Dat vind ik ook prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dan noem ik je gewoon Chroestjov
En waarom is het niet typisch dat vooral mannen voor Trump zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Typisch dat vooral vrouwen voor Hilary zijn de innerlijke Dolle Minaa's komen wel los.
Alles wat Obama heeft gedaan wordt teruggedraaid en dan nog een stap verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Los van Trump als president, zou ik het heel erg vinden als de VS 30 jaar terug gaat in de tijd op sociaal vlak.
Tevens een kans voor China trouwens om flink in te halen op de VS qua klimaat en technologie.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Los van Trump als president, zou ik het heel erg vinden als de VS 30 jaar terug gaat in de tijd op sociaal vlak.
Trump / Pencequote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
Trump loopt uit in florida
49,2 vs 47.7
Ik lach me serieus een breuk hier, geweldig ditquote:Op woensdag 9 november 2016 03:51 schreef Nober het volgende:
2 minuten geleden
Trump currently ahead in Virginia, Florida, and North Carolina. They're still too close to call, but if Trump sweeps all three, Clinton's path to the presidency becomes difficult.
Geen drone op zijn hoofd?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Stabiel het volgende:
Wat gaat dit voor Assange betekenen trouwens?
het licht gaat uitquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Klopt, immateriële zaken zijn heel belangrijk. Economie is een tweede, of sociaal-economie, moet je afwachten nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat het zo close is.
Hoorde net iemand zeggen: "She's back in the race."
Ze zou niet back in the race moeten zijn, ze had al lang gewonnen moeten hebben.
Los van dat is Amerika eigenlijk ook al een 3e wereld land.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Mike het volgende:
China en klimaatquote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tevens een kans voor China trouwens om flink in te halen op de VS qua klimaat en technologie.
Utah-Arizona-NHquote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Missouri, Wisconsin, Michigan, Ohio, North Carolina, Georgia, Florida (allen rood momenteel) staat Trump op 250. Dan moet ie nog 20 ergens vandaan sprokkelen.
En ook nog eens grappig dat mensen denken dat het buitenlandbeleid op dat gebied gaat veranderen. Die Trump wordt (net als bijna alle presidenten) zodanig begeleid op het gebied van buitenlandbeleid dat er vast en zeker écht geen schokkende veranderingen te verwachten zijn. De meeste veranderingen zullen voornamelijk binnenlands voelbaar zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Strani het volgende:
Grappig eigenlijk dat veel mensen die hier constant kritiek leveren op de islam (en zeker niet altijd onterecht), nu iemand supporteren die op zijn beurt wordt gesteund door mensen die kwa conservatieve gedachten zo'n beetje op hetzelfde niveau zitten als veel moslims.. Ironisch.
Als vrouw heb je niets meer te zeggen over jezelf, dat is vast leuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef starla het volgende:
Zou wat zijn toch?
Trump + meerderheid Senaat en Huis
Jepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk vind het echt bizar
Hoe fucked up moet je systeem zijn als mensen zich genoodzaakt voelen zo'n figuur te verkiezen als president
ongelooflijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee hoor
Trump wordt president.
Als ie 't haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |