SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?quote:Op zondag 6 november 2016 22:14 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik niet snap eigenlijk he dat ze over suprime court judges praten he maar momenteel is er 1 lege plek en ze doen net alsof ze allemaal dood gaan binnen 4 jaar
Ohjaquote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?
Godzijdank wonen wij hier.quote:Op zondag 6 november 2016 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maak me toch wel een beetje zorgen over de periode na de verkiezingen.
Er zij flink wat mensen die in een complete alternatieve werkelijkheid leven. In combinatie met honderden miljoenen wapens.
Burgeroorlog geloof ik niet in, maar geweld, het zou me verbazen als er niet een paar gekkies op gaan staan eigenlijk.
Je bent niet verplicht om te blijven zitten natuurlijk. Met een presidentschap van Clinton en een Democratische meerderheid in de senaat zie ik sowieso RBG nog wel terugtreden.quote:Op zondag 6 november 2016 22:17 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als Clinton president wordt, leggen er opeens een hoop het loodje. Je weet toch hoe dat werkt?
Ik ben er ook bang voor..quote:Op zondag 6 november 2016 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maak me toch wel een beetje zorgen over de periode na de verkiezingen.
Er zij flink wat mensen die in een complete alternatieve werkelijkheid leven. In combinatie met honderden miljoenen wapens.
Burgeroorlog geloof ik niet in, maar geweld, het zou me verbazen als er niet een paar gekkies op gaan staan eigenlijk.
Inderdaad. :-)quote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor..
Wat inhoudt dat wij beiden verwachten dat Clinton wint
55/45 (kans om te winnen, het verschil zal kleiner zijn) of zo als de verkiezingen eerlijk verlopen.quote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 22:29 schreef vigen98 het volgende:
Toch denk ik dat Trump gaat winnen. Ik vertrouw de media totaal niet meer met de polls. Als ik kijk hoe fanatiek de stemmers zijn van Trump dan durf ik wel geld op in te zetten dat hij wint.
Ik verwacht dat ook. Goedschiks of kwaadschiks, winnen zal zequote:Op zondag 6 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee maar een fanatiek iemand gaat eerder stemmen dan iemand die niets heeft met politiek of met de kandidatenquote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.
Denk meer dat je illegalen in bussen zult zien richting de grensquote:Op zondag 6 november 2016 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ben ook wel bang voor rellen in de steden, als trump wint.
Trump heeft kennelijk toegang tot de emails, volgens een gouverneur.quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef Montov het volgende:
De vraag is nu: hoe gaat Trump om met het nieuws van de FBI?
Place your bets.
a. Re-rigged to the max.
b. Doorgaan met vage beschuldigingen
c. FBI complimenteren met het snelle handelen.
d. iets anders, namelijk...
Volgens mij wel de eerste waarbij een kandidaat bij voorbaat aangeeft de uitslag niet te accepteren als hij verliest.quote:Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
Beetje overtrokken die angst voor rellen. Het is echt niet de eerste verhitte verkiezing in de VS.
Kom op, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen waar hij het over heeft? Hij wijst erop dat hij verwacht dat een hoger percentage van de mensen die voor Trump willen stemmen komen opdagen dan...quote:Op zondag 6 november 2016 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een fanatieke stem telt dubbel inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |