SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?quote:Op zondag 6 november 2016 22:14 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik niet snap eigenlijk he dat ze over suprime court judges praten he maar momenteel is er 1 lege plek en ze doen net alsof ze allemaal dood gaan binnen 4 jaar
Ohjaquote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?
Godzijdank wonen wij hier.quote:Op zondag 6 november 2016 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maak me toch wel een beetje zorgen over de periode na de verkiezingen.
Er zij flink wat mensen die in een complete alternatieve werkelijkheid leven. In combinatie met honderden miljoenen wapens.
Burgeroorlog geloof ik niet in, maar geweld, het zou me verbazen als er niet een paar gekkies op gaan staan eigenlijk.
Je bent niet verplicht om te blijven zitten natuurlijk. Met een presidentschap van Clinton en een Democratische meerderheid in de senaat zie ik sowieso RBG nog wel terugtreden.quote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?
Ik ben er ook bang voor..quote:Op zondag 6 november 2016 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maak me toch wel een beetje zorgen over de periode na de verkiezingen.
Er zij flink wat mensen die in een complete alternatieve werkelijkheid leven. In combinatie met honderden miljoenen wapens.
Burgeroorlog geloof ik niet in, maar geweld, het zou me verbazen als er niet een paar gekkies op gaan staan eigenlijk.
Inderdaad. :-)quote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor..
Wat inhoudt dat wij beiden verwachten dat Clinton wint
55/45 (kans om te winnen, het verschil zal kleiner zijn) of zo als de verkiezingen eerlijk verlopen.quote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 22:29 schreef vigen98 het volgende:
Toch denk ik dat Trump gaat winnen. Ik vertrouw de media totaal niet meer met de polls. Als ik kijk hoe fanatiek de stemmers zijn van Trump dan durf ik wel geld op in te zetten dat hij wint.
Ik verwacht dat ook. Goedschiks of kwaadschiks, winnen zal zequote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee maar een fanatiek iemand gaat eerder stemmen dan iemand die niets heeft met politiek of met de kandidatenquote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.
Denk meer dat je illegalen in bussen zult zien richting de grensquote:Op zondag 6 november 2016 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ben ook wel bang voor rellen in de steden, als trump wint.
Trump heeft kennelijk toegang tot de emails, volgens een gouverneur.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Montov het volgende:
De vraag is nu: hoe gaat Trump om met het nieuws van de FBI?
Place your bets.
a. Re-rigged to the max.
b. Doorgaan met vage beschuldigingen
c. FBI complimenteren met het snelle handelen.
d. iets anders, namelijk...
Volgens mij wel de eerste waarbij een kandidaat bij voorbaat aangeeft de uitslag niet te accepteren als hij verliest.quote:Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Beetje overtrokken die angst voor rellen. Het is echt niet de eerste verhitte verkiezing in de VS.
Kom op, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen waar hij het over heeft? Hij wijst erop dat hij verwacht dat een hoger percentage van de mensen die voor Trump willen stemmen komen opdagen dan...quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.
Het is een groot complot + bedreigingen + infowars... Draintheswamp.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Montov het volgende:
Place your bets.
a. Re-rigged to the max.
Nooit gezegd.quote:Op zondag 6 november 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij wel de eerste waarbij een kandidaat bij voorbaat aangeeft de uitslag niet te accepteren als hij verliest.
Die gaat niet blij zijn, en meestal als hij niet blij is gaat hij enorm uit zijn plaat...quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Montov het volgende:
Place your bets.
a. Re-rigged to the max.
twitter:USAneedsTRUMP twitterde op zondag 06-11-2016 om 22:21:02FBI Director Comey didn't want to be the next SETH RICH, vote for @realDonaldTrump so we can #DrainTheSwamp in Wash… https://t.co/wXxYSTDn6L reageer retweet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 22:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kom op, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen waar hij het over heeft? Hij wijst erop dat hij verwacht dat een hoger percentage van de mensen die voor Trump willen stemmen komen opdagen dan...
We zullen het wel gaan zien.
Bedreigd of gechanteerd...quote:Op zondag 6 november 2016 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:USAneedsTRUMP twitterde op zondag 06-11-2016 om 22:21:02FBI Director Comey didn't want to be the next SETH RICH, vote for @realDonaldTrump so we can #DrainTheSwamp in Wash… https://t.co/wXxYSTDn6L reageer retweet
quote:Op zondag 6 november 2016 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij niet de eerste, maar wel de enige in de recente geschiedenis. Al doet hij er een beetje vaag over.quote:Op zondag 6 november 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij wel de eerste waarbij een kandidaat bij voorbaat aangeeft de uitslag niet te accepteren als hij verliest.
Las vandaag over de schaduwregering die bepaald wie president wordt. Nu dit met Comey.. Ik weet het niet. Ik zou op Trump stemmen, maar de system is rigged. Maandag moet een bom vallen...quote:Op zondag 6 november 2016 22:29 schreef vigen98 het volgende:
Toch denk ik dat Trump gaat winnen. Ik vertrouw de media totaal niet meer met de polls. Als ik kijk hoe fanatiek de stemmers zijn van Trump dan durf ik wel geld op in te zetten dat hij wint.
De CIA leest mee.quote:Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Las vandaag over de schaduwregering die bepaald wie president wordt. Nu dit met Comey.. Ik weet het niet. Ik zou op Trump stemmen, maar de system is rigged. Maandag moet een bom vallen...
En wat is de meerwaarde van dit soort loze tweets precies?quote:Op zondag 6 november 2016 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
Sekteleider die 900 volgelingen 'zelf'moord liet plegen (onder dwang). De oorsprong van de uitdrukking over het drinken van Kool-Aid.quote:
Rellen, rellen.... Paar doorgedraaide Trumpfans zouden me niet verbazen. Als figuren als Kim Dotcom en Trump zelf idd blijven stoken..quote:Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Beetje overtrokken die angst voor rellen. Het is echt niet de eerste verhitte verkiezing in de VS.
Kom op, het huidige vergiftigde klimaat kan je echt niet vergelijken met eerdere verkiezingen.quote:Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Wat een verrassing.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef tesssssssss het volgende:
FBI: Clinton niet vervolgd om emails
Ik zeg geloof ik nergens dat die vergelijkbaar waren. De presidentsverkiezingen zijn echter niet de enige verkiezingen en de Amerikaanse democratie is wel iets ouder dan acht jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom op, het huidige vergiftigde klimaat kan je echt niet vergelijken met eerdere verkiezingen.
McCain en Romney waren gentlemen vergeleken bij Trump.
McCain sprak zijn supporters ook aan als ze Obama aanvielen "he's a decent family man".
Dat is natuurlijk onzin, want als dit echt zo werkte was het onderzoek nooit heropent.quote:Op zondag 6 november 2016 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat een verrassing.
Zou Bill Clinton weer zijn gaan golven met iemand die hierover beslist zoals de laatste keer het geval was? Uiteraard geheel toevallig net voordat justitie liet weten dat HC niet vervolgd zou worden. Ge-heel toe-val-lig.
wtfquote:Op zondag 6 november 2016 22:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Sekteleider die 900 volgelingen 'zelf'moord liet plegen (onder dwang). De oorsprong van de uitdrukking over het drinken van Kool-Aid.
Noem eens een andere verkiezing dan?quote:Op zondag 6 november 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg geloof ik nergens dat die vergelijkbaar waren. De presidentsverkiezingen zijn echter niet de enige verkiezingen en de Amerikaanse democratie is wel iets ouder dan acht jaar.
heropendquote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want als dit echt zo werkte was het onderzoek nooit heropent.
1860 Is het niet met je eens.quote:Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Noem eens een andere verkiezing dan?
Bush - Kerry? Bush - Gore?
Alles daarvoor was sowieso pre- social media en was zeker niet zo verhit als nu.
Maar onderzoek is net weer stopgezet dus uhm... tja.quote:Op zondag 6 november 2016 22:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
https://www.rt.com/news/365404-assange-pilger-clinton-fbi/
Assange: Clinton resisted FBI, and now they’re out for payback (JOHN PILGER EXCLUSIVE)
Hillary Clinton sparked an FBI backlash, which is now surfacing, when she stonewalled the Feds, who were trying to investigate her private server, Julian Assange said during the John Pilger Special, courtesy of Dartmouth Films, which is now available in full on RT.
“If you go to history of the FBI, it has become effectively America's political police. And the FBI demonstrated with taking down the former head of the CIA [David Petraeus in 2012] over classified information given to his mistress that almost no one was untouchable. The FBI is always trying to demonstrate that. ‘No one can resist us,’” Assange told the Australian journalist during the 25-minute interview.
WATCH & READ FULL INTERVIEW HERE
Read more
U.S. Democratic presidential candidate Hillary Clinton © Mike Blake ‘This is treason’: Clinton’s email server reportedly exposed to hackers of 5 spy agencies
“But Hillary Clinton very conspicuously resisted the FBI's investigation. So, there is anger within the FBI because it made the FBI look weak.”
FBI director James B. Comey threw a spanner into the presidential race that threatened to become a Clinton procession last week, when he claimed that the agency had potentially obtained new information pertaining to Clinton’s use of a personal email server, set up shortly after she became Secretary of State in 2009, when they obtained the laptop of Anthony Weiner, the ex-husband of close Clinton aide Huma Abedin. Weiner was being investigated for an unrelated sexting offense.
Clinton has categorically denied mishandling classified information by using a vulnerable personal email address for State Department business. Fox News has alleged that the FBI has obtained new evidence from Weiner’s computer that shows that Clinton was “very likely hacked.”
The right-wing network has also claimed that there is a “high priority” FBI investigation into whether favors were exchanged by Clinton for donations to her husband’s foundation, though other media have refuted these claims, saying that an earlier investigation into the Clinton Foundation, which cleared the power couple, remained closed.
Read more
Assange: Clinton & ISIS funded by same money, Trump won’t be allowed to win (JOHN PILGER EXCLUSIVE)
Assange, whose WikiLeaks website has over the last ten months released three sizable batches of emails, relating to Clinton herself, the Democratic National Committee, and her campaign manager John Podesta, said the FBI has cause to investigate Clinton.
“There's a thread that runs through all of these emails. There is quite a lot of "pay-to-play," as they call it – taking… giving access in exchange for money for many individual states, individuals and corporations. Combined with the cover-up of Hillary Clinton's emails while she was Secretary of State this has led to an environment where the pressure on the FBI [to investigate] increases,” Assange said.
Regardless of whether Clinton ever faces charges, Assange asserted that Clinton was beholden to corporate and political entities that have been hidden from the electorate during the race to the White House.
“She's this centralizing cog, so that you've got a lot of different gears in operation from the big banks like Goldman Sachs, and major elements of Wall Street, and intelligence, and people in the State Department, and the Saudis, and so on. She's is the, if you like, the centralizer that interconnects all these different cogs. She's smooth central representation of all that, and all that is more or less what is in power now in the United States,” stated Assange, who said that the leaked emails presented a clear picture of this nexus of influences.
Assange also insisted that despite his image, projecting hope and change, President Barack Obama became “very close to banking interests” during his own initial White House campaign in 2008.
“In fact, one of the most significant Podesta emails that we released was about how the Obama cabinet was formed – and half the [first] Obama cabinet was basically nominated by a representative from Citibank. It is quite amazing,” Assange said.
‘Libya was Hillary’s war’
According to Assange, Clinton’s emails reveal a masterplan, hatched months before the West’s intervention in Libya in March 2011, to make it the signature conflict of her tenure as secretary of state, and a podium from which to realize her presidential dreams.
Read more
Assange: WikiLeaks did not receive Clinton emails from Russian govt (JOHN PILGER EXCLUSIVE)
“Libya more than anyone else's war was Hillary Clinton's war. Barack Obama initially opposed it. Who was the person who was championing it? Hillary Clinton. That's documented throughout her emails,” Assange said.
“There's more than 1,700 emails out of the 33,000 of Hillary Clinton's emails we published just about Libya. It's not about that Libya has cheap oil. She perceived the removal of Gaddafi and the overthrow of the Libyan state something that she would use to run in the general election for president. So late 2011, there's an internal document called the "Libya Tick Tock" that is produced for Hillary Clinton, and it's all the... it's a chronological description of how Hillary Clinton was the central figure in the destruction of the Libyan state.”
But the scheme not only failed on a personal level, after Clinton was largely blamed for allowing a jihadist ransacking of a US compound in Benghazi in 2012, but also continues to haunt the country, which remains in a state of civil war, and Europe.
“As a result, there [have been] around 40,000 deaths within Libya. Jihadists moved in, ISIS moved in. That led to the European refugee and migrant crisis, because not only did you have people fleeing Libya, people then fleeing Syria, destabilization of other African countries as a result of arms flows,” said Assange.
Over the course of the interview, Assange also expounded on his views on Donald Trump, the relationship between WikiLeaks and Russia, and his plan to leave the Ecuadorian embassy, where he has lived as a legal fugitive since 2012.
The full transcript of the interview is available here, and previous excerpts here, and here.
Ja en nu alweer gesloten. The end.quote:Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
heropend
Zie mijn laatste reactie.
En hij heeft geen herverkiezing meer.quote:Op zondag 6 november 2016 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Veel mensen zullen Obama missen.
Zijn populariteitscijfers zijn in deze verkiezingsperiode de lucht in geschoten en zijn zo hoog als Reagan ten tijde van aftreden.
Gevalletje 'you don't know what you've got 'till it's gone'.
Trump grijpt het aan om te bewijzen dat Hillary beschermd is. Goede play voor hem.twitter:ABCPolitics twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:59:23.@realDonaldTrump on Hillary Clinton: "It's a rigged system, and she's protected." https://t.co/c7leuCE9uR https://t.co/T6aA3IodUe reageer retweet
Trump gaat niet alleen roeptoeteren maar met bewijs komen?quote:Op zondag 6 november 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
Trump grijpt het aan om te bewijzen dat Hillary beschermd is. Goede play voor hem.twitter:ABCPolitics twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:59:23.@realDonaldTrump on Hillary Clinton: "It's a rigged system, and she's protected." https://t.co/c7leuCE9uR https://t.co/T6aA3IodUe reageer retweet
De enige play natuurlijk ook, als hij consequent wil zijn met zijn 'crooked Hillary' retoriek.quote:Op zondag 6 november 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
twitter:KellyannePolls twitterde op zondag 06-11-2016 om 19:48:59Nate Silver: Polls showing Clinton up 5 points not backed by data https://t.co/WZdaqYTOvq via @DCExaminer reageer retweet
Waarom kon hij dat vorige week niet aankondigen?quote:Op zondag 6 november 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
Maar heeft social media een grotere impact op het daadwerkelijke leven of heeft het vooral een veel verhittere schijn omdat men elkaar niet face to face spreekt?quote:Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Noem eens een andere verkiezing dan?
Bush - Kerry? Bush - Gore?
Alles daarvoor was sowieso pre- social media en was zeker niet zo verhit als nu.
Ja, die dronestrikes, het niet ingrijpen in North Dakota (DAPL), de mensen in Flint en Chicago laten creperen door loodvergiftiging, de heksenjacht op Snowden, Assange en Chelsea Manning, het afschaffen van habeas corpus, het permanent verlagen van de belastingen voor de rijke mensen, het exporteren van fracking...quote:
Minnesota is ook hard geraakt door NAFTA. Ook daar gingen duizenden banen verloren.quote:Op zondag 6 november 2016 22:48 schreef Nintex het volgende:
Donald Trump in een donkerblauwe staat, Minnesota
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze rally kondigde hij eergisteren(!) aan.
Een goede vraag. Het creëert in elk geval een echo chamber in extremis.quote:Op zondag 6 november 2016 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar heeft social media een grotere impact op het daadwerkelijke leven of heeft het vooral een veel verhittere schijn omdat men elkaar niet face to face spreekt?
Volgens deze reporter zijn het vooral de Obamacare premiums:quote:Op zondag 6 november 2016 22:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Minnesota is ook hard geraakt door NAFTA. Ook daar gingen duizenden banen verloren.
twitter:thauserkstp twitterde op zondag 06-11-2016 om 20:03:57The crowd is big and growing at MN Trump rally that's still an hour from start. In every interview people tell me h… https://t.co/QaOeTTavM7 reageer retweet
Trouwens dit bedoelde ik nou met fanatieke stemmers! Dit kan Trump en HC niet. Wanneer een HC rally 1 week bekend is komt er geen hond op af maar bij Trump komen gewoon tienduizenden mensen, dan weet ik wel wie populairder is hoorquote:Op zondag 6 november 2016 22:48 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja dat kan ook jaquote:Op zondag 6 november 2016 22:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens deze reporter zijn het vooral de Obamacare premiums:twitter:thauserkstp twitterde op zondag 06-11-2016 om 20:03:57The crowd is big and growing at MN Trump rally that's still an hour from start. In every interview people tell me h… https://t.co/QaOeTTavM7 reageer retweet
twitter:libertytarian twitterde op zondag 30-10-2016 om 17:04:56Anyone else suspicious #Comey #FBI actions r fake attack to energize her base?Pull back at last moment to exonerate #Hillary?#fbiemails reageer retweet
Leuk om te zien. Hij zei ook dat HRC hier niet is geweest.quote:Op zondag 6 november 2016 22:48 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donkerblauw? Romney won er gewoon 45% van de stemmen hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 22:48 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verklaart de snelle review van zoveel emails. Of het is een coverup want de laptop van Weiner is de ultieme verbergtechniek voor allemaal duistere emails.twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Libertytarian werkt bij Infowars, dus hij zal wel geheime informatie hebben via aliens.quote:Op zondag 6 november 2016 22:53 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:libertytarian twitterde op zondag 30-10-2016 om 17:04:56Anyone else suspicious #Comey #FBI actions r fake attack to energize her base?Pull back at last moment to exonerate #Hillary?#fbiemails reageer retweet
Ik wou net gaan zeggen over Infowarsquote:Op zondag 6 november 2016 22:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Libertytarian werkt bij Infowars, dus hij zal wel geheime informatie hebben via aliens.
Minnesota is toch erg blauw? Zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2016 22:54 schreef vigen98 het volgende:
Zou wel wat zijn zeg als Trump ook Minnesota wintDan wil ik wel de gezichten zien van CNN commentators
Heb het gevoel dat Trump via zo'n weg gaat wnnen. Hij verliest Nevada, wellicht zelfs Penssylvania.quote:Op zondag 6 november 2016 22:54 schreef vigen98 het volgende:
Zou wel wat zijn zeg als Trump ook Minnesota wintDan wil ik wel de gezichten zien van CNN commentators
Infowars.quote:Op zondag 6 november 2016 22:55 schreef Montov het volgende:
[..]
Libertytarian werkt bij Infowars, dus hij zal wel geheime informatie hebben via aliens.
Offtopic maar ze is wel lekker.quote:Op zondag 6 november 2016 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens zelfs de dochter van Trump krijgt meer publiek dan een gemiddelde HC rally
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 6 november 2016 22:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Offtopic maar ze is wel lekker.
We weten allemaal best dat dat zich niet 1:1 laat vertalen in overwinningen in staten.quote:Op zondag 6 november 2016 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens zelfs de dochter van Trump krijgt meer publiek dan een gemiddelde HC rally
[ afbeelding ]
+16 in Florida!twitter:PpollingNumbers twitterde op zondag 06-11-2016 om 16:40:08CBS/YouGov Poll,Among Those Who Plan Voting On Election Day:Ohio:Trump 49 (+8)Clinton 41Florida:Trump 51 (+16)Clinton 35 reageer retweet
quote:Op zondag 6 november 2016 23:00 schreef vigen98 het volgende:
+16 in Florida!twitter:PpollingNumbers twitterde op zondag 06-11-2016 om 16:40:08CBS/YouGov Poll,Among Those Who Plan Voting On Election Day:Ohio:Trump 49 (+8)Clinton 41Florida:Trump 51 (+16)Clinton 35 reageer retweet
Van wie is die poll afkomstig, het Kim Jong Il Institute for Democracy?quote:Op zondag 6 november 2016 23:00 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2016 23:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van wie is die poll afkomstig, het Kim Jong Il Institute for Democracy?
Dat is dus exclusief mensen die aan early voting doen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van wie is die poll afkomstig, het Kim Jong Il Institute for Democracy?
Deze 2quote:Op zondag 6 november 2016 22:54 schreef vigen98 het volgende:
Florida is een staat waar het een nek-aan-nekstrijd is op het moment, als er een poll uit komt die daar flink van afwijkt is het waarschijnlijker dat er iets met de poll mis is dan dat er ineens een grote aardverschuiving in de stemverhoudingen heeft plaatsgevonden.quote:
Bij de forecasters vind je kansen uiteenlopend van pakweg 65-90% voor Clinton.quote:Op zondag 6 november 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
Wat is nou echt de kans voor beide kandidaten om te winnen? Waar zijn echt betrouwbare polls te vinden?
Veel liggen zo ver uit elkaar of wisselen zo sterk dat ik eigenlijk geen van allen vertrouw op een goed beeld van de winkansen.
Among Those Who Plan Voting On Election Dayquote:Op zondag 6 november 2016 23:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Florida is een staat waar het een nek-aan-nekstrijd is op het moment, als er een poll uit komt die daar flink van afwijkt is het waarschijnlijker dat er iets met de poll mis is dan dat er ineens een grote aardverschuiving in de stemverhoudingen heeft plaatsgevonden.
Ik geloof niet dat je snapt wat hypocrisie is.quote:Op zondag 6 november 2016 22:59 schreef Belabor het volgende:
Altijd leuk die hypocrisie.
Toen het onderzoek door de FBI geopend werd was er vanuit de Trump-aanhangers niets dan lof, nu wordt de conclusie niet veranderd en dan is het weer omdat het in de doofpot gestopt wordt.
Fantastisch.
Als Clinton zometeen president is zullen we wel zien hoeveel beschuldigingen daadwerkelijk blijven plakken en een kern van waarheid hebben. Mocht Trump toch winnen, dan zul je ook zien dat het overgrote merendeel pure politieke verdachtmaking was en dat de Clintons er ook zo goed als ongeschonden vanaf komen.
Aight, thanks. Dus we zitten wel redelijk veilig ten opzichte van een Trump presidentschap?quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de forecasters vind je kansen uiteenlopend van pakweg 65-90% voor Clinton.
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.quote:
Je moet ze ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
Wat is nou echt de kans voor beide kandidaten om te winnen? Waar zijn echt betrouwbare polls te vinden?
Veel liggen zo ver uit elkaar of wisselen zo sterk dat ik eigenlijk geen van allen vertrouw op een goed beeld van de winkansen.
Verrassing is goed mogelijkquote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef sonnyspek het volgende:
Wat o
[..]
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.
Ze hoeven ze ook niet te lezen. Het bleken bijna allemaal duplicaten van de al bekende mails te zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je snapt wat hypocrisie is.
Geeft verder niet.
Als je een onderzoek heropent omdat er nieuwe informatie gevonden is (en dus gewoon je werk doet) en daarmee doorzet, ondanks enorme druk van buiten, dan is dat een goede zaak.
Als je dan vervolgens het onderzoek weer afsluit nadat er kennelijk in een week tijd 650.000 emails gelezen zijn (wat ik niet geloof) dan is dat op zijn minst opvallend.
Ja, precies. Maar kreeg in de loop van de tijd wat meer het idee dat het 50/50 aan het worden was, en dan is 't toch wel billenknijpenquote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet vertrouwen.
Naast het feit dat het gewoon moeilijk is om zoiets te peilen en te voorspellen, zijn er ook enorm veel die hun politieke voorkeur door laten schemeren op een of andere manier.
Ach, 65% is ongeveer de kans dat een voetbalploeg een gelijkwaardige wedstrijd niet verliest. Als FiveThirtyEight dus op het goede spoor zit wordt het nog spannend. Als de modellen van Predictwise, Princeton of HuffPo accurater zijn, dan wordt het minder spannend.quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, thanks. Dus we zitten wel redelijk veilig ten opzichte van een Trump presidentschap?
Eerder was dat nog best groot in de voordeel voor de democraten toch? Nu al 50/50? Misschien behouden ze straks nog het senaatquote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Montov het volgende:
538.com heeft de senaatsmeerderheid nu op 50/50.
Dus de schade door de nothingburger van de FBI kan nog steeds grote politieke consequenties hebben zelfs als Clinton alsnog president wordt.
Ik begin dit ook wel zat te worden. Praatjes vullen geen gaatjes. Dus hup laat zien of wees gewoon stil want dit is gewoon aandacht zoeken.quote:
Nou, al noem je het schijnheiligheid van de Trump-supporters op Fok! tegenover de FBI, het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je snapt wat hypocrisie is.
Geeft verder niet.
Een groot deel van die mails was natuurlijk al ingezien, aangezien het veelal mails waren die naar of van Clinton kwamen.quote:Als je een onderzoek heropent omdat er nieuwe informatie gevonden is (en dus gewoon je werk doet) en daarmee doorzet, ondanks enorme druk van buiten, dan is dat een goede zaak.
Als je dan vervolgens het onderzoek weer afsluit nadat er kennelijk in een week tijd 650.000 emails gelezen zijn (wat ik niet geloof) dan is dat op zijn minst opvallend.
Ben toch wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ondanks dat ik beide partijen slechte nominaties vind, heb ik toch liever 4 jaar 'meer van hetzelfde' dan iemand met de diplomatieke vaardigheden van een zilveruitje.quote:Op zondag 6 november 2016 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, 65% is ongeveer de kans dat een voetbalploeg een gelijkwaardige wedstrijd niet verliest. Als FiveThirtyEight dus op het goede spoor zit wordt het nog spannend. Als de modellen van Predictwise, Princeton of HuffPo accurater zijn, dan wordt het minder spannend.
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ondanks dat ik beide partijen slechte nominaties vind, heb ik toch liever 4 jaar 'meer van hetzelfde' dan iemand met de diplomatieke vaardigheden van een zilveruitje.
The Upshot zit ook zo ongeveer op 50/50. Overigens hebben de Republikeinen er ook nog wel even een flinke zak geld tegenaan gegooid, dus dat zal ook meespelen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Montov het volgende:
538.com heeft de senaatsmeerderheid nu op 50/50.
Dus de schade door de nothingburger van de FBI kan nog steeds grote politieke consequenties hebben zelfs als Clinton alsnog president wordt.
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoorquote:Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.
Dit heb ik zelf ook lang volgehouden wat betreft Sanders in de primaries.quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.
Zou het geweldig vinden, maar niet Clinton.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoor
Over vier jaar gaan we voor de eerste transseksueel! Of een homo die tientallen miljoenen ontvangt van islamitische staten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.
Zo'n beetje de meest ervaren en toegewijde vrouw voor de functie. Ze zou misschien niet m'n eerste keus zijn maar ze staat toch wel in m'n top drie hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoor
Het bezwaar tegen Trump is in mijn ogen meer dat de Republikeinen in ieder geval het huis in handen houden en wellicht ook nog wel de senaat. Dan krijg je met een beetje pech zeker twee aartsconservatieve SC benoemingen en heel veel standaard Republikeins beleid.quote:Op zondag 6 november 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ondanks dat ik beide partijen slechte nominaties vind, heb ik toch liever 4 jaar 'meer van hetzelfde' dan iemand met de diplomatieke vaardigheden van een zilveruitje.
Le Pen voor Frankrijk toch ook dan? Of weegt het vrouw zijn dan minder zwaar?quote:Op zondag 6 november 2016 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo'n beetje de meest ervaren en toegewijde vrouw voor de functie. Ze zou misschien niet m'n eerste keus zijn maar ze staat toch wel in m'n top drie hoor.
Ja, want het is net zo belangrijk dat een vrouw president wordt dan dat er een transseksueel president wordt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Over vier jaar gaan we voor de eerste transseksueel! Of een homo die tientallen miljoenen ontvangt van islamitische staten.
Nee man, gewoon Jill Stein.quote:Op zondag 6 november 2016 23:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zou het geweldig vinden, maar niet Clinton.
Michelle Obama bijvoorbeeld wel.
Dat is apart, omdat ze bij lange na niet zoveel mails hadden.quote:Op zondag 6 november 2016 23:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ze hoeven ze ook niet te lezen. Het bleken bijna allemaal duplicaten van de al bekende mails te zijn.
Het is wel closer geworden in de polls.quote:Op zondag 6 november 2016 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar kreeg in de loop van de tijd wat meer het idee dat het 50/50 aan het worden was, en dan is 't toch wel billenknijpen
Ik zal nooit voor een Republikeinse kandidaat zijn, maar wat ik positief vind aan Trump is dat het niet zo'n enge Christengriezel is als vrijwel elk van zijn partijgenoten.quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie geen van Trumps tegenstanders iets positiefs over Trump noemen.
Heb je z'n speech over de twee Korinthiërs niet meegekregen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor een Republikeinse kandidaat zijn, maar wat ik positief vind aan Trump is dat het niet zo'n enge Christengriezel is als vrijwel elk van zijn partijgenoten.
Voter suppressionquote:Op zondag 6 november 2016 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
In Cincinnatti zijn het aantal uren dat vroeg gestemd mocht worden flink teruggebracht.
Vandaag waren de stembureaus er maar 6 uur open. Het is ook maar één stembureau in een county van 800.000 inwoners.
Er staat nu een rij van duizenden mensen om te stemmen.
Het ontmoedigen van bepaalde bevolkingsgroepen om te stemmen vind ik dan weer een voorbeeld van election rigging.
Ik zeg nergens dat ik Clinton liever heb omdat ze een vrouw is. Ik ga slechts in tegen het argument dat een Clinton-presidentschap "meer van hetzelfde" zou zijn. Wat op dat punt dus gewoon niet zo is.quote:Op zondag 6 november 2016 23:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Le Pen voor Frankrijk toch ook dan? Of weegt het vrouw zijn dan minder zwaar?
Heb ook 100% liever haar in office dan Trump, hoorquote:Op zondag 6 november 2016 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo'n beetje de meest ervaren en toegewijde vrouw voor de functie. Ze zou misschien niet m'n eerste keus zijn maar ze staat toch wel in m'n top drie hoor.
Boh, ik kan niet wachten tot de eerste openlijk atheïstische POTUS.quote:Op zondag 6 november 2016 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor een Republikeinse kandidaat zijn, maar wat ik positief vind aan Trump is dat het niet zo'n enge Christengriezel is als vrijwel elk van zijn partijgenoten.
Is een beetje als met Jezus die terugkeert op aarde.quote:
Nee, vertel?quote:Op zondag 6 november 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
Heb je z'n speech over de twee Korinthiërs niet meegekregen dan?
Ik snap sowieso niet waarom er daar maar 1 stembureau is voor 800.000 inwoners. Ik weet dat het slecht is om het met NL te vergelijken, maar hier zijn er voor elke buurt vaak wel 3 stemlocaties bereikbaar. Waarom kunnen ze daar niet gewoon elke gymzaal een stemlocatie maken bijv.?quote:Op zondag 6 november 2016 23:20 schreef PippenScottie het volgende:
In Cincinnatti zijn het aantal uren dat vroeg gestemd mocht worden flink teruggebracht.
Vandaag waren de stembureaus er maar 6 uur open. Het is ook maar één stembureau in een county van 800.000 inwoners.
Er staat nu een rij van duizenden mensen om te stemmen.
Het ontmoedigen van bepaalde bevolkingsgroepen om te stemmen vind ik dan weer een voorbeeld van election rigging.
Ja, dat geldt voor heel Nederland wel denk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ook 100% liever haar in office dan Trump, hoor
Ben er meer zo een:
[ afbeelding ]
Dat eerste vrouwelijke presidentschap had ook nog wel 4 jaar langer kunnen wachten; Sanders 2016 en Warren 2020. Dat was mijn droomwereld
Wat is dit voor een belachelijke tweet vanuit kamp Hillary.twitter:jmpalmieri twitterde op zondag 06-11-2016 om 14:59:34Friends, please remember that if you see a whopper of a Wikileaks in next two days - it's probably a fake. reageer retweet
Zekerquote:Op zondag 6 november 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor heel Nederland wel denk ik.![]()
Alleen het mooie van Sanders en Warren is dat zij straks nog gewoon in de Senaat zitten, waar ze met een beetje geluk (en een Democratische meerderheid) ook zeer belangrijke posities weten te bemachtigen.
Klopt. Staat op 0.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
Wat is dit voor een belachelijke tweet vanuit kamp Hillary.twitter:jmpalmieri twitterde op zondag 06-11-2016 om 14:59:34Friends, please remember that if you see a whopper of a Wikileaks in next two days - it's probably a fake. reageer retweet
Volgens mij staat de teller van foutjes vanuit Wikileaks nog op 0.
Of heb ik iets gemist?
Het aantal schokkende mededelingen vanuit Wikileaks staat ook nog op 0, dus wat dat betreft.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:Wat is dit voor een belachelijke tweet vanuit kamp Hillary.twitter:jmpalmieri twitterde op zondag 06-11-2016 om 14:59:34Friends, please remember that if you see a whopper of a Wikileaks in next two days - it's probably a fake. reageer retweet
Volgens mij staat de teller van foutjes vanuit Wikileaks nog op 0.
Of heb ik iets gemist?
dat laatste was toch alleen maar voor de bühne. Je gelooft toch niet oprecht dat Clinton Wall Street gaat aanpakkenquote:Op zondag 6 november 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZekerEn wat dat betreft ben ik ook wel blij dat zijn deelname Clinton toch wat meer de sociaal-democratische kant op heeft gekregen.
Ja, ik zou het erg jammer vinden als die rare FBI-actie de Democraten de meerderheid daar zou kosten. In het geval Clinton überhaupt president wordt, waar het voor die FBI-actie in ieder geval wel naar uitzag en de kans op meerderheid in de Senaat ook groter was.quote:Op zondag 6 november 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
de Senaat zitten, waar ze met een beetje geluk (en een Democratische meerderheid)
quote:Op zondag 6 november 2016 22:53 schreef Montov het volgende:
Dat verklaart de snelle review van zoveel emails. Of het is een coverup want de laptop van Weiner is de ultieme verbergtechniek voor allemaal duistere emails.twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Ah, genot. Wikileaks zijn echt helden.quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Staat op 0.
Maar Wikileaks heeft zojuist (1-2 uur geleden ofzo) een tweet geplaatst met een dreigement aan het adres van Hillary dat als ze niet uit de race stapt, ze een "levensvernietigende" info bom loslaten.
Is dat dezelfde "bom" als die van Anonymous (denk je)?quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Staat op 0.
Maar Wikileaks heeft zojuist (1-2 uur geleden ofzo) een tweet geplaatst met een dreigement aan het adres van Hillary dat als ze niet uit de race stapt, ze een "levensvernietigende" info bom loslaten.
Anonymous.. Bestaat dat nog ja?quote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "bom" als die van Anonymous (denk je)?
Neuh, maar ik geloof wel dat ze oprecht gaat proberen om de kosten van college education aan te pakken. Iets wat oorspronkelijk Sanders plan was.quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste was toch alleen maar voor de bühne. Je gelooft toch niet oprecht dat Clinton Wall Street gaat aanpakken
Dan moet je insteek wel zijn om stemmen gemakkelijk te maken en dat wil lang niet iedereen in de VS.quote:Op zondag 6 november 2016 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom er daar maar 1 stembureau is voor 800.000 inwoners. Ik weet dat het slecht is om het met NL te vergelijken, maar hier zijn er voor elke buurt vaak wel 3 stemlocaties bereikbaar. Waarom kunnen ze daar niet gewoon elke gymzaal een stemlocatie maken bijv.?
Kennelijk.. En die waren nogal expliciet over wat er naar buiten zou komen..quote:
Die tweet heb ik toch nog nergens gezien ...quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Staat op 0.
Ja, had ook beter de 'Clinton campagne' kunnen zeggenquote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat laatste was toch alleen maar voor de bühne. Je gelooft toch niet oprecht dat Clinton Wall Street gaat aanpakken
CNN is echt gênant dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, genot. Wikileaks zijn echt helden.
Niet omdat ze tegen Hillary zijn oid, maar omdat ze puur met waarheden komen. Kun je van de andere (grote) media niet zeggen. Met als uitschieters CNN en Fox deze ronde.
Die van Anonymous gaat geloof ik over een pedokring, van wat ik zo meekrijg.quote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "bom" als die van Anonymous (denk je)?
Heb je een linkje naar die tweet? Kan hem namelijk niet vinden op het twitteraccount van wikileaks.quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Staat op 0.
Altijd leuk die hypocrisie.quote:Op zondag 6 november 2016 22:59 schreef Belabor het volgende:
Toen het onderzoek door de FBI geopend werd was er vanuit de Trump-aanhangers niets dan lof, nu wordt de conclusie niet veranderd en dan is het weer omdat het in de doofpot gestopt wordt.
Fantastisch.
quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het aantal schokkende mededelingen vanuit Wikileaks staat ook nog op 0, dus wat dat betreft.
Ja, vind 't eigenlijk bizar hoe dat daar gaat en het er ook niet naar uit ziet alsof dat nog drastisch gaat veranderen ofzo, mja.quote:Op zondag 6 november 2016 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je insteek wel zijn om stemmen gemakkelijk te maken en dat wil lang niet iedereen in de VS.
Helaas is het in de VS bon ton om stemmen te ontmoedigen in bepaalde gebieden, of (bij congresverkiezingen) de kiesdistricten zo aan te passen dat een minderheid aan stemmen toch tot een meerderheid aan congresleden leidt.
Een bizarre praktijk die gerrymandering heet.
Ja, zoals deze comment bijvoorbeeld ook zegt:quote:
Iedere Christen die op Trump stemt is een enorme hypocriet.quote:Even an atheist can see the difference between politicians who sincerely believe in Christianity and those, like Trump, who lie about believing in Christianity.
6 november en toen 3.quote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wat is het nou?
Dat was uit de tijd dat Wikileaks nog neutraal was. Of leek.quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Jij vindt het niet zo boeiend dat de NSA info naar buiten kwam?
christenen zijn sowieso al hypocrietquote:Op zondag 6 november 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zoals deze comment bijvoorbeeld ook zegt:
[..]
Iedere Christen die op Trump stemt is een enorme hypocriet.
quote:Op zondag 6 november 2016 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die tweet heb ik toch nog nergens gezien ...
Kan hem nu ook niet meer vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Mula het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die tweet? Kan hem namelijk niet vinden op het twitteraccount van wikileaks.
Want?quote:Op zondag 6 november 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Haha, dit dus idd. Ik lees dit nu net.quote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik Trump één ding moet nageven dan is het dat hij heeft aangetoond hoe volslagen hypocriet de evangelical voters zijn die met hem dwepen.
Hij is in eigenlijk al zijn woorden en daden de antithesis van de leer van Jezus Christus.
Dat hoop ik ook niet, maar ze waren nogal expliciet over wat ze zouden tonen morgen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CNN is echt gênant dit jaar.
Zouden zichzelf gewoon moeten opheffen. Heeft niks meer met journalistiek te maken.
[..]
Die van Anonymous gaat geloof ik over een pedokring, van wat ik zo meekrijg.
Eerlijk gezegd hoop ik dat dat niet waar is.
Dat mag jij vinden. Doet niets af aan het feit dat ze wel degelijk nuttige dingen naar buiten hebben gebracht.quote:Op zondag 6 november 2016 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was uit de tijd dat Wikileaks nog neutraal was. Of leek.
Dat is ook een grote teleurstelling deze verkiezingen. Hoe Wikileaks haar aura van netraliteit verloor.
De 10 jaar dat ze bestaan heeft Wikileaks aardig wat bazendingen geleakt. Deze verkiezingen heeft het alleen een paar DNC chairs en medewerkers gekost. Prima, media collusion en communicatie met super PACs maar dat is meer verwacht dan schokkend. .quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Jij vindt het niet zo boeiend dat de NSA info naar buiten kwam?
Iedere Christen die op een Vrouw stemt is een enorme hypocriet zouden de mensen in mijn SGP gemeente zeggen..quote:Op zondag 6 november 2016 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
De 10 jaar dat ze bestaan heeft Wikileaks aardig wat bazendingen geleakt. Deze verkiezingen heeft het alleen een paar DNC chairs en medewerkers gekost. Prima, media collusion en communicatie met super PACs maar dat is meer verwacht dan schokkend. .
Dit was de stelling waar ik op reageerde.quote:Het aantal schokkende mededelingen vanuit Wikileaks staat ook nog op 0, dus wat dat betreft.
Mooi dat deze mensen zich niet uit het veld laten slaan.twitter:albhere twitterde op zondag 06-11-2016 om 20:54:56Approximately 2500 people in line to vote early in Cincinnati! https://t.co/Rqfsi7zSoN reageer retweet
Fixed that for you.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Iedere Christen is een enorme hypocriet
Die kritiek was toch ook logisch:quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Toen het onderzoek door de FBI geopend werd was er vanuit de Hillary-aanhangers niets dan kritiek, nu wordt de conclusie niet veranderd en dan is het weer omdat de FBI onpartijdig is..
Fantastisch.
Ja, voor een Christen zou het dit jaar lastig moeten zijn om te kiezen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Iedere Christen die op een Vrouw stemt is een enorme hypocriet zouden de mensen in mijn SGP gemeente zeggen..
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die kritiek was toch ook logisch:
Het bericht vorige week kwam neer op: we hebben mogelijk iets gevonden, we hebben nog geen idee wat het is en of het ook maar enigszins relevant is, maar we melden het toch alvast zodat we na de verkiezingen niet het verwijt krijgen dat we de verkiezingen hebben beïnvloed door informatie achter te houden.
Zijn nog andere kandidaten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor een Christen zou het dit jaar lastig moeten zijn om te kiezen.
Wat betreft deze presidentsverkiezingen bedoelde ik dan ook.quote:Op zondag 6 november 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dit was de stelling waar ik op reageerde.
Ik vind het ook niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie Hillary Clinton nou ook niet echt als "role model" voor de geëmacipeerde vrouw.quote:Op zondag 6 november 2016 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ook 100% liever haar in office dan Trump, hoor
Ben er meer zo een:
[ afbeelding ]
Dat eerste vrouwelijke presidentschap had ook nog wel 4 jaar langer kunnen wachten; Sanders 2016 en Warren 2020. Dat was mijn droomwereld
Heeft voor mij wel duidelijk gemaakt dat het zaakje stinkt aan alle kanten. Iets wat we allemaal wel weten natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 23:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat betreft deze presidentsverkiezingen bedoelde ik dan ook.
Wat er mis mee is, is dat je verkiezingen gaat beïnvloeden met verdachtmakingen zonder dat je zelf op dat moment ook maar enig idee hebt of die verdachtmakingen terecht zijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Vrije informatie.
Weet ik niet precies, maar Christenen stemmen doorgaans Republikeins omdat zij zich daar vertegenwoordigd zien door iemand die hun religieuze overtuiging deelt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn nog andere kandidaten.
Of zijn die ook niet christelijk verantwoord?
Zij zijn verder gegaan met het proces van het onderzoeken van Hillary. Dat mag (en moet, als je het mij vraagt) gewoon naar buiten komen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat er mis mee is, is dat je verkiezingen gaat beïnvloeden met verdachtmakingen zonder dat je zelf op dat moment ook maar enig idee hebt of die verdachtmakingen terecht zijn
Dat komt het heus ook nog wel.quote:Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij zijn verder gegaan met het proces van het onderzoeken van Hillary. Dat mag (en moet, als je het mij vraagt) gewoon naar buiten komen.
quote:
Maar jij vindt dat dus niet raarquote:Op zondag 6 november 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar eerst waren het geen kopieën en nu weer wel #vreemd
quote:On Sunday, Wikileaks gave Hillary Clinton less than a 24-hour window to drop out of the race or they will dump something that will destroy her “completely.”
dat roepen ze continuequote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was even zoeken, maar ik geloof dat ik een stuk van het verhaal terug heb gevonden:
http://thelastlineofdefen(...)ing-life-destroying/
[..]
Stond laatst nog een artikel over op De Correspondent.quote:Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar Christenen stemmen doorgaans Republikeins omdat zij zich daar vertegenwoordigd zien door iemand die hun religieuze overtuiging deelt.
Okee, dan wacht ik nog wel 7 minuten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was even zoeken, maar ik geloof dat ik een stuk van het verhaal terug heb gevonden:
[..]
Wat een loos dreigement.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat gaat het worden, het terrorisme-verhaal of het pedo-netwerk?quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal pas achteraf blijken natuurlijk of dat al dan niet loos wasquote:
Misschien beide. Dat zou in iedere geval wel heel erg spannend zijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar wat gaat het worden, het terrorisme-verhaal of het pedo-netwerk?
Of concreet bewijs betrokkenheid met Obama..maar daarmee start je een totale chaos.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien beide. Dat zou in iedere geval wel heel erg spannend zijn
Ik heb het wel een beetje gehad met de dynasties. Bush II was niet zo'n succes, ik denk dat Clinton II (als het er komt) behoorlijk last zal hebben van de polarisatie door Clinton I.quote:Op zondag 6 november 2016 23:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zou het geweldig vinden, maar niet Clinton.
Michelle Obama bijvoorbeeld wel.
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef Arcee het volgende:
Na het FBI-nieuws geloven ze op Unibet ook weer meer in een overwinning voor Clinton.
Of niet, alsquote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zal pas achteraf blijken natuurlijk of dat al dan niet loos was
U heeft moeite met lezen? Op zondag...24 uur. Gaat het kwartje vallen?quote:
Dus ze hadden moeten zeggen:quote:Op maandag 7 november 2016 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.
Als ze professioneel zouden handelen dan zou HC zich moeten terugtrekken uit de verkiezing totdat het onderzoek is afgehandeld in plaats van het onderzoek af te breken omdat het PR-technisch slecht uitkomt voor HC.
Clinton geeft straks wat mensen wat leuke posities (toevallig mensen die betrokken waren bij dit onderzoek) nadat zij president is geworden. Dan roepen we allemaal OH WAH ERRUG. En dat is het dan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.
Als ze professioneel zouden handelen dan zou HC zich moeten terugtrekken uit de verkiezing totdat het onderzoek is afgehandeld in plaats van het onderzoek af te breken omdat het PR-technisch slecht uitkomt voor HC.
FBIgoden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Wacht even, de FBI heeft in een week 650.000. Emails doorgezocht waar ze een jaar over 30.000. Hebben gedaan?
Controleren of mails duplicates zijn is zo gepiept hoor.quote:Op maandag 7 november 2016 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Wacht even, de FBI heeft in een week 650.000. Emails doorgezocht waar ze een jaar over 30.000. Hebben gedaan?
Kwam je daar ook mee toen het bericht vd FBI gedeeld werd hier?quote:Op maandag 7 november 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
POL / Wikileaks - DNC e-mails
Wikileaks heeft een eigen topic mensen, post het daar.
Daar post niemand. Is gewoon relevant voor de verkiezingen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
Wikileaks heeft een eigen topic mensen, post het daar.
Toelichting gaarne.quote:Op maandag 7 november 2016 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Controleren of mails duplicates zijn is zo gepiept hoor.
Ik kan dit topic niet elk moment van de dag monitoren, kan best zijn dat ik de overdaad aan berichten erover in dit topic gemist heb. Ga nu maar gewoon verder in het Wiki-leaks topic.quote:Op maandag 7 november 2016 00:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwam je daar ook mee toen het bericht vd FBI gedeeld werd hier?
Als mensen het verdommen om daar heen te gaan post daar niemand nee.quote:Op maandag 7 november 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar post niemand. Is gewoon relevant voor de verkiezingen.
Wel potverdrie.twitter:CNN twitterde op maandag 07-11-2016 om 00:11:01'Game of Thrones' author isn't writing. He's campaigning for Clinton. https://t.co/m47jrev5di https://t.co/VsPTeFugjR reageer retweet
Slechtste nieuws uit deze campagne tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Wel potverdrie.twitter:CNN twitterde op maandag 07-11-2016 om 00:11:01'Game of Thrones' author isn't writing. He's campaigning for Clinton. https://t.co/m47jrev5di https://t.co/VsPTeFugjR reageer retweet
De president van 2024 wordt gekozen voordat Winds of Winter uit komt.quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Komt het boek nooit afquote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef skysherrif het volgende:
twitter:
CNN twitterde op maandag 07-11-2016 om 00:11:01 'Game of Thrones' author isn't writing. He's campaigning for Clinton. https://t.co/m47jrev5di https://t.co/VsPTeFugjR reageer retweet
Die vrouw heeft ook overal haar tentakels zitten, wat als het het hele kaartenhuis in elkaar stort?quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Nee liever een liegende warhawk.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen van FOK! willen Trump als Amerikaanse kandidaatNiet goed wijs jullie
Willen jullie echt een gestoorde aan de knoppen van de kernwapens?
Betekent mijn inziens toch voornamelijk dat over vier jaar behalve de GOP ook de Democratische partij een scheuring te wachten staat.quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef Mike het volgende:
Waar deze verkiezingen misschien nog wel goed voor zijn, is voor de beweging die mede door Sanders op gang gebracht is. Bij NPO2 was vanavond een docu over de vele duizenden mensen die zich dankzij Sanders verenigd hebben en die een andere politiek voorstaan (gekoppeld aan een andere manier van financiering van verkiezingen).
Ik denk dat (ongeacht de uitslag) er zoveel onvrede in de samenleving blijft en dat dat voor die progressieve beweging wel eens heel goed kan zijn.
Moira was er iig en vond het prima.quote:Op maandag 7 november 2016 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kan dit topic niet elk moment van de dag monitoren, kan best zijn dat ik de overdaad aan berichten erover in dit topic gemist heb. Ga nu maar gewoon verder in het Wiki-leaks topic.
Als het PR-technisch slecht uitkomt voor HC hadden ze het überhaupt niet moeten melden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.
Die is geen mod hier. Ik wel. Als je verder nog commentaar hebt doe je dat maar in feedback.quote:Op maandag 7 november 2016 00:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moira was er iig en vond het prima.
Ik geloof hier niks van.quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef Mike het volgende:
Waar deze verkiezingen misschien nog wel goed voor zijn, is voor de beweging die mede door Sanders op gang gebracht is. Bij NPO2 was vanavond een docu over de vele duizenden mensen die zich dankzij Sanders verenigd hebben en die een andere politiek voorstaan (gekoppeld aan een andere manier van financiering van verkiezingen).
Ik denk dat (ongeacht de uitslag) er zoveel onvrede in de samenleving blijft en dat dat voor die progressieve beweging wel eens heel goed kan zijn.
Inderdaad, gelukkig is ie snel afgelopen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Slechtste nieuws uit deze campagne tot nu toe.
Ja, wat dat betreft is het jammer dat Sanders niet de kandidaat is geworden. Daar kleeft volgens mij niets aan en hij zou denk ik zeker van Trump hebben gewonnen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:13 schreef Mike het volgende:
Je moet wel een beetje hoop houden he?quote:Op maandag 7 november 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van.
Het is allemaal ouwe jongens krentenbrood daar.
Om echt wat te veranderen, moeten veel van de belangrijke poppetjes veranderen en dat gaat niet gebeuren.
Daarom dat ik op Gary Johnson zou stemmen als ik in de VS woonquote:Op maandag 7 november 2016 00:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee liever een liegende warhawk.
What is Aleppo?quote:Op maandag 7 november 2016 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik op Gary Johnson zou stemmen als ik in de VS woon
Maarja de Amerikanen moeten eens beseffen dat er meerdere kandidaten zijn...
Dinsdag op woensdagquote:Op maandag 7 november 2016 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh even een verduidelijk wordt er gestemd van Maandag op Dinsdag of van Dinsdag op Woensdag?
Wat vind je precies zo goed allemaal aan meneer Johnson.quote:Op maandag 7 november 2016 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik op Gary Johnson zou stemmen als ik in de VS woon
Maarja de Amerikanen moeten eens beseffen dat er meerdere kandidaten zijn...
Overigens, Ivanka en Donald Trump jr zijn ok, ik denk dat zij zo verder de politiek in kunnen gaan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje hoop houden he?
De belangrijke poppetjes worden ook ouder en dan komt er weer gewoon een andere generatie. De familie Bush en Clinton zijn in ieder geval ver klaar na deze verkiezingen.
Ah, knap dat jij zo een stelling als net weet te deponeren terwijl je blijkbaar niet eens weet dat je nu al kunt stemmen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh even een verduidelijk wordt er gestemd van Maandag op Dinsdag of van Dinsdag op Woensdag?
Vooral Ivanka, zal alleen lastig zijn voor haar, met dr vaders achternaam.quote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens, Ivanka en Donald Trump jr zijn ok, ik denk dat zij zo verder de politiek in kunnen gaan.
Want?quote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De FBI had zich sowieso koest moeten houden de laatste weken.
Er zitten in die hele organisatie ook zat jongeren. Clinton is nu slechts de meest zichtbare.quote:Op maandag 7 november 2016 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje hoop houden he?
De belangrijke poppetjes worden ook ouder en dan komt er weer gewoon een andere generatie. De familie Bush en Clinton zijn in ieder geval ver klaar na deze verkiezingen.
Ja, hoe durven ze een beetje hun werk te doenquote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De FBI had zich sowieso koest moeten houden de laatste weken.
Maar ze hadden bij lange na geen 650k aan mails.quote:Op maandag 7 november 2016 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Content van een mail matchen met al bij het onderzoek bekende e-mails?
Ik ben geen ontwikkelaar, maar met de ongetwijfeld prima software die FBI tot haar beschikking heeft heb je in no time gecontroleerd of deze mails al bekend zijn.
Je denkt serieus dat ze 650.000 mails hebben gelezen?
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.quote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral Ivanka, zal alleen lastig zijn voor haar, met dr vaders achternaam.
Want als er niets te melden valt moet je gewoon je muil houden.quote:
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?quote:Op maandag 7 november 2016 00:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want als er niets te melden valt moet je gewoon je muil houden.
Ja, wel mooi hoe ze op de conventie een best progressief praatje hield en die republikeinen maar juichenquote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.
Net als haar pa.quote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikeinquote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
POL / Wikileaks - DNC e-mailsquote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikein
Stel je voor dat mensen eventjes discussiëren zeg.quote:Op maandag 7 november 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet mensen..
quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als haar pa.
Die heeft niet voor niks jarenlang bij de Democraten rondgelopen.
Houdt er anders erg republikeinse ideen op na.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikein
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je kinderen zo zijn kan Donald Trump ook niet superslecht zijn, hij heeft ze goed opgevoed, en ze komen ook niet over als verwende rijkeluis-kindjesquote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, wel mooi hoe ze op de conventie een best progressief praatje hield en die republikeinen maar juichen.
Ze is ook best vaak te gast geweest bij programmas en waar de hosts daarna toch versteld stonden over haar goede verhaal en progressieve standpunten.
Quote het hier, post het daar. Doe mij een plezier, ik lees het ook graag. Alleen komt er zoveel Wiki-leaks naar buiten dat het dit topic overheerst. Daarom is er speciaal een ander topic voor aangemaakt, ga daar dan ook naar toe.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen eventjes discussiëren zeg.
Die is gewoon toevallig bij de republikeinen terecht gekomen. Heeft ook beide kanten gesponsord.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Houdt er anders erg republikeinse ideen op na.
Hij heeft meerdere keren dan ook gekeken en laten onderzoeken wat zijn kansen waren voor een presidentschap. Voor meerdere partijen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.
Liever dan die knettergekke warmonger in elk geval.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk ook niet dat Trump superslecht is moreel gezien, vooral een flapuit en wat doorgeslagen nu in zn populisme en een nogal te groot ego, maar na het zien van zijn debatten kan ik ook niet meer beweren dat hij een intelligent man is. Kan hij wel aan Wharton hebben gestudeerd....quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je kinderen zo zijn kan Donald Trump ook niet superslecht zijn, hij heeft ze goed opgevoed, en ze komen ook niet over als verwende rijkeluis-kindjes
Een beetje zoals dat interview van Geert Wilders twintig jaar terug toen hij nog bij de VVD zat. Grappig hoe mensen door de camera kunnen radicaliseren voor politiek gewin.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.
Kun je mij wel leuk aanspreken maar ik was daar slechts mensen aan het quoten. En de tweet die ik er over had gepost kwam uit het Hillarykamp (je weet wel,die presidentekandidaat).quote:Op maandag 7 november 2016 00:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Quote het hier, post het daar. Doe mij een plezier, ik lees het ook graag. Alleen komt er zoveel Wiki-leaks naar buiten dat het dit topic overheerst. Daarom is er speciaal een ander topic voor aangemaakt, ga daar dan ook naar toe.
Ik lees hier niet mee, daar is het aluhoedje-gehalte me hier te groot voor.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?
Of mensen veranderen van mening.quote:Op maandag 7 november 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat interview van Geert Wilders twintig jaar terug toen hij nog bij de VVD zat. Grappig hoe mensen door de camera kunnen radicaliseren voor politiek gewin.
Staat denk ik economisch gezien vooral aan Republikeinse kant, maar op het gebied van abortus, homohuwelijk zullen zijn "private policies" inderdaad liberaler zijn vermoed ik.quote:Op maandag 7 november 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is gewoon toevallig bij de republikeinen terecht gekomen. Heeft ook beide kanten gesponsord.
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Donald Trump is relatief populair onder PVV-stemmers en mannen. Dit blijkt uit onderzoek van EenVandaag aan de vooravond van het laatste debat tussen Clinton en Trump. Van alle Nederlandse ondervraagden zou 69 procent op Clinton stemmen en slechts 12 procent op Trump. Aan het onderzoek deden ruim 24.000 mensen mee.
Dat is Trump die de NAVO wil opdoeken.quote:Op maandag 7 november 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Liever dan die knettergekke warmonger in elk geval.
Okay.quote:Op maandag 7 november 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik lees hier niet mee, daar is het aluhoedje-gehalte me hier te groot voor.
Ik volg alleen de main news channels.
Zegt vooral iets dat capuchon jongen dit topic binnen raast en met ridicule conclusies strooit.quote:Op maandag 7 november 2016 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.
Trump relatief populair bij PVV-stemmers en mannen
[..]
En zelfs bij de PVV-stemmer is het nog geen meerderheid, ken je nagaan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.
Trump relatief populair bij PVV-stemmers en mannen
[..]
Gelukkig niet.quote:Op maandag 7 november 2016 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmm ben wel benieuwd. Maar het zal gewoon Clinton zijn .
Ze moeten die wet afschaffen waarbij je max 2x president mag worden... Obama had wel 20 jaar president kunnen zijn
Terwijl Wilders extremer is dan Trump, alleen nooit zo machtig kan worden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En zelfs bij de PVV-stemmer is het nog geen meerderheid, ken je nagaan.
VPs zijn het hier mee eens.quote:Op maandag 7 november 2016 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmm ben wel benieuwd. Maar het zal gewoon Clinton zijn .
Ze moeten die wet afschaffen waarbij je max 2x president mag worden... Obama had wel 20 jaar president kunnen zijn
Wilders is wel extremer ja, maar is tenminste nog een redelijke debater. Zie hem ook geen opmerkingen maken over pussy grabben. Trump komt natuurlijk over als een totale idioot.quote:Op maandag 7 november 2016 00:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Terwijl Wilders extremer is dan Trump, alleen nooit zo machtig kan worden.
Leuk maar is dit wel muziek voor de republikeinen, die houden toch van country en zo?quote:Op maandag 7 november 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
Kijk wat Trump op het podium heeft staan.
Hij stond net gewoon wat dom te brallen. Deze muziek vind ik prima.quote:Op maandag 7 november 2016 00:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Leuk maar is dit wel muziek voor de republikeinen, die houden toch van country en zo?
Wilders komt op mij ook over als een totale idioot.quote:Op maandag 7 november 2016 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wilders is wel extremer ja, maar is tenminste nog een redelijke debater. Zie hem ook geen opmerkingen maken over pussy grabben. Trump komt natuurlijk over als een totale idioot.
Maar niet zo onsamenhangend in debatten en "rallies" als Trump, afijn je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 november 2016 00:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wilders komt op mij ook over als een totale idioot.
De Amerikaanse debatten lijken meer overeen te komen met "shownieuws" dan met Nederlandse verkiezingsdebatten.quote:Op maandag 7 november 2016 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar niet zo onsamenhangend in debatten en "rallies" als Trump, afijn je snapt wat ik bedoel.
Alhoewel ik Clinton veel kwalijk neem, vind haar best prima debatteren, het ontwijk en aanval op trump gehalte mag wel iets minder, maar dat is ook een algemeen slim debat trucje.quote:Op maandag 7 november 2016 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Amerikaanse debatten lijken meer overeen te komen met "shownieuws" dan met Nederlandse verkiezingsdebatten.
Gezien haar geschiedenis als politica vond haar zwak voor de dag komen in de debatten. Een werkelijk goede debater had de vloeg aangeveegd met Trump en hem ook inhoudelijk voor lul weten te zetten.quote:Op maandag 7 november 2016 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel ik Clinton veel kwalijk neem, vind haar best prima debatteren, het ontwijk en aanval op trump gehalte mag wel iets minder, maar dat is ook een algemeen slim debat trucje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |