FOK! aantal posts Top 50
FOK! aantal posts Top 50 - deel 2
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 4
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 5
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 6
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 7
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 8
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 9
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 10
Arcee' s ultieme FOK!lijstjes topic - deel 11
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 10
Arcee' s ultieme FOK!lijstjes topic - deel 11
Arcee' s ultieme FOK!lijstjes topic - deel 12
Arcee' s ultieme FOK!lijstjes topic - deel 13
quote:Ook zonder lijstjes, welkom terug en ik ben blij je weer te zien hier.
Op maandag 2 december 2002 21:43 schreef Arcee het volgende:Maar geen lijstjes, want dat wil niet meer. Topiclijsten zijn niet ver genoeg terug in te lezen.
(crosspost... maar ok. )
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 02-12-2002 21:48]
quote:Hoe bedoel je dat
Op maandag 2 december 2002 21:43 schreef Arcee het volgende:Maar geen lijstjes, want dat wil niet meer. Topiclijsten zijn niet ver genoeg terug in te lezen.
quote:/60 wil niet eens. Althans, niet bij mij.
Op maandag 2 december 2002 21:48 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij werkt /1000 wel weer hoor..
http://forum.fok.nl/listtopics.php/6/60
Probeer 'es?
quote:Bij mij doet die niets, maar hoort het het wel bij mij te doen, of moet je daar speciale rechten voor hebben? Ik vind namelijk dat je wel iets meer rechten krijgt dan elke andere user, als je het zo wel voor elkaar krijgt
Op maandag 2 december 2002 21:55 schreef Arcee het volgende:[..]
/60 wil niet eens. Althans, niet bij mij.
Probeer 'es?
quote:hmmm...vaag is dat. Werkt bij mij ook niet, maar deze dan weer wel:
Op maandag 2 december 2002 21:55 schreef Arcee het volgende:[..]
/60 wil niet eens. Althans, niet bij mij.
Probeer 'es?
quote:Die 3 berichten in pta zijn volledig in te lezen.. wat toevallig
Op maandag 2 december 2002 22:00 schreef Kreator het volgende:[..]
hmmm...vaag is dat. Werkt bij mij ook niet, maar deze dan weer wel:
http://forum.fok.nl/listtopics.php/50/100
quote:Yep, maar dat forum is veel kleiner.
Op maandag 2 december 2002 22:00 schreef Kreator het volgende:
hmmm...vaag is dat. Werkt bij mij ook niet, maar deze dan weer wel:http://forum.fok.nl/listtopics.php/50/100
quote:WAarmee ik dus aangeef dat het ene forum wel en het andere niet te benaderen is.
Op maandag 2 december 2002 22:02 schreef Stranger het volgende:[..]
Die 3 berichten in pta zijn volledig in te lezen.. wat toevallig
quote:Maar /1000 werkt daar ook gewoon...
Op maandag 2 december 2002 22:02 schreef Arcee het volgende:[..]
Yep, maar dat forum is veel kleiner.
quote:Heb hem d'r ff bijgezocht.
Op maandag 2 december 2002 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
pas in een topic van Cloudbox er over gehad.Ali Salami zou iets aanpassen, zei hij toen. (time-out)
quote:alweer
Op maandag 2 december 2002 22:11 schreef Jane het volgende:[..]
Heb hem d'r ff bijgezocht.
'Show all topics' functie werkt bijna nergens meer
quote:Da's wel een gewaagde uitspraak voor iemand die deze maand alweer 174 keer gepost heeft.
Op maandag 2 december 2002 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
Geen lijstjes.
Maar goed, ik sta er toch niet meer in.
quote:
Nu schrijft twi het volgende:
Geen lijstjes.
Maar goed, ik sta er toch allang niet meer in.
WB Arcee
quote:Nou ja, ik sta niet in de top 5, en dat vind ik 'er niet instaan'.
Op maandag 2 december 2002 22:52 schreef Arcee het volgende:[..]
Da's wel een gewaagde uitspraak voor iemand die deze maand alweer 174 keer gepost heeft.
quote:Er staat Furbie in de active topiclist en hier zie ik Harrie.
Op dinsdag 3 december 2002 00:36 schreef Harrie het volgende:
Arcee Check je mail
quote:Arcee wil niet meer, heeft ie in een ander topic ooit gezegd...
Op donderdag 13 maart 2003 16:48 schreef RemCow het volgende:
Als Arcee er weer 's een keer is???
En zowiezo zijn er wel erg veel topics & potss idd ja
quote:Arcee was gestopt omdat 't teveel data was en hij ook timeout's kreeg bij volledige topiclijsten....
Op donderdag 30 oktober 2003 17:05 schreef dolle_hond het volgende:
schop
wil nog iemand dit overnemen van arcee?
quote:dat 2e vooral, maar dat is inmiddels in juli ergens verholpen, toch?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:34 schreef RemCow het volgende:[..]
Arcee was gestopt omdat 't teveel data was en hij ook timeout's kreeg bij volledige topiclijsten....
quote:Zoo Maar dat is knap! Wie gaan ze daar voor meebrengen dan????
Op donderdag 30 oktober 2003 20:22 schreef dolle_hond het volgende:[..]
dat 2e vooral, maar dat is inmiddels in juli ergens verholpen, toch?
en Arcee is gestopt omdat hij helemaal is ontfok!t
quote:t zal ons allen ooit overkomen
Op donderdag 30 oktober 2003 20:28 schreef cptmarco het volgende:
je kunt ontfok!ken?
quote:Wat moet er gebeuren dan? En kan dat met FileMaker Pro?
Op donderdag 30 oktober 2003 17:05 schreef dolle_hond het volgende:
schop
wil nog iemand dit overnemen van arcee?
quote:Bijna
Op donderdag 30 oktober 2003 20:28 schreef cptmarco het volgende:
je kunt ontfok!ken?
Ontfok!t worden, dat kan
quote:Er zijn in DIG users bezig geweest iets soortgelijks te gaan doen. Ik weet niet meer wie, wel oa. K3, maar ze zijn gestopt vanwege die time-outs
Op donderdag 30 oktober 2003 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Wat moet er gebeuren dan? En kan dat met FileMaker Pro?
Ik wil me wel kandidaat stellen, afhankelijk uiteraard van hoeveel werk het is
of misschien kan ik het samen met een paar anderen doen?
quote:Woah, 14 miljoen posts, 414 duizend topics...
Op donderdag 30 oktober 2003 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat schijnt dus gefixt te zijn? Ik heb echt geen idee wat er moet gebeuren en hoeveel werk het wel is, maar ik vrees het ergste.......
quote:Volgens mij leest Arcee nog best wel hoor.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
en Arcee is gestopt omdat hij helemaal is ontfok!t
Als je nog lijsten hebt, hou ik me aanbevolen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat ik je evt. nog wel kan voorzien van een uitgebreidere lijst van juli 2003 en evt. zelfs ouder. moet ik op mijn werk maandag ff checken
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:55 schreef Stranger het volgende:
En ik kom er waarschijnlijk niet meer in voor
Ik nog steeds nietquote:Op donderdag 4 november 2004 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben benieuwd of ik erin voorkomquote:Op donderdag 4 november 2004 20:52 schreef Arcee het volgende:
Binnenkort in dit theater...The Return of Arcee's ultieme FOK!lijstjes
Ik kom er ook niet heel prominent meer in forum. Je ziet toch dat per forum bepaalde die hard posters zijn. Mensen die meer her en der posten komen niet in de top van een forum voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:55 schreef Stranger het volgende:
En ik kom er waarschijnlijk niet meer in voor
Bengel.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
wat een bezigheid
Wat jij doet ? zal toch welquote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bengel.
Niet goed?
Ik schrok al.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wat jij doet ? zal toch wel![]()
was maar een grapje joh, kijk pi![]()
Nee tochquote:Op donderdag 4 november 2004 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik schrok al.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nee tochje bent een leuke vent
WOWquote:Op donderdag 4 november 2004 20:52 schreef Arcee het volgende:
Binnenkort in dit theater...The Return of Arcee's ultieme FOK!lijstjes
Neuk jij iedereen die je lief vind ?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
Gaan jullie nu neuken?
Als het even kan wel, ja.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuk jij iedereen die je lief vind ?
Even denken, hoor... ik heb sinds september 2002 geen lijstjes meer gepost, dus je zal begrijpen dat ik niet op een dagje meer of minder kijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
hoe lang moeten we nog geduld hebben arcee
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Even denken, hoor... ik heb sinds september 2002 geen lijstjes meer gepost, dus je zal begrijpen dat ik niet op een dagje meer of minder kijk.
maandlijsten volgen zo
Die krijgen gratis bijles.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:54 schreef Bengeltje het volgende:en als het niet begrepen word?
Ik begin bij 't begin.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Arcee heb je nog recente lijstjes ?
Wie is Stuart?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Vast niet Stuart, vast niet.
Ok. Ik verwacht de oude Arcee weer terug. Na je de laatste weken te zien hebben posten komt de grote climax voor alle newbies zeer snel.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik begin bij 't begin.
Die zou op deze vraag geässocieerd hebben waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wie is Stuart?
gratis ? als voor niets ?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die krijgen gratis bijles.
Yep.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zou op deze vraag geässocieerd hebben waarschijnlijk.
spijkerbroekmannetjequote:Op donderdag 4 november 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
ik stond op 501
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
gratis ? als voor niets ?
Geef toe dat je er 2 jaar naar uitgekeken hebt.quote:wat een lappen tekst zeg
volgens mij was ik toen niet actief op Fokquote:Op donderdag 4 november 2004 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
spijkerbroekmannetje
Lijkt er op, 501 is niet echt spemmen hequote:Op donderdag 4 november 2004 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij was ik toen niet actief op Fok
omg ik ben een openboek voor jequote:Op donderdag 4 november 2004 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Geef toe dat je er 2 jaar naar uitgekeken hebt.
Shit, heb ik daarvoor zoveel in het Oldbie-forum gepost?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
Postaantallen zijn altijd zonder de privé-fora, trouwens.
Ongelofelijke newb-die-geen-newb-is-maar-nooit-oplette-vraagquote:Op donderdag 4 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
Postaantallen zijn altijd zonder de privé-fora, trouwens.
Het aantal posts in die maand per userquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Impressive!
[..]
Ongelofelijke newb-die-geen-newb-is-maar-nooit-oplette-vraag
Postaantallen per? Week? Maand? Oftewel, wat zeggen deze lijstjes precies ook al weer?
Dat hadden er best een paar meer kunnen en moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:04 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben in de meeste verschillende forums gepost?
0014. 49 Arcee
Ik had mijn 48 ook wel even kunnen upgraden naar 50quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat hadden er best een paar meer kunnen en moeten zijn.
Jawel, maar niet nu onmiddellijk. KIOT.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:15 schreef Sidekick het volgende:
Kan ik hier ook een suggestie doen voor een nieuw soort lijstje?
Zou je ook lijstjes kunnen uitspugen van topicstarters (per forum)?
Top. Ik heb geduld.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, maar niet nu onmiddellijk. KIOT.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat iemand echt al die lijstjes bekijken ?![]()
Ik had godverdomme gedeeld 4e gestaan als ik even in Vraag & Aanbod en Fotografie had gepost.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:04 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben in de meeste verschillende forums gepost?
0001. 53 Ronaldsen
0002. 52 SunChaser
0003. 52 yvonne
0004. 51 just me
0005. 51 Isabeau
0006. 51 PLAE@
0007. 51 Jane
0008. 51 Vork
0009. 51 Cynix ®
0010. 51 tong80
0011. 50 Breuls
0012. 50 nietzman
0013. 49 Danny
0014. 49 Arcee
0015. 49 Swetsenegger
Schandalig gewoonquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had godverdomme gedeeld 4e gestaan als ik even in Vraag & Aanbod en Fotografie had gepost.
Ik kan trouwens nog wel 2 crewfora aan mijn totaal toevoegen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had godverdomme gedeeld 4e gestaan als ik even in Vraag & Aanbod en Fotografie had gepost.
Als je het maar leuk /interessant of zoiets vindquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Ach, nou sta je op dezelfde plek als Danny en ik. Dat is ook mooi.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want dit is een stoer lijstje.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
Schandalig gewoon![]()
Oh, en dan vergeet ik hetquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan trouwens nog wel 2 crewfora aan mijn totaal toevoegen.
Maar ja, SunChaser ook en die heeft ook nog eens in de CWG en in de organisatie van de 5-jaar meet gezeten.
Zijn daar ook stats gepost, want dan ga ik daar ook eens kijken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, en dan vergeet ik hetOldbie-forum
nog!
Pfff, zelfs ik kan 2 privé-fora aan m'n totaal toevoegen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:29 schreef Jane het volgende:
Ik kan trouwens nog wel 2 crewfora aan mijn totaal toevoegen.
En ik maar denken dat je zoal stoer was, valt weer tegenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want dit is een stoer lijstje.![]()
Nee, want het is een privé-fora. Zelfs privé-fora waar ik zelf wel in kan, kan ik niet in, of zoiets.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:33 schreef Stranger het volgende:
Zijn daar ook stats gepost, want dan ga ik daar ook eens kijken.
Stoer, stoerder, stoerst.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
En ik maar denken dat je zoal stoer was, valt weer tegen![]()
ja hoor lekkere ventquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stoer, stoerder, stoerst.
Ik vermoed Arcee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:41 schreef Stranger het volgende:
Misschien tijd voor een overzichtje wie er het meest in "arcee's ultieme foklijstjes" topics heeft gepost
Dan moet je je inlikken in de crew.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Over welke "prive"fora's gaat het en hoe kom je daar ?
Forum, Arcee, forum...quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, want het is een privé-fora.
Daar zal jij wel eentje van zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:41 schreef Stranger het volgende:
Misschien tijd voor een overzichtje wie er het meest in "arcee's ultieme foklijstjes" topics heeft gepost
Sjips , daar ben ik slecht inquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet je je inlikken in de crew.
Geen probleem, gewoon even een mailtje sturen naar calvobbes. Die kan je er álles over vertellen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Sjips , daar ben ik slecht in
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:47 schreef Arcee het volgende:
Hé, Arcee, kan je ook een lijstje maken van wie van de topposters de langste aaneengesloten periode niet gepost hebben?
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?
Ik denk omdat Arcee denkt dat hij op 1 staat, Arcee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.
Ah, zo. Ik zal wel eens kijken. KIOT.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Jane het volgende:
Ik denk omdat Arcee denkt dat hij op 1 staat, Arcee.
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:47 schreef Jane het volgende:
Je kunt ook nog proberen een usernummer onder de 5000 te bemachtigen, Bengeltje.
1 woord: calvobbes, die heeft 't uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?
Ja, jij vindt m'n lijstjes toch niet leuk.quote:@Arcee, praat je weer lekker tegen jezelf?
Bij iemand die een kloon over heeft met een laag usernummer.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?
Arcee, in een 'ultieme Fok!lijstjes topic deel 14' is een verwijzing naar 'dat lijstje' niet heel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:54 schreef Arcee het volgende:
Oh, I.R.Baboon, je bent wel de hoogste met een id > 10.000 op dat lijstje.
Die calvobbes, vertel daar eens wat over, is dat een makkie of uhhhquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:53 schreef Arcee het volgende:
1 woord: calvobbes, die heeft 't uitgevonden.
quote:Ja, jij vindt m'n lijstjes toch niet leuk.
Maar maar, dan ben ik geen * Bengeltje meerquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij iemand die een kloon over heeft met een laag usernummer.
Heb er zelf 3 geloof ik
True, true.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Arcee, in een 'ultieme Fok!lijstjes topic deel 14' is een verwijzing naar 'dat lijstje' niet heel erg duidelijk.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:57 schreef Bengeltje het volgende:niet tevreden dat ik jou leuk vind?
Ja, Bengeltje moet Bengeltje blijven, hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Maar maar, dan ben ik geen * Bengeltje meer![]()
toch bedankt voor de tip
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:59 schreef Arcee het volgende:
Jawel.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:00 schreef Arcee het volgende:
Ja, Bengeltje moet Bengeltje blijven, hoor.
Ja, daardoor heb ik natuurlijk nooit in BB1 en 2 en in de bus kunnen posten, maar ach, ik ben nu ook wel tevreden met m'n plek.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, true.
Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 14
Och...quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:05 schreef Bengeltje het volgende:![]()
kun jij me binnenloodsen ?
Ja.quote:past bij me he, erg gewoon ......
Niet, die staan allemaal op 0. Had ik er beter uit kunnen laten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:20 schreef Stranger het volgende:
Maar Arcee, hoe kom je nou aan de Shop.fok.nl posts?
Maar daarvan zijn er 54 nog op te vragen. 54 is dus het maximum.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:11 schreef Arcee het volgende:
Er zijn in totaal 56 forums waar iedereen in kan posten.
calvobbes moeilijk overtuigbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Denk niet dat dan met Calvobbes, gaat lukken,
zie dat hij heel veel slotjes zet
zijn toch meestal wel moeilijk overtuigbare mods
uhm niet dus . ik "ken "alleen Flash, een beetje .quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
calvobbes moeilijk overtuigbaar?
En van mij ook?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:19 schreef Jane het volgende:
Hee Arcee, kun je snel zien in welke fora ik nooit gepost heb?
Dat moeten wel héle interessante fora zijn.
Er zijn nu vrouwen bezig... en Arcee en vrouwenschaatsen is niet zo'n combinatie.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:24 schreef popolon het volgende:
Moet jij geen schaatsen kijken trouwens?
Oh ja, eigenlijk ik ook!quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:24 schreef popolon het volgende:
Moet jij geen schaatsen kijken trouwens?
Da's al een tijdje behelpen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Behalve als het lekkere wijven zijn, natuurlijk.
En Ria Visser dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's al een tijdje behelpen.
toch erg he, ipv van over de Arcee's Fok! lijstjes te pratenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:30 schreef Jane het volgende:
Zeg, gaan jullie je postaantal in Sport ff opkrikken, alsjeblieft!
Of B&H natuurlijk.
Nummer 2 schijnt niet meer zo veel te doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:47 schreef Jane het volgende:
Je kunt ook nog proberen een usernummer onder de 5000 te bemachtigen, Bengeltje.
De "Hoeveel posts heb ik per forum?"-lijstjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:19 schreef Jane het volgende:
Hee Arcee, kun je snel zien in welke fora ik nooit gepost heb?
Dat moeten wel héle interessante fora zijn.
Ik heb in die 3 wel gepost.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:59 schreef Arcee het volgende:
00000 De Bus 2
00000 De Rokershoek
00000 Verboden te roken !
Dus.
Dat is echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ben in De Bus 2 zelfs de nummer 1.
Net als Koenquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb in die 3 wel gepost.
En ben in De Bus 2 zelfs de nummer 1.
Ik zag het net, ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
De "Hoeveel posts heb ik per forum?"-lijstjes
00000 De Bus 2
00000 De Rokershoek
Dus.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is echt iets om trots op te zijn ja.
Nee, Koen won niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:05 schreef D.Rose het volgende:
Net als Koen
toch?
was dat niet die homo die won?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, Koen won niet.
De beste Real Life Soaper aller tijden won niet.
Hans? Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:14 schreef D.Rose het volgende:
was dat niet die homo die won?
Hansquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hans? Ja, volgens mij wel.
Of Zoë?
Nèh, Hans.
Nee, de bi.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:37 schreef D.Rose het volgende:
Hans
en bij BB won de pot de pot
ik dacht dat bb3 tegelijk met bus 2 wasquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, de bi.
Bianca won BB2.En
Ome Koos
had het nakijken.
Sandy
won BB3.
Dat kan dan ook echt de enige reden zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:53 schreef tong80 het volgende:
BB-2 was de leukste BB omdat we nog gratis hele nachten naar de streams konden kijken.
bb is de reden geweest om op Fok te komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
bb3 bb bus , waar hebben jullie het toch over
Nee, verder was het ook leuk. Met opa Koos, een dronken Robin, een SM meid, Furdy met Lieke, Gekke Annet, Ed die er niet uit wilde, een zwerver met de Kerstdagen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan dan ook echt de enige reden zijn.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:49 schreef D.Rose het volgende:
ik dacht dat bb3 tegelijk met bus 2 was
big brotherquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bb is de reden geweest om op Fok te komen
Televisieprogramma's en bijbehorende Fok!forums.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
bb3 bb bus , waar hebben jullie het toch over
Bij mij ook, daarom ligt BB-2 me na aan het hart.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een van de beste tv-programma's ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
big brother![]()
brrrr
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:01 schreef D.Rose het volgende:
Bij mij ook, maar dan wel BB1.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:03 schreef tong80 het volgende:
Bij mij ook, daarom ligt BB-2 me na aan het hart.
het word eng , hoe jullie op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Furdy.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:01 schreef tong80 het volgende:
Nee, verder was het ook leuk. Met opa Koos, een dronken Robin, een SM meid, Furdy met Lieke, Gekke Annet, Ed die er niet uit wilde, een zwerver met de Kerstdagen.
Alleen had het programma de verkeerde winnares.
toen ben ik er ook belandt, maar had geen ervaring met het fenomeen forum, en vond het allemaal maar rare mensen dus was zo weer wegquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan wel BB1.
je mag m hebben hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
het word eng , hoe jullie op elkaar lijken
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je mag m hebben hoor
Ja, godverdomme, Koos roels! En 'm dan met 50 duizend lousy pieken aan de kant schuiven in de finale.quote:Op zondag 1 oktober 2000 14:19 schreef Arcee het volgende:
Met "Ja, met Koos van Big Brother"heeft Koos zich onsterfelijk gemaakt. Onze nuchtere, no-nonsens held gaat winnen! Post dit topic zo snel mogelijk vol met "Koos rules!"-achtige steunbetuigingen, want...
KOOS ROELS!!!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:07 schreef Bengeltje het volgende:ho ho
ik mag hem graag, maar uhh niet overdrijven
quote:daarbij hij heeft nog een eigen mening
hij krijgt meer aandacht dan mij, hij vind het vast niet ergquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]ho ho
ik mag hem graag, maar uhh niet overdrijven
daarbij hij heeft nog een eigen mening
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:06 schreef tong80 het volgende:
Fok heeft veel aan BB te danken. Misschien is het zelfs zo dat er zonder BB nooit een Fok was ontstaan.
Sorry , je bent een leuke ventquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]?
uhm wil je meer aandacht ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij krijgt meer aandacht dan mij, hij vind het vast niet erg
Klinkt al weer minder overtuigend.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry , je bent een leuke vent![]()
* Bengeltje Arcee knuffel geeftquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt al weer minder overtuigend.
't Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[me=Bengeltje] Arcee knuffel geeft
wel serieus is
Kom Ik Op Terug.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:43 schreef dolle_hond het volgende:
en wat is
KIOT
Toch nog een top 10-plekje met m'n sabbatical.quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben de meeste tijd tussen 2 opeenvolgende posts zitten? (users met meer dan 10.000 posts)
001 15055 0909d 01u 21m 1999-11-26@11:16 - 2002-05-23@12:37 ChOas
002 28344 0759d 17u 18m 2002-02-07@20:36 - 2004-03-08@13:54 scarefreak
003 16393 0627d 20u 23m 2002-08-18@03:17 - 2004-05-06@23:40 Armageddon
004 31896 0531d 00u 09m 2000-10-05@14:26 - 2002-03-20@14:35 HeatWave
005 10814 0507d 14u 11m 2000-03-21@09:20 - 2001-08-10@23:31 Thomas B.
006 17597 0471d 21u 29m 2000-09-27@18:25 - 2002-01-12@15:54 kastanova
007 23210 0418d 09u 04m 2002-02-08@13:27 - 2003-04-02@22:31 JohnnyKnoxville
008 32067 0389d 22u 55m 2003-03-31@15:18 - 2004-04-24@14:13 X-Ray
009 35376 0374d 12u 30m 2002-12-24@00:16 - 2004-01-02@12:46 Arcee
010 17568 0353d 23u 55m 2000-12-18@13:23 - 2001-12-07@13:18 Ulx
Iets zegt me dat dit met een crash te maken heeft.quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben de meeste tijd tussen 2 opeenvolgende posts zitten? (users met meer dan 10.000 posts)
219 71888 0049d 01u 03m 2001-04-12@23:32 - 2001-06-01@00:35 tong80
220 19888 0049d 00u 24m 2001-04-12@21:24 - 2001-05-31@21:48 FLIPNEUS
221 11945 0048d 23u 43m 2001-04-12@22:41 - 2001-05-31@22:24 dwerg
222 32145 0048d 23u 38m 2001-04-12@23:48 - 2001-05-31@23:26 golfer
223 27039 0048d 23u 29m 2001-04-12@22:01 - 2001-05-31@21:30 DIGGER
224 16258 0048d 23u 21m 2001-04-12@22:14 - 2001-05-31@21:35 brechtje
225 17474 0048d 23u 19m 2001-04-12@22:11 - 2001-05-31@21:30 Koekepan
Goed gezien.quote:Op zondag 7 november 2004 20:48 schreef dwerg het volgende:
Iets zegt me dat dit met een crash te maken heeft.
Sinds hun registratie niet, wel sinds hun eerste post. Wat vrijwel hetzelfde is, maar niet altijd.quote:Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Arcee, kan je ook een lijstje fabriceren met users die elke dag sinds hun registratie gepost hebben? (of met de langste reeks?)
En dit valt me dan toch weer vies tegen.quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef Arcee het volgende:
059 28213 0150d 23u 43m 2003-09-08@15:36 - 2004-02-06@15:19 Smike
Mijn laatste poging om een echt leven te hebben is dus alweer uit 2001.quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef Arcee het volgende:
110 13380 0082d 07u 40m 2001-03-28@08:41 - 2001-06-18@16:21 Jane
17 dagen... Op vakantie geweest misschien?quote:Op maandag 8 november 2004 10:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
339 33075 0017d 20u 36m 2001-07-21@00:54 - 2001-08-07@21:30 I.R.Baboon
Wow, best knap van mij.
Ik probeer het iedere dag opnieuwquote:Op maandag 8 november 2004 13:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn laatste poging om een echt leven te hebben is dus alweer uit 2001.
dat is inderdaad een vaag fenomeen, waar ik zelf ook nog steeds over in dubio ben.quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sinds hun registratie niet, wel sinds hun eerste post. Wat vrijwel hetzelfde is, maar niet altijd.
Kan ik wel even naar kijken, ja.
Wat ook nog iets is: ik reken een dag 't liefst van 6:00 uur tot 6:00 uur. Anders krijg je bijvoorbeeld dat iemand in de nacht van zaterdag op zondag om 0:15 uur post en in de nacht van zondag op maandag de volgende post om 0:15 uur. Dan heeft-ie die zondag niet gepost vind ik, maar datum-technisch gezien dus wel vanwege die eerste post om 0:15 uur.
Zo wil ik ook nog een lijst maken van wie de meeste posts op 1 dag hebben gedaan. Tussen 6:00 uur en 6:00 uur.
Maar voor jouw vraag maakt het misschien niet uit of ik 0:00 uur of 6:00 uur neem.
Ik snap je wel, maar eigenlijk is het ook redelijk ondoenlijk om je af te gaan vragen wanneer iedereen precies slaapt tussendoor, want dat doe je dan in feite.quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat ook nog iets is: ik reken een dag 't liefst van 6:00 uur tot 6:00 uur.
Maar volgens jouw berekening heeft ie zondag toch ook gepost omdat de tweede post ook om 0:15 is. En jouw zondag loopt van 06:00 tot 06:00.quote:Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat ook nog iets is: ik reken een dag 't liefst van 6:00 uur tot 6:00 uur. Anders krijg je bijvoorbeeld dat iemand in de nacht van zaterdag op zondag om 0:15 uur post en in de nacht van zondag op maandag de volgende post om 0:15 uur. Dan heeft-ie die zondag niet gepost vind ik, maar datum-technisch gezien dus wel vanwege die eerste post om 0:15 uur.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:22 schreef dolle_hond het volgende:
dat is inderdaad een vaag fenomeen, waar ik zelf ook nog steeds over in dubio ben.
vooral nou ik in voorbereiding ben voor dagcijfers zit ik er wel een beetje mee, anderzijds is een dag nou eenmaal beginnend om 00:00 en de user die na middernacht doorgaat, gaat doorgaans weer later van start de volgende ochtend.
Er zijn maar heel weinig mensen die al voor 6:00 uur beginnen met posten.quote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef Jane het volgende:
Ik snap je wel, maar eigenlijk is het ook redelijk ondoenlijk om je af te gaan vragen wanneer iedereen precies slaapt tussendoor, want dat doe je dan in feite.
Ja, maar die tweede post is van een nacht later en dan heeft-ie idd op zondag gepost vind ik, hoewel het dan eigenlijk maandag is.quote:Op maandag 8 november 2004 14:31 schreef Bruce117 het volgende:
Maar volgens jouw berekening heeft ie zondag toch ook gepost omdat de tweede post ook om 0:15 is. En jouw zondag loopt van 06:00 tot 06:00.
ik snap het wel.quote:Op maandag 8 november 2004 17:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die al voor 6:00 uur beginnen met posten.
Vandaar dus dat je met van 6:00 uur tot 6:00 uur voor verreweg de meeste mensen 1 dag vangt.
Ik post zelf vrijwel altijd nog na 0:00 uur. Ik vind het dan onzinnig om die posts na 0:00 uur bij de volgende dag op te tellen, wanneer ik er misschien niet eens ben.
Voor een maandlijst maakt dat niet zo veel uit, aangezien het dan maar om 1 van de 28 tot 31 dagen geldt. Dan ga ik dus gewoon van 0:00 uur tot 0:00 uur uit.
Om 0:00 uur is het nog veel te druk om een streep te trekken, vind ik. Althans, voor dagstanden.quote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap het wel.
toch heb je met het hanteren van de echte nieuwe dag een objectieve wisseltijd. ik heb nu de laatste weken 05:00 uur gehanteerd, omdat ik voorheen om 00:30 begon en ron 08:00 klaar was. dan had ik met 05:00 een mooie middenweg.
dit laat ik maar zo voor mijn stats tot einde jaar. daarna ga ik 00:00 hanteren.
En dan voor de top zoveel... denk 't wel, ja. Maar niet nu onmiddellijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:46 schreef RemCOW het volgende:
wow..![]()
Maak je ook weer de lijstjesvan het aantal posts per maand per user ?.
Dat je zeg maar de postsgeschiedenis kan zien per user.
Die zijn inderdaad ook wel intressant. Maar wel veel werkquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan voor de top zoveel... denk 't wel, ja. Maar niet nu onmiddellijk.
Die helemaal in de top waren gewoon onwijs aan het spammen een keer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:47 schreef Jane het volgende:
Jezus!Hoe krijgt iemand het in godsnaam voor elkaar om zo ontzettend veel te posten op 1 dag??! Dan heb je volgens mij dus niet geslapen, gegeten of gedronken tussendoor. Is ook maar beter natuurlijk, want anders moet je ook weer naar de wc.
Zal wel erg gezellig zijn geweest op FOK! die dag of zo...quote:1278 0124 2002-12-30 Jane
Als je je database een handig opzet is het niet veel werk, dus het is niet veel werk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:49 schreef RemCOW het volgende:
Die zijn inderdaad ook wel intressant. Maar wel veel werk.
2389 0078 2003-03-21 RemCOWquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:51 schreef Jane het volgende:
Maar ja, wat zeg ik... Hier ben ik zelf toch ook al redelijk geschokt door:
[..]
Zal wel erg gezellig zijn geweest op FOK! die dag of zo...
Hm nou okequote:Op dinsdag 9 november 2004 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je je database een handig opzet is het niet veel werk, dus het is niet veel werk.
Met een 2389-ste plek kun je ook niet echt meer spreken van "in die lijst staan".quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:57 schreef RemCOW het volgende:
2389 0078 2003-03-21 RemCOW
Ik had mezelf niet in die lijst verwacht, meestal haak ik vrij snel af met slowchat topics.
in mijn topweek 2 weken geleden heb ik enkele dagen meer dan 400 gepost.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die helemaal in de top waren gewoon onwijs aan het spammen een keer.
Tegenwoordig kan dat niet meer en dat zie je ook, want zelfs Stuart, PrintScreen, dolle_hond, Tiemie en D.Rose staan niet in de top 40.
Radio 2 top 2000 slowchat topics waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:51 schreef Jane het volgende:
Maar ja, wat zeg ik... Hier ben ik zelf toch ook al redelijk geschokt door:
1278 0124 2002-12-30 Jane
Zal wel erg gezellig zijn geweest op FOK! die dag of zo...
Ah, good point, idd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Radio 2 top 2000 slowchat topics waarschijnlijk.
heb je al bijna 150775 posts?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Arcee, is er toevallig een post hier je geboortedatum-post topic?
Ik zie net dat ik daar nog maar een 68 posts (nu 67) van verwijderd ben, kan ik dat ook ergens melden?
Is het uberhaupt het melden waard?
Jij mag nooit meer raden! Het ligt nu wel redelijk voor de hand gezien mijn huidige postaantal, maar dan had je ook kunnen zien dat ik 15775 bedoelde!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je al bijna 150775 posts?
Is mijn lijst. Maar weet je zeker dat dit klopt? Hoe kom ik aan een post in CUL?quote:20746 Voetbal
02433 Muziek
00320 EK 2004
00186 Sport
00080 Idols
00016 Onzin voor je leven!
00013 Soaps, Showbizz & Sterren
00013 Film, Tv en Radio
00013 General Chat
00011 Klaagbaak
00011 Feedback
00006 Replique en Frontpage Development
00005 Olympische Spelen 2004
00003 Cultuur en Historie
00003 Literatureluurs
00002 Politiek
00002 Nieuws en Achtergronden
00001 Culinesse à gogo
00001 Ouder(s)
00001 (RL) Soaps
00000 FOK!eiland
00000 Slowchat Archief
00000 Babes & Hunks: Celebs @ FOK!
00000 Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing
00000 Relaties & Psychologie
00000 Seksualiteit Archief
00000 Lifestyle
00000 Uitgaan & Vrije tijd
00000 Digital Corner
00000 Big Brother 2
00000 De Bus Archief
00000 EK2000
00000 Examenforum
00000 Big Brother Archief
00000 De Bus 2
00000 Special: De feestdagen
00000 The Truth is in Here...
00000 Travel
00000 School en Studie
00000 Big Brother 3 - The Battle
00000 Werk, Geldzaken & Recht
00000 Bloggers
00000 shop.fok.nl
00000 Admins & Moderators (1 aprilgrap)
00000 FOK!mededelingen
00000 Planes, Trains & Automobiles
00000 Seksualiteit
00000 Big Brother 4
00000 Flora & Fauna
00000 Games & Consoles
00000 Vraag & Aanbod
00000 Keldertje-archief (oude opzet)
00000 Fotografie
00000 Special: Oorlog in Irak
00000 Babes & Hunks: FOK! de celebs
00000 Het Keldertje
00000 De Rokershoek
00000 Buitenlands Fruit
Nee, volgens mij is zo'n topic er niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Arcee, is er toevallig een post hier je geboortedatum-post topic?
Ik zie net dat ik daar nog maar een 68 posts (nu 67) van verwijderd ben, kan ik dat ook ergens melden?
quote:Is het uberhaupt het melden waard?
Natuurlijk weet ik zeker dat dat klopt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Is mijn lijst. Maar weet je zeker dat dit klopt?
Feliciteer hier shmoopy....quote:Hoe kom ik aan een post in CUL?
Dan zal ik het hier maar doen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is zo'n topic er niet.
[..]
Alleen al dat het je opvalt.
Zou ook wel eens willen weten hoe je daar achterkomt .quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zal ik het hier maar doen.
Waar heeft Methodmitch btw dat lijstje met posts per fora vandaan? Heb ik iets gemist?
ik heb al bijna 2x mijn geb. datumquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden! Het ligt nu wel redelijk voor de hand gezien mijn huidige postaantal, maar dan had je ook kunnen zien dat ik 15775 bedoelde!
Dat is het voordeel van in de eerste 9 maanden van het jaar jarig te zijn! Dan heb je mazzel, of in de eerste 9 dagen van een van de laatste 3 maanden.
Ja, je hebt iets gemist.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Waar heeft Methodmitch btw dat lijstje met posts per fora vandaan? Heb ik iets gemist?
kennelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hie heel lief vragen aan Arcee:quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch stiekem wel nieuwsgierig, hè?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zou ook wel eens willen weten hoe je daar achterkomt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |