Goed plan als de helft van de stemgerechtigden op neocons en grote banken gaan stemmen want Muur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar jij interpreteert mijn woorden niet juist doordat jij ook van alles invult wat er niet staat in plaats van dat jij mij om uitleg vraagt.
Ja, het moet anders. Deze ellende zorgt ervoor dat er binnen de Democraten van alles kan veranderen. Ik ben hier al maandenlang erg consistent in: ik roep al maandenlang dat de gifbeker vol moet om die progressieve lente een kans te geven.
Als er buitensporig veel BMVs worden gesloten in wijken waar voornamelijk minderheden wonen en het dus lastiger wordt een (nieuw) ID te halen, dan heeft dat wel een effext.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom heeft dat buitensporig veel effect op minderheden?
Zelfs in landen als India is het normaal om een identiteitsbewijs mee te nemen. Je weet wel, om fraude te voorkomen.
Het gaat er om dat je een ID kaart met een foto moet meenemen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom heeft dat buitensporig veel effect op minderheden?
Zelfs in landen als India is het normaal om een identiteitsbewijs mee te nemen. Je weet wel, om fraude te voorkomen.
Jawelquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:24 schreef Poolbal het volgende:
Het verhaal dat Trump heeft gewonnen doordat de algoritmen van Facebook een echochamber hebben gecreeerd en omdat mensen 'tegenwoordig alleen nog maar hun nieuws van Facebook halen'.![]()
Wanneer gaan mensen toch de leaks lezen en inzien dat de mainstream media een enorme echochamber zijn geweest, tegen propaganda aan.
Washington Post ran 16 negative stories on Bernie Sanders in 16 hours
Thanks to Wikileaks we now know that at least 65 mainstream reporters were working closely with the Clinton campaign this election year. They were invited to top elitist dinners with Hillary Campaign Chairman John Podesta or Chief Campaign strategist Joel Benenson.
Zijn er al media die zich met dit soort reflecties bezig houden? Nee...
Dat is het bekende topje van de ijsberg, een piepklien topje. Ik zou hier letterlijk honderden filmpjes en artikels kunnen plaatsen die precies hetzelfde aantonen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:24 schreef Poolbal het volgende:
Het verhaal dat Trump heeft gewonnen doordat de algoritmen van Facebook een echochamber hebben gecreeerd en omdat mensen 'tegenwoordig alleen nog maar hun nieuws van Facebook halen'.![]()
Wanneer gaan mensen toch de leaks lezen en inzien dat de mainstream media een enorme echochamber zijn geweest, tegen propaganda aan.
Washington Post ran 16 negative stories on Bernie Sanders in 16 hours
Thanks to Wikileaks we now know that at least 65 mainstream reporters were working closely with the Clinton campaign this election year. They were invited to top elitist dinners with Hillary Campaign Chairman John Podesta or Chief Campaign strategist Joel Benenson.
Zijn er al media die zich met dit soort reflecties bezig houden? Nee...
Ik kan hem niet uitstaan (ondanks dat ik hem als persoon sympathiek vind) - onderdeel van de propgandavehikels en hoe! - maar hij is wel een van de weinige mensen bij de establishmentzenders d ie op een gegeven moment aangaf dat de primary's rigged waren. Vervolgens kreeg hij op zijn kloten en had je weer niets aan hem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel
Morning Joe had er een erg goed item over:
Ja snap ik, is ie ook. Gelukkig snapt ie hier waar het fout gingquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan (ondanks dat ik hem als persoon sympathiek vind) - onderdeel van de propgandavehikels en hoe! - maar hij is wel een van de weinige mensen bij de establishmentzenders d ie op een gegeven moment aangaf dat de primary's rigged waren. Vervolgens kreeg hij op zijn kloten en had je weer niets aan hem.
Ja, maar dat toont ook een belangrijk probleem aan: dat mensen die het begrijpen het niet mogen zeggen! Het is dat hij zo immens populair is bij de kijkers, anders had het hem zijn kop gekost. Reken er maar op dat hij geweldig op zijn kloten kreeg voor die uitspraak. Zie ook MSNBC die Cenk ontsloeg en CNN wat keer op keer zogenaamd een technische storing had en 1 keer naar een of ander boybandje overschakelde.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja snap ik, is ie ook. Gelukkig snapt ie hier waar het fout ging
Wikipedia maar daar zijn ze ook niet heel erg duidelijk over hoevel procent is geteld (niet netjes in de tabel).quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan nergens de einduitslag vinden van de electoral votes. Ik kom alleen de kaarten tegen waarop Michigan en New Hampshire nog niet vaststaan. En bijvoorbeeld op deze site staat dat Michigan nog niet vaststaat. Heeft iemand een definitieve kaart?
Nog even iets anders, herinner jij je hoe dat meisje wat altijd naast hem zit - wie ze ook is - keek en handelde op het moment dat Joe ergens rond maart eerlijk zijn mening uitte. De paniek bij haar. "Dat mag je niet zeggen? Hiermee kom je in de problemen." Ze zie dit niet maar dat was duidelijk wat haar dreef, waarschijnlijk goed bedoeld t.o.v. haar collega maar het is wel veelzeggend.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel
Meisje, of bedoel je die blonde vrouw waar hij altijd mee is (mike) van een jaar of 45quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog even iets anders, herinner jij je hoe dat meisje wat altijd naast hem zit - wie ze ook is - keek en handelde op het moment dat Joe ergens rond maart eerlijk zijn mening uitte. De paniek bij haar. "Dat mag je niet zeggen? Hiermee kom je in de problemen." Ze zie dit niet maar dat was duidelijk wat haar dreef, waarschijnlijk goed bedoeld t.o.v. haar collega maar het is wel veelzeggend.
Oké, dank je wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wikipedia maar daar zijn ze ook niet heel erg duidelijk over hoevel procent is geteld (niet netjes in de tabel).
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
Hier staat dat Michigan naar Trump is gegaan maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Jawelquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
Hier staat dat Michigan naar Trump is gegaan maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Wat een zuur artikel, volgend de logica van de schrijver ervan is Fox News dus ook een liberaal medium.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
Nee, dit slaat voor mij een weg in die niet de essentie raakt. Wat hij zegt is:quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel
De stemmers negeerden het in ieder geval niet, dus het kreeg inderdaad de juiste aandacht.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef Re het volgende:
Er is niets genegeerd, dat het niet de aandacht kreeg die je wilde is wat anders.
daarom, ook bubble talkquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De stemmers negeerden het in ieder geval niet, dus het kreeg inderdaad de juiste aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |