Aight, thanks. Dus we zitten wel redelijk veilig ten opzichte van een Trump presidentschap?quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de forecasters vind je kansen uiteenlopend van pakweg 65-90% voor Clinton.
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.quote:
Je moet ze ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
Wat is nou echt de kans voor beide kandidaten om te winnen? Waar zijn echt betrouwbare polls te vinden?
Veel liggen zo ver uit elkaar of wisselen zo sterk dat ik eigenlijk geen van allen vertrouw op een goed beeld van de winkansen.
Verrassing is goed mogelijkquote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef sonnyspek het volgende:
Wat o
[..]
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.
Ze hoeven ze ook niet te lezen. Het bleken bijna allemaal duplicaten van de al bekende mails te zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je snapt wat hypocrisie is.
Geeft verder niet.
Als je een onderzoek heropent omdat er nieuwe informatie gevonden is (en dus gewoon je werk doet) en daarmee doorzet, ondanks enorme druk van buiten, dan is dat een goede zaak.
Als je dan vervolgens het onderzoek weer afsluit nadat er kennelijk in een week tijd 650.000 emails gelezen zijn (wat ik niet geloof) dan is dat op zijn minst opvallend.
Ja, precies. Maar kreeg in de loop van de tijd wat meer het idee dat het 50/50 aan het worden was, en dan is 't toch wel billenknijpenquote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet vertrouwen.
Naast het feit dat het gewoon moeilijk is om zoiets te peilen en te voorspellen, zijn er ook enorm veel die hun politieke voorkeur door laten schemeren op een of andere manier.
Ach, 65% is ongeveer de kans dat een voetbalploeg een gelijkwaardige wedstrijd niet verliest. Als FiveThirtyEight dus op het goede spoor zit wordt het nog spannend. Als de modellen van Predictwise, Princeton of HuffPo accurater zijn, dan wordt het minder spannend.quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, thanks. Dus we zitten wel redelijk veilig ten opzichte van een Trump presidentschap?
Eerder was dat nog best groot in de voordeel voor de democraten toch? Nu al 50/50? Misschien behouden ze straks nog het senaatquote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Montov het volgende:
538.com heeft de senaatsmeerderheid nu op 50/50.
Dus de schade door de nothingburger van de FBI kan nog steeds grote politieke consequenties hebben zelfs als Clinton alsnog president wordt.
Ik begin dit ook wel zat te worden. Praatjes vullen geen gaatjes. Dus hup laat zien of wees gewoon stil want dit is gewoon aandacht zoeken.quote:
Nou, al noem je het schijnheiligheid van de Trump-supporters op Fok! tegenover de FBI, het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 6 november 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je snapt wat hypocrisie is.
Geeft verder niet.
Een groot deel van die mails was natuurlijk al ingezien, aangezien het veelal mails waren die naar of van Clinton kwamen.quote:Als je een onderzoek heropent omdat er nieuwe informatie gevonden is (en dus gewoon je werk doet) en daarmee doorzet, ondanks enorme druk van buiten, dan is dat een goede zaak.
Als je dan vervolgens het onderzoek weer afsluit nadat er kennelijk in een week tijd 650.000 emails gelezen zijn (wat ik niet geloof) dan is dat op zijn minst opvallend.
Ben toch wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ondanks dat ik beide partijen slechte nominaties vind, heb ik toch liever 4 jaar 'meer van hetzelfde' dan iemand met de diplomatieke vaardigheden van een zilveruitje.quote:Op zondag 6 november 2016 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, 65% is ongeveer de kans dat een voetbalploeg een gelijkwaardige wedstrijd niet verliest. Als FiveThirtyEight dus op het goede spoor zit wordt het nog spannend. Als de modellen van Predictwise, Princeton of HuffPo accurater zijn, dan wordt het minder spannend.
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2016 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ondanks dat ik beide partijen slechte nominaties vind, heb ik toch liever 4 jaar 'meer van hetzelfde' dan iemand met de diplomatieke vaardigheden van een zilveruitje.
The Upshot zit ook zo ongeveer op 50/50. Overigens hebben de Republikeinen er ook nog wel even een flinke zak geld tegenaan gegooid, dus dat zal ook meespelen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Montov het volgende:
538.com heeft de senaatsmeerderheid nu op 50/50.
Dus de schade door de nothingburger van de FBI kan nog steeds grote politieke consequenties hebben zelfs als Clinton alsnog president wordt.
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoorquote:Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.
Dit heb ik zelf ook lang volgehouden wat betreft Sanders in de primaries.quote:Op zondag 6 november 2016 23:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat ook hier eerder werd gezegd heb ik het idee dat er ergens een enorme verrassing gaat komen; ben alleen nog even aan het kijken waar die het waarschijnlijkst is.
Zou het geweldig vinden, maar niet Clinton.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoor
Over vier jaar gaan we voor de eerste transseksueel! Of een homo die tientallen miljoenen ontvangt van islamitische staten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
De eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten. Noem dat maar meer van hetzelfde.
Zo'n beetje de meest ervaren en toegewijde vrouw voor de functie. Ze zou misschien niet m'n eerste keus zijn maar ze staat toch wel in m'n top drie hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |