Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Even over dat vermeende kiezersbedrog van Trump...
Hebben jullie dan ook al niet steeds het gevoel gehad dat hij sommige dingen alleen maar riep om bepaalde groepen voor zich te winnen? Ik had dat heel erg. Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden. Volgens mij kan het Donald Trump helemaal geen zak schelen of mensen abortus plegen, hij wilde alleen de pro-lifers voor zich winnen.
Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
Tsja, dat is het absurde van deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden.
Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.
Misschien valt het mee...
Dat is natuurlijk ook vreemd, maar ook wel grappig dat Trump zich daar zelf dus ook in verslikte. Daarom was het m.i. ook zo duidelijk dat dit zijn eigen standpunt helemaal niet was. Hij redeneerde volgens mij inderdaad zo dat 'als ze willen dat het strafbaar is, dan zal ik ook wel moeten zeggen dat de moeders straf verdienen'. Maar daar had hij zich toch even verkeken op de onlogische standpunten van de diepgelovige republikein.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.
Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat zal best, alleen heb ik nog steeds geen zin in gerommel aan abortus, alles wat er voor vrouwen, homo's etc. is bereikt en dergelijke.
Ook zou het mooi zijn als een Trump en andere figuren zich eens uit zouden spreken over hoe een deel van de rechtse kant zich momenteel gedraagd. Alles wordt in twijfel getrokken door bepaalde figuren hier op Fok, maar als ik foto's zie van trucks die met een confederate flag hier door de stad rijden, waarvan een bestuurder rond roept "n****** will know their place soon", dan word ik daar ook niet vrolijk van.
Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.
Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Die vrouwelijke moderator van het tweede debat waarover gezegd werd dat ze (samen met Anderson Cooper) ontzettend partijdig was maar sommigen hier dat nonsense vonden:
Nog steeds in de ontkenningsfase he?quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:07 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog steeds in de ontkenningsfase he?
Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.
Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.
Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappenquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.
Zelfs je wegkijkende soortgenoten bij de publieke omroep vragen zich nu af of ze iets gemist hebben. Maar als ik jou was dan zou ik vooral niet dingen met een open blik proberen te bekijken, gewoon doorgaan, wegkijken, goed, gevolg is dat de wereld onbegrijpbaar voor je is, maar wat maakt het uit, je fantasiewereld is veel mooier.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
Prima zaakquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties.
Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.
http://edition.cnn.com/20(...)mh17-plane-russians/
Tant pis.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:41 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Prima zaak![]()
Dat de Russen en de VS tegen elkaar in Syrië oorlog voeren kan alleen maar nog grotere ongelukken veroorzaken. Beter om af te stemmen en maar 1 partij de radicalen zoals ISIS te laten bestrijden.
Dat de EU zich als schoothondje van de VS gedraagt zonder zelf nog na te lijken denken ...
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:43 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.
Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:
Sancties tegen Rusland![]()
Wie denk je dat je daarmee raakt?
Aangezien Putin alles doet om er vanaf te komen denk ik de Russische leiding.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:
Sancties tegen Rusland![]()
Wie denk je dat je daarmee raakt?
ja EUROPESE burgers. Wat heeft Amerika hier mee te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?
Ik ben niet van de Peace-in-our-Time-Neville-Chamberlain-school. Ik ben meer van de Winston Churchill manier denk ik.
Als je het hebt over de MH17 .... ben ik over de schuldvraag al van totaal andere mening.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten
Ze helpen niemand! De leider van Rusland heeft er al helemaal geen last van.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?
Aangezien jij en een aantal andere zakjes hier ervaringen van minderheden meteen wegzetten als nep, bedacht, onwaar, hoax, omdat er een paar van zulke gevallen op een lolbertariër site zijn vermeld, drijf ik lekker de spot, ja. Filmpjes kunnen immers ook nep zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappen
Trump is van oorsprong links van het spectrum. Wel een mafkees maar deed een niet onaardige speech nadat ie gewonnen had. Misschien gaat het allemaal wel mee vallen.quote:
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op zaterdag 12 november 2016 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoeveel staten en hoeveel stemmen in die staten is Hillary nou eigenlijk tekort gekomen om president te worden?
Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?quote:Op zaterdag 12 november 2016 04:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Ga op een staat staan ... en je ziet 't verschil
Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?
quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:16 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.
Tja ... ga het niet voor je uitrekenen![]()
Ga naar bed nu![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:20 schreef Mishu het volgende:
Nu we een paar dagen verder zijn realiseer ik me dat:
- Trump de Russen Clinton en het Witte Huis heeft laten hacken
- Trump de FBI omgekocht heeft om vlak voor de verkiezingen onrust te zaaien
Pas nu zie ik hoe vuil het spel gespeeld is
Hij noemde het in zijn speech ook echt 'zijn vrienden bij de FBI'.
Natuurlijk wat zou jij doen, ik zou voor de camera's lief lachen en achter de camera zeggen dat ik verwacht dat hij 21 januari weg is en de eer aan zichzelf houdtquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:00 schreef Hexagon het volgende:
Overigens verwacht ik dat Paul Ryan het volgende slachtoffer van Trump gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |