ar(...)sthash.Pu7g2lJl.dpuf
Dat klinkt alsof de schrijver van dit artikel uitsluitend het uit zijn verband gerukte gedeelte van Michael Moore in Trumpland heeft gezien dat Bram hier ook een keer heeft geplaatst omdat hij in dezelfde valkuil getrapt was.
pi_166597252
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De muur kan ook gewoon een metafoor zijn voor een strenger beleid, niet een echte muur.
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook, wie verwachtte dat het een serieus voorstel was heeft het niet zo goed begrepen. :s)
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 01:08:09 #146
168304 Mani89
pi_166597266
Hij zei vandaag ook nog het volgende over Syrië.

pi_166597274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt alsof de schrijver van dit artikel uitsluitend het uit zijn verband gerukte gedeelte van Michael Moore in Trumpland heeft gezien dat Bram hier ook een keer heeft geplaatst omdat hij in dezelfde valkuil getrapt was.
Nee, knulletje. Ik geef gewoon aan dat het er dik in zit dat ze gaan proberen hem te impeachen. Waarom? Omdat het establishment niet zo blij is dat hij de president wordt en omdat hij niet de meest competente persoon voor deze baan is.
#NoDAPL
pi_166597296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik word trouwens erg getriggered door jouw UI _O-
In vergelijking met de foto van HRC is het heel wat prettiger, om meerdere redenen. ;)
#NoDAPL
pi_166597320
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, knulletje. Ik geef gewoon aan dat het er dik in zit dat ze gaan proberen hem te impeachen. Waarom? Omdat het establishment niet zo blij is dat hij de president wordt en omdat hij niet de meest competente persoon voor deze baan is.
Is het mannetje nu beledigd? Wees blij dat je niet de enige bent die in het knip-en-plakwerk is getrapt dat jou deed geloven dat Moore zijn steun voor Trump had uitgesproken (al zou je als je twee tellen had nagedacht toch ook zelf in hebben kunnen zien hoe absurd dat idee zou zijn).
pi_166597328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wel rekening houden met:
quote:
In the United States, impeachment can occur both at the federal and state level. The Constitution defines impeachment at the federal level and limits impeachment to "The President, Vice President, and all civil officers of the United States" who may be impeached and removed only for "treason, bribery, or other high crimes and misdemeanors".[24] Several commentators have suggested that Congress alone may decide for itself what constitutes a "high crime or misdemeanor", especially since Nixon v. United States stated that the Supreme Court did not have the authority to determine whether the Senate properly "tried" a defendant.[25] In 1970, then-House Minority Leader Gerald R. Ford defined the criterion as he saw it: "An impeachable offense is whatever a majority of the House of Representatives considers it to be at a given moment in history."
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 01:41:18 #151
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166597867
Als je wilt lachen moet je dit artikel lezen: http://edition.cnn.com/20(...)-election/index.html

Ben benieuwd hoe 'president' Trump dit op gaat lossen _O-
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:01:39 #152
344884 monkyyy
pi_166598182
President-elect Donald Trump's 'big, beautiful wall' may end up just being a modest, double-layered fence

"We're gonna build a big, beautiful wall" is veranderd in "We're probably gonna build a double layered fence"
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:06:28 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166598240
Even over dat vermeende kiezersbedrog van Trump...

Hebben jullie dan ook al niet steeds het gevoel gehad dat hij sommige dingen alleen maar riep om bepaalde groepen voor zich te winnen? Ik had dat heel erg. Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden. Volgens mij kan het Donald Trump helemaal geen zak schelen of mensen abortus plegen, hij wilde alleen de pro-lifers voor zich winnen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166598251

CNN had weer last van een 'technische storing'. Of zou het deze keer voor de verandering wel echt zijn geweest? :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-11-2016 02:14:12 ]
#NoDAPL
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 02:15:11 #156
3928 Ulx
pi_166598317
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Even over dat vermeende kiezersbedrog van Trump...

Hebben jullie dan ook al niet steeds het gevoel gehad dat hij sommige dingen alleen maar riep om bepaalde groepen voor zich te winnen? Ik had dat heel erg. Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden. Volgens mij kan het Donald Trump helemaal geen zak schelen of mensen abortus plegen, hij wilde alleen de pro-lifers voor zich winnen.
Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:17:26 #157
1986 Jane
pi_166598336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.

Misschien valt het mee... B-)
pi_166598346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Tsja, dat is het absurde van deze verkiezingen.
Enerzijds is men woedend op Clinton omdat ze A zegt terwijl ze B doet.
En anderzijds vindt men Trump zo heerlijk rebels omdat hij A zegt maar ondertussen B doet.
pi_166598385
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden.
Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 02:22:31 #160
3928 Ulx
pi_166598393
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.

Misschien valt het mee... B-)
Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:47:36 #161
1986 Jane
pi_166598601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.
Dat is natuurlijk ook vreemd, maar ook wel grappig dat Trump zich daar zelf dus ook in verslikte. Daarom was het m.i. ook zo duidelijk dat dit zijn eigen standpunt helemaal niet was. Hij redeneerde volgens mij inderdaad zo dat 'als ze willen dat het strafbaar is, dan zal ik ook wel moeten zeggen dat de moeders straf verdienen'. Maar daar had hij zich toch even verkeken op de onlogische standpunten van de diepgelovige republikein. :D Een van de weinige keren dat hij zo'n misser gemaakt heeft in zijn campagne, volgens mij.

Tja, ik ben geen Trump-fan, maar ergens heb ik af en toe met een vreemd soort bewondering naar hem gekeken. Niet om wát hij zei, maar omdat hij blijkbaar heel goed kan inschatten wie op dat moment zijn publiek is en wat die mensen op dat moment willen horen. En dat dan ook met een uitgestreken gezicht roepen, het is ergens toch een gave. En zijn tegenstanders maar lachen om die onbehouwen uitspraken en de inconsistenties, maar Trump wist dat hij steeds weer zijn target groups bereikt had.

Om Marco Rubio nog maar eens te parafraseren:
Let's dispel once and for all with the fiction that Donald Trump doesn't know what he is doing, he knows exactly what he is doing.

Althans, tijdens de campagne. President spelen is natuurlijk weer hele andere koek.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 02:53:39 #162
3928 Ulx
pi_166598636
Niemand heeft ooit beweerd dat hij geen goede verkoper is.
pi_166598677
quote:

[..]

Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.
pi_166598707
Die vrouwelijke moderator van het tweede debat waarover gezegd werd dat ze (samen met Anderson Cooper) ontzettend partijdig was maar sommigen hier dat nonsense vonden:

pi_166598713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.
Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_166598721
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Die vrouwelijke moderator van het tweede debat waarover gezegd werd dat ze (samen met Anderson Cooper) ontzettend partijdig was maar sommigen hier dat nonsense vonden:

Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?
pi_166598725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?
Nog steeds in de ontkenningsfase he?
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 03:16:35 #168
3928 Ulx
pi_166598751
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:07 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
pi_166598752
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nog steeds in de ontkenningsfase he?
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
pi_166598767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.
Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.
pi_166598785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 03:28:07 #172
3928 Ulx
pi_166598814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.
De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.

http://edition.cnn.com/20(...)mh17-plane-russians/

Tant pis.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ulx op 12-11-2016 03:37:39 ]
pi_166598825
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.
Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappen :')
pi_166598850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
Zelfs je wegkijkende soortgenoten bij de publieke omroep vragen zich nu af of ze iets gemist hebben. Maar als ik jou was dan zou ik vooral niet dingen met een open blik proberen te bekijken, gewoon doorgaan, wegkijken, goed, gevolg is dat de wereld onbegrijpbaar voor je is, maar wat maakt het uit, je fantasiewereld is veel mooier.
pi_166598855
quote:
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties.
Prima zaak :Y
Dat de Russen en de VS tegen elkaar in Syrië oorlog voeren kan alleen maar nog grotere ongelukken veroorzaken. Beter om af te stemmen en maar 1 partij de radicalen zoals ISIS te laten bestrijden.

Dat de EU zich als schoothondje van de VS gedraagt zonder zelf nog na te lijken denken ... |:(
pi_166598859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.

http://edition.cnn.com/20(...)mh17-plane-russians/

Tant pis.
Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.
pi_166598867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:41 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Prima zaak :Y
Dat de Russen en de VS tegen elkaar in Syrië oorlog voeren kan alleen maar nog grotere ongelukken veroorzaken. Beter om af te stemmen en maar 1 partij de radicalen zoals ISIS te laten bestrijden.

Dat de EU zich als schoothondje van de VS gedraagt zonder zelf nog na te lijken denken ... |:(
Dit dus.
pi_166598868
nvm weltrusten
pi_166598873
Sancties tegen Rusland :|W

Wie denk je dat je daarmee raakt? :X
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 03:48:31 #180
3928 Ulx
pi_166598876
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:43 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?

Ik ben niet van de Peace-in-our-Time-Neville-Chamberlain-school. Ik ben meer van de Winston Churchill manier denk ik.
pi_166598879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
nvm weltrusten
Godver, ik zat te kijken. :(
pi_166598880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:

Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?
pi_166598881
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Godver, ik zat te kijken. :(
sorry haha, maar was oud
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 03:50:15 #184
3928 Ulx
pi_166598883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:

Aangezien Putin alles doet om er vanaf te komen denk ik de Russische leiding.
pi_166598885
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?

Ik ben niet van de Peace-in-our-Time-Neville-Chamberlain-school. Ik ben meer van de Winston Churchill manier denk ik.
ja EUROPESE burgers. Wat heeft Amerika hier mee te maken?
pi_166598887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

sorry haha, maar was oud
Ik zag het, december 2015. Maakt niet uit. Ik zoek hem wel op.
pi_166598904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten
Als je het hebt over de MH17 .... ben ik over de schuldvraag al van totaal andere mening.

Da's offtopic hier.
pi_166598911
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?
Ze helpen niemand! De leider van Rusland heeft er al helemaal geen last van.

Waarom je Erdogan hier om de hoek laat komen ????
pi_166598943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappen :')
Aangezien jij en een aantal andere zakjes hier ervaringen van minderheden meteen wegzetten als nep, bedacht, onwaar, hoax, omdat er een paar van zulke gevallen op een lolbertariër site zijn vermeld, drijf ik lekker de spot, ja. Filmpjes kunnen immers ook nep zijn.

Je kunt niet serieus zijn in een discussie om de ene kant als hoax weg te zetten en "er zal vast wel iets van waar zijn" om vervolgens enorm over 1 filmpje te vallen, want da's toch allemaal wel heel erg. Ja, dan kun je achterlijke troll reacties verwachten.

Ik heb nu inmiddels in mijn tijd hier genoeg verhalen gehoord van vrienden, kennissen, en familie die vanwege hun geslacht, geaardheid, etniciteit of combinatie hiervan alle mogelijke slurs en dergelijke hebben mogen ontvangen, zaken waar de gemiddelde forum bezoeker hier nooit mee te maken heeft gehad, of ooit zal hebben. Ik hecht meer waarde aan hun ervaringen, dan de mening van een blanke zolderkamer autist in Nederland die toevallig een artikeltje leest en op basis daarvan maar besluit dat het allemaal nep is. En dat het sinds 8 november is toegenomen en meer out in the open is, dat blijkt. Foto's, verhalen, etc. Maar omdat er geen filmpjes zijn, dan moet het nep zijn. Alsof hier iedereen de godganse dag met body cams rondloopt.

Maar goed, je ziet het wel meer met andere zaken, er valt bijna geen discussie meer te voeren, want alles waar de andere kant mee aankomt is nep, en ze moeten vooral niet zeiken, maar jouw kant, bwah, da's schandalig.

Misschien zou je eens de andere kant, waar het nu over zaken gaat waar je zelf geen last van hebt in Nederland, kunnen proberen te begrijpen. Ik keur geweld nergens goed, maar als er meteen maar "hoax! Niet meteen geloven!" wordt geroepen over bepaalde zaken, dan kun je het bekijken en moet je het maar met lekker domme troll reacties doen.

Maar dit zal toch wel aan dovemansogen zijn.
pi_166598982
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Trump is van oorsprong links van het spectrum. Wel een mafkees maar deed een niet onaardige speech nadat ie gewonnen had. Misschien gaat het allemaal wel mee vallen.

Je weet .... je bent altijd nog welkom in Nederland O+ :*
pi_166599001
Hoeveel staten en hoeveel stemmen in die staten is Hillary nou eigenlijk tekort gekomen om president te worden?
pi_166599023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoeveel staten en hoeveel stemmen in die staten is Hillary nou eigenlijk tekort gekomen om president te worden?

Ga op een staat staan ... en je ziet 't verschil :+
pi_166599036
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:50 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?
pi_166599076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?
Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.

Tja ... ga het niet voor je uitrekenen ~O>
Ga naar bed nu :P :W
pi_166599088
Ik stuitte trouwens net op een uitspraak van Juncker die zegt "Donald Trump denkt dat Belgie een stad in Europa is" Dat blijkt nog waar te zijn ook volgens Youtube haha _O-
pi_166599092
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2016 05:16 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.

Tja ... ga het niet voor je uitrekenen ~O>
Ga naar bed nu :P :W
:W
Ik zie het nou. Had mijn scherm niet op Full screen staan. Met een klein schermpje krijg je alleen percentages te zien.
  zaterdag 12 november 2016 @ 06:20:11 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166599179
Nu we een paar dagen verder zijn realiseer ik me dat:
- Trump de Russen Clinton en het Witte Huis heeft laten hacken
- Trump de FBI omgekocht heeft om vlak voor de verkiezingen onrust te zaaien

Pas nu zie ik hoe vuil het spel gespeeld is :{

Hij noemde het in zijn speech ook echt 'zijn vrienden bij de FBI'.
pi_166599180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:20 schreef Mishu het volgende:

:')
pi_166599203
quote:
Natuurlijk wat zou jij doen, ik zou voor de camera's lief lachen en achter de camera zeggen dat ik verwacht dat hij 21 januari weg is en de eer aan zichzelf houdt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166599213
Is de definitieve uitslag al binnen? Inclusief stemmen van Amerikanen uit het buitenland?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166599214
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:20 schreef Mishu het volgende:

De FBI heeft trump inderdaad het presidentschap geleverd. Voor die nieuwe e-mails die niks waard bleken was trump totaal toast.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 06:37:50 #203
3928 Ulx
pi_166599221
Ik zit me ineens te bedenken dat het wel bullshit is om nu ineens te doen alsof Trump al die uitspraken tijdens zijn campagne niet gedaan heeft. Dat we die maar moeten negeren. Hij deed ze gewoon. En nu hij gekozen is is het niet zo dat we die maar moeten accepteren "want hij verdient een kans".
Rot op. Dat verdient hij helemaal niet. Als je mensen in hun gezicht spuugt kun je dat ook niet ongedaan maken.
pi_166599230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:37 schreef Ulx het volgende:
Ik zit me ineens te bedenken dat het wel bullshit is om nu ineens te doen alsof Trump al die uitspraken tijdens zijn campagne niet gedaan heeft. Dat we die maar moeten negeren. Hij deed ze gewoon. En nu hij gekozen is is het niet zo dat we die maar moeten accepteren "want hij verdient een kans".
Rot op. Dat verdient hij helemaal niet. Als je mensen in hun gezicht spuugt kun je dat ook niet ongedaan maken.
Misschien moet je je eens bedenken hoe het komt dat zoveel vrouwen op Trump gestemd hebben want Trump haat toch alle vrouwen? Misschien moet je je eens bedenken hoe het komt dat aardig wat latino's op Trump getemd hebben want hij is toch een racist die alle latino's wil vermorzelen?
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 06:44:35 #205
3928 Ulx
pi_166599237
Waarom zou ik?
pi_166599241
Je zou je ook eens kunnen bedenken hoe het komt dat de hele zware wapenindustrie achter Clinton stond want het was toch Trump die oorlog zou voeren tegen de hele wereld?
pi_166599253
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:44 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou ik?
Je kan natuurlijk ook in je eigen veilige sprookjeswereld blijven leven en het onbegrijpelijk vinden dat zoveel vrouwen op een vrouwenhater gestemd hebben en zoveel latino's op een latinohater gestemd hebben.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 06:51:09 #208
3928 Ulx
pi_166599263
Hij is een goede verkoper. Dat is alles.
pi_166599307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:51 schreef Ulx het volgende:
Dus al die latino's, zwarten, homo's en vrouwen die op hem gestemd zijn dom?
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 07:08:21 #210
3928 Ulx
pi_166599329
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus al die latino's, zwarten, homo's en vrouwen die op hem gestemd zijn dom?
Hij heeft nog niks geleverd. Dat doet hij pas vanaf januari. Maar ik zou me genaaid voelen als ik op hem gestemd zou hebben wegens zijn verkiezingsbeloftes. Tot nu toe komt hij alleen maar terug op wat hij zei dat hij zou gaan doen en omringt hij zich met bankiers, neo-cons en is hij lekker baantjes aan het geven aan zijn familie die ook nog zijn bedrijf runnen.
pi_166599582
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:50 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Trump heeft 290 kiesmannen achter zich en Clinton 228.

Als ik goed begrijp is dat als Clinton de staat Texas (goed voor 38 kiesmannen) had gewonnen, dan had zij 266 kiesmannen en Trump 252 kiesmannen?
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 08:28:59 #212
3928 Ulx
pi_166599601
http://edition.cnn.com/20(...)the-swamp/index.html

So much for drain the swamp. Alleen maar lobbyisten en insiders in zijn team. En aangezien Trump niet weet hoe het werkt in de politiek gaan die heel veel macht krijgen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 12-11-2016 08:35:08 ]
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:38:51 #213
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599640
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:28 schreef Ulx het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)the-swamp/index.html

So much for drain the swamp. Alleen maar lobbyisten en insiders in zijn team. En aangezien Trump niet weet hoe het werkt in de politiek gaan die heel veel macht krijgen....
Weten hoe het werkt in de politiek is echter duidelijk geen voorwaarde om president van een machtig land te worden. En speelt derhalve geen rol als argument.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_166599646
Donald Trump Likely to End Aid for Rebels Fighting Syrian Government
quote:
President-elect Donald J. Trump said Friday that he was likely to abandon the American effort to support “moderate” opposition groups in Syria who are battling the government of President Bashar al-Assad, saying “we have no idea who these people are.”
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:45:40 #216
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_166599672
Trump wil graag wekelijks in Trump Tower slapen. :').

Handig, een president is dat 24 uur per dag, en elke week verkassen naar NYC is een logistieke en beveiligingstechnische nachtmerrie. En NYC zal er ook erg gelukkig van worden, twee keer per week de halve stad afsluiten omdat Trump met z'n motorcade langskomt.

quote:
Mr. Trump, a homebody who often flew several hours late at night during the campaign so he could wake up in his own bed in Trump Tower, is talking with his advisers about how many nights a week he will spend in the White House. He has told them he would like to do what he is used to, which is spending time in New York when he can.
http://www.nytimes.com/20(...)-president.html?_r=0
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 08:46:06 #217
3928 Ulx
pi_166599675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Weten hoe het werkt in de politiek is echter duidelijk geen voorwaarde om president van een machtig land te worden. En speelt derhalve geen rol als argument.
Wel als je dat als argument gebruikt om stemmen te halen en binnen een paar dagen na je winst gooi je dat alles overboord.

Het zal de reden zijn geweest waarom je op hem ging stemmen. Nog voor alle biljetten geteld zijn komt hij al op alle beloftes en toezeggingen terug.
Wat moet je je dan dom voelen. Wat nou drain the swamp? Wat nou schoonmaak in DC? Helemaal niks daarvan!
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:48:51 #218
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599698
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wel als je dat als argument gebruikt om stemmen te halen en binnen een paar dagen na je winst gooi je dat alles overboord.

Het zal de reden zijn geweest waarom je op hem ging stemmen. Nog voor alle biljetten geteld zijn komt hij al op alle beloftes en toezeggingen terug.
Wat moet je je dan dom voelen. Wat nou drain the swamp? Wat nou schoonmaak in DC? Helemaal niks daarvan!
Ik op hem stemmen? Het gaat trouwens niet om het na komen van beloftes en dergelijke maar om het winnen van voldoende stemmen. Het blijft raar dat mensen dat nu nog steeds niet begrijpen. Anders geformuleerd doe zo veel mogelijk beloftes om een brede kiezers basis te krijgen. Of die beloftes haalbaar zijn is helemaal niet belangrijk. Achteraf kun je het sorry aspect en een ander de schuld geven weer gebruiken om dat weer recht te zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Megumi op 12-11-2016 08:55:42 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:48:56 #219
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166599699
quote:

[..]

Dat zouden ze evengoed niet komen.
Prima dat de sancties worden opgeheven.
Gewoon sancties op de Oekraine wegens meewerken aan oorlogsmisdaden en het bewust in gevaar brengen van burgervliegtuigen in een oorlogsgebied.
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:50:05 #220
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166599710
quote:
Perfekt. Dan is het snel afgelopen daar en hebben we wederom een land in de puin geholpen.
Alle vluchtelingen terug en opbouwen die zooi.
pi_166599715
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Aangezien jij en een aantal andere zakjes hier ervaringen van minderheden meteen wegzetten als nep, bedacht, onwaar, hoax, omdat er een paar van zulke gevallen op een lolbertariër site zijn vermeld, drijf ik lekker de spot, ja. Filmpjes kunnen immers ook nep zijn.

Je kunt niet serieus zijn in een discussie om de ene kant als hoax weg te zetten en "er zal vast wel iets van waar zijn" om vervolgens enorm over 1 filmpje te vallen, want da's toch allemaal wel heel erg. Ja, dan kun je achterlijke troll reacties verwachten.

Ik heb nu inmiddels in mijn tijd hier genoeg verhalen gehoord van vrienden, kennissen, en familie die vanwege hun geslacht, geaardheid, etniciteit of combinatie hiervan alle mogelijke slurs en dergelijke hebben mogen ontvangen, zaken waar de gemiddelde forum bezoeker hier nooit mee te maken heeft gehad, of ooit zal hebben. Ik hecht meer waarde aan hun ervaringen, dan de mening van een blanke zolderkamer autist in Nederland die toevallig een artikeltje leest en op basis daarvan maar besluit dat het allemaal nep is. En dat het sinds 8 november is toegenomen en meer out in the open is, dat blijkt. Foto's, verhalen, etc. Maar omdat er geen filmpjes zijn, dan moet het nep zijn. Alsof hier iedereen de godganse dag met body cams rondloopt.

Maar goed, je ziet het wel meer met andere zaken, er valt bijna geen discussie meer te voeren, want alles waar de andere kant mee aankomt is nep, en ze moeten vooral niet zeiken, maar jouw kant, bwah, da's schandalig.

Misschien zou je eens de andere kant, waar het nu over zaken gaat waar je zelf geen last van hebt in Nederland, kunnen proberen te begrijpen. Ik keur geweld nergens goed, maar als er meteen maar "hoax! Niet meteen geloven!" wordt geroepen over bepaalde zaken, dan kun je het bekijken en moet je het maar met lekker domme troll reacties doen.

Maar dit zal toch wel aan dovemansogen zijn.
Volgens mij is al vaak genoeg gezegd dat het best zal kloppen dat er wat waar is van die verhalen en dat het fout is, maar dat er van de andere kant net zo goed nu meer geweld komt, daar wil je je echter niet tegen uitspreken en noemt me liever een zolderautist.
Je ziet dus niet in dat je enorm hypocriet bent.
Oke
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:53:05 #222
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je ziet dus niet in dat je enorm hypocriet bent.
Oke
Een belemmering voor een succes volle politieke loopbaan is dat in elk geval niet. :')
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:53:56 #223
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Perfekt. Dan is het snel afgelopen daar en hebben we wederom een land in de puin geholpen.
Alle vluchtelingen terug en opbouwen die zooi.
Geloof je dat zelf. _O-
pi_166599731
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:51 schreef Ulx het volgende:
Hoe rijk is ie eik?
pi_166599742
Dat kitsch huis zegt ook niet alles.
pi_166599751

Goedemorgen :P
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:58:15 #227
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166599764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geloof je dat zelf. _O-
uhhhhh....nee....die gaan nooit meer terug want gratis geld en huisvesting is wel lekker....
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:58:57 #228
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166599769
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:56 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]

Goedemorgen :P
Lijkt wel een zigeunerkoning huisje....lekker kitsch...
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 08:59:21 #229
3928 Ulx
pi_166599772
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hoe rijk is ie eik?
Wacht maar op zijn taxreturns. Dan weet je het.
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:59:49 #230
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:58 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

uhhhhh....nee....die gaan nooit meer terug want gratis geld en huisvesting is wel lekker....
Was alles maar zo eenvoudig in het leven. Het probleem is veel complexer dan dat. Zolang er daar oorlog is blijven die vluchtelingen komen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:00:04 #231
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166599782
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die gaan er niet komen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:02:03 #232
3928 Ulx
pi_166599801
De leden van zijn transitieteam slaan elkaar ook al de hersens in.

http://www.politico.com/s(...)p-team-rivals-231277

Wat een zooitje. :D

quote:
A handful of sources in and around the Trump transition team said there was no evidence that the president-elect had even reviewed any of the binders of policy and personnel proposals produced by the team.
Denkt die man nu echt een simpele baan te hebben of zo?
pi_166599817
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die gaan omlaag nu,
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:09:14 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166599854
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:02 schreef Ulx het volgende:

Denkt die man nu echt een simpele baan te hebben of zo?
Hij wou alleen maar winnen.
Dat is gebeurd.
Fuck, wat nu?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:21:33 #235
3928 Ulx
pi_166599944
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hij wou alleen maar winnen.
Dat is gebeurd.
Fuck, wat nu?
Donald is bored now. Donald wants to be astronaut now. No, Donald wants to start a fire now. No, Donald wants to go to to the Mount Everest. No, build a Mount Everest now. In the desert. With a casino.
pi_166599996
Hij is al lekker verkiezing beloftes aan het verbreken. Op nu.nl berichten ze dat hij toch Obamacare maar in stand voorlopig houdt :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2016 @ 09:31:32 #237
862 Arcee
Look closer
pi_166600047
Donald Trump will never “drain the swamp”: He’s already staffing his transition team with GOP insiders, Wall Street lobbyists
(the most epic political Rickroll ever)

Ik snap de demonstranten niet en ben wel benieuwd naar president Trump. Laat eerst maar zien, dan kunnen we daarna oordelen.

Maar, als ik naar de eerste namen kijk die gepresenteerd worden dan hou ik m'n hart vast. Als conservatieve engnekken als Pence, Palin en Carson en insiders zoals genoemd in het bericht hierboven de dienst gaan uitmaken dan is die molotov cocktail die men in het Washington establishment wilde gooien nu al niet meer dan een natte scheet gebleken.

Maar, zoals gezegd, laten we niet te vroeg oordelen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:32:04 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166600056
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:28 schreef Godshand het volgende:
Hij is al lekker verkiezing beloftes aan het verbreken. Op nu.nl berichten ze dat hij toch Obamacare maar in stand voorlopig houdt :D
hij kan niet anders, nou ja hij kan alle benefits terugdraaien maar ja dan zitten 22 miljoen amerikanen in een klap zonder verzekering. De repeal ligt al klaar, is al een keer vetetoed door Obama maar wettelijk mag je volgens mij niet repealen voordat je een replacement wet hebt (reconciliation) en dat gaat al minimaal 2 jaar duren en heeft wel 60 senatoren nodig dacht ik. Dus tja, holle retoriek weer en iedereen trapt er in.

Wat verder niet zegt dat grote delen obamacare enorm gefrustreerd kunnen worden wat op korte termijn wel een flinke som geld oplevert om de muur te bouwen (wel met mensen zonder verzekering dan)
pi_166600100
quote:
Dat zei hij helemaal niet. :') Hij zei dat hij twee goede onderdelen van Obamacare ging behouden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:35:32 #240
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166600108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Was alles maar zo eenvoudig in het leven. Het probleem is veel complexer dan dat. Zolang er daar oorlog is blijven die vluchtelingen komen.
Ja dus dat moet snel stoppen en alles terug.
Maar ik denk zomaar dat de USA al weer een plannetje hebt uitgebroed om een deel van Syrie te confisceren en onafhankelijk Koerdistan uit te roepen
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:36:39 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600123
Ach, weten de kiezers ook wat er gebeurt als je op iemand stemt die zo vaak liegt
pi_166600166
Trump's leven wordt nu volledig geregisseerd door het Witte Huis. Alles wat hij nu zegt en doet moet zeer zorgvuldig afgewogen worden. Dat zal de brulaap van een Trump nog niet mee gaan vallen. Die zal 's nachts nog vaak eens stiekem terugdenken dat de periode dat hij nog dat onbezorgde celebrityleventje leidde en maar van alles kon roepen wat er in zijn hoofd opkwam.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:40:28 #243
3928 Ulx
pi_166600177
Ik denk dat hij het geen vier jaar vol gaat houden. Dat hij wegens gezondsheidsredenen of zo kapt.
Het lijkt erop dat hij het gruwelijk onderschat heeft. Zou hij nou echt hebben gedacht dat hij wel even DC zou gaan schoonvegen?
pi_166600206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:34 schreef Delibird het volgende:

[..]

Dat zei hij helemaal niet. :') Hij zei dat hij twee goede onderdelen van Obamacare ging behouden.
Dat is meer dan afschaffen. Zoals hij beloofde. Maar Obama heeft hem er van overtuigd het voorlopig zoveel mogelijk in tact te laten.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:43:27 #245
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166600207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:40 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat hij het geen vier jaar vol gaat houden. Dat hij wegens gezondsheidsredenen of zo kapt.
Het lijkt erop dat hij het gruwelijk onderschat heeft. Zou hij nou echt hebben gedacht dat hij wel even DC zou gaan schoonvegen?
Tuurlijk niet.
En als hij dat doet dan wordt hij gewoon uit de weg geruimd....
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:44:05 #246
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166600215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:36 schreef Hexagon het volgende:
Ach, weten de kiezers ook wat er gebeurt als je op iemand stemt die zo vaak liegt
Zoals de Clinton kliek...
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:44:14 #247
3928 Ulx
pi_166600219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:39 schreef Nia het volgende:
Trump's leven wordt nu volledig geregisseerd door het Witte Huis. Alles wat hij nu zegt en doet moet zeer zorgvuldig afgewogen worden. Dat zal de brulaap van een Trump nog niet mee gaan vallen. Die zal 's nachts nog vaak eens stiekem terugdenken dat de periode dat hij nog dat onbezorgde celebrityleventje leidde en maar van alles kon roepen wat er in zijn hoofd opkwam.
Eerst twitteren dat die protesterende mensen zo unfair zijn en ze een dag later (na ern preek) prijzen voor hun liefde voor de USA.

Bijvoorbeeld.

Hij heeft al op zijn donder gehad. :D
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:46:54 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zoals de Clinton kliek...
Die is niet gekozen dus niet relevant meer
pi_166600251
Hij zal zijn poenerige Trump jet en Trump tower van de hand moeten doen. Dat kapitaal zal uiteraard wel in de familie blijven. Trump is echt geen man van de mensen die op hem gestemd hebben. Dat riep hij alleen maar tijdens de verkiezingscampagne. Het lijkt mij een man van slechts woorden, maar geen daden. Het Witte Huis zal hem in rap tempo moeten gaan transformeren naar een gematigde man die moet leren om binnen de lijntjes te kleuren.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:47:32 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600253
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eerst twitteren dat die protesterende mensen zo unfair zijn en ze een dag later (na ern preek) prijzen voor hun liefde voor de USA.

Bijvoorbeeld.

Hij heeft al op zijn donder gehad. :D
Ik denk dat hij gewoon doorgaat met roeptoeteren en nog flink wat ruzies gaat veroorzaken
pi_166600262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:39 schreef Nia het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat ie het over iets meer dan een jaar helemaal zat is, opstapt en de sleutels van het Witte Huis aan Pence geeft.
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:53:17 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600313
Opstappen lijkt me voorlopig ook geen optie omdat hij natuurlijk well de zakken van zijn vrienden en familie verder moet volstoppen met geld.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:54:20 #253
3928 Ulx
pi_166600328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon doorgaat met roeptoeteren en nog flink wat ruzies gaat veroorzaken
Dat zeker. Midden in de onderhandelingen over Noord-Korea ineens twitteren dat die Kim zo'n rare rotzak is en dat de Chinezen moeilijk en gemeen doen. Dat soort shit.
pi_166600342
"At any time, at any place, our snipers can drop you...Have a nice day".
"
pi_166600346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wordt straks een veto circus over en weer :)
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:57:04 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zeker. Midden in de onderhandelingen over Noord-Korea ineens twitteren dat die Kim zo'n rare rotzak is en dat de Chinezen moeilijk en gemeen doen. Dat soort shit.
Ik denk ook dat het kapsel van Paul Ryan binnenkort helemaal grijs is
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:58:11 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600366
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Misschien maakt iet wel een trollkloon. Zijn stafchef Bennon is expert daarin
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 09:58:32 #258
3928 Ulx
pi_166600372
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als het toupetje van Trump ook verkleurt.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:01:23 #259
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_166600401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:53 schreef Hexagon het volgende:
Opstappen lijkt me voorlopig ook geen optie omdat hij natuurlijk well de zakken van zijn vrienden en familie verder moet volstoppen met geld.
Democratie is alleen maar leuk als jouw kandidaat wint zie ik.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_166600412
Het meeste medelijden heb ik met zijn zoontje Barron. Dat kind gaat nu al door een hel.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:04:17 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600433
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:01 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Politici zijn alleen kunnen alleen graaiers zijn als ze links zijn zie ik :D
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:05:27 #262
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166600453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die is niet gekozen dus niet relevant meer
Gelukkig niet....
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:05:30 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:02 schreef Nia het volgende:
Het meeste medelijden heb ik met zijn zoontje Barron. Dat kind gaat nu al door een hel.
Ach het voordeel is dat hij op school iedere pestkop door 20 bodyguards kan laten aftuigen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2016 @ 10:05:39 #264
862 Arcee
Look closer
pi_166600461
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:06:15 #265
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166600464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan had Ryan maar niet zo laf aan de zijlijn moeten staan....
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 10:09:53 #266
3928 Ulx
pi_166600514
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:01 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik pis in mijn broek van het lachen van het gestoethaspel van Trump. En hij is nog niet eens begonnen....

En je weet gewoon dat hij het niet in zich heeft. Daar hoef je echt geen politicologie of psychologie voor te hebben gestudeerd. En nu rollen al zijn adviseurs knokkend over de grond om maar invloed te krijgen.

Wat een zooitje.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 10:10:50 #267
3928 Ulx
pi_166600528
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach het voordeel is dat hij op school iedere pestkop door 20 bodyguards kan laten aftuigen
My daddy is gonna drone you!
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:11:26 #268
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166600533
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef vigen98 het volgende:
en er een normale republikein komt
Dat zal lastig worden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166600553
De nacht zelf heb ik CNN gekeken. De dag erna heb ik de hele uitzending van de NPO bekeken. Ben op zoek naar jankende Trumphaters. Wat kan ik het best bekijken? ABC? MSNBC? Hoe reageerden ze eigenlijk bij Fox?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2016 @ 10:13:41 #270
862 Arcee
Look closer
pi_166600565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:09 schreef Ulx het volgende:
Nee hoor. Ik pis in mijn broek van het lachen van het gestoethaspel van Trump. En hij is nog niet eens begonnen....

En je weet gewoon dat hij het niet in zich heeft. Daar hoef je echt geen politicologie of psychologie voor te hebben gestudeerd. En nu rollen al zijn adviseurs knokkend over de grond om maar invloed te krijgen.

Wat een zooitje.
Het meest trieste daarvan is vind ik dat er dan al met al weer gewoon traditioneel Republikeins beleid uit gaat rollen.
pi_166600590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het meest trieste daarvan is vind ik dat er dan al met al weer gewoon traditioneel Republikeins beleid uit gaat rollen.
Tja, na 8 jaar is het weer tijd geworden voor een republikeins geluid. Zo gaat dat meestal in de VS.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:18:23 #272
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166600630
quote:

[..]

Trump is uiteindelijk zo "establishment" als al de rest, dat was al langer duidelijk, alleen bleef hij beweren dat het niet zo was en om één of andere reden waren miljoenen mensen bereid om mee te gaan in die bullshit, terwijl alles er toch op wees dat het gewoon loze woorden waren, net zoals bij alle politici.

Misschien deden ze dat met in het achterhoofd dat het bij Clinton 100% zeker bullshit was en bij Trump maar 99,9%, I don't know.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 10:19:07 #273
3928 Ulx
pi_166600641
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:
De nacht zelf heb ik CNN gekeken. De dag erna heb ik de hele uitzending van de NPO bekeken. Ben op zoek naar jankende Trumphaters. Wat kan ik het best bekijken? ABC? MSNBC? Hoe reageerden ze eigenlijk bij Fox?
De verkiezing is voorbij. Trump heeft gewonnen. Kijk naar de toekomst.

Dat zou Trump ook moeten doen trouwens.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:21:09 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166600667
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

De verkiezing is voorbij. Trump heeft gewonnen. Kijk naar de toekomst.

Dat zou Trump ook moeten doen trouwens.
Ik wacht ook liever op beelden van boze Trump stemmers nu hij bankiers en establischment uitgerangeerde types wil gaan benoemen als ministers :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2016 @ 10:23:35 #275
862 Arcee
Look closer
pi_166600709
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:15 schreef Nia het volgende:

[..]

Tja, na 8 jaar is het weer tijd geworden voor een republikeins geluid. Zo gaat dat meestal in de VS.
Klopt, maar ik was wel benieuwd naar het beleid van Trump. Zijn plannen voor het verbeteren van de infrastructuur en de binnensteden bijvoorbeeld, het opknappen van wegen, bruggen, scholen en ziekenhuizen.

Dat wilde Obama ook, maar zijn plannen werden geblokkeerd door de Republikeinen in het congres. Die zitten er nu nog steeds, dus Trump maakt eigenlijk geen kans met z'n socialistische plannen. Zou je zeggen. Maar interessant is het wel om te zien hoe het hem en z'n plannen vergaat.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:23:57 #276
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_166600718
quote:

[..]

Het meest trieste is dat men tegenwoordig eerst een paar jaar uittrekt om het beleid van de andere partij compleet af te breken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:25:23 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166600743
lower class whites gaan natuurlijk massaal profiteren van de tax cuts for the rich...

ook een grappige is dat trump voor maximaal 10 US$ minimum wage is dat zal het ook goed doen bij de low income groepen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2016 @ 10:26:11 #278
862 Arcee
Look closer
pi_166600755
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:25 schreef Re het volgende:
ook een grappige is dat trump voor maximaal 10 US$ minimum wage is dat zal het ook goed doen bij de low income groepen
Geen Republikein in het congres te vinden die daar voor wil stemmen.
pi_166601114
Hij is gewoon al bezig met allerlei dingen maanden voordat zijn tijd begint en mensen zeggen dat ie niet weet wat ie nu moet doen. _O-

Lekker blijven onderschatten. Mensen leren niet. *O*
pi_166601146
Wat een zurigheid hier, zijn jullie nog niet over je verlies heen?
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:57:46 #281
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166601189
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:53 schreef Wyand het volgende:
Ach de koers in ingezet. De media propageert alweer anti-Trump en hoe gevaarlijk hij wel niet is.

Beter ook, want je moet er niet aan denken dat die lui straks nipt weer 4 jaar aan de touwtjes trekken. Het is hier net zo 1 voor 12 als in de VS. Behalve dat als het hier mis gaat de VS en Rusland de kliek hier wel kunnen wegtrappen.

De EU is zo goed als dood. Het is ferme taal in de hoop niet te veel te verliezen maar de EU heeft niet eens een leger en ligt sowieso al een jaar in een open doodskist.

Hopelijk weten we het voor elkaar te krijgen in maart deze ellende af te werpen. Net als in de VS ben ik niet pro-Wilders maar wel anti-establishment.
pi_166601216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Electoral College afschaffen en meerdere stemrondes invoeren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:03:09 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166601277
quote:
We zijn juist aan het lachen over wat voor standaard elitefiguur die Trump eigenlijk blijkt te zijn. :D
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:17:52 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166601529
quote:
trump heeft verdient gewonnen, wel op basis van leugens, maar hij heeft gewonnen en dat is wat telt (voor donald zelf dan voornamelijk)
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:27:48 #285
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166601713
Ik vind het ook steeds grappiger worden. Mooi, hoe het de fanboys helemaal niets kan schelen wat hij roept of doet. Echte fans die onvoorwaardelijk achter de grote leider staan _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166601804

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 11:33:20 ]
pi_166601842
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien maakt iet wel een trollkloon. Zijn stafchef Bennon is expert daarin
Skankhunt42 _O_
Skankhunt70
pi_166601843
Zat gisteren wat verschillende talkshows/actualiteiten te kijken en het is ongelooflijk wat voor onzin er gesproken wordt.

BBC, Newsnight: Simon Schama was te gast en die zei dat Trump een gevaarlijke antisemiet is. Ik weet niet of die kerel weet dat zijn dochter Ivanka Joods is en getrouwd is met een Joodse man, maar zijn argument was Trumps kritiek op iemand als George Soros (He singles him out!!!). Weet Schama eigenlijk wel wie Soros is en waar die voor staat?

WDR, 3Nach9: een gast zei dat zoiets als Trump helemaal niet kan gebeuren in Duitsland, omdat het binnen 2 dagen verboden zou worden. Het wordt simpelweg niet getolereerd.

Het erge is dat er niemand in dat soort programma's zit om enig weerwoord te geven en er allemaal pratende poppen zitten die aan het knikken zijn.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166601853
Trouwens dat mensen voor een popular vote systeem zijn _O- Ik vond het altijd raar dat 51% bepaald over de overige 49% dat is pas een kut systeem. Electors vind ik eigenlijk wel beter alleen moet het wel op een of andere manier aangepast worden.
pi_166601911
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was wel benieuwd naar het beleid van Trump. Zijn plannen voor het verbeteren van de infrastructuur en de binnensteden bijvoorbeeld, het opknappen van wegen, bruggen, scholen en ziekenhuizen.

Dat wilde Obama ook, maar zijn plannen werden geblokkeerd door de Republikeinen in het congres. Die zitten er nu nog steeds, dus Trump maakt eigenlijk geen kans met z'n socialistische plannen. Zou je zeggen. Maar interessant is het wel om te zien hoe het hem en z'n plannen vergaat.
Uit PR overwegingen zouden de republikeinen het natuurlijk wel gewoon kunnen toestaan. Dan zijn het immers ineens de republikeinen die voor de betere infrastructuur hebben gezorgd (en banen). Democraten kunnen moeilijk tegenstemmen dan.
De rekening komt zoals gewoonlijk na 8 jaar wel weer te liggen bij de democratische opvolger (als je naar het bekende staatje kijkt waarin je ziet dat GOP de staatschuld laat toenemen en DEM het weer een beetje afbouwt). Small government my ass.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 november 2016 @ 11:41:22 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166601956
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens dat mensen voor een popular vote systeem zijn _O- Ik vond het altijd raar dat 51% bepaald over de overige 49% dat is pas een kut systeem. Electors vind ik eigenlijk wel beter alleen moet het wel op een of andere manier aangepast worden.
Dat is dus de basis van een democratie.

Ik zie liever een groep ministers die niet lid zijn van een partij en echt geleerd hebben voor hun vakgebied.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166601974
quote:
Als je je nieuws van nu.nl haalt dan weet je in ieder geval dat je het met een korrel zout moet nemen. Hij heeft zojuist een tv-interview gedaan met de Wall Street Journal en daarin zegt hij dat hij 2 punten van Obamacare wil behouden in zijn plan:

*Ban on preexisting conditions
*keeping kids on parents' policies
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 11:44:15 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166602025
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind het ook steeds grappiger worden. Mooi, hoe het de fanboys helemaal niets kan schelen wat hij roept of doet. Echte fans die onvoorwaardelijk achter de grote leider staan _O_
Als het puur vermaak zou zijn zou ik het ook wel grappig vinden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:44:25 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166602029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Als je je nieuws van nu.nl haalt dan weet je in ieder geval dat je het met een korrel zout moet nemen. Hij heeft zojuist een tv-interview gedaan met de Wall Street Journal en daarin zegt hij dat hij 2 punten van Obamacare wil behouden in zijn plan:

*Ban on preexisting conditions
*keeping kids on parents' policies
probleem natuurlijk is dat de subsidies wegvallen en zo de verzekering 2x zo duur wordt alsmede dat de verzekeraars de premies nog wel verder opdrijven, immers vrije markt en zo
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:49:43 #295
168304 Mani89
pi_166602125
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als het puur vermaak zou zijn zou ik het ook wel grappig vinden.
De komende 4 jaar wordt de mooiste entertainment show aller tijden.

zaterdag 12 november 2016 @ 11:50:51 #296
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_166602146
quote:
Warren Buffet: the forgotten people will never be forgotten again

The biggest protest vote of forgotten poeple ever
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_166602166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef vigen98 het volgende:
51% laten bepalen over 49% is beter dan 49% laten bepalen over 51%.
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 11:52:04 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166602171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De komende 4 jaar wordt de mooiste entertainment show aller tijden.

[ afbeelding ]
Heb je al voor vier jaar popcorn ingeslagen?
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:53:04 #299
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_166602191
In Nederland zijn de huurders en arme ouderen de grote protest groepen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:53:10 #300
168304 Mani89
pi_166602194
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Heb je al voor vier jaar popcorn ingeslagen?
*8 jaar, en ik verlaat mijn huis niet meer zonder mijn rode #MAGA pet.
pi_166602198
slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')