Ik heb niet het idee dat het buitenlandbeleid bij beide gaat veranderen, deze verkiezingen zullen vooral effect hebben op het interne beleid van de Amerikanen. Niet zo heel boeiend voor mij maar ik vind het wel leuk dat het vieze spelletje van de media afgestraft gaat worden (mogelijk).quote:
WOWquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Unibet heeft Trump op 1.14 en Clinton op 5.50.
Ik sowieso, al 10 jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk zelf al stemgerechtigd in NL?
wereldweid hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vrouwen geen rechten meer, ?
Homofielen horen idd niet te trouwen,moeten ze wereldweid invoeren.
Eh, iedereen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn eigenlijk zelf al stemgerechtigd in NL?
Geen geruchten meer dat een neger James Bond gaat spelen !quote:Op woensdag 9 november 2016 04:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vrouwen geen rechten meer, Homo's geen rechten meer, oh de wereld is weer mooier geworden.
Heb net maar een cash-in gedaan. Bedrag was 3.5 keer me inzet dus goed genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Unibet heeft Trump op 1.14 en Clinton op 5.50.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Nintex het volgende:
Bij Clinton HQ zijn ze aan het janken
[ afbeelding ]
ik kijk geen tv/stream ik lees hier meequote:
Buitenlands beleid zal juist veranderen. Geen nutteloze missies meer in het buitenland onder Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het buitenlandbeleid bij beide gaat veranderen, deze verkiezingen zullen vooral effect hebben op het interne beleid van de Amerikanen. Niet zo heel boeiend voor mij maar ik vind het wel leuk dat het vieze spelletje van de media afgestraft gaat worden (mogelijk).
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef superniger het volgende:
Al die Hillary lovers die straks vies MAD wakker worden.![]()
![]()
Kies voor Staxgodinquote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CNN is vaak traag. Mijn keuze is CNN of Bloomberg.
Al die banen die terug gaan naar de VS, waar vervolgens te weinig arbeiders willen werken voor de toegevoegde waarde die ze produceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al die boze arbeiders die nu jaren langer door moeten werken.
Eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:20 schreef superniger het volgende:
Op dit soort avonden ben ik echt blij dat FOK! bestaat.
Dat boeit niemand, want James Bond is toch kut.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen geruchten meer dat een neger James Bond gaat spelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |