Stond laatst nog een artikel over op De Correspondent.quote:Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar Christenen stemmen doorgaans Republikeins omdat zij zich daar vertegenwoordigd zien door iemand die hun religieuze overtuiging deelt.
Okee, dan wacht ik nog wel 7 minuten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was even zoeken, maar ik geloof dat ik een stuk van het verhaal terug heb gevonden:
http://thelastlineofdefen(...)ing-life-destroying/
[..]
Wat een loos dreigement.quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was even zoeken, maar ik geloof dat ik een stuk van het verhaal terug heb gevonden:
[..]
Maar wat gaat het worden, het terrorisme-verhaal of het pedo-netwerk?quote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal pas achteraf blijken natuurlijk of dat al dan niet loos wasquote:
Misschien beide. Dat zou in iedere geval wel heel erg spannend zijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar wat gaat het worden, het terrorisme-verhaal of het pedo-netwerk?
Of concreet bewijs betrokkenheid met Obama..maar daarmee start je een totale chaos.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien beide. Dat zou in iedere geval wel heel erg spannend zijn
Ik heb het wel een beetje gehad met de dynasties. Bush II was niet zo'n succes, ik denk dat Clinton II (als het er komt) behoorlijk last zal hebben van de polarisatie door Clinton I.quote:Op zondag 6 november 2016 23:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zou het geweldig vinden, maar niet Clinton.
Michelle Obama bijvoorbeeld wel.
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.quote:Op zondag 6 november 2016 23:57 schreef Arcee het volgende:
Na het FBI-nieuws geloven ze op Unibet ook weer meer in een overwinning voor Clinton.
Of niet, alsquote:Op zondag 6 november 2016 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zal pas achteraf blijken natuurlijk of dat al dan niet loos was
U heeft moeite met lezen? Op zondag...24 uur. Gaat het kwartje vallen?quote:
Dus ze hadden moeten zeggen:quote:Op maandag 7 november 2016 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.
Als ze professioneel zouden handelen dan zou HC zich moeten terugtrekken uit de verkiezing totdat het onderzoek is afgehandeld in plaats van het onderzoek af te breken omdat het PR-technisch slecht uitkomt voor HC.
Clinton geeft straks wat mensen wat leuke posities (toevallig mensen die betrokken waren bij dit onderzoek) nadat zij president is geworden. Dan roepen we allemaal OH WAH ERRUG. En dat is het dan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met wie Bill Clinton deze keer ging golven om gedaan te krijgen dat het onderzoek moet worden stopgezet.
Als ze professioneel zouden handelen dan zou HC zich moeten terugtrekken uit de verkiezing totdat het onderzoek is afgehandeld in plaats van het onderzoek af te breken omdat het PR-technisch slecht uitkomt voor HC.
FBIgoden.quote:Op maandag 7 november 2016 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Wacht even, de FBI heeft in een week 650.000. Emails doorgezocht waar ze een jaar over 30.000. Hebben gedaan?
Controleren of mails duplicates zijn is zo gepiept hoor.quote:Op maandag 7 november 2016 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
Wacht even, de FBI heeft in een week 650.000. Emails doorgezocht waar ze een jaar over 30.000. Hebben gedaan?
Kwam je daar ook mee toen het bericht vd FBI gedeeld werd hier?quote:Op maandag 7 november 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
POL / Wikileaks - DNC e-mails
Wikileaks heeft een eigen topic mensen, post het daar.
Daar post niemand. Is gewoon relevant voor de verkiezingen.quote:Op maandag 7 november 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
POL / Wikileaks - DNC e-mails
Wikileaks heeft een eigen topic mensen, post het daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |