Wat zijn die inzichten dan die je van gedachten hebben veranderd?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlanders hebben totaal geen idee. Ik was eerst ook voor Clinton totdat ik een jaar geleden de boel begon te volgen
Waarom ben je daar blij mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef opperkleurder het volgende:
Mexican Peso op laatste stand ooit
Al voor 3 Tweede Kamerverkiezingen gestemtquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk zelf al stemgerechtigd in NL?
Paar dagen geleden 200 euro op Trump op 3.5 LOLquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Unibet heeft Trump op 1.14 en Clinton op 5.50.
Nou ze mogen best samenhokken, maar dat we alles maar normaal moeten gaan vinden vind ik wel zorgelijk, vooral omdat sommigen dit niet zo goed besnappen!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das opzich nog goed te praten (eigenlijk niet maargoed) als niet getrouwde stellen dezelfde rechten zouden krijgen als getrouwde stellen.
Wuahahahaa, yas, Prison4HRCquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Nintex het volgende:
Bij Clinton HQ zijn ze aan het janken
[ afbeelding ]
Nu is het moment om in te stappen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom ben je daar blij mee?
Je weet dat Hilary met der vriendje Bush al bombardementen op het midden oosten heeft laten uitvoeren?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee gewoon kernbomen op het midden oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |