Kun je mij wel leuk aanspreken maar ik was daar slechts mensen aan het quoten. En de tweet die ik er over had gepost kwam uit het Hillarykamp (je weet wel,die presidentekandidaat).quote:Op maandag 7 november 2016 00:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Quote het hier, post het daar. Doe mij een plezier, ik lees het ook graag. Alleen komt er zoveel Wiki-leaks naar buiten dat het dit topic overheerst. Daarom is er speciaal een ander topic voor aangemaakt, ga daar dan ook naar toe.
Ik lees hier niet mee, daar is het aluhoedje-gehalte me hier te groot voor.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?
Of mensen veranderen van mening.quote:Op maandag 7 november 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat interview van Geert Wilders twintig jaar terug toen hij nog bij de VVD zat. Grappig hoe mensen door de camera kunnen radicaliseren voor politiek gewin.
Staat denk ik economisch gezien vooral aan Republikeinse kant, maar op het gebied van abortus, homohuwelijk zullen zijn "private policies" inderdaad liberaler zijn vermoed ik.quote:Op maandag 7 november 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is gewoon toevallig bij de republikeinen terecht gekomen. Heeft ook beide kanten gesponsord.
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen van FOK! willen Trump als Amerikaanse kandidaatNiet goed wijs jullie
Willen jullie echt een gestoorde aan de knoppen van de kernwapens?
quote:Donald Trump is relatief populair onder PVV-stemmers en mannen. Dit blijkt uit onderzoek van EenVandaag aan de vooravond van het laatste debat tussen Clinton en Trump. Van alle Nederlandse ondervraagden zou 69 procent op Clinton stemmen en slechts 12 procent op Trump. Aan het onderzoek deden ruim 24.000 mensen mee.
Dat is Trump die de NAVO wil opdoeken.quote:Op maandag 7 november 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Liever dan die knettergekke warmonger in elk geval.
Okay.quote:Op maandag 7 november 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik lees hier niet mee, daar is het aluhoedje-gehalte me hier te groot voor.
Ik volg alleen de main news channels.
Zegt vooral iets dat capuchon jongen dit topic binnen raast en met ridicule conclusies strooit.quote:Op maandag 7 november 2016 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.
Trump relatief populair bij PVV-stemmers en mannen
[..]
En zelfs bij de PVV-stemmer is het nog geen meerderheid, ken je nagaan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over het volk dat op FOK zit.
Trump relatief populair bij PVV-stemmers en mannen
[..]
Gelukkig niet.quote:Op maandag 7 november 2016 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmm ben wel benieuwd. Maar het zal gewoon Clinton zijn .
Ze moeten die wet afschaffen waarbij je max 2x president mag worden... Obama had wel 20 jaar president kunnen zijn
Terwijl Wilders extremer is dan Trump, alleen nooit zo machtig kan worden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En zelfs bij de PVV-stemmer is het nog geen meerderheid, ken je nagaan.
VPs zijn het hier mee eens.quote:Op maandag 7 november 2016 00:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmmm ben wel benieuwd. Maar het zal gewoon Clinton zijn .
Ze moeten die wet afschaffen waarbij je max 2x president mag worden... Obama had wel 20 jaar president kunnen zijn
Wilders is wel extremer ja, maar is tenminste nog een redelijke debater. Zie hem ook geen opmerkingen maken over pussy grabben. Trump komt natuurlijk over als een totale idioot.quote:Op maandag 7 november 2016 00:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Terwijl Wilders extremer is dan Trump, alleen nooit zo machtig kan worden.
Leuk maar is dit wel muziek voor de republikeinen, die houden toch van country en zo?quote:Op maandag 7 november 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
Kijk wat Trump op het podium heeft staan.
Hij stond net gewoon wat dom te brallen. Deze muziek vind ik prima.quote:Op maandag 7 november 2016 00:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Leuk maar is dit wel muziek voor de republikeinen, die houden toch van country en zo?
Wilders komt op mij ook over als een totale idioot.quote:Op maandag 7 november 2016 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wilders is wel extremer ja, maar is tenminste nog een redelijke debater. Zie hem ook geen opmerkingen maken over pussy grabben. Trump komt natuurlijk over als een totale idioot.
Maar niet zo onsamenhangend in debatten en "rallies" als Trump, afijn je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 november 2016 00:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wilders komt op mij ook over als een totale idioot.
De Amerikaanse debatten lijken meer overeen te komen met "shownieuws" dan met Nederlandse verkiezingsdebatten.quote:Op maandag 7 november 2016 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar niet zo onsamenhangend in debatten en "rallies" als Trump, afijn je snapt wat ik bedoel.
Alhoewel ik Clinton veel kwalijk neem, vind haar best prima debatteren, het ontwijk en aanval op trump gehalte mag wel iets minder, maar dat is ook een algemeen slim debat trucje.quote:Op maandag 7 november 2016 00:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Amerikaanse debatten lijken meer overeen te komen met "shownieuws" dan met Nederlandse verkiezingsdebatten.
Gezien haar geschiedenis als politica vond haar zwak voor de dag komen in de debatten. Een werkelijk goede debater had de vloeg aangeveegd met Trump en hem ook inhoudelijk voor lul weten te zetten.quote:Op maandag 7 november 2016 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel ik Clinton veel kwalijk neem, vind haar best prima debatteren, het ontwijk en aanval op trump gehalte mag wel iets minder, maar dat is ook een algemeen slim debat trucje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |