SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:08:21TRUMP HAS WON FLORIDA AFTER 99% OF BROWARD COUNTY COUNTED, LOCAL SOURCE SAYS (via @JoeNBC ) reageer retweet
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.quote:
Onschuldige gezinnen kapot bombarderen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Alles wat Obama heeft gedaan wordt teruggedraaid en dan nog een stap verder.
Dit gaat mij toch wat te verquote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
Met letterlijk maar een paar duizend stemmen verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
Nexit!quote:
Ja, akkoord, is een optimistisch scenario.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
En als er LPF praktijken ontstaan is er een kans dat we geen Wilders als premier krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:11:47The 2016 exit polls from 5 hours ago are, so far, the worst and least accurate we've ever seen.#ElectionNight reageer retweet
Kost ons weer een hoop geld, dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef monkyyy het volgende:
Beurzen onderuit, de dekkingsgraden van pensioenfondsen verder omlaag
Het licht gaat uit!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Juichen voor een Trump die autarkisch beleid wil voeren.
Dit gaat NL veel geld kosten. Amerikanen ook trouwens.
Nee want Trump wint !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Kokoswater het volgende:
De geschiedenis heeft pieken en dalen, nu begint weer een flink dal.
Tja het gejuich komt van de poorly educated. Een groep waar trump van houdt.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij heeft de nominatie bij republikeinen tenminste eerlijk gewonnen. Kan je niet van Clinton zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump als veiligere keuze zien, srsly?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nexit!
En alles beter dan ww 3
Doen ze nu al. Zelfde als met Brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef Froh het volgende:
mooi om te zien hoe de verliezers straks gaan huilen.
Op dit moment ja, maar ze zijn veruit de grootste investeerder in wind en zonnen energie. Met een gigantische motivatie om het beter te doen omdat de smog ook impact heeft op de economie. Ik zie dat wel goed komen met China. Vuile goedkope productie verplaatst zich nu naar andere landen terwijl een steeds rijkere middenklasse betere leefomstandigheden eisen.quote:
eigenlijk zouden ze gewoon allemaal niet moeten gaan stemmen. Eerst normale kandidaten zoekenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef CrashO het volgende: [..] Hadden de Democrats geen labiele heks met oorlogsmentaliteit als kandidaat moeten nemen.. Mensen stemmen alleen maar op Trump omdat ze Hillary erger vinden. Niet hem goed.
Spanning opbouwenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Slobeend het volgende:
Die procenten gaan te langzaam het afgelopen uur
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Joh dat is logischquote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Gelukkig is het in het nadeel van Clinton, anders was het rigged.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef Mike het volgende:
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:11:47The 2016 exit polls from 5 hours ago are, so far, the worst and least accurate we've ever seen.#ElectionNight reageer retweet
Dat wel idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Heb je al een schuilkelder?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, wanneer moet ik mijn vrouw wakker maken.
Yep, ben altijd al trump supporter geweest. Goed voor ze. Opdoeken al die peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, wanneer moet ik mijn vrouw wakker maken.
Er zakken een hoop outlets door het ijs inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
twitter:seanmdav twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:13:37You guys, I think everyone owes @mitchellvii a gigantic apology. reageer retweet
Erdogan is blij met deze uitslag, toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.
Neehee juist niet!quote:
Hoe fucked up is je systeem of hoe fucked up zijn je inwoners?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk vind het echt bizar
Hoe fucked up moet je systeem zijn als mensen zich genoodzaakt voelen zo'n figuur te verkiezen als president
Koop jij maarquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zouden wij geen taart eten bij een overwinning van Trump?
historisch momentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben op een goed moment wakker geworden.
Ja, je kent haar niet hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.
Lekker man. Ik heb om 9:20 tentamen, maar ik moet hier gewoon aanwezig zijn. Ik heb wel wat geld verloren maar dat heb ik voor Trump over.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben op een goed moment wakker geworden.
twitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:10:04OK, change of plans: We're designating Michigan as "too close to call", resetting odds to 50/50 there. Clinton EC odds way down as a result. reageer retweet
Erdogan is altijd boos.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erdogan is blij met deze uitslag, toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is wel mooi hier gaat een mooie wereld uit ontstaan,
Ik ben zo blij dat het Hilary niet is geworden dan ging het verder zo als we de laatste jaren bezig zijn,
In Nederland is daar het hele zwarte pieten verhaal een voorbeeld van.
Nu met Trump gaat de wereld weer een beetje normaal worden.
Mijn fles bier ook. Vlug even de toekomst inquote:
Al jaren horen we dat Trump geen kans maakt, gisteren nog uitgelachen toen ik zei dat Trump zeker ging winnenquote:
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Pleur toch op met je zwarte pietquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben zo blij dat het Hilary niet is geworden dan ging het verder zo als we de laatste jaren bezig zijn,
Too soon to call, bud.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn hele leven is een tijdreisquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn fles bier ook. Vlug even de toekomst in
Echt hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pleur toch op met je zwarte piet
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achteraf gezien heel erg dom van de media. Die hebben onbewust Trump geholpen. Trump kon ze lekker gebruiken (dat de media tegen hem waren etc.).quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat zo ongeveer de spannendste election day OOIT is, wie had serieus zó'n spannende nek aan nek race verwacht??quote:
twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:15:13AP has called #NCSen for Senator Burr. One of the most crushing losses yet for Dems, which really narrows their path to a Senate majority. reageer retweet
We zijn straks allemaal geschiedenis, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Par maanden per jaar totdat iedereen net zo oud is als Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Tweek het volgende:
AOW leeftijd krijgt er nog een jaartje bij.
misschien is dit wel onderdeel van het planquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neehee juist niet!
NWO zal met Trump niet gebeuren...
~80% kansquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Word net wakker in Kenia (Nederlandse tijd +2). Gaat Trump echt winnen?
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Alsof Trump in z'n eentje de wereld kapot gaat makenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zijn straks allemaal geschiedenis, bedoel je?
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
yepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Hebben we ook al FOK!kers uit Keniaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Opdoeken dat 538.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Nintex het volgende:
The end of Natetwitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:10:04OK, change of plans: We're designating Michigan as "too close to call", resetting odds to 50/50 there. Clinton EC odds way down as a result. reageer retweet
Dat duurt al uuuuuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Infection het volgende:
Tjonge jonge, Miami nog steeds niet 100%
Morgen(vandaag) bloedrood op de beurzentwitter:BNONews twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:14:27Japanese stock market extends losses on U.S. election news, down about 700 points (4%) reageer retweet
Lol, cheers.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Het tragische is dat de matige kandidaat ze ook de senaat kost.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Slobeend het volgende:
Met Bernie was dit niet gebeurd. Domme democraten.
wtf doe je in keniaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
collega, we maken hier geschiedenis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin en Michigan zijn echt opmerkelijk.
en wat doet die rode knop van jou danquote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja, dat ontgaat me ook. Misschien wat laatpuberalen met een anti-abortus leefstijl.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
collega, we maken hier geschiedenis mee.
Al die boze arbeiders die nu jaren langer door moeten werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kost ons weer een hoop geld, dit.
apart dat je daar zo van overtuigd bentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je voor Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
79% winkans voor Trump aldus NYTimes, 2 procent gestegen
Hij zou het, theoretisch gezien, kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Trump in z'n eentje de wereld kapot gaat maken
Morgen DWDD kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lover die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
KLB zal wel vol staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lovers die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb niet het idee dat het buitenlandbeleid bij beide gaat veranderen, deze verkiezingen zullen vooral effect hebben op het interne beleid van de Amerikanen. Niet zo heel boeiend voor mij maar ik vind het wel leuk dat het vieze spelletje van de media afgestraft gaat worden (mogelijk).quote:
WOWquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Unibet heeft Trump op 1.14 en Clinton op 5.50.
Ik sowieso, al 10 jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk zelf al stemgerechtigd in NL?
wereldweid hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vrouwen geen rechten meer, ?
Homofielen horen idd niet te trouwen,moeten ze wereldweid invoeren.
Eh, iedereen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen geruchten meer dat een neger James Bond gaat spelen !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrouwen geen rechten meer, Homo's geen rechten meer, oh de wereld is weer mooier geworden.
Heb net maar een cash-in gedaan. Bedrag was 3.5 keer me inzet dus goed genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Nintex het volgende:
Bij Clinton HQ zijn ze aan het janken
[ afbeelding ]
ik kijk geen tv/stream ik lees hier meequote:
Buitenlands beleid zal juist veranderen. Geen nutteloze missies meer in het buitenland onder Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het buitenlandbeleid bij beide gaat veranderen, deze verkiezingen zullen vooral effect hebben op het interne beleid van de Amerikanen. Niet zo heel boeiend voor mij maar ik vind het wel leuk dat het vieze spelletje van de media afgestraft gaat worden (mogelijk).
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
![]()
Kies voor Staxgodinquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CNN is vaak traag. Mijn keuze is CNN of Bloomberg.
Al die banen die terug gaan naar de VS, waar vervolgens te weinig arbeiders willen werken voor de toegevoegde waarde die ze produceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al die boze arbeiders die nu jaren langer door moeten werken.
Eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef superniger het volgende:
Op dit soort avonden ben ik echt blij dat FOK! bestaat.
Dat boeit niemand, want James Bond is toch kut.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen geruchten meer dat een neger James Bond gaat spelen !
Dacht ik vanavond op het werk nog, dat ik hier de ontknoping mee wilde makenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef superniger het volgende:
Op dit soort avonden ben ik echt blij dat FOK! bestaat.
Nederlanders hebben totaal geen idee. Ik was eerst ook voor Clinton totdat ik een jaar geleden de boel begon te volgenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al jaren horen we dat Trump geen kans maakt, gisteren nog uitgelachen toen ik zei dat Trump zeker ging winnen
soooowquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Das opzich nog goed te praten (eigenlijk niet maargoed) als niet getrouwde stellen dezelfde rechten zouden krijgen als getrouwde stellen. Dan kunnen homo's dus gewoon dezelfde economische voordelen enzo krijgen als getrouwde stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vrouwen geen rechten meer, ?
Homofielen horen idd niet te trouwen,moeten ze wereldweid invoeren.
Zoveel missies waren er nu al niet meer. Vooral proxy oorlogen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Buitenlands beleid zal juist veranderen. Geen nutteloze missies meer in het buitenland onder Trump.
ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlanders hebben totaal geen idee. Ik was eerst ook voor Clinton totdat ik een jaar geleden de boel begon te volgen
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Buitenlands beleid zal juist veranderen. Geen nutteloze missies meer in het buitenland onder Trump.
Ja, ze staat daar ook nog 8.6% voor met 41% vd stemmen binnenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump now a favorite in Ohio, Florida, Michigan, and Pennsylvania. Clinton's margin for error here is getting smaller and smaller as Trump is defying all pollsters' expectations.
Pennsylvania? Ik dacht dat Clinton daar dik voor lag.
Nee gewoon kernbomen op het midden oosten.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
er zijn geen Clinton lovers. Alleen Trump lovers en Trump hatersquote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
![]()
Wat zijn die inzichten dan die je van gedachten hebben veranderd?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlanders hebben totaal geen idee. Ik was eerst ook voor Clinton totdat ik een jaar geleden de boel begon te volgen
Waarom ben je daar blij mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef opperkleurder het volgende:
Mexican Peso op laatste stand ooit
Al voor 3 Tweede Kamerverkiezingen gestemtquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Paar dagen geleden 200 euro op Trump op 3.5 LOLquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Nou ze mogen best samenhokken, maar dat we alles maar normaal moeten gaan vinden vind ik wel zorgelijk, vooral omdat sommigen dit niet zo goed besnappen!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das opzich nog goed te praten (eigenlijk niet maargoed) als niet getrouwde stellen dezelfde rechten zouden krijgen als getrouwde stellen.
Wuahahahaa, yas, Prison4HRCquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Nintex het volgende:
Bij Clinton HQ zijn ze aan het janken
[ afbeelding ]
Nu is het moment om in te stappen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom ben je daar blij mee?
Je weet dat Hilary met der vriendje Bush al bombardementen op het midden oosten heeft laten uitvoeren?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee gewoon kernbomen op het midden oosten.
Zulksen waarheidquote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
er zijn geen Clinton lovers. Alleen Trump lovers en Trump haters
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Brammess het volgende:
Californië is de Bryan Smeets van de Amerikaanse politiek.
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Moira. het volgende:
Clinton móét echt Michigan en Wisconsin krijgen.
John King is godquote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Toch gaan ze er bij CNN nog redelijk professioneel mee om. Ik vond ze altijd nogal pro-Hillary, maar dat lijkt nu mee te vallen.
zoals?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das opzich nog goed te praten (eigenlijk niet maargoed) als niet getrouwde stellen dezelfde rechten zouden krijgen als getrouwde stellen. Dan kunnen homo's dus gewoon dezelfde economische voordelen enzo krijgen als getrouwde stellen.
Maar eigenlijk is het gewoon ranzig. Trouwen is gewoon een verbintenis tussen 2 mensen. Religie heeft het mooi gekaapt door te zeggen dat het een man en een vrouw moeten zijn maar dat slaat eigenlijk nergens op. Trouwen bestond al veel, veel eerder voor religie.
pure onnozelheidquote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom ben je daar blij mee?
Kunnen er niet veel zijn. Wat jaren terug vond ik het ook kicken om een beetje tegen de meute te schoppen door de republikeinse kandidaat te steunen (zo was ik voor McCain en George W Bush). Maar als je ouder wordt begrijp je meer wat nou écht belangrijk is. Voor mij zijn die sociale waarden (als liberaal en tevens VVD'er) een stuk belangrijker dan wat economische (lees: rechtse) waarden.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als je daar al blij mee bent, heb je echt een probleem. Sowieso is de VS helemaal niet gebaat bij een nog armer Mexico, ook Trump niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef opperkleurder het volgende:
Mexican Peso op laatste stand ooit
Nee, wel goede voorsprong, bijna zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohio en Florida definitief binnen voor Trump?
Ohio wel, Florida nog niet maar het moet daar wel heel raar lopen als hij Florida niet wint.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
lol Michigan staat Trump +5quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Moira. het volgende:
Clinton móét echt Michigan en Wisconsin krijgen.
Stein2016!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Brammess het volgende:
Californië is de Bryan Smeets van de Amerikaanse politiek.
http://www.nytimes.com/elections/results/presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef KingRoland het volgende:
heeft iemand een kaart met kiesmannen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, wel goede voorsprong, bijna zeker.
waarom duurt Florida zo langquote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ohio wel, Florida nog niet maar het moet daar wel heel raar lopen als hij Florida niet wint.
Waarom is het niet normaal dan? Omdat het minder voorkomt, of omdat dat jou aangeleerd is door je ouders en omgeving? Zijn mensen met blauwe ogen ook niet normaal dan, omdat de meeste mensen donkere ogen hebben?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ze mogen best samenhokken, maar dat we alles maar normaal moeten gaan vinden vind ik wel zorgelijk, vooral omdat sommigen dit niet zo goed besnappen!
Waar is de grens?
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef KingRoland het volgende:
Lekker goedkoop juist.quote:
Ik krijg een grote banner te zien van een subscriptionquote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/elections/results/president
Kan je per staat zien.
#GoBerniequote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef KingRoland het volgende:
Het zou me in iedet geval niks verbazen als er in ieder geval íemand een kogeltje gaat koppen een dezer dagenquote:
Gigantisch veel stemmen in Florida, het zijn dan ook veel kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
waarom duurt Florida zo lang
quote:
Ja, FL officieel nog niet, maar dat kan niet meer omdraaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet opletten hoe vaak ze percentages van hillary naar boven afronden en van trump naar beneden.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Toch gaan ze er bij CNN nog redelijk professioneel mee om. Ik vond ze altijd nogal pro-Hillary, maar dat lijkt nu mee te vallen.
Huh raar, hier niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg een grote banner te zien van een subscription
Yep, ben ook tevreden over CNN. Zo nog die koppen kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Op de homepage heb je die als het goed is niet:quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg een grote banner te zien van een subscription
Maar twee uur terug hadden ze al 93% geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gigantisch veel stemmen in Florida, het zijn dan ook veel kiesmannen.
niet natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom is het niet normaal dan? Omdat het minder voorkomt, of omdat dat jou aangeleerd is door je ouders en omgeving? Zijn mensen met blauwe ogen ook niet normaal dan, omdat de meeste mensen donkere ogen hebben?
Ohio ook, zo'n enorm verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin en Michigan zijn echt opmerkelijk.
Eens, ik snap er ook niets van dat veel mensen hier zomaar onze progressieve cultuur naast zich neerleggen en blij zijn met een oerconservatief als Trump en zeker ook Pence.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kunnen er niet veel zijn. Wat jaren terug vond ik het ook kicken om een beetje tegen de meute te schoppen door de republikeinse kandidaat te steunen (zo was ik voor McCain en George W Bush). Maar als je ouder wordt begrijp je meer wat nou écht belangrijk is. Voor mij zijn die sociale waarden (als liberaal en tevens VVD'er) een stuk belangrijker dan wat economische (lees: rechtse) waarden.
Vind je het prima om tegen van alles en nogwat te zijn en de media te haten voor het pushen van Clinton door je strot (wat altijd gebeurt met de republikeinse kandidaat), realiseer je dan in ieder geval wel dat het land dan wel de conservatieve kant op gaat naar levels vergelijkbaar met Polen.
De gevallen engel.quote:
Die polls waren nooit representatief, dat wist je van te voren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn god, wat zitten die lullos van de media en hun poll vriendjes er weer verschrikkelijk langs.
93% van de precincts. Sommige zijn groot.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar twee uur terug hadden ze al 93% geteld
Ja, maar het is cool en tegendraads.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kunnen er niet veel zijn. Wat jaren terug vond ik het ook kicken om een beetje tegen de meute te schoppen door de republikeinse kandidaat te steunen (zo was ik voor McCain en George W Bush). Maar als je ouder wordt begrijp je meer wat nou écht belangrijk is. Voor mij zijn die sociale waarden (als liberaal en tevens VVD'er) een stuk belangrijker dan wat economische (lees: rechtse) waarden.
Vind je het prima om tegen van alles en nogwat te zijn en de media te haten voor het pushen van Clinton door je strot (wat altijd gebeurt met de republikeinse kandidaat), realiseer je dan in ieder geval wel dat het land dan wel de conservatieve kant op gaat naar levels vergelijkbaar met Polen.
Jij hebt niet het alleenrecht over het huwelijk als instituut. Het is sowieso helemaal niet jouw probleem als homo's willen trouwen.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die polls waren nooit representatief, dat wist je van te voren.
Besef je wel welke toekomst straks "normaal" gaat worden?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom is het niet normaal dan? Omdat het minder voorkomt, of omdat dat jou aangeleerd is door je ouders en omgeving? Zijn mensen met blauwe ogen ook niet normaal dan, omdat de meeste mensen donkere ogen hebben?
Yep, er werd in de USA al jaren gebouwd aan een momentum voor de Republikeinse kandidaat. Wonnen ook zowat alle plaatselijke verkiezingen de laatste jaren als ik het goed heb.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Mike het volgende:
Moet je voorstellen dat Trump een stabiel figuur was, dan was het een complete blow out geworden.
Heb je al geprobeerd direct via nytimes site zelf? Link naar de map zal gewoon op de homepage staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |