Jij loopt hier al ruim een jaar lang dagelijks tegen Clinton te fulmineren en je hebt geen idee wie Huma Abedin is?quote:
Niet alleen dat, Obama was een loopjongen van het grootkapitaal. Podesta Group en zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:35 schreef Slaro het volgende:
Maar ook Obama was en is afhankelijk van zijn partij.
Ja, het is lekker belangrijk wie de vice-blablabla is van haar campagneteam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij loopt hier al ruim een jaar lang dagelijks tegen Clinton te fulmineren en je hebt geen idee wie Huma Abedin is?
waarom heeft obama dat niet gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:58 schreef Ulx het volgende:
Dat dat verkiezingssysteem op de schop mag lijkt me duidelijk.
Gaan Trump en de republikeinen dat nu wet maken?
Hahahaha!quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:58 schreef Ulx het volgende:
Dat is iedere president, Bush nog veeel en veeel meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, Obama was een loopjongen van het grootkapitaal. Podesta Group en zo.
Oh ja, dit ook nog even. Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk maar ieder zijn smaak.quote:
Waarom deed Lincoln het niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom heeft obama dat niet gedaan
Heb wat met haar figuurquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh ja, dit ook nog even. Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk maar ieder zijn smaak.
Waarom is het moeilijk voor minderheden om te stemmen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hahahaha!
De Republikeinen hebben sinds 1988 één keer de popular vote gewonnen in een presidentiële verkiezing, maar domineren vrijwel continu het congres, het hooggerechtshof en de helft van de tijd de president.
Het enige wat de republikeinen gaan veranderen is de voter right act, om het minderheden nog moeilijker te maken om te stemmen.
Gast, Huma is de rechterhand van Clinton.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, het is lekker belangrijk wie de vice-blablabla is van haar campagneteam.
Het gaat om systemen, gedachtengoed etc. , niet om poppetjes. Ik kom er tenminste eerlijk voor uit wanneer ik iets niet weet, dat kan ik van een aantal mensen hier niet zeggen.
Van mij hoeft het niet op de schop maar als je het wil veranderen dan stel ik dit voor: aantal kiesmannen op basis van populatieverhouding.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:58 schreef Ulx het volgende:
Dat je Saudisch bent of van Joodse komaf wil niet zeggen dat je ook beleidend bent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
... Ben jij zo wereldvreemd dat je moslim en jood bij elkaar niet raar vindt?
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt me namelijk wel waardevol om er rekening mee te houden dat je in de ene staat een grotere opkomst hebt dan in de andere staat.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:04 schreef skysherrif het volgende:
Goed interview op NOS nu, mensen die niet snappen waarom Trump won eens kijken
Omdat je de diverse groepen zo evenredig mogelijk moet vertegenwoordigen zodat je het volk zo goed mogelijk kan dienen.quote:
Dan moeten ze maar gewoon gaan stemmen toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat je de diverse groepen zo evenredig mogelijk moet vertegenwoordigen zodat je het volk zo goed mogelijk kan dienen.
Moet het nou wel of niet anders volgens jou? Je lult ook echt alleen maar zoals het je uitkomt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet op de schop maar als je het wil veranderen dan stel ik dit voor: aantal kiesmannen op basis van populatieverhouding.
Het lijkt me namelijk wel waardevol om er rekening mee te houden dat je in de ene staat een grotere opkomst hebt dan in de andere staat. Echter kan je het vergeten dat de Republikeinen hieraan meewerken, zij profiteren juist van het huidige systeem.
Met haar figuur is niets mis maar ik kijk meer naar het gezicht.quote:
Nee, maar jij interpreteert mijn woorden niet juist doordat jij ook van alles invult wat er niet staat in plaats van dat jij mij om uitleg vraagt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet het nou wel of niet anders volgens jou? Je lult ook echt alleen maar zoals het je uitkomt.
Weinig stemlokalen in grote steden, waardoor urenlange rijen ontstaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is het moeilijk voor minderheden om te stemmen?
En waarom heeft dat buitensporig veel effect op minderheden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weinig stemlokalen in grote steden, waardoor urenlange rijen ontstaan.
Early voting ontmoedigen.
Paspoort of rijbewijs eisen om te kunnen stemmen.
Mensen met strafblad stemrecht ontnemen.
Bewust foutieve informatie verstrekken over plek en openingstijden stemlokalen.
Je kan het aan de repubs overlaten om nog wel wat nieuwe manieren te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |