abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166589156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, maar jij interpreteert mijn woorden niet juist doordat jij ook van alles invult wat er niet staat in plaats van dat jij mij om uitleg vraagt. ;)
Ja, het moet anders. Deze ellende zorgt ervoor dat er binnen de Democraten van alles kan veranderen. Ik ben hier al maandenlang erg consistent in: ik roep al maandenlang dat de gifbeker vol moet om die progressieve lente een kans te geven.
Goed plan als de helft van de stemgerechtigden op neocons en grote banken gaan stemmen want Muur.
pi_166589176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En waarom heeft dat buitensporig veel effect op minderheden?

Zelfs in landen als India is het normaal om een identiteitsbewijs mee te nemen. Je weet wel, om fraude te voorkomen.
Als er buitensporig veel BMVs worden gesloten in wijken waar voornamelijk minderheden wonen en het dus lastiger wordt een (nieuw) ID te halen, dan heeft dat wel een effext.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 november 2016 @ 20:24:08 #278
426493 crew  PippenScottie
pi_166589370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En waarom heeft dat buitensporig veel effect op minderheden?

Zelfs in landen als India is het normaal om een identiteitsbewijs mee te nemen. Je weet wel, om fraude te voorkomen.
Het gaat er om dat je een ID kaart met een foto moet meenemen.
Er zijn ook identiteitsbewijzen zonder foto. Dit verschilt per staat.

Eisen dat iemand een paspoort of rijbewijs meeneemt treft nou eenmaal disproportioneel mensen die dit hebben.
Het staat je vrij onderzoeken op te zoeken waaruit blijkt hoe deze maatregelen vooral minderheden treffen.

Dit is een aardig beginpunt, met veel referenties:

https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States
My friends all drive horses
pi_166589373
Het verhaal dat Trump heeft gewonnen doordat de algoritmen van Facebook een echochamber hebben gecreeerd en omdat mensen 'tegenwoordig alleen nog maar hun nieuws van Facebook halen'. :')

Wanneer gaan mensen toch de leaks lezen en inzien dat de mainstream media een enorme echochamber zijn geweest, tegen propaganda aan.

Washington Post ran 16 negative stories on Bernie Sanders in 16 hours

Thanks to Wikileaks we now know that at least 65 mainstream reporters were working closely with the Clinton campaign this election year. They were invited to top elitist dinners with Hillary Campaign Chairman John Podesta or Chief Campaign strategist Joel Benenson.

Zijn er al media die zich met dit soort reflecties bezig houden? Nee...
pi_166589387
De Democraten en een van de propagandavehikels Huffington Post hebben werkelijk niets geleerd van dit alles.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166589421
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:24 schreef Poolbal het volgende:
Het verhaal dat Trump heeft gewonnen doordat de algoritmen van Facebook een echochamber hebben gecreeerd en omdat mensen 'tegenwoordig alleen nog maar hun nieuws van Facebook halen'. :')

Wanneer gaan mensen toch de leaks lezen en inzien dat de mainstream media een enorme echochamber zijn geweest, tegen propaganda aan.

Thanks to Wikileaks we now know that at least 65 mainstream reporters were working closely with the Clinton campaign this election year. They were invited to top elitist dinners with Hillary Campaign Chairman John Podesta or Chief Campaign strategist Joel Benenson.

Jawel

Morning Joe had er een erg goed item over:

pi_166589447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:24 schreef Poolbal het volgende:

Dat is het bekende topje van de ijsberg, een piepklien topje. Ik zou hier letterlijk honderden filmpjes en artikels kunnen plaatsen die precies hetzelfde aantonen.
HIer eentje. http://harpers.org/archive/2016/11/swat-team-2/2/
#NoDAPL
pi_166589482
quote:
Ik kan hem niet uitstaan (ondanks dat ik hem als persoon sympathiek vind) - onderdeel van de propgandavehikels en hoe! - maar hij is wel een van de weinige mensen bij de establishmentzenders d ie op een gegeven moment aangaf dat de primary's rigged waren. Vervolgens kreeg hij op zijn kloten en had je weer niets aan hem. ;)
#NoDAPL
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:29:56 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166589503
Ik kan nergens de einduitslag vinden van de electoral votes. Ik kom alleen de kaarten tegen waarop Michigan en New Hampshire nog niet vaststaan. En bijvoorbeeld op deze site staat dat Michigan nog niet vaststaat. Heeft iemand een definitieve kaart?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166589528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kan hem niet uitstaan (ondanks dat ik hem als persoon sympathiek vind) - onderdeel van de propgandavehikels en hoe! - maar hij is wel een van de weinige mensen bij de establishmentzenders d ie op een gegeven moment aangaf dat de primary's rigged waren. Vervolgens kreeg hij op zijn kloten en had je weer niets aan hem. ;)
Ja snap ik, is ie ook. Gelukkig snapt ie hier waar het fout ging
pi_166589634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja snap ik, is ie ook. Gelukkig snapt ie hier waar het fout ging
Ja, maar dat toont ook een belangrijk probleem aan: dat mensen die het begrijpen het niet mogen zeggen! Het is dat hij zo immens populair is bij de kijkers, anders had het hem zijn kop gekost. Reken er maar op dat hij geweldig op zijn kloten kreeg voor die uitspraak. Zie ook MSNBC die Cenk ontsloeg en CNN wat keer op keer zogenaamd een technische storing had en 1 keer naar een of ander boybandje overschakelde. :')
#NoDAPL
pi_166589664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan nergens de einduitslag vinden van de electoral votes. Ik kom alleen de kaarten tegen waarop Michigan en New Hampshire nog niet vaststaan. En bijvoorbeeld op deze site staat dat Michigan nog niet vaststaat. Heeft iemand een definitieve kaart?
Wikipedia maar daar zijn ze ook niet heel erg duidelijk over hoevel procent is geteld (niet netjes in de tabel).
#NoDAPL
pi_166589712
quote:
Nog even iets anders, herinner jij je hoe dat meisje wat altijd naast hem zit - wie ze ook is - keek en handelde op het moment dat Joe ergens rond maart eerlijk zijn mening uitte. De paniek bij haar. "Dat mag je niet zeggen? Hiermee kom je in de problemen." Ze zie dit niet maar dat was duidelijk wat haar dreef, waarschijnlijk goed bedoeld t.o.v. haar collega maar het is wel veelzeggend. :)
#NoDAPL
pi_166589740
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nog even iets anders, herinner jij je hoe dat meisje wat altijd naast hem zit - wie ze ook is - keek en handelde op het moment dat Joe ergens rond maart eerlijk zijn mening uitte. De paniek bij haar. "Dat mag je niet zeggen? Hiermee kom je in de problemen." Ze zie dit niet maar dat was duidelijk wat haar dreef, waarschijnlijk goed bedoeld t.o.v. haar collega maar het is wel veelzeggend. :)
Meisje, of bedoel je die blonde vrouw waar hij altijd mee is (mike) van een jaar of 45
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:40:22 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166589792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wikipedia maar daar zijn ze ook niet heel erg duidelijk over hoevel procent is geteld (niet netjes in de tabel).
Oké, dank je wel.

Hier staat dat Michigan naar Trump is gegaan maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166589796
Maargoed, de ergste waren sally kohn en rachel maddow. Speciaal even MSNBC teruggekeken tijdens election night naar hun reactie O+
pi_166589809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, dank je wel.

Hier staat dat Michigan naar Trump is gegaan maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Klopt
pi_166590071
Trump is niet de enige die importheffingen wil

http://www.nu.nl/economie(...)importheffingen.html
pi_166590144
quote:

[..]

Oké, dank je wel.

Jawel
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:54:39 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166590262
Gezellig weer bij CNN. Een man vroeg aan zijn discussiepartner wat hij onder 'racisme' verstond. De discussiepartner zei 'the Birther movement'. Op de vraag 'The Birther movement is racist?' was het antwoord 'If you ask that question, it means you're a racist'. Begint wel een beetje een stopwoordje te worden in Amerika, waar ze toch echt twee keer op rij een zwarte president hebben gekozen (die lin had ik nog niet gelegd).
pi_166590353
quote:

[..]

Oké, dank je wel.

Wat een zuur artikel, volgend de logica van de schrijver ervan is Fox News dus ook een liberaal medium.
pi_166590459
quote:
Nee, dit slaat voor mij een weg in die niet de essentie raakt. Wat hij zegt is:

Wij zijn schuldig aan het gegeven dat we Hillary al als winnaar zagen, we zaten samen in een bubbel van ons eigen gelijk.

Alsof ze een soort slachtoffer van groupthinking waren.

Maar waar ik op doel is dat een aanzienlijk deel van de journalisten willens en wetens Clinton propaganda hebben zitten spuien. Ze hebben bewust negatieve verhalen over Clinton genegeerd, campagne narratives verspreid en ook bewust negatiever geschreven over politieke vijanden van Clinton.

In het verhaal van Joe is er een soort passief groepsslachtofferschap waar niemand wat aan kan doen, terwijl in feite er een actief daderschap is geweest.

Het negeren van de Wikileaks waar echt voldoende rotzooi in te vinden was is daar een voorbeeld van. De 16 verhalen in 16 uur zijn daar een voorbeeld van. Het ongelofelijk veel over Trump schrijven terwijl Sanders records van Obama verbrak is daar een voorbeeld van. Waar media ook niet over schreven is hoe social media trending hashtags die kritisch waren over Clinton verwijderde..

En over deze strategieën was ook te lezen, eerst in de Guccifer leaks en later in de e-mails.
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:07:09 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166590645
Er is niets genegeerd, dat het niet de aandacht kreeg die je wilde is wat anders.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166590677
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef Re het volgende:
Er is niets genegeerd, dat het niet de aandacht kreeg die je wilde is wat anders.
De stemmers negeerden het in ieder geval niet, dus het kreeg inderdaad de juiste aandacht.
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:09:25 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166590715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De stemmers negeerden het in ieder geval niet, dus het kreeg inderdaad de juiste aandacht.
daarom, ook bubble talk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')