SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:08:21TRUMP HAS WON FLORIDA AFTER 99% OF BROWARD COUNTY COUNTED, LOCAL SOURCE SAYS (via @JoeNBC ) reageer retweet
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.quote:
Onschuldige gezinnen kapot bombarderen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Alles wat Obama heeft gedaan wordt teruggedraaid en dan nog een stap verder.
Dit gaat mij toch wat te verquote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
Met letterlijk maar een paar duizend stemmen verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
Nexit!quote:
Ja, akkoord, is een optimistisch scenario.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat werd bij Bush ook gezegd. Patriot Act, massale afluisterpraktijken, martelingen, Irak en Gitmo, en nog steeds werd hij herkozen.
En als er LPF praktijken ontstaan is er een kans dat we geen Wilders als premier krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik verwachte een saaie avond en dat ik om 2 à 3 uur wel naar bed zou kunnen gaan... dit is toch een heel stuk mooier
Trump = entertainment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |