Lekker goedkoop juist.quote:
Ik krijg een grote banner te zien van een subscriptionquote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/elections/results/president
Kan je per staat zien.
#GoBerniequote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef KingRoland het volgende:
heeft iemand een kaart met kiesmannen?
Het zou me in iedet geval niks verbazen als er in ieder geval íemand een kogeltje gaat koppen een dezer dagenquote:
Gigantisch veel stemmen in Florida, het zijn dan ook veel kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
waarom duurt Florida zo lang
Ja, FL officieel nog niet, maar dat kan niet meer omdraaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohio en Florida definitief binnen voor Trump?
Je moet opletten hoe vaak ze percentages van hillary naar boven afronden en van trump naar beneden.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Toch gaan ze er bij CNN nog redelijk professioneel mee om. Ik vond ze altijd nogal pro-Hillary, maar dat lijkt nu mee te vallen.
Huh raar, hier niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg een grote banner te zien van een subscription
Yep, ben ook tevreden over CNN. Zo nog die koppen kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:22 schreef Infection het volgende:
Toch gaan ze er bij CNN nog redelijk professioneel mee om. Ik vond ze altijd nogal pro-Hillary, maar dat lijkt nu mee te vallen.
Op de homepage heb je die als het goed is niet:quote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg een grote banner te zien van een subscription
Maar twee uur terug hadden ze al 93% geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gigantisch veel stemmen in Florida, het zijn dan ook veel kiesmannen.
niet natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom is het niet normaal dan? Omdat het minder voorkomt, of omdat dat jou aangeleerd is door je ouders en omgeving? Zijn mensen met blauwe ogen ook niet normaal dan, omdat de meeste mensen donkere ogen hebben?
Ohio ook, zo'n enorm verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef GSbrder het volgende:
Wisconsin en Michigan zijn echt opmerkelijk.
Eens, ik snap er ook niets van dat veel mensen hier zomaar onze progressieve cultuur naast zich neerleggen en blij zijn met een oerconservatief als Trump en zeker ook Pence.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kunnen er niet veel zijn. Wat jaren terug vond ik het ook kicken om een beetje tegen de meute te schoppen door de republikeinse kandidaat te steunen (zo was ik voor McCain en George W Bush). Maar als je ouder wordt begrijp je meer wat nou écht belangrijk is. Voor mij zijn die sociale waarden (als liberaal en tevens VVD'er) een stuk belangrijker dan wat economische (lees: rechtse) waarden.
Vind je het prima om tegen van alles en nogwat te zijn en de media te haten voor het pushen van Clinton door je strot (wat altijd gebeurt met de republikeinse kandidaat), realiseer je dan in ieder geval wel dat het land dan wel de conservatieve kant op gaat naar levels vergelijkbaar met Polen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |