quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
De 10 jaar dat ze bestaan heeft Wikileaks aardig wat bazendingen geleakt. Deze verkiezingen heeft het alleen een paar DNC chairs en medewerkers gekost. Prima, media collusion en communicatie met super PACs maar dat is meer verwacht dan schokkend. .
Dit was de stelling waar ik op reageerde.quote:Het aantal schokkende mededelingen vanuit Wikileaks staat ook nog op 0, dus wat dat betreft.
Mooi dat deze mensen zich niet uit het veld laten slaan.twitter:albhere twitterde op zondag 06-11-2016 om 20:54:56Approximately 2500 people in line to vote early in Cincinnati! https://t.co/Rqfsi7zSoN reageer retweet
Fixed that for you.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Iedere Christen is een enorme hypocriet
Die kritiek was toch ook logisch:quote:Op zondag 6 november 2016 23:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Altijd leuk die hypocrisie.
Toen het onderzoek door de FBI geopend werd was er vanuit de Hillary-aanhangers niets dan kritiek, nu wordt de conclusie niet veranderd en dan is het weer omdat de FBI onpartijdig is..
Fantastisch.
Ja, voor een Christen zou het dit jaar lastig moeten zijn om te kiezen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Iedere Christen die op een Vrouw stemt is een enorme hypocriet zouden de mensen in mijn SGP gemeente zeggen..
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die kritiek was toch ook logisch:
Het bericht vorige week kwam neer op: we hebben mogelijk iets gevonden, we hebben nog geen idee wat het is en of het ook maar enigszins relevant is, maar we melden het toch alvast zodat we na de verkiezingen niet het verwijt krijgen dat we de verkiezingen hebben beïnvloed door informatie achter te houden.
Zijn nog andere kandidaten.quote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor een Christen zou het dit jaar lastig moeten zijn om te kiezen.
Wat betreft deze presidentsverkiezingen bedoelde ik dan ook.quote:Op zondag 6 november 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dit was de stelling waar ik op reageerde.
Ik vind het ook niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van alle mogelijke eerste vrouwelijke presidenten van de VS vind ik dit toch wel een vrij matige keuze hoor
Ik zie Hillary Clinton nou ook niet echt als "role model" voor de geëmacipeerde vrouw.quote:Op zondag 6 november 2016 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ook 100% liever haar in office dan Trump, hoor
Ben er meer zo een:
[ afbeelding ]
Dat eerste vrouwelijke presidentschap had ook nog wel 4 jaar langer kunnen wachten; Sanders 2016 en Warren 2020. Dat was mijn droomwereld
Heeft voor mij wel duidelijk gemaakt dat het zaakje stinkt aan alle kanten. Iets wat we allemaal wel weten natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 23:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat betreft deze presidentsverkiezingen bedoelde ik dan ook.
Wat er mis mee is, is dat je verkiezingen gaat beïnvloeden met verdachtmakingen zonder dat je zelf op dat moment ook maar enig idee hebt of die verdachtmakingen terecht zijnquote:Op zondag 6 november 2016 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Vrije informatie.
Weet ik niet precies, maar Christenen stemmen doorgaans Republikeins omdat zij zich daar vertegenwoordigd zien door iemand die hun religieuze overtuiging deelt.quote:Op zondag 6 november 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn nog andere kandidaten.
Of zijn die ook niet christelijk verantwoord?
Zij zijn verder gegaan met het proces van het onderzoeken van Hillary. Dat mag (en moet, als je het mij vraagt) gewoon naar buiten komen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat er mis mee is, is dat je verkiezingen gaat beïnvloeden met verdachtmakingen zonder dat je zelf op dat moment ook maar enig idee hebt of die verdachtmakingen terecht zijn
Dat komt het heus ook nog wel.quote:Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij zijn verder gegaan met het proces van het onderzoeken van Hillary. Dat mag (en moet, als je het mij vraagt) gewoon naar buiten komen.
quote:
Maar jij vindt dat dus niet raarquote:Op zondag 6 november 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar eerst waren het geen kopieën en nu weer wel #vreemd
quote:On Sunday, Wikileaks gave Hillary Clinton less than a 24-hour window to drop out of the race or they will dump something that will destroy her “completely.”
dat roepen ze continuequote:Op zondag 6 november 2016 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was even zoeken, maar ik geloof dat ik een stuk van het verhaal terug heb gevonden:
http://thelastlineofdefen(...)ing-life-destroying/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |