Ik hoop dan op Trump, maar dat is enkel omdat de keuze tussen 'slecht' en nog 'slechter' bestaat. Ik hoopde vanaf het begin op het kandidaatschap van Biden.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
Laten we t allemaal eens zijn dat er geen winst vandaag is enkel verlies.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is ook verder geen reet te doen
Nebraska heeft drie districten. Iedere winnaar van een district krijgt 1 kiesman en de persoon die de meeste stemmen in de hele staat haalt (dus alle districten bij elkaar opgeteld) krijgt de overige 2 kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef Geralt het volgende:
Trump wint Nebraska, 4 van 5 kiesmannen.
Staat net in die banner op NOS. Hoezo 4 van de 5? Je wint ze toch allemaal of niet?
Iemand met meer verstand die daar wat over kan zeggen?
net binnen, dan is Trump president gok ik zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neuh, die wint Trump met gemak.
Then we're doomed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neuh, die wint Trump met gemak.
Door één kut county idd.quote:
Florida is eigenlijk al in de pocketquote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
Trump loopt uit in florida
49,2 vs 47.7
Hadden de Democrats geen labiele heks met oorlogsmentaliteit als kandidaat moeten nemen.. Mensen stemmen alleen maar op Trump omdat ze Hillary erger vinden. Niet hem goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef BobW het volgende:
De Reps gaan de hele politiek overnemen, eng
Onvoorstelbaar dat het zo close is.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Moira. het volgende:
Als Trump Florida houdt komt het voor Clinton uiteindelijk echt neer op Wisconsin en Michigan
Trump: 1.33quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef heywoodu het volgende:
Noteringen voor Trump onder de 1.5 (grofweg 65%+ kans op winst)
Dat is al de hele tijd zo'n 1.4% verschil maar er is nog een of andere county die het kan veranderen. Rigged.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:07 schreef Anonymousz het volgende:
Trump loopt uit in florida
49,2 vs 47.7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |