Wat vind je precies zo goed allemaal aan meneer Johnson.quote:Op maandag 7 november 2016 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik op Gary Johnson zou stemmen als ik in de VS woon
Maarja de Amerikanen moeten eens beseffen dat er meerdere kandidaten zijn...
Overigens, Ivanka en Donald Trump jr zijn ok, ik denk dat zij zo verder de politiek in kunnen gaan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje hoop houden he?
De belangrijke poppetjes worden ook ouder en dan komt er weer gewoon een andere generatie. De familie Bush en Clinton zijn in ieder geval ver klaar na deze verkiezingen.
Ah, knap dat jij zo een stelling als net weet te deponeren terwijl je blijkbaar niet eens weet dat je nu al kunt stemmen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh even een verduidelijk wordt er gestemd van Maandag op Dinsdag of van Dinsdag op Woensdag?
Vooral Ivanka, zal alleen lastig zijn voor haar, met dr vaders achternaam.quote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Overigens, Ivanka en Donald Trump jr zijn ok, ik denk dat zij zo verder de politiek in kunnen gaan.
Want?quote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De FBI had zich sowieso koest moeten houden de laatste weken.
Er zitten in die hele organisatie ook zat jongeren. Clinton is nu slechts de meest zichtbare.quote:Op maandag 7 november 2016 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje hoop houden he?
De belangrijke poppetjes worden ook ouder en dan komt er weer gewoon een andere generatie. De familie Bush en Clinton zijn in ieder geval ver klaar na deze verkiezingen.
Ja, hoe durven ze een beetje hun werk te doenquote:Op maandag 7 november 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De FBI had zich sowieso koest moeten houden de laatste weken.
Maar ze hadden bij lange na geen 650k aan mails.quote:Op maandag 7 november 2016 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Content van een mail matchen met al bij het onderzoek bekende e-mails?
Ik ben geen ontwikkelaar, maar met de ongetwijfeld prima software die FBI tot haar beschikking heeft heb je in no time gecontroleerd of deze mails al bekend zijn.
Je denkt serieus dat ze 650.000 mails hebben gelezen?
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.quote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral Ivanka, zal alleen lastig zijn voor haar, met dr vaders achternaam.
Want als er niets te melden valt moet je gewoon je muil houden.quote:
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?quote:Op maandag 7 november 2016 00:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want als er niets te melden valt moet je gewoon je muil houden.
Ja, wel mooi hoe ze op de conventie een best progressief praatje hield en die republikeinen maar juichenquote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.
Net als haar pa.quote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Ivanka eigenlijk meer een democraat is dan een republikein.
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikeinquote:Op maandag 7 november 2016 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
POL / Wikileaks - DNC e-mailsquote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er was wel wat te melden. Dat heb je toch gelezen?
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikein
Stel je voor dat mensen eventjes discussiëren zeg.quote:Op maandag 7 november 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
POL / Wikileaks - DNC e-mails
Zo moeilijk is het allemaal niet mensen..
quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als haar pa.
Die heeft niet voor niks jarenlang bij de Democraten rondgelopen.
Houdt er anders erg republikeinse ideen op na.quote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zelfs Donald Trump is eigenlijk geen echte republikein
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je kinderen zo zijn kan Donald Trump ook niet superslecht zijn, hij heeft ze goed opgevoed, en ze komen ook niet over als verwende rijkeluis-kindjesquote:Op maandag 7 november 2016 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, wel mooi hoe ze op de conventie een best progressief praatje hield en die republikeinen maar juichen.
Ze is ook best vaak te gast geweest bij programmas en waar de hosts daarna toch versteld stonden over haar goede verhaal en progressieve standpunten.
Quote het hier, post het daar. Doe mij een plezier, ik lees het ook graag. Alleen komt er zoveel Wiki-leaks naar buiten dat het dit topic overheerst. Daarom is er speciaal een ander topic voor aangemaakt, ga daar dan ook naar toe.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen eventjes discussiëren zeg.
Die is gewoon toevallig bij de republikeinen terecht gekomen. Heeft ook beide kanten gesponsord.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Houdt er anders erg republikeinse ideen op na.
Hij heeft meerdere keren dan ook gekeken en laten onderzoeken wat zijn kansen waren voor een presidentschap. Voor meerdere partijen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.
Liever dan die knettergekke warmonger in elk geval.quote:Op maandag 7 november 2016 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen van FOK! willen Trump als Amerikaanse kandidaatNiet goed wijs jullie
Willen jullie echt een gestoorde aan de knoppen van de kernwapens?
Ik denk ook niet dat Trump superslecht is moreel gezien, vooral een flapuit en wat doorgeslagen nu in zn populisme en een nogal te groot ego, maar na het zien van zijn debatten kan ik ook niet meer beweren dat hij een intelligent man is. Kan hij wel aan Wharton hebben gestudeerd....quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je kinderen zo zijn kan Donald Trump ook niet superslecht zijn, hij heeft ze goed opgevoed, en ze komen ook niet over als verwende rijkeluis-kindjes
Een beetje zoals dat interview van Geert Wilders twintig jaar terug toen hij nog bij de VVD zat. Grappig hoe mensen door de camera kunnen radicaliseren voor politiek gewin.quote:Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Je hebt vast die tape wel gezien van een jaar of 20 terug toen Trump inderdaad gewoon democraat was en hij een heel samenhangend verhaal hield over abortus. Je zou 'm bijna niet meer terug herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |