abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166595212
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou als ik een Trump stemmer was enorm kwaad worden nu. Trouwens wat is er nodig om een president af te zetten? Is het huis en senaat genoeg of moet je echt 2/3 hebben en dus ook steun van de democraten, niet dat zoiets moeilijk gaat worden maar ja :P
Je kunt nog hopen dat er iets uit een rechtzaak komt en hij daardoor de inauguratie niet haalt. Maar dan heb je nog Pence. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166595241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat hij liegt was geen geheim maar zijn nummer 1 standpunt was ObamaCare intrekken. Zelfs Clinton zou haar nummer 1 standpunt niet veranderen nadat ze verkozen was... Hoe laag Trump wel niet zinkt :{
Zijn nummer 1 standpunt was toch "Make America great again"?
En zijn nummer 2 standpunt was de muur.
pi_166595254
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef OMG het volgende:

[..]

Je kunt nog hopen dat er iets uit een rechtzaak komt en hij daardoor de inauguratie niet haalt. Maar dan heb je nog Pence. ;(.
Ik zou geen probleem hebben met Pence alhoewel zijn standpunten qua homo's en abortus toch te ver gaan voor mij en ik ben conservatief _O- Maar zijn goede kant weegt meer tegenover het slechte.
pi_166595266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zijn nummer 1 standpunt was toch "Make America great again"?
En zijn nummer 2 standpunt was de muur.
MAGA is geen standpunt maar een slogan.
pi_166595302
Wacht wat is er nou gebeurd :{ Ryan en Trump hebben gisteren nog nadat Trump met Obama heeft gesproken al gezegd dat ze samen op de 1e dag al ObamaCare gaan intrekken... Wtf is er aan het gebeuren in Trumpland?
pi_166595337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Democraat nog niet eens zo heel slecht af bent met Trump vergeleken met veel andere Republikeinen. Een president Cruz of Rubio was een stuk erger geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:34:55 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595354
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat hij liegt was geen geheim maar zijn nummer 1 standpunt was ObamaCare intrekken. Zelfs Clinton zou haar nummer 1 standpunt niet veranderen nadat ze verkozen was... Hoe laag Trump wel niet zinkt :{
Hoezo? Hij haalt toch de pijnpunten eruit? En de Clinton aanhangers komt hij tegemoet door enkele belangrijke zaken intact te laten. Ik vind dat wel sterk eigenlijk. Het is toch niet een doel op zichzelf?
pi_166595386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schaliegas krijgt toch juist vrij baan?
Juist. Maar clean coal dan?
pi_166595391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoezo? Hij haalt toch de pijnpunten eruit? En de Clinton aanhangers komt hij tegemoet door enkele belangrijke zaken intact te laten. Ik vind dat wel sterk eigenlijk. Het is toch niet een doel op zichzelf?
Ja ik vind het op zich geen slecht plan maar het punt is dus dat hij dat niet heeft gezegd. Hij zei volledige intrekking en vervangen met wat beters dus niet stukjes eraf en stukjes blijven. Weer kiezersbedrog :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2016 23:37:07 ]
pi_166595407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon kool, schone kool bestaat niet.
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:37:32 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou als ik een Trump stemmer was enorm kwaad worden nu. Trouwens wat is er nodig om een president af te zetten? Is het huis en senaat genoeg of moet je echt 2/3 hebben en dus ook steun van de democraten, niet dat zoiets moeilijk gaat worden maar ja :P
De democraten gaan de republikeinen zeker niet helpen om van Trump af te komen schat ik. Die kerel is namelijk die partij van binnenuit aan het slopen.
pi_166595469
brianstelter twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 23:21:33 Breaking: Corey Lewandowski resigned from @CNN today. He's expected to take a role in the Trump administration: https://t.co/LhJk4uWQeV reageer retweet
pi_166595497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De democraten gaan de republikeinen zeker niet helpen om van Trump af te komen schat ik. Die kerel is namelijk die partij van binnenuit aan het slopen.
Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen dan zijn ze er wel als de kippen bij. Alhoewel ik nu ook twijfel of hij dat zal doen :{ Oh God straks is het gewoon een democraatse plan geweest en is Trump gewoon stiekem democraat _O-
pi_166595529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weer kiezersbedrog :r
Verbaast het je? De man heeft jarenlang de ene leugen na de andere lopen verkondigen uit zijn ivoren trumptoren. Nu kan dat dus niet meer.

Waarom dacht je dat men hem een bullshitartist noemde? Een charlatan? Dit zag iedereen die zich niet blindstaarde op die muur van hem al aankomen.

For fuck's sake....
pi_166595552
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja ik vind het op zich geen slecht plan maar het punt is dus dat hij dat niet heeft gezegd. Hij zei volledige intrekking en vervangen met wat beters dus niet stukjes eraf en stukjes blijven. Weer kiezersbedrog :r
Hij vervangt het met een ander plan, maar dat nieuwe plan omvat ook de pre-existing conditions en extra gezondheidszorg voor kinderen. Twee onderdelen van Obamacare die Trump uit respect voor Obama wil behouden. Dit zijn ook twee punten die juist bij de arbeidersklasse als een van de weinige voordelen van Obamacare worden gezien.

Het past bij Trump's verkiezingsbelofte om niet zoveel te zagen aan de social security. Hoewel Ryan natuurlijk alles wil privatiseren. Daar gaat nog wel een botsing komen. Hoewel Ryan op dit moment weinig politiek krediet heeft.
pi_166595560
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen
Volgens mij kan de president alleen iemand voordragen en beslist de Senaat uiteindelijk, anders was die post immers niet meer vacant geweest.
pi_166595572
Geen kiezersbedrog, heeft vaker aangegeven dat hij specifiek deze 2 elementen van obamacare wil behouden. Is echt een klein deel en de rest gaat gewoon de prullenmand in.
pi_166595586
  vrijdag 11 november 2016 @ 23:45:58 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166595589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou? Wanneer Trump dus een conservatieve SCOTUS gaan benoemen dan zijn ze er wel als de kippen bij. Alhoewel ik nu ook twijfel of hij dat zal doen :{ Oh God straks is het gewoon een democraatse plan geweest en is Trump gewoon stiekem democraat _O-
Als Trump weggaat komen er geen nieuwe verkiezingen dus dan komen ze met die Pence te zitten. De democraten hebben er dus geen belang bij om Trump te impeachen. Bovendien is Trump ook een mooie bondgenoot om van Paul Ryan af te komen.

Maar Trump was ooit een democraat ja. Zelfs bevriend met de Clintons.
pi_166595591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij kan de president alleen iemand voordragen en beslist de Senaat uiteindelijk, anders was die post immers niet meer vacant geweest.
Dat klopt :)
pi_166595598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef skysherrif het volgende:
Geen kiezersbedrog, heeft vaker aangegeven dat hij specifiek deze 2 elementen van obamacare wil behouden. Is echt een klein deel en de rest gaat gewoon de prullenmand in.
Oh oké dan is het goed :P
pi_166595649
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is vooral een hele dure methode waarbij je de vuile uitstoot afvangt. Wil je dat rendabel doen dan zal je het flink moeten subsidiëren. Al heeft ironisch genoeg het feit dat China om milieuredenen de kolenproductie aan banden heeft gelegd wel een flinke stijging tot gevolg gehad waardoor het wel weer interessanter kan worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166595673
quote:
pi_166595684
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat je als Democraat nog niet eens zo heel slecht af bent met Trump vergeleken met veel andere Republikeinen. Een president Cruz of Rubio was een stuk erger geweest.
Dat zal best, alleen heb ik nog steeds geen zin in gerommel aan abortus, alles wat er voor vrouwen, homo's etc. is bereikt en dergelijke.

Ook zou het mooi zijn als een Trump en andere figuren zich eens uit zouden spreken over hoe een deel van de rechtse kant zich momenteel gedraagd. Alles wordt in twijfel getrokken door bepaalde figuren hier op Fok, maar als ik foto's zie van trucks die met een confederate flag hier door de stad rijden, waarvan een bestuurder rond roept "n****** will know their place soon", dan word ik daar ook niet vrolijk van.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166595694
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is vooral een hele dure methode waarbij je de vuile uitstoot afvangt. Wil je dat rendabel doen dan zal je het flink moeten subsidiëren. Al heeft ironisch genoeg het feit dat China om milieuredenen de kolenproductie aan banden heeft gelegd wel een flinke stijging tot gevolg gehad waardoor het wel weer interessanter kan worden.
Dat zullen ze in West-Virginia niet leuk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')