Stel je voor dat die ook een Canal Parade zouden doen. Brrrr.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind de Huishoudbeurs met al die pittige korte kapsels veel enger dan de Gay Pride.
Tja, je hoeft ook niet te kijken...quote:"Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
Je hoeft het niet te schrappen, maar ze moeten wel echt stoppen met het propageren alsof dit hét voorbeeld of middel is van homo-emancipatie. Sommige mensen gaan het nooit fijn vinden om naar zoenende en schaarsgeklede dansende mannen te kijken, en dat is ook begrijpelijk en helemaal niet erg, zolang ze anderen maar in hun waarde laten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zoals het artikel al stelt is het gebeuren op de grachten maar een klein onderdeel, maar wel het onderdeel dat het meeste (zo niet alle) aandacht naar zich toe trekt omdat het zo buitensporig is. Misschien, als je wilt dat de focus gelegd wordt op het echt accepteren van homo's als gewone mensen moet je dit onderdeel schrappen want hoewel dit onderdeel hartstikke lachen is om te zien geeft het niet echt een accurate weergave van de meeste homo's...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind de Huishoudbeurs met al die pittige korte kapsels veel enger dan de Gay Pride.
Hele boten met Actionfreubeltjes en bordjes met LIVE LOVE LAUGHquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel je voor dat die ook een Canal Parade zouden doen. Brrrr.
"Op deze boot houden wij van elkaar, hebben we plezier, maken we fouten, lachen we, drinken we Mooikaap"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hele boten met Actionfreubeltjes en bordjes met LIVE LOVE LAUGH
On this boatquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ken genoeg homo´s die er ook niets van moeten hebben en er dus ook niet naartoe willen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe homoacceptatie zo makkelijk direct op één lijn wordt gezet met die maffe Canal Parade. Alsof alle homo's van die exhibitionisten zijn. Er wordt daar een heel eenzijdig beeld geschetst van die mensen.
Ik vind homo's prima, ga lekker trouwen en gelukkig zijn, maar ik zal nooit voor mijn plezier een middag naar zoenende nichten gaan zitten loeren, als een of andere hitsige voyeur. Blijkbaar ben je dan gelijk een homofoob, 'conservatief platrechts' fossiel.
Zoiets inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik ken genoeg homo´s die er ook niets van moeten hebben en er dus ook niet naartoe willen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Op deze boot houden wij van elkaar, hebben we plezier, maken we fouten, lachen we, drinken we Mooikaap"
Dat wilde ik net op gaan zoeken, hoe dat rijmpje ookalweer gingquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
On this boat
We love
We fight
We cry
We laugh
And we take Action.
Er zijn "een paar" varianten, zoals deze prachtige versie inclusief bloem en gezellige kaarsjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde ik net op gaan zoeken, hoe dat rijmpje ookalweer ging
Gadverdamme, dat vind ik nou echt ranzigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er zijn "een paar" varianten, zoals deze prachtige versie inclusief bloem en gezellige kaarsjes!
[ afbeelding ]
Ik vind dit in dezelfde categorie vallen als kledingstukken waarop in het grootst mogelijke lettertype de merknaam geprint staat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er zijn "een paar" varianten, zoals deze prachtige versie inclusief bloem en gezellige kaarsjes!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad
"Domme boeren en ouwe huisvrouwen zijn nog niet gewend aan homo's"quote:De populairste evenementen volgens het onderzoek zijn SAIL Amsterdam, Pinkpop en de Huishoudbeurs.
http://nos.nl/artikel/212(...)e-met-gay-pride.html
Oh wat hip! Ik in juni volgend jaar, m'n eerstequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een homohuwelijk in september, misschien freubel ik wel iets Gerda-esque in elkaar.
Oh nee, ik kan niet freubelen met mij twee linkerhanden. Ik geef wel een envelop.
Precies die willen helemaal niet als een stelletje aanstellerige relnichten gezien worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Juist omdat door op die botenparade de stereotype homosexueel neer te zetten terwijl ook veel homosexuelen daar totaal niks mee hebben.
Kan me dat wel enigzins voorstellen ja.
Als er een scene is waar je meer pittige korte kapsels aantreft dan op de Huishoudbeurs; is het wel de Lesbo-scene.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Wat ben jij een kneusquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef Karstman het volgende:
Ik vind die Canal Parade eigenlijk net zo erg als carnaval. Ga ff normaal doen en gewoon zuipen in plaats van je zo debiel te gedragen omdat je zo nodig moet laten zien dat je Homo of Brabo bent...
Gunnen, daar zeg je een mooi woord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Word een beetje moe van de canal pride als maatstaf nemen. Genoeg mensen die niets tegen homofilie hebben en de canal pride prima vinden, iemand iets gunnen betekent niet dat je het ook maar volledig moet accepteren. Ik gun moslims ook hun moskees, heb ik ook niks mee. Leef en laat leven mensen.
Dat worden weer nachtmerries voor de komende nachten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tja als je zegt dat je de canal pride maar niks vind word je om de oren geslagen met het argument "dat het dus nog langer moet doorgaan want blijk accepteer je het niet"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gunnen, daar zeg je een mooi woord.
We gunnen elkaar weinig meer heb ik het idee.
Volgens mij eerder voornamelijk hetero's bij de bezoekers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
Zijn die bezoekers ook hoofdzakelijk homo, of zitten daar ook veel hetero's tussen?
Volgens mij komt er van alles maar ik gok wel dat het leeuwendeel homo of lesbienne is jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:41 schreef aloa het volgende:
Zijn die bezoekers ook hoofdzakelijk homo, of zitten daar ook veel hetero's tussen?
Ik denk dat het grootste deel van het platteland komt, nog een flink deel is student en de rest is toerist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van alles maar ik gok wel dat het leeuwendeel homo of lesbienne is ja
*insert niet-aanwezige huiver-smiley*quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Op deze boot houden wij van elkaar, hebben we plezier, maken we fouten, lachen we, drinken we Mooikaap"
Het zou me ook niks verbazen als zich in deze groep relatief veel kast-homo's bevinden, omdat hun mogelijk weinig ruimdenkende omgeving ze met de nek aan kijkt als ze er voor uit komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
"Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
Laatst een stuk van dat concert gezien, maar daar stonden volgens mij hoofdzakelijk homo's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van alles maar ik gok wel dat het leeuwendeel homo of lesbienne is ja
Brabo's heb ik al helemaal geen tolerantie voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef Karstman het volgende:
Ik vind die Canal Parade eigenlijk net zo erg als carnaval. Ga ff normaal doen en gewoon zuipen in plaats van je zo debiel te gedragen omdat je zo nodig moet laten zien dat je Homo of Brabo bent...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe homoacceptatie zo makkelijk direct op één lijn wordt gezet met die maffe Canal Parade.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist omdat door op die botenparade de stereotype homosexueel neer te zetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
het is gewoon een oversekste bende
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:37 schreef Hathor het volgende:
Die canal parade is gewoon een ranzige vertoning,
Of de gemiddelde voortuinenverzameling in een tokkiewijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag![]()
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag![]()
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.quote:
In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.quote:
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
Nederlanders?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.
Ja, dat aantal is onlangs bereikt.quote:
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.
En dan is dat liedje '15 miljoen mensen' nog maar 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.
Mwah, ik denk dat de homo acceptatie in Nederland groter is als waar dan ook ter wereld, dat er dan toevallig mensen zijn die hun ongenoegen uitspreken over zo'n canal parade veranderd daar weinig aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
Dat moet je juist wel doen, anders kun je nooit een gevoel van eigenwaarde ontwikkelen. Dit is echt basisschool materiaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
Zijn we toch ook? Elk jaar weer word het georganiseerd en honderdduizenden komen er op af.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk. De meeste zijn namelijk gewoon mensen die net zoals hetero's er niet zoveel voelen om half naakt op een boot te staan dansen in een latex pakje... Dus ik snap soms het argument dat ze dit doen voor acceptatie niet helemaal.
Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ware gezicht van de linksmensquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.
Ze zien ook echt overal geld in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.
Ik heb hem wel vaker gepost in topics over de canal parade, het gejank over die blote boten is zo vreselijk overtrokken, ook de registratie van AvroTros is echt geen blote mannen parade, in tegendeel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:19 schreef erodome het volgende:
Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.
Je kan het moeilijk de mensen die daar niet heen gaan en alleen het van tv kennen kwalijk nemen dat ze dat beeld hebben, want dat beeld wordt geschetst.
Dat is juist het punt waarom ze meevarenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:21 schreef aloa het volgende:
Ik vraag me af of die bedrijven wel weten dat niet iedereen er zo positief tegenover staat.
Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.
Dat laatste is dus precies de spijker op zijn kop....het is alsof men iedereen wil dwingen er een mening over te hebben, alsof het niet mogelijk is dat er ook mensen zijn die het totaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.
Leuk voor dagjes-mensen en met mooi weer best gezellig...verder kan men zich er druk om maken...kan ook niet.
Haat??quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit!
Mij hebben ze niks gevraagd maar ik heb er totaal geen moeite mee met die Gay Pride.
Ik begrijp ook niet waar die haat ineens weer vandaan komt. Nuja, ik weet het eigenlijk wel, maar snappen doe ik het niet.
Tja...maar kennelijk vind je het wel een "ranzige" bedoeling terwijl ik werkelijk geen idee heb hoe je aan die mening kan komen als je die boten parade de laatste 15 jaar een paar ik heb gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste is dus precies de spijker op zijn kop....het is alsof men iedereen wil dwingen er een mening over te hebben, alsof het niet mogelijk is dat er ook mensen zijn die het totaal niet interesseert.
Kerel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Haat??
Kerel, als mensen er geen behoefte aan hebben is dat gelijk aan "haat"?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:22 schreef RM-rf het volgende:
Als er een scene is waar je meer pittige korte kapsels aantreft dan op de Huishoudbeurs; is het wel de Lesbo-scene.
Een ranzige bedoeling die verder volledig langs me heen gaat, dat zei ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...maar kennelijk vind je het wel een "ranzige" bedoeling terwijl ik werkelijk geen idee heb hoe je aan die mening kan komen als je die boten parade de laatste 15 jaar een paar ik heb gezien.
Of je heb het enkel een keer halvewege de jaren 90 gezien en daarna niet meer...maar qua bloot zie je waarschijnlijk meer bij de EO jongerendag dan bij de Canal parade.
En je hoeft op dat moment niet naar de Randstad te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tja, je hoeft ook niet te kijken...
Precies het lijkt nergens meer naar, allemaal mensen die zichzelf willen promoten, kijk ons eens geweldig zijn maar een beetje half naakt rondlopen is er niet bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag
Zo heb ik weer moeite met overdreven macho hetero's. Daar deal ik íetsje vaker mee. Trust me, je overleeft het wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gay/canal pride heb ik totaal geen problemen mee. Waar ik iets meer moeite mee heb, is altijd dat wijvengedoe van die homoscene. Pruiken, roze, dragqueens, Abba, en allemaal van die überfoute meuk. Maar goed, met heel veel drank op zal het wel lachen zijn...
Jup, vrouwquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouw dan.
Jij hebt het over haat.
Ik zie ze anders vaak genoeg halfnaakt op bootjes liggen in de grachten van Amsterdam. Enkel als homos het een keer doen in een optocht krijgt het onevenredig veel aandacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is het trouwens de schuld van de Canal Parade homo's dat hetero's nooit halfnaakt op een boot feesten? Ga eens een beetje los, mensen. Is gezellig.
is toch echt niet erger dan bijvoorbeeld carnaval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gay/canal pride heb ik totaal geen problemen mee. Waar ik iets meer moeite mee heb, is altijd dat wijvengedoe van die homoscene. Pruiken, roze, dragqueens, Abba, en allemaal van die überfoute meuk. Maar goed, met heel veel drank op zal het wel lachen zijn...
Sluit me hierbij aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:27 schreef ems. het volgende:
Ik heb geen moeite met gay pride. Andermans seksualiteit interesseert me gewoon geen fuck dus dan heb ik ook geen behoefte om een feest te bekijken/bij te wonen waar dat centraal staat.
En er zijn ook wel BNer homo`s die er eigenlijk niets van die botenparade moeten hebben, en dat ook wel uitspreken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoiets inderdaad.
Juist omdat door op die botenparade de stereotype homosexueel neer te zetten terwijl ook veel homosexuelen daar totaal niks mee hebben.
Kan me dat wel enigzins voorstellen ja.
Volgens mij gaat het niet om 'niet willen kijken = homohaat'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:38 schreef SupportIceland het volgende:
Ik kan niet veel met dit artikel. Is immers ergens niet naar willen kijken, moeite hebben met.......?
Natuurlijk bestaan er genoeg diehard homohaters, maar om nu te stellen dat dat er heel veel zijn omdat ze niet naar de LBGT-boottochten willen kijken, lijkt mij wat ongefundeerd.
1: En dus? gekkies heb je altijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om 'niet willen kijken = homohaat'.
Er zijn daadwerkelijk mensen die vinden dat zo'n evenement verboden zou moeten worden, om redenen als 'stelletje mieten die zich aanstellen', en meer van dat soort redenen.
Die mensen willen er totaal niet mee geconfronteerd worden, ook niet per ongeluk op tv bij een journaal-item of zo. Die mensen walgen al alleen bij het zien van dit topic.
Ik noem dat bekrompen en kortzichtig.
Stel, ik hoop echt van ganser harte van niet, dat er een aanslag komt, morgen, bij de boat parade, dan vrees ik de reacties van de homo-haters.
Ik ben er nog nooit geweest en hoorde pas onlangs dat het hele evenement twee weken duurde. Kreeg altijd alleen mee dat er een botenparade was geweest, waar alleen halfnaakte mannen in een leren string op stonden te dansen. Dat is het beeld dat ik er van had vanuit de media. Ik heb me verder ook niet verdiept in het hele evenement, want geen interesse om er naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.
Je kan het moeilijk de mensen die daar niet heen gaan en alleen het van tv kennen kwalijk nemen dat ze dat beeld hebben, want dat beeld wordt geschetst.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ach schei toch uit met diversiteit uitdragen, het is voor die bedrijven gewoon een goedkope manier van reclame.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:24 schreef YuckFou het volgende:
Dat is juist het punt waarom ze meevaren
Om te laten zien dat ze dus wel open staan voor (oef..) genderdiversiteiten dat willen uitdragen...
Niet alle dode homo's zijn erg, maar de gemene woordjes van mensen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om 'niet willen kijken = homohaat'.
Er zijn daadwerkelijk mensen die vinden dat zo'n evenement verboden zou moeten worden, om redenen als 'stelletje mieten die zich aanstellen', en meer van dat soort redenen.
Die mensen willen er totaal niet mee geconfronteerd worden, ook niet per ongeluk op tv bij een journaal-item of zo. Die mensen walgen al alleen bij het zien van dit topic.
Ik noem dat bekrompen en kortzichtig.
Stel, ik hoop echt van ganser harte van niet, dat er een aanslag komt, morgen, bij de boat parade, dan vrees ik de reacties van de homo-haters.
Dat staat elkaar niet in de weg geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet alle dode homo's zijn erg, maar de gemene woordjes van mensen.
Ik vind elke dode, door een terroristische aanslag, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Niet alle dode homo's zijn erg, maar de gemene woordjes van mensen.
Ik wil ook niet geconfronteerd worden met gaypride. Ben ik nu homofoob?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind elke dode, door een terroristische aanslag, verschrikkelijk.
Maar daarna respectloos commentaar geven, is nog eens natrappen. En dat is waar ik dan voor vrees. Dat mensen journaalbeelden hiervan niet willen zien, omdat ze niet geconfronteerd willen worden met het gegeven homoseksualiteit en gaypride.
Ik zie het een beetje in de bredere context waarin er toch heel wat mensen zijn die de negatieve reacties op een aanslag erger vinden dan de doden. Je ziet het aan al die ''ik hoop dat het geen moslims waren'' reacties en er zijn ook al wat berichten voorbij gekomen van mensen die bewust logen over een misdrijf om al die rechtse klootzakjes geen munitie te geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat staat elkaar niet in de weg geloof ik.
Ik was als kind trots toen ik mijn zwemdiploma had gehaald. Discrimineerde ik mensen zonder zwemdiploma?quote:
Trots op het feit dat men zich uitdraagt zoals men wil en niet in de kast gaat zitten. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:
Zover ik weet geven ze geen diploma's uit voor homo zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was als kind trots toen ik mijn zwemdiploma had gehaald. Discrimineerde ik mensen zonder zwemdiploma?
Dus als je er een diploma bij krijgt dan is trots niet discriminerend, maar zonder wel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Zover ik weet geven ze geen diploma's uit voor homo zijn.
Nee, Nederlanders hebben nog steeds moeite om homo"s, Lesbienne's, transgenders e.d te accepteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
Nederlanders hebben moeite met Gay Pride'
Precies, en trots zijn in een land te wonen, waar dit gewoon mogelijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Trots op het feit dat men zich uitdraagt zoals men wil en niet in de kast gaat zitten. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
"Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
Dat is discriminerend tegen Turken die geen auto hebben om mee te toeterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, en trots zijn in een land te wonen, waar dit gewoon mogelijk is.
Turkse voetbalsupporters die toeterend door de straten rijden als hun cluppie gewonnen heeft, toont ook een zekere trots op afkomst. Is dat dan ook discriminerend richting niet-turken?
Wat probeer je te zeggen? Moeten we nu ook een zwemdiploma-pride-parade houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus als je er een diploma bij krijgt dan is trots niet discriminerend, maar zonder wel?
Die is er niet. Als je negatieve reacties over de slachtoffers niet tof vindt betekent dat niet dat je het vallen van slachtoffers niet of minder erg vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie het een beetje in de bredere context waarin er toch heel wat mensen zijn die de negatieve reacties op een aanslag erger vinden dan de doden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde is.
Ik probeer al 3 reacties een redenering uit jou los te krijgen hoe de gay pride discriminerend is. Jouw onvermogen om een reactie te geven op zowel directe vragen als een analogie is eerder kenmerkend voor domheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Moeten we nu ook een zwemdiploma-pride-parade houden?Je klinkt steeds dommer en dommer.
Twee weken geleden was er nog een verkrachte Duitse vrouw die loog over de daders, omdat ze de opsporing van die jongens minder belangrijk vond dan de haatdragende reacties die zouden volgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die is er niet. Als je negatieve reacties over de slachtoffers niet tof vindt betekent dat niet dat je het vallen van slachtoffers niet of minder erg vindt.
Nee volgens mij heb je er dan geen moeite mee, maar het boeit je nou ook weer niet echt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:21 schreef Nerdslayer het volgende:
Komt in dat onderzoek ook naar voren waarom mensen "moeite hebben" met de Gay Pride?
Het spreekt mij weinig aan en dansende halfnaakte mannen op een boot hoef ik ook niet te zien dus ik kijk niet, heb ik er dan moeite mee?
Is het ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is toch echt niet erger dan bijvoorbeeld carnaval.
Ik snap even niet hoe dat hiermee te maken heeft, maar het zal vast wel relevant zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Twee weken geleden was er nog een verkrachte Duitse vrouw die loog over de daders, omdat ze de opsporing van die jongens minder belangrijk vond dan de haatdragende reacties die zouden volgen.
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik probeer al 3 reacties een redenering uit jou los te krijgen hoe de gay pride discriminerend is. Jouw onvermogen om een reactie te geven op zowel directe vragen als een analogie is eerder kenmerkend voor domheid.
Klagen over op de man spelen terwijl je zelf begon is nogal een rare. Maar je kan nu vast wel uitleggen waarom de gay pride discriminerend is. Ik ben ook benieuwd wie ze precies discrimineren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.
Het bewijst dat je stelling niet klopt. Er zijn wel degelijk mensen die de reacties belangrijker vinden dan het misdrijf. Je kan je afvragen hoe groot die groep is, maar ze zijn er wel. Na iedere aanslag komt de taalpolitie weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap even niet hoe dat hiermee te maken heeft, maar het zal vast wel relevant zijn.
Nou je kunt je zwemdiploma-analogie nog steeds niet uitleggen terwijl ik je meerdere malen heb gevraagd om dat te doen. Je kunt niet zo maar onzin uitkramen en dan doen alsof je niks hebt gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klagen over op de man spelen terwijl je zelf begon is nogal een rare. Maar je kan nu vast wel uitleggen waarom de gay pride discriminerend is. Ik ben ook benieuwd wie ze precies discrimineren.
Dat was m'n stelling niet. Je had het net over "heel veel mensen" en nu kom je met een voorbeeld van 1 vrouw aan. Goed verhaal dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het bewijst dat je stelling niet klopt.
Ja, was het altijd al, maar dit jaar worden er zelfs boten van homo's geweigerd om meer plaats te maken voor commerciële partijen, en vaak is de 'steunbetuiging' voor diversiteit niet of nauwelijks aanwezig, maar is het vooral promotie van het eigen merk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.
Leuk voor dagjes-mensen en met mooi weer best gezellig...verder kan men zich er druk om maken...kan ook niet.
Ik zie een zwemdiploma als heel normaal en homo zijn ook. Vanuit mijn perspectief is het dus niet een heel bijzonder rare vergelijking. Het komt dus vanuit een iets ander perspectief dan de jouwe. Kun je nu uitleggen waarom de gay pride discriminerend is en wie ze discrimineren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou je kunt je zwemdiploma-analogie nog steeds niet uitleggen terwijl ik je meerdere malen heb gevraagd om dat te doen. Je kunt niet zo maar onzin uitkramen en dan doen alsof je niks hebt gezegd.
Ik hou helaas geen lijst bij met alle fok reacties per topic die ik kan quoten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat was m'n stelling niet. Je had het net over "heel veel mensen" en nu kom je met een voorbeeld van 1 vrouw aan. Goed verhaal dit.
Dat veel mensen de reacties erger vinden dan de slachtoffers is dan ook iets wat je zelf verzint.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hou helaas geen lijst bij met alle fok reacties per topic die ik kan quoten.
Je druk maken om een feestje van de lgbtq gemeenschap. Beetje Nederlands wel. Overal een mening over moeten hebben. Als het je niets lijkt blijf je toch lekker weg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
'Nederlanders hebben moeite met Gay Pride'
De Gay Pride in Amsterdam bestaat al 21 jaar, maar is nog steeds niet ingeburgerd. Dat blijkt uit onderzoek onder 1600 Nederlanders van merkadviseur Hendrik Beerda. "Nederlanders hebben er echt moeite mee", zegt Beerda.
Volgens Beerda blijkt uit zijn onderzoek naar de reputatie van de vijftig belangrijkste Nederlandse evenementen dat veel Nederlanders heel traditioneel zijn, waardoor ze niet open staan voor het evenement voor acceptatie van lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. "Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
De respondenten van het onderzoek, dat elke twee jaar wordt uitgevoerd, hebben ook maar één beeld van de Gay Pride, zegt hij. "Ze weten niet dat de Gay Pride uit een programma van twee weken vol evenementen bestaat. Ze denken alleen maar aan de botenparade met ontblote bovenlichamen en zoenende mannen."
Maar de Gay Pride is niet het enige evenement dat als apart wordt gezien. "Men vindt ook cultuurfestivals als Oerol apart. Het opmerkelijke hieraan is dat ze toch sympathie kunnen opbrengen voor deze festivals, ook al kennen ze die niet. Voor de Gay Pride is gewoon echt geen sympathie."
Veel mensen zien de Canal Parade als een tweede Koningsdag.
Toch komen elk jaar weer honderdduizenden bezoekers naar de Canal Parade, die morgen weer plaatsvindt. Die zijn volgens Beerda lang niet allemaal tolerant. "Veel mensen zien het als een tweede Koningsdag."
Daarom vindt Beerda dat Nederlanders meer moeten leren over de Gay Pride. "Maak duidelijker dat het programma twee weken duurt en dat het meer is dan een feest op het water."
De populairste evenementen volgens het onderzoek zijn SAIL Amsterdam, Pinkpop en de Huishoudbeurs.
http://nos.nl/artikel/212(...)e-met-gay-pride.html
Vooral de jongeren die er van hun ouders heen moeten denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Hexagon het volgende:
Er zijn ook mensen die moeite hebben met de EO jongerendag
Precies...vandaar dat ik de opmerkingen over dat zogenaamde naakt niet snap. Knipper met je ogen en je mist die ene blote buik met gemak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, was het altijd al, maar dit jaar worden er zelfs boten van homo's geweigerd om meer plaats te maken voor commerciële partijen, en vaak is de 'steunbetuiging' voor diversiteit niet of nauwelijks aanwezig, maar is het vooral promotie van het eigen merk.
Staat hier een mooie samenvatting van het probleem:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)hooguit-nog-aan-wal/
Volgens mij ben jij gestopt bij het lezen van de titel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je druk maken om een feestje van de lgbtq gemeenschap. Beetje Nederlands wel. Overal een mening over moeten hebben. Als het je niets lijkt blijf je toch lekker weg?
Misschien omdat dat soort gedrag voor flikkers is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is het trouwens de schuld van de Canal Parade homo's dat hetero's nooit halfnaakt op een boot feesten? Ga eens een beetje los, mensen. Is gezellig.
Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gestopt bij het lezen van de titel.
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.
Waar lees jij dat ik het heb over 'de meeste'? Het artikel is daar vrij onduidelijk over lijkt mij. Het is sowieso geen to the point artikel, maar goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben gewoon hooggeleid G maar ik moet er niets van hebben, ik geef de laagopgeleide medemens gewoonweg gelijk.
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Dit staat de tolerantie juist in de weg.
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?
Is ook niet echt voorbehouden aan een bepaalde groep, of wel?
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.
Het collectief en sociale controle is meer mijn ding.
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.
Irriteer jij je ook aan korte rokjes?
Mjah, dat is dan afhankelijk wat voor onderzoek er gedaan wordt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
kan je er niet voor gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Die hebben we gehad (Love Parade en zo) en daar heb ik nou werkelijk nooit iets negatiefs over gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken.
Tolerant en progressief hoor.
Wel een beetje dubieus om in dit topic 'op de man te spelen'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wel een van de redenen dat mensen in het buitenland denken dat Nederland een kut land. Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Dan kijken ze lekker niet. Opgelost. Ik vind het een mooi evenement.
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Maar die zogenaamde ''vieze mensen'' hebben meestal wel mooi afgetrainde lichamen, iets waar menig Fokker jaloers op kan zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
Zoals ik al zei gaat het om het vieren van de vrijheden die je hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef vigen98 het volgende:
Mooi, van mij mogen ze dat hele belachelijk optreden wel afschaffen. Je ziet hetero's toch ook niet op boten half naakt dansen? Wat is dat voor dom idee?
ISIS leden mogen een kogel koppen van mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
Ga je je laten ombouwen Hakuna?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS leden mogen een kogel koppen van mij
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
Flikker toch op. Dit is van hetzelfde niveau als jij bent voor snelwegen dus ook fan van Hitler. Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes. Ik ben mensen van Canada tot aan Bangladesh tegengekomen met dezelfde ideeën over Nederland.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes.
een botenhaterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.
Dat bedoel ik dus, dat heb ik ook nooit geweten, altijd gedacht dat het alleen die parade was en het feest erom heen. Wat voor activiteiten zijn er dan nog meer in de overige 13 dagen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.
Precies. Zint het je niet, dan blijf je weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:42 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.
Je zeikt mensen af en gaat vervolgens lopen klagen als iemand jou afzeikt vanwege je domme gezeik. Als je zelf stopt met afzeiken is de kans om afgezeken te worden een stuk kleiner. Mocht je nog een vriendje zoeken met dezelfde plaat voor zijn kop qua eigen gedrag pm Atak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.
Dankzij typetjes zoals jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
Platrechts conservatisme is dan ook uitermate populair tegenwoordig.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:Sowieso moet je niet te veel luisteren naar laagopgeleide mannen buiten de Randstad.
Ja, ik ben het grote brein achter conservatief-rechts en afkeer van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dankzij typetjes zoals jou.
Bij jou niet dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex.
Ik (hetero) ga niet naakt op een boot staan, en dan geil dansen met allerlei sex-atributen.quote:
Doe net als ik: ga er niet heen en laat die mensen vieren wat ze willen, hoe ze het willen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:55 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb er ook moeite mee. Niet omdat ik anti homo ben. Het is te overdreven. Dat vinden veel homo's ook.
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doe net als ik: ga er niet heen en laat die mensen vieren wat ze willen, hoe ze het willen.
Nee, want iedereen moet zijn zoals wij en anders kunnen ze naar die acceptatie fluiten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.
De meeste mensen zijn okay. Daar moet je niet iets raars voor willen doen om het zgn acceptabel te maken. Als je het niet begrijpt begrijp je het niet als mens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want iedereen moet zijn zoals wij en anders kunnen ze naar die acceptatie fluiten.
Deze tekst begrijp ik inderdaad niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn okay. Daar moet je niet iets raars voor willen doen om het zgn acceptabel te maken. Als je het niet begrijpt begrijp je het niet als mens.
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze tekst begrijp ik inderdaad niet.
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
De mensen op die boten vertegenwoordigen natuurlijk niet elke homoseksuele persoon. Vele hebben er ook een afkeer van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex. Blijkbaar kunnen ze niet meer dan dat. Het zal op die boten weer bevestigd worden.
Nee hoor. Van de 80 boten zijn er elk jaar 76 of 77 waarop enkel jongens en meisjes netjes in tshirt en spijkerbroek staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex. Blijkbaar kunnen ze niet meer dan dat. Het zal op die boten weer bevestigd worden.
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.
Ja. Te overdreven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
Zie je het hetero's doen? Het hoeft niet. Ik ga normaal om met mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Hiermee ga je het niet redden. Dat er iets mis is met de acceptatie is triest genoeg duidelijk. Het lijkt niet beter te worden ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, die acceptatie zit niet echt diep dan. Blijkbaar heeft de organisatie toch een punt.
Wat? Op een boot staan met een hapje en een drankje? Ja, wel eens.quote:
Onverschillig is het juiste woord.quote:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Op de Vecht in een bootje. Ook wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat? Op een boot staan met een hapje en een drankje? Ja, wel eens.
Is opvallen het punt en de oplossing?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Wat gebeurt er dan voor verschrikkelijks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hiermee ga je het niet redden. Dat er iets mis is met de acceptatie is triest genoeg duidelijk. Het lijkt niet beter te worden ook.
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ik kom uit die stad. Ik weet wel hoe het gaat en ging. Ik gun de de homo het allerbeste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.
Daarom was ik altijd tegen en toen ik er voor het eerst kwam was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal bleek te zijn.
Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.
Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens.
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
quote:
Als christenen en ander conservatief tuig dan ook opgeborgen blijft, dan vind ik dat niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks. Er staat wat er staat: dat je dan wel weer moeite met homo's hebt.
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.
Zit jij dan ook weer terug in je hok, met de deur op slot, zonder wifi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?
Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?
Wat een overtrokken reactie die ook nog eens nonsens is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.
Weten we dat ook weer.
Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?
Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.
Haha, de grootste moslimhater van NWS blijkt in de moslim de trouwste bondgenoot in zijn denkwijze te hebben. Oh, de ironie bij dit soort domme mensen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.
Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.
Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan voor dat korte shot altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten of een grote opblaasbare dildo op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.
Daarom was ik toen ik nog net zo onwetend was als 90% hier altijd enorm tegen het evenement en toen ik er vorig jaar voor het eerst kwam (en op een boot stond) was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal en netjes bleek te zijn met voornamelijk gezinnetjes langs de kant.
Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.
Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens.
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.
Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:39 schreef Elzies het volgende:
Het lijkt steeds meer op een Hetero-Parade. Volgens mij varen er steeds meer hetero's en reclameboten mee dan homo's.
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,
Correct.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.
Geheel met je eens. Zoals vaker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?
Homoseksualiteit is van alle tijden en culturen. Hoewel (niet-) acceptatie ontzettende afwijkende golfbewegingen kent lijkt het mij vrij zinloos homo's onder sociale, maatschappelijke en religieuze druk weer de kast in te jagen. Uiteindelijk komen ze er toch weer uit.
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?
Wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
Nederlandse Polder-gedoog-beleidquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
En kijk nu nog eens naar je eigen uitspraken hierboven. Misschien valt het kwartje dan eindelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jaroon het volgende:
We denken dat we het heel relaxed zijn over mensen zoals homo's . Daar zit het probleem.
Nee, mensen (en dus ook homo's) moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen. Maar canal pride gaat niet helpen voor homo-acceptatie. Het is de bevestiging van alle vooroordelen die vooral laagopgeleide witte-Nederlanders hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aan eigen uitspraken niet begrijpen? Alles.
Zolang ze maar normaal doen toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook vrij merkwaardig dat je zo geïnteresseerd bent in op wat voor mensen ik val. Als ik homo was, was mijn mening dan minder waard?
Wanneer doen ze te gek en wanneer voel je je erbij betrokken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Niet te gek doen. Zolang ik er niet bij betrokken wordt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.
Beetje verongelijkt gejammer dit. Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.
Dat 'je moet gewoon normaal doen'-denken.
Beetje wappie ben je wel he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dan zijn er vrij veel debielen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Nou, grappig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?quote:
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.
Exact.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]blijf vooral stampvoeten.
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Is ook gewoon gelul..het is juist de groep waar Wilders tegen ageert die compleet homofoob zijn (en toegeven een groot deel van zijn aanhang ook. )quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik heb Wilders nooit iets (negatiefs) over homo's horen zeggen
Jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
De staats TV zend propaganda uit voor het 'bekeren' van homo's tot de Islam.Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
1: Als je de schijn wil wekken dat je niet tegen homoseksualiteit bent, dan moet je niet gaan samenwerken met partijen die duidelijk laten merken dat ze homofoob zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.
In tijgerslip, met bomgordel, tijdens de hadjquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:38 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:41 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?
Ohnee, Wilders heeft zelf tientallen keppeltjes thuis liggen.
Lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:43 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |