Gelukkig is het in het nadeel van Clinton, anders was het rigged.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:12 schreef Mike het volgende:
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:11:47The 2016 exit polls from 5 hours ago are, so far, the worst and least accurate we've ever seen.#ElectionNight reageer retweet
Dat wel idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Heb je al een schuilkelder?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, wanneer moet ik mijn vrouw wakker maken.
Yep, ben altijd al trump supporter geweest. Goed voor ze. Opdoeken al die peilingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Drolflap het volgende:
Jongens we maken samen geschiedenis mee!
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, wanneer moet ik mijn vrouw wakker maken.
Er zakken een hoop outlets door het ijs inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel leuk om te zien dat de media gewoon een vies spelletje heeft gespeeld, zeker de laatste paar dagen.
twitter:seanmdav twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:13:37You guys, I think everyone owes @mitchellvii a gigantic apology. reageer retweet
Erdogan is blij met deze uitslag, toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je met je vrouw de bus naar Mars wilt nemen moet je wel opschieten.
Neehee juist niet!quote:
Hoe fucked up is je systeem of hoe fucked up zijn je inwoners?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk vind het echt bizar
Hoe fucked up moet je systeem zijn als mensen zich genoodzaakt voelen zo'n figuur te verkiezen als president
Koop jij maarquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zouden wij geen taart eten bij een overwinning van Trump?
historisch momentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben op een goed moment wakker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |