collega, we maken hier geschiedenis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin en Michigan zijn echt opmerkelijk.
en wat doet die rode knop van jou danquote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
Ja, dat ontgaat me ook. Misschien wat laatpuberalen met een anti-abortus leefstijl.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik weet niet of je met Trumpert als president wel zo blij moet zijn. Als hij een slechte bui heeft, of hij krijgt mot met Putin omdat hij politiek niet begrijpt, dan drukt hij op de rode knop
Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
collega, we maken hier geschiedenis mee.
Al die boze arbeiders die nu jaren langer door moeten werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kost ons weer een hoop geld, dit.
apart dat je daar zo van overtuigd bentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is wel mooi hier gaat een mooie wereld uit ontstaan,
Ik ben zo blij dat het Hilary niet is geworden dan ging het verder zo als we de laatste jaren bezig zijn,
In Nederland is daar het hele zwarte pieten verhaal een voorbeeld van.
Nu met Trump gaat de wereld weer een beetje normaal worden.
Ben je voor Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
79% winkans voor Trump aldus NYTimes, 2 procent gestegen
Hij zou het, theoretisch gezien, kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Trump in z'n eentje de wereld kapot gaat maken
Morgen DWDD kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lover die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
KLB zal wel vol staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lovers die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |