abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2016 @ 01:41:18 #151
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166597867
Als je wilt lachen moet je dit artikel lezen: http://edition.cnn.com/20(...)-election/index.html

Ben benieuwd hoe 'president' Trump dit op gaat lossen _O-
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:01:39 #152
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166598182
President-elect Donald Trump's 'big, beautiful wall' may end up just being a modest, double-layered fence

"We're gonna build a big, beautiful wall" is veranderd in "We're probably gonna build a double layered fence"
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:06:28 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166598240
Even over dat vermeende kiezersbedrog van Trump...

Hebben jullie dan ook al niet steeds het gevoel gehad dat hij sommige dingen alleen maar riep om bepaalde groepen voor zich te winnen? Ik had dat heel erg. Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden. Volgens mij kan het Donald Trump helemaal geen zak schelen of mensen abortus plegen, hij wilde alleen de pro-lifers voor zich winnen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166598251

CNN had weer last van een 'technische storing'. Of zou het deze keer voor de verandering wel echt zijn geweest? :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-11-2016 02:14:12 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166598317
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Even over dat vermeende kiezersbedrog van Trump...

Hebben jullie dan ook al niet steeds het gevoel gehad dat hij sommige dingen alleen maar riep om bepaalde groepen voor zich te winnen? Ik had dat heel erg. Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden. Volgens mij kan het Donald Trump helemaal geen zak schelen of mensen abortus plegen, hij wilde alleen de pro-lifers voor zich winnen.
Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:17:26 #157
1986 Jane
pi_166598336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. En dat is een van de problemen die ik met hem heb. Hij roeptoetert maar iets om de macht te krijgen. En wat hij gaat doen zodra hij die heeft is volkomen onduidelijk.
Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.

Misschien valt het mee... B-)
pi_166598346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Tsja, dat is het absurde van deze verkiezingen.
Enerzijds is men woedend op Clinton omdat ze A zegt terwijl ze B doet.
En anderzijds vindt men Trump zo heerlijk rebels omdat hij A zegt maar ondertussen B doet.
pi_166598385
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:06 schreef Jane het volgende:
Niet dat ik zijn uitspraken wil goedpraten (hij heeft ze immers wel gezegd en ik ben geen fan), maar ik had bijvoorbeeld al nooit het idee dat hij echt meende dat hij vond dat vrouwen die abortus plegen gestraft moesten worden.
Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.
pi_166598393
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Het is nu inderdaad maar afwachten wat hij echt gaat doen.

Misschien valt het mee... B-)
Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.
  zaterdag 12 november 2016 @ 02:47:36 #161
1986 Jane
pi_166598601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel tekenend hoe geschokt men daarop reageerde, terwijl hij in feite gewoon het republikeinse standpunt verwoordde. Niemand kijkt er nog raar van op als een van die religekkies roept dat abortus strafbaar moet worden, maar als Trump vervolgens erkent dat het logische gevolg van die bewering is dat vrouwen die abortus plegen gestraft moeten worden, dan is iedereen opeens verbijsterd.
Dat is natuurlijk ook vreemd, maar ook wel grappig dat Trump zich daar zelf dus ook in verslikte. Daarom was het m.i. ook zo duidelijk dat dit zijn eigen standpunt helemaal niet was. Hij redeneerde volgens mij inderdaad zo dat 'als ze willen dat het strafbaar is, dan zal ik ook wel moeten zeggen dat de moeders straf verdienen'. Maar daar had hij zich toch even verkeken op de onlogische standpunten van de diepgelovige republikein. :D Een van de weinige keren dat hij zo'n misser gemaakt heeft in zijn campagne, volgens mij.

Tja, ik ben geen Trump-fan, maar ergens heb ik af en toe met een vreemd soort bewondering naar hem gekeken. Niet om wát hij zei, maar omdat hij blijkbaar heel goed kan inschatten wie op dat moment zijn publiek is en wat die mensen op dat moment willen horen. En dat dan ook met een uitgestreken gezicht roepen, het is ergens toch een gave. En zijn tegenstanders maar lachen om die onbehouwen uitspraken en de inconsistenties, maar Trump wist dat hij steeds weer zijn target groups bereikt had.

Om Marco Rubio nog maar eens te parafraseren:
Let's dispel once and for all with the fiction that Donald Trump doesn't know what he is doing, he knows exactly what he is doing.

Althans, tijdens de campagne. President spelen is natuurlijk weer hele andere koek.
pi_166598636
Niemand heeft ooit beweerd dat hij geen goede verkoper is.
pi_166598677
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat zal best, alleen heb ik nog steeds geen zin in gerommel aan abortus, alles wat er voor vrouwen, homo's etc. is bereikt en dergelijke.

Ook zou het mooi zijn als een Trump en andere figuren zich eens uit zouden spreken over hoe een deel van de rechtse kant zich momenteel gedraagd. Alles wordt in twijfel getrokken door bepaalde figuren hier op Fok, maar als ik foto's zie van trucks die met een confederate flag hier door de stad rijden, waarvan een bestuurder rond roept "n****** will know their place soon", dan word ik daar ook niet vrolijk van.
Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.
pi_166598707
Die vrouwelijke moderator van het tweede debat waarover gezegd werd dat ze (samen met Anderson Cooper) ontzettend partijdig was maar sommigen hier dat nonsense vonden:

pi_166598713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor Nederland gaat het meevallen. Defensiebudget omhoog. Geen straf voor die russen die MH17 neerschoten. Dat zal het hooguit worden.
Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_166598721
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Die vrouwelijke moderator van het tweede debat waarover gezegd werd dat ze (samen met Anderson Cooper) ontzettend partijdig was maar sommigen hier dat nonsense vonden:

Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?
pi_166598725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat tweede debat, dat was toch toen Trump klaagde dat de e-mails van Hillary niet werden behandeld, terwijl Anderson Cooper die nota bene 2 seconde eerder ter sprake had gebracht?
Nog steeds in de ontkenningsfase he?
pi_166598751
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:07 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Hoezo moet Amerika Rusland straffen? Is dat niet ons pakkie aan?
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
pi_166598752
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nog steeds in de ontkenningsfase he?
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
pi_166598767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toen ik jou daarom vroeg vond je het wel grappig dat dat oude mannetje in elkaar werd geslagen, hypocriet.
Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166598785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.
pi_166598814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Europa moet reageren op deze daad. Aangezien er veel Nederlanders in dat vliegtuig zat. Nederland reageert enorm slap. We moeten onze verantwoordelijkheid nemen plaats altijd op Amerika te leunen.
De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.

http://edition.cnn.com/20(...)mh17-plane-russians/

Tant pis.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 03:37:39 ]
pi_166598825
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb nergens ooit gezegd dat ik dat grappig vond, mongool.
Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappen :')
pi_166598850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
Zelfs je wegkijkende soortgenoten bij de publieke omroep vragen zich nu af of ze iets gemist hebben. Maar als ik jou was dan zou ik vooral niet dingen met een open blik proberen te bekijken, gewoon doorgaan, wegkijken, goed, gevolg is dat de wereld onbegrijpbaar voor je is, maar wat maakt het uit, je fantasiewereld is veel mooier.
pi_166598855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties.
Prima zaak :Y
Dat de Russen en de VS tegen elkaar in Syrië oorlog voeren kan alleen maar nog grotere ongelukken veroorzaken. Beter om af te stemmen en maar 1 partij de radicalen zoals ISIS te laten bestrijden.

Dat de EU zich als schoothondje van de VS gedraagt zonder zelf nog na te lijken denken ... |:(
pi_166598859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

De EU houdt de sancties wel vol. Maar als de VS er mee stopt, stopt het VK denk ik ook. En dan de rest.

http://edition.cnn.com/20(...)mh17-plane-russians/

Tant pis.
Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.
pi_166598867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:41 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Prima zaak :Y
Dat de Russen en de VS tegen elkaar in Syrië oorlog voeren kan alleen maar nog grotere ongelukken veroorzaken. Beter om af te stemmen en maar 1 partij de radicalen zoals ISIS te laten bestrijden.

Dat de EU zich als schoothondje van de VS gedraagt zonder zelf nog na te lijken denken ... |:(
Dit dus.
pi_166598868
nvm weltrusten
pi_166598873
Sancties tegen Rusland :|W

Wie denk je dat je daarmee raakt? :X
pi_166598876
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:43 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Tja, sancties.. Daar schiet Vk en Vs zichzelf mee in hun voet. Hoezo moeten hun lijden met de banden met Rusland terwijl Nederland Rusland niet echt gaat vervolgen.
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?

Ik ben niet van de Peace-in-our-Time-Neville-Chamberlain-school. Ik ben meer van de Winston Churchill manier denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 03:49:08 ]
pi_166598879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
nvm weltrusten
Godver, ik zat te kijken. :(
pi_166598880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:

Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?
pi_166598881
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Godver, ik zat te kijken. :(
sorry haha, maar was oud
pi_166598883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:47 schreef Peace99 het volgende:

Aangezien Putin alles doet om er vanaf te komen denk ik de Russische leiding.
pi_166598885
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten en hun lichamen vervolgens een week in een veld lieten rotten vanwege hun landjepik mentaliteit? Zonder de verantwoordelijkheid te nemen?

Ik ben niet van de Peace-in-our-Time-Neville-Chamberlain-school. Ik ben meer van de Winston Churchill manier denk ik.
ja EUROPESE burgers. Wat heeft Amerika hier mee te maken?
pi_166598887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

sorry haha, maar was oud
Ik zag het, december 2015. Maakt niet uit. Ik zoek hem wel op.
pi_166598904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:48 schreef Ulx het volgende:
Omdat de Russen 300 onschuldige burgers afmaakten
Als je het hebt over de MH17 .... ben ik over de schuldvraag al van totaal andere mening.

Da's offtopic hier.
pi_166598911
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:49 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nou en? Dan maar geen zaken meer doen met Rusland. Omdat ruzie met Rusland ons raakt kunnen ze er maar mee weg komen? Dat is een vrijbrief voor Putin en Erdogan om maar te doen wat ze willen?
Ze helpen niemand! De leider van Rusland heeft er al helemaal geen last van.

Waarom je Erdogan hier om de hoek laat komen ????
pi_166598943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je dreef er de spot mee en keurde het totaal niet af. Dat maken deze uitspraken enorm hypocriet, zelfs jij moet zoiets snappen :')
Aangezien jij en een aantal andere zakjes hier ervaringen van minderheden meteen wegzetten als nep, bedacht, onwaar, hoax, omdat er een paar van zulke gevallen op een lolbertariër site zijn vermeld, drijf ik lekker de spot, ja. Filmpjes kunnen immers ook nep zijn.

Je kunt niet serieus zijn in een discussie om de ene kant als hoax weg te zetten en "er zal vast wel iets van waar zijn" om vervolgens enorm over 1 filmpje te vallen, want da's toch allemaal wel heel erg. Ja, dan kun je achterlijke troll reacties verwachten.

Ik heb nu inmiddels in mijn tijd hier genoeg verhalen gehoord van vrienden, kennissen, en familie die vanwege hun geslacht, geaardheid, etniciteit of combinatie hiervan alle mogelijke slurs en dergelijke hebben mogen ontvangen, zaken waar de gemiddelde forum bezoeker hier nooit mee te maken heeft gehad, of ooit zal hebben. Ik hecht meer waarde aan hun ervaringen, dan de mening van een blanke zolderkamer autist in Nederland die toevallig een artikeltje leest en op basis daarvan maar besluit dat het allemaal nep is. En dat het sinds 8 november is toegenomen en meer out in the open is, dat blijkt. Foto's, verhalen, etc. Maar omdat er geen filmpjes zijn, dan moet het nep zijn. Alsof hier iedereen de godganse dag met body cams rondloopt.

Maar goed, je ziet het wel meer met andere zaken, er valt bijna geen discussie meer te voeren, want alles waar de andere kant mee aankomt is nep, en ze moeten vooral niet zeiken, maar jouw kant, bwah, da's schandalig.

Misschien zou je eens de andere kant, waar het nu over zaken gaat waar je zelf geen last van hebt in Nederland, kunnen proberen te begrijpen. Ik keur geweld nergens goed, maar als er meteen maar "hoax! Niet meteen geloven!" wordt geroepen over bepaalde zaken, dan kun je het bekijken en moet je het maar met lekker domme troll reacties doen.

Maar dit zal toch wel aan dovemansogen zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166598982
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Trump is van oorsprong links van het spectrum. Wel een mafkees maar deed een niet onaardige speech nadat ie gewonnen had. Misschien gaat het allemaal wel mee vallen.

Je weet .... je bent altijd nog welkom in Nederland O+ :*
pi_166599001
Hoeveel staten en hoeveel stemmen in die staten is Hillary nou eigenlijk tekort gekomen om president te worden?
pi_166599023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoeveel staten en hoeveel stemmen in die staten is Hillary nou eigenlijk tekort gekomen om president te worden?
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Ga op een staat staan ... en je ziet 't verschil :+
pi_166599036
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:50 schreef Peace99 het volgende:

[..]

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Ga op een staat staan ... en je ziet 't verschil :+
Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?
pi_166599076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Kan het niet goed zien. De site werkt met percentages. Is het 2 staten en totaal rond de 200.000 stemmen wat haar het presidentschap kostte?
Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.

Tja ... ga het niet voor je uitrekenen ~O>
Ga naar bed nu :P :W
pi_166599088
Ik stuitte trouwens net op een uitspraak van Juncker die zegt "Donald Trump denkt dat Belgie een stad in Europa is" Dat blijkt nog waar te zijn ook volgens Youtube haha _O-
pi_166599092
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2016 05:16 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Ga met de cursor op een staat staan en je ziet midden/onder in het scherm de naam v/d staat met bijbehorende stemmen per kandidaat.

Tja ... ga het niet voor je uitrekenen ~O>
Ga naar bed nu :P :W
:W
Ik zie het nou. Had mijn scherm niet op Full screen staan. Met een klein schermpje krijg je alleen percentages te zien.
  zaterdag 12 november 2016 @ 06:20:11 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_166599179
Nu we een paar dagen verder zijn realiseer ik me dat:
- Trump de Russen Clinton en het Witte Huis heeft laten hacken
- Trump de FBI omgekocht heeft om vlak voor de verkiezingen onrust te zaaien

Pas nu zie ik hoe vuil het spel gespeeld is :{

Hij noemde het in zijn speech ook echt 'zijn vrienden bij de FBI'.
pi_166599180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:20 schreef Mishu het volgende:
Nu we een paar dagen verder zijn realiseer ik me dat:
- Trump de Russen Clinton en het Witte Huis heeft laten hacken
- Trump de FBI omgekocht heeft om vlak voor de verkiezingen onrust te zaaien

Pas nu zie ik hoe vuil het spel gespeeld is :{

Hij noemde het in zijn speech ook echt 'zijn vrienden bij de FBI'.
:')
pi_166599203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:00 schreef Hexagon het volgende:
Overigens verwacht ik dat Paul Ryan het volgende slachtoffer van Trump gaat zijn.
Natuurlijk wat zou jij doen, ik zou voor de camera's lief lachen en achter de camera zeggen dat ik verwacht dat hij 21 januari weg is en de eer aan zichzelf houdt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')