abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166596629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schaliegas krijgt toch juist vrij baan?
Nog zoiets wat bij HRC ook het geval zou zijn geweest. Zij deed het niet alleen overal in de USA, ze exporteerde het ook naar andere landen. God zij dank is Nederland niet een van die landen geweest tot nu toe, laten we dat alsjeblieft zo houden, een vruchtbare grond en schoon water zijn meer waard.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166596661
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:36 schreef Hexagon het volgende:
Michael Moore verwacht nu dat Trump een impeachment aan zijn broek gaat krijgen
http://www.trunews.com/ar(...)ts-trump-impeachment
D'uh. Niet of maar wanneer.
Maar dank je voor de link, interessant om te lezen.
#NoDAPL
pi_166596670
quote:
Michael Moore overspeelt zijn hand. Zegt ook tegen de Dems dat ze de DNC moeten afbreken en wil een soort occupy movement met zichzelf als de leider. Ik denk niet dat hij snapt dat de Democratische partij beter bij elkaar kan blijven i.p.v. versplinteren. Een versplintering overleven ze niet dan kunnen ze aanschuiven bij Labour in Engeland en komen ze niet meer boven de 30%.

De Democrats moeten beseffen dat ze de working classes terug moeten winnen om terug aan de macht te komen. De elite en minorities zijn leuk, maar daar win je Midden Amerika niet mee.

zaterdag 12 november 2016 @ 00:41:08 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nog zoiets wat bij HRC ook het geval zou zijn geweest. Zij deed het niet alleen overal in de USA, ze exporteerde het ook naar andere landen. God zij dank is Nederland niet een van die landen geweest tot nu toe, laten we dat alsjeblieft zo houden, een vruchtbare grond en schoon water zijn meer waard.
Desondanks was Hillary beter op milieu geweest dan de olie en kolenlobby die er nu komt
pi_166596686
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de waarde van zijn lock her up geneuzel.
Nou hij zei eigenlijk niet dat ze gelijk de cel in gaat, hij gaat een speciaal onderzoek naar haar doen en mocht ze weer onschuldig zijn bevonden dan is het klaar.
pi_166596711
quote:
Zou goed kunnen met hoe hij nu al bezig is en hij is nog niet eens officieel president _O-
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:44:10 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Michael Moore overspeelt zijn hand. Zegt ook tegen de Dems dat ze de DNC moeten afbreken en wil een soort occupy movement met zichzelf als de leider. Ik denk niet dat hij snapt dat de Democratische partij beter bij elkaar kan blijven i.p.v. versplinteren. Een versplintering overleven ze niet dan kunnen ze aanschuiven bij Labour in Engeland en komen ze niet meer boven de 30%.

De Democrats moeten beseffen dat ze de working classes terug moeten winnen om terug aan de macht te komen. De elite en minorities zijn leuk, maar daar win je Midden Amerika niet mee.

[ afbeelding ]
De democraten moeten vooral een alternatief plan bedenken voor deplorabele regio's en verder wat nieuwe kopstukken in de etalage zetten.

Maar dat de republikeinen liever van Trump af willen lijkt me niet zo raar. Evenals ik ook niet verwacht dat de democraten daarbij gaan helpen.
pi_166596755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk, het zou ook kunnen dat de splinter als enige overblijft en dat het neoliberale/neoconservatieve restant verdwijnt omdat ze geen stemmen meer krijgen. Moeilijk te voorspellen. Ik ben het er wel mee eens dat de progressieve mensen eerst moeten proberen om binnen de Democraten de macht te grijpen. Ze moeten dat doen door zich massaal verkiesbaar te stellen, deze verkiezing uit te melken ("door jullie zit Trump nu in het Witte Huis..."), door massaal te gaan stemmen en overal op te dagen, door mensen van hen in de DNC te krijgen etc.
#NoDAPL
pi_166596768
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:44 schreef Hexagon het volgende:
De democraten moeten vooral een alternatief plan bedenken voor deplorabele regio's en verder wat nieuwe kopstukken in de etalage zetten.
Het zullen dan wel progressieve mensen moeten zijn, anders krijg je over 4 jaar hetzelfde effect en 8 jaar Trump.
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:45:23 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen met hoe hij nu al bezig is en hij is nog niet eens officieel president _O-
Ik verwacht dat de democraten daar niet aan gaan meewerken. In ieder geval niet tot ze weer een meerderheid in de senaat hebben.
pi_166596781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Desondanks was Hillary beter op milieu geweest dan de olie en kolenlobby die er nu komt
Oh, dat ben ik met je eens hoor. Geen discussie daarover. ;)
#NoDAPL
pi_166596813
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de democraten daar niet aan gaan meewerken. In ieder geval niet tot ze weer een meerderheid in de senaat hebben.
Hah succes, in 2018 zijn de meeste democraten plekken in de verkiezingen. Nu was hun kans en ze hebben het niet gehaald.
pi_166596828
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou hij zei eigenlijk niet dat ze gelijk de cel in gaat, hij gaat een speciaal onderzoek naar haar doen en mocht ze weer onschuldig zijn bevonden dan is het klaar.
Het zou ook een maneouvre kunnen zijn om haar van de haak te laten zonder dat het al te duidelijk is dat hij slechts voor de verkiezingen dit riep. Wie zal het zeggen? Jij weet wat ik hoop; een goed en ongehinderd onderzoek waarbij eerlijke rechters een uitspraak doen op basis van voldoende bekende feiten. De kans is klein dat het gaat gebeuren maar dat zou het beste zijn. En erg ironisch.
#NoDAPL
pi_166596848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hah succes, in 2018 zijn de meeste democraten plekken in de verkiezingen. Nu was hun kans en ze hebben het niet gehaald.
Correct, dat neemt niet weg dat ze in 2018 een slag kunnen slaan. Maar inderdaad, ze hebben het dinsdag gigantisch laten liggen. Ik denk dat dat niet zou zijn gebeurd als Sanders de kandidaat was geweest.
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:49:51 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166596878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:38 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen ineffectief. Ik vind (en Trump zegt dat ook te vinden) onnodig ingrijpen in militaire conflicten nog veel ineffectiever.
Dan kan je nog beter die muur tegen drugs bouwen dan onnodige oorlogen voeren.

Bovendien is het probleem dat Clinton de issue van immigratie helemaal niet besprak. Dan krijg je dat er politici komen zoals Trump met te makkelijke oplossingen.
De muur kan ook gewoon een metafoor zijn voor een strenger beleid, niet een echte muur.

Drugs gaat het sowieso niet stoppen omdat de vraag naar drugs juist wordt gevoed door rijke Amerikanen. Een aangezien de cartels beter uitgerust zijn dan het mexicaanse leger zie ik een muurtje niet echt een probleem zijn. Meeste drugs komen binnen per vliegtuig en containerschip :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:50:38 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166596902
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is moeilijk maar zou kunnen gezien Trump wel de nodige weerstand oproept. En wie weet vallen er tussentijds nog senatoren om.

Maar als het niet lukt dat gaat Trump dus niet geimpeached worden in zijn eerste termijn.
pi_166596929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is moeilijk maar zou kunnen gezien Trump wel de nodige weerstand oproept. En wie weet vallen er tussentijds nog senatoren om.

Maar als het niet lukt dat gaat Trump dus niet geimpeached worden in zijn eerste termijn.
Eerste en enige termijn _O-
pi_166596962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik word trouwens erg getriggered door jouw UI _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2016 00:53:22 ]
pi_166597089
quote:
quote:
Moore previously shadow endorsed Trump prior to November 8th in a viral rant about Hillary Clinton’s corruption. - See more at: http://www.trunews.com/ar(...)sthash.Pu7g2lJl.dpuf
Dat klinkt alsof de schrijver van dit artikel uitsluitend het uit zijn verband gerukte gedeelte van Michael Moore in Trumpland heeft gezien dat Bram hier ook een keer heeft geplaatst omdat hij in dezelfde valkuil getrapt was.
pi_166597252
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De muur kan ook gewoon een metafoor zijn voor een strenger beleid, niet een echte muur.
Dat zou ook kunnen. Hoe dan ook, wie verwachtte dat het een serieus voorstel was heeft het niet zo goed begrepen. :s)
#NoDAPL
  zaterdag 12 november 2016 @ 01:08:09 #146
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166597266
Hij zei vandaag ook nog het volgende over Syrië.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166597274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt alsof de schrijver van dit artikel uitsluitend het uit zijn verband gerukte gedeelte van Michael Moore in Trumpland heeft gezien dat Bram hier ook een keer heeft geplaatst omdat hij in dezelfde valkuil getrapt was.
Nee, knulletje. Ik geef gewoon aan dat het er dik in zit dat ze gaan proberen hem te impeachen. Waarom? Omdat het establishment niet zo blij is dat hij de president wordt en omdat hij niet de meest competente persoon voor deze baan is.
#NoDAPL
pi_166597296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik word trouwens erg getriggered door jouw UI _O-
In vergelijking met de foto van HRC is het heel wat prettiger, om meerdere redenen. ;)
#NoDAPL
pi_166597320
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, knulletje. Ik geef gewoon aan dat het er dik in zit dat ze gaan proberen hem te impeachen. Waarom? Omdat het establishment niet zo blij is dat hij de president wordt en omdat hij niet de meest competente persoon voor deze baan is.
Is het mannetje nu beledigd? Wees blij dat je niet de enige bent die in het knip-en-plakwerk is getrapt dat jou deed geloven dat Moore zijn steun voor Trump had uitgesproken (al zou je als je twee tellen had nagedacht toch ook zelf in hebben kunnen zien hoe absurd dat idee zou zijn).
pi_166597328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wel rekening houden met:
quote:
In the United States, impeachment can occur both at the federal and state level. The Constitution defines impeachment at the federal level and limits impeachment to "The President, Vice President, and all civil officers of the United States" who may be impeached and removed only for "treason, bribery, or other high crimes and misdemeanors".[24] Several commentators have suggested that Congress alone may decide for itself what constitutes a "high crime or misdemeanor", especially since Nixon v. United States stated that the Supreme Court did not have the authority to determine whether the Senate properly "tried" a defendant.[25] In 1970, then-House Minority Leader Gerald R. Ford defined the criterion as he saw it: "An impeachable offense is whatever a majority of the House of Representatives considers it to be at a given moment in history."
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')