De FBI heeft trump inderdaad het presidentschap geleverd. Voor die nieuwe e-mails die niks waard bleken was trump totaal toast.quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:20 schreef Mishu het volgende:
Nu we een paar dagen verder zijn realiseer ik me dat:
- Trump de Russen Clinton en het Witte Huis heeft laten hacken
- Trump de FBI omgekocht heeft om vlak voor de verkiezingen onrust te zaaien
Pas nu zie ik hoe vuil het spel gespeeld is
Hij noemde het in zijn speech ook echt 'zijn vrienden bij de FBI'.
Misschien moet je je eens bedenken hoe het komt dat zoveel vrouwen op Trump gestemd hebben want Trump haat toch alle vrouwen? Misschien moet je je eens bedenken hoe het komt dat aardig wat latino's op Trump getemd hebben want hij is toch een racist die alle latino's wil vermorzelen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:37 schreef Ulx het volgende:
Ik zit me ineens te bedenken dat het wel bullshit is om nu ineens te doen alsof Trump al die uitspraken tijdens zijn campagne niet gedaan heeft. Dat we die maar moeten negeren. Hij deed ze gewoon. En nu hij gekozen is is het niet zo dat we die maar moeten accepteren "want hij verdient een kans".
Rot op. Dat verdient hij helemaal niet. Als je mensen in hun gezicht spuugt kun je dat ook niet ongedaan maken.
Je kan natuurlijk ook in je eigen veilige sprookjeswereld blijven leven en het onbegrijpelijk vinden dat zoveel vrouwen op een vrouwenhater gestemd hebben en zoveel latino's op een latinohater gestemd hebben.quote:
Dus al die latino's, zwarten, homo's en vrouwen die op hem gestemd zijn dom?quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:51 schreef Ulx het volgende:
Hij is een goede verkoper. Dat is alles.
Hij heeft nog niks geleverd. Dat doet hij pas vanaf januari. Maar ik zou me genaaid voelen als ik op hem gestemd zou hebben wegens zijn verkiezingsbeloftes. Tot nu toe komt hij alleen maar terug op wat hij zei dat hij zou gaan doen en omringt hij zich met bankiers, neo-cons en is hij lekker baantjes aan het geven aan zijn familie die ook nog zijn bedrijf runnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus al die latino's, zwarten, homo's en vrouwen die op hem gestemd zijn dom?
Trump heeft 290 kiesmannen achter zich en Clinton 228.quote:Op zaterdag 12 november 2016 04:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Ga op een staat staan ... en je ziet 't verschil
Weten hoe het werkt in de politiek is echter duidelijk geen voorwaarde om president van een machtig land te worden. En speelt derhalve geen rol als argument.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:28 schreef Ulx het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)the-swamp/index.html
So much for drain the swamp. Alleen maar lobbyisten en insiders in zijn team. En aangezien Trump niet weet hoe het werkt in de politiek gaan die heel veel macht krijgen....
quote:President-elect Donald J. Trump said Friday that he was likely to abandon the American effort to support “moderate” opposition groups in Syria who are battling the government of President Bashar al-Assad, saying “we have no idea who these people are.”
http://www.nytimes.com/20(...)-president.html?_r=0quote:Mr. Trump, a homebody who often flew several hours late at night during the campaign so he could wake up in his own bed in Trump Tower, is talking with his advisers about how many nights a week he will spend in the White House. He has told them he would like to do what he is used to, which is spending time in New York when he can.
Wel als je dat als argument gebruikt om stemmen te halen en binnen een paar dagen na je winst gooi je dat alles overboord.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weten hoe het werkt in de politiek is echter duidelijk geen voorwaarde om president van een machtig land te worden. En speelt derhalve geen rol als argument.
Ik op hem stemmen? Het gaat trouwens niet om het na komen van beloftes en dergelijke maar om het winnen van voldoende stemmen. Het blijft raar dat mensen dat nu nog steeds niet begrijpen. Anders geformuleerd doe zo veel mogelijk beloftes om een brede kiezers basis te krijgen. Of die beloftes haalbaar zijn is helemaal niet belangrijk. Achteraf kun je het sorry aspect en een ander de schuld geven weer gebruiken om dat weer recht te zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wel als je dat als argument gebruikt om stemmen te halen en binnen een paar dagen na je winst gooi je dat alles overboord.
Het zal de reden zijn geweest waarom je op hem ging stemmen. Nog voor alle biljetten geteld zijn komt hij al op alle beloftes en toezeggingen terug.
Wat moet je je dan dom voelen. Wat nou drain the swamp? Wat nou schoonmaak in DC? Helemaal niks daarvan!
Dat zouden ze evengoed niet komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump heeft al duidelijk gemaakt dat hij het wel prima vindt wat de Russen doen. Dus die stopt wel met de sancties. Dan zie ik de daders niet meer voor de rechter komen.
Perfekt. Dan is het snel afgelopen daar en hebben we wederom een land in de puin geholpen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:40 schreef Delibird het volgende:
Donald Trump Likely to End Aid for Rebels Fighting Syrian Government
[..]
Volgens mij is al vaak genoeg gezegd dat het best zal kloppen dat er wat waar is van die verhalen en dat het fout is, maar dat er van de andere kant net zo goed nu meer geweld komt, daar wil je je echter niet tegen uitspreken en noemt me liever een zolderautist.quote:Op zaterdag 12 november 2016 04:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Aangezien jij en een aantal andere zakjes hier ervaringen van minderheden meteen wegzetten als nep, bedacht, onwaar, hoax, omdat er een paar van zulke gevallen op een lolbertariër site zijn vermeld, drijf ik lekker de spot, ja. Filmpjes kunnen immers ook nep zijn.
Je kunt niet serieus zijn in een discussie om de ene kant als hoax weg te zetten en "er zal vast wel iets van waar zijn" om vervolgens enorm over 1 filmpje te vallen, want da's toch allemaal wel heel erg. Ja, dan kun je achterlijke troll reacties verwachten.
Ik heb nu inmiddels in mijn tijd hier genoeg verhalen gehoord van vrienden, kennissen, en familie die vanwege hun geslacht, geaardheid, etniciteit of combinatie hiervan alle mogelijke slurs en dergelijke hebben mogen ontvangen, zaken waar de gemiddelde forum bezoeker hier nooit mee te maken heeft gehad, of ooit zal hebben. Ik hecht meer waarde aan hun ervaringen, dan de mening van een blanke zolderkamer autist in Nederland die toevallig een artikeltje leest en op basis daarvan maar besluit dat het allemaal nep is. En dat het sinds 8 november is toegenomen en meer out in the open is, dat blijkt. Foto's, verhalen, etc. Maar omdat er geen filmpjes zijn, dan moet het nep zijn. Alsof hier iedereen de godganse dag met body cams rondloopt.
Maar goed, je ziet het wel meer met andere zaken, er valt bijna geen discussie meer te voeren, want alles waar de andere kant mee aankomt is nep, en ze moeten vooral niet zeiken, maar jouw kant, bwah, da's schandalig.
Misschien zou je eens de andere kant, waar het nu over zaken gaat waar je zelf geen last van hebt in Nederland, kunnen proberen te begrijpen. Ik keur geweld nergens goed, maar als er meteen maar "hoax! Niet meteen geloven!" wordt geroepen over bepaalde zaken, dan kun je het bekijken en moet je het maar met lekker domme troll reacties doen.
Maar dit zal toch wel aan dovemansogen zijn.
Een belemmering voor een succes volle politieke loopbaan is dat in elk geval niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je ziet dus niet in dat je enorm hypocriet bent.
Oke
Geloof je dat zelf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Perfekt. Dan is het snel afgelopen daar en hebben we wederom een land in de puin geholpen.
Alle vluchtelingen terug en opbouwen die zooi.
Hoe rijk is ie eik?quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:51 schreef Ulx het volgende:
Hij is een goede verkoper. Dat is alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |