Ja, je kent haar niet hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.
Lekker man. Ik heb om 9:20 tentamen, maar ik moet hier gewoon aanwezig zijn. Ik heb wel wat geld verloren maar dat heb ik voor Trump over.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben op een goed moment wakker geworden.
twitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:10:04OK, change of plans: We're designating Michigan as "too close to call", resetting odds to 50/50 there. Clinton EC odds way down as a result. reageer retweet
Erdogan is altijd boos.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erdogan is blij met deze uitslag, toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is wel mooi hier gaat een mooie wereld uit ontstaan,
Ik ben zo blij dat het Hilary niet is geworden dan ging het verder zo als we de laatste jaren bezig zijn,
In Nederland is daar het hele zwarte pieten verhaal een voorbeeld van.
Nu met Trump gaat de wereld weer een beetje normaal worden.
Mijn fles bier ook. Vlug even de toekomst inquote:
Al jaren horen we dat Trump geen kans maakt, gisteren nog uitgelachen toen ik zei dat Trump zeker ging winnenquote:
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Pleur toch op met je zwarte pietquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben zo blij dat het Hilary niet is geworden dan ging het verder zo als we de laatste jaren bezig zijn,
Too soon to call, bud.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn hele leven is een tijdreisquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn fles bier ook. Vlug even de toekomst in
Echt hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pleur toch op met je zwarte piet
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achteraf gezien heel erg dom van de media. Die hebben onbewust Trump geholpen. Trump kon ze lekker gebruiken (dat de media tegen hem waren etc.).quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat zo ongeveer de spannendste election day OOIT is, wie had serieus zó'n spannende nek aan nek race verwacht??quote:
twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:15:13AP has called #NCSen for Senator Burr. One of the most crushing losses yet for Dems, which really narrows their path to a Senate majority. reageer retweet
We zijn straks allemaal geschiedenis, bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Par maanden per jaar totdat iedereen net zo oud is als Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Tweek het volgende:
AOW leeftijd krijgt er nog een jaartje bij.
misschien is dit wel onderdeel van het planquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neehee juist niet!
NWO zal met Trump niet gebeuren...
~80% kansquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Word net wakker in Kenia (Nederlandse tijd +2). Gaat Trump echt winnen?
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Alsof Trump in z'n eentje de wereld kapot gaat makenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zijn straks allemaal geschiedenis, bedoel je?
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
yepquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Hebben we ook al FOK!kers uit Keniaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Opdoeken dat 538.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Nintex het volgende:
The end of Natetwitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:10:04OK, change of plans: We're designating Michigan as "too close to call", resetting odds to 50/50 there. Clinton EC odds way down as a result. reageer retweet
Dat duurt al uuuuuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Infection het volgende:
Tjonge jonge, Miami nog steeds niet 100%
Morgen(vandaag) bloedrood op de beurzentwitter:BNONews twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:14:27Japanese stock market extends losses on U.S. election news, down about 700 points (4%) reageer retweet
Lol, cheers.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
Het tragische is dat de matige kandidaat ze ook de senaat kost.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Slobeend het volgende:
Met Bernie was dit niet gebeurd. Domme democraten.
wtf doe je in keniaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Alxander het volgende:
collega, we maken hier geschiedenis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin en Michigan zijn echt opmerkelijk.
en wat doet die rode knop van jou danquote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
Ja, dat ontgaat me ook. Misschien wat laatpuberalen met een anti-abortus leefstijl.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
collega, we maken hier geschiedenis mee.
Al die boze arbeiders die nu jaren langer door moeten werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kost ons weer een hoop geld, dit.
apart dat je daar zo van overtuigd bentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je voor Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
79% winkans voor Trump aldus NYTimes, 2 procent gestegen
Hij zou het, theoretisch gezien, kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Trump in z'n eentje de wereld kapot gaat maken
Morgen DWDD kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lover die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
KLB zal wel vol staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lovers die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |