SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:08:21TRUMP HAS WON FLORIDA AFTER 99% OF BROWARD COUNTY COUNTED, LOCAL SOURCE SAYS (via @JoeNBC ) reageer retweet
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.quote:
Onschuldige gezinnen kapot bombarderen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Alles wat Obama heeft gedaan wordt teruggedraaid en dan nog een stap verder.
Dit gaat mij toch wat te verquote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
Met letterlijk maar een paar duizend stemmen verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
Nexit!quote:
Ja, akkoord, is een optimistisch scenario.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
En als er LPF praktijken ontstaan is er een kans dat we geen Wilders als premier krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:11:47The 2016 exit polls from 5 hours ago are, so far, the worst and least accurate we've ever seen.#ElectionNight reageer retweet
Kost ons weer een hoop geld, dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef monkyyy het volgende:
Beurzen onderuit, de dekkingsgraden van pensioenfondsen verder omlaag
Het licht gaat uit!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Juichen voor een Trump die autarkisch beleid wil voeren.
Dit gaat NL veel geld kosten. Amerikanen ook trouwens.
Nee want Trump wint !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Kokoswater het volgende:
De geschiedenis heeft pieken en dalen, nu begint weer een flink dal.
Tja het gejuich komt van de poorly educated. Een groep waar trump van houdt.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij heeft de nominatie bij republikeinen tenminste eerlijk gewonnen. Kan je niet van Clinton zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump als veiligere keuze zien, srsly?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nexit!
En alles beter dan ww 3
Doen ze nu al. Zelfde als met Brexitquote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef Froh het volgende:
mooi om te zien hoe de verliezers straks gaan huilen.
Op dit moment ja, maar ze zijn veruit de grootste investeerder in wind en zonnen energie. Met een gigantische motivatie om het beter te doen omdat de smog ook impact heeft op de economie. Ik zie dat wel goed komen met China. Vuile goedkope productie verplaatst zich nu naar andere landen terwijl een steeds rijkere middenklasse betere leefomstandigheden eisen.quote:
eigenlijk zouden ze gewoon allemaal niet moeten gaan stemmen. Eerst normale kandidaten zoekenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef CrashO het volgende: [..] Hadden de Democrats geen labiele heks met oorlogsmentaliteit als kandidaat moeten nemen.. Mensen stemmen alleen maar op Trump omdat ze Hillary erger vinden. Niet hem goed.
Spanning opbouwenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Slobeend het volgende:
Die procenten gaan te langzaam het afgelopen uur
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Joh dat is logischquote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Gelukkig is het in het nadeel van Clinton, anders was het rigged.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef Mike het volgende:
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:11:47The 2016 exit polls from 5 hours ago are, so far, the worst and least accurate we've ever seen.#ElectionNight reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |