Precies, en trots zijn in een land te wonen, waar dit gewoon mogelijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Trots op het feit dat men zich uitdraagt zoals men wil en niet in de kast gaat zitten. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
"Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
Dat is discriminerend tegen Turken die geen auto hebben om mee te toeterenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, en trots zijn in een land te wonen, waar dit gewoon mogelijk is.
Turkse voetbalsupporters die toeterend door de straten rijden als hun cluppie gewonnen heeft, toont ook een zekere trots op afkomst. Is dat dan ook discriminerend richting niet-turken?
Wat probeer je te zeggen? Moeten we nu ook een zwemdiploma-pride-parade houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus als je er een diploma bij krijgt dan is trots niet discriminerend, maar zonder wel?
Die is er niet. Als je negatieve reacties over de slachtoffers niet tof vindt betekent dat niet dat je het vallen van slachtoffers niet of minder erg vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie het een beetje in de bredere context waarin er toch heel wat mensen zijn die de negatieve reacties op een aanslag erger vinden dan de doden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde is.
Ik probeer al 3 reacties een redenering uit jou los te krijgen hoe de gay pride discriminerend is. Jouw onvermogen om een reactie te geven op zowel directe vragen als een analogie is eerder kenmerkend voor domheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Moeten we nu ook een zwemdiploma-pride-parade houden?Je klinkt steeds dommer en dommer.
Twee weken geleden was er nog een verkrachte Duitse vrouw die loog over de daders, omdat ze de opsporing van die jongens minder belangrijk vond dan de haatdragende reacties die zouden volgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die is er niet. Als je negatieve reacties over de slachtoffers niet tof vindt betekent dat niet dat je het vallen van slachtoffers niet of minder erg vindt.
Nee volgens mij heb je er dan geen moeite mee, maar het boeit je nou ook weer niet echt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:21 schreef Nerdslayer het volgende:
Komt in dat onderzoek ook naar voren waarom mensen "moeite hebben" met de Gay Pride?
Het spreekt mij weinig aan en dansende halfnaakte mannen op een boot hoef ik ook niet te zien dus ik kijk niet, heb ik er dan moeite mee?
Is het ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is toch echt niet erger dan bijvoorbeeld carnaval.
Ik snap even niet hoe dat hiermee te maken heeft, maar het zal vast wel relevant zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Twee weken geleden was er nog een verkrachte Duitse vrouw die loog over de daders, omdat ze de opsporing van die jongens minder belangrijk vond dan de haatdragende reacties die zouden volgen.
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik probeer al 3 reacties een redenering uit jou los te krijgen hoe de gay pride discriminerend is. Jouw onvermogen om een reactie te geven op zowel directe vragen als een analogie is eerder kenmerkend voor domheid.
Klagen over op de man spelen terwijl je zelf begon is nogal een rare. Maar je kan nu vast wel uitleggen waarom de gay pride discriminerend is. Ik ben ook benieuwd wie ze precies discrimineren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.
Het bewijst dat je stelling niet klopt. Er zijn wel degelijk mensen die de reacties belangrijker vinden dan het misdrijf. Je kan je afvragen hoe groot die groep is, maar ze zijn er wel. Na iedere aanslag komt de taalpolitie weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap even niet hoe dat hiermee te maken heeft, maar het zal vast wel relevant zijn.
Nou je kunt je zwemdiploma-analogie nog steeds niet uitleggen terwijl ik je meerdere malen heb gevraagd om dat te doen. Je kunt niet zo maar onzin uitkramen en dan doen alsof je niks hebt gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klagen over op de man spelen terwijl je zelf begon is nogal een rare. Maar je kan nu vast wel uitleggen waarom de gay pride discriminerend is. Ik ben ook benieuwd wie ze precies discrimineren.
Dat was m'n stelling niet. Je had het net over "heel veel mensen" en nu kom je met een voorbeeld van 1 vrouw aan. Goed verhaal dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het bewijst dat je stelling niet klopt.
Ja, was het altijd al, maar dit jaar worden er zelfs boten van homo's geweigerd om meer plaats te maken voor commerciële partijen, en vaak is de 'steunbetuiging' voor diversiteit niet of nauwelijks aanwezig, maar is het vooral promotie van het eigen merk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit jaar? Het is al dik 10 jaar een soort van commerciele "middle of the road" show. In de jaren 90 was het nog wel redelijk gewaagd en wilde de deelnemers nog wel voor het shockeffect gaan, maar tegenwoordig is het Disney-gehalte vrij groot.
Leuk voor dagjes-mensen en met mooi weer best gezellig...verder kan men zich er druk om maken...kan ook niet.
Ik zie een zwemdiploma als heel normaal en homo zijn ook. Vanuit mijn perspectief is het dus niet een heel bijzonder rare vergelijking. Het komt dus vanuit een iets ander perspectief dan de jouwe. Kun je nu uitleggen waarom de gay pride discriminerend is en wie ze discrimineren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou je kunt je zwemdiploma-analogie nog steeds niet uitleggen terwijl ik je meerdere malen heb gevraagd om dat te doen. Je kunt niet zo maar onzin uitkramen en dan doen alsof je niks hebt gezegd.
Ik hou helaas geen lijst bij met alle fok reacties per topic die ik kan quoten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat was m'n stelling niet. Je had het net over "heel veel mensen" en nu kom je met een voorbeeld van 1 vrouw aan. Goed verhaal dit.
Dat veel mensen de reacties erger vinden dan de slachtoffers is dan ook iets wat je zelf verzint.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hou helaas geen lijst bij met alle fok reacties per topic die ik kan quoten.
Je druk maken om een feestje van de lgbtq gemeenschap. Beetje Nederlands wel. Overal een mening over moeten hebben. Als het je niets lijkt blijf je toch lekker weg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:12 schreef aloa het volgende:
'Nederlanders hebben moeite met Gay Pride'
De Gay Pride in Amsterdam bestaat al 21 jaar, maar is nog steeds niet ingeburgerd. Dat blijkt uit onderzoek onder 1600 Nederlanders van merkadviseur Hendrik Beerda. "Nederlanders hebben er echt moeite mee", zegt Beerda.
Volgens Beerda blijkt uit zijn onderzoek naar de reputatie van de vijftig belangrijkste Nederlandse evenementen dat veel Nederlanders heel traditioneel zijn, waardoor ze niet open staan voor het evenement voor acceptatie van lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders. "Vooral lageropgeleide mannen van buiten de Randstad hebben moeite om naar bijvoorbeeld de Canal Parade te kijken", legt Beerda uit.
De respondenten van het onderzoek, dat elke twee jaar wordt uitgevoerd, hebben ook maar één beeld van de Gay Pride, zegt hij. "Ze weten niet dat de Gay Pride uit een programma van twee weken vol evenementen bestaat. Ze denken alleen maar aan de botenparade met ontblote bovenlichamen en zoenende mannen."
Maar de Gay Pride is niet het enige evenement dat als apart wordt gezien. "Men vindt ook cultuurfestivals als Oerol apart. Het opmerkelijke hieraan is dat ze toch sympathie kunnen opbrengen voor deze festivals, ook al kennen ze die niet. Voor de Gay Pride is gewoon echt geen sympathie."
Veel mensen zien de Canal Parade als een tweede Koningsdag.
Toch komen elk jaar weer honderdduizenden bezoekers naar de Canal Parade, die morgen weer plaatsvindt. Die zijn volgens Beerda lang niet allemaal tolerant. "Veel mensen zien het als een tweede Koningsdag."
Daarom vindt Beerda dat Nederlanders meer moeten leren over de Gay Pride. "Maak duidelijker dat het programma twee weken duurt en dat het meer is dan een feest op het water."
De populairste evenementen volgens het onderzoek zijn SAIL Amsterdam, Pinkpop en de Huishoudbeurs.
http://nos.nl/artikel/212(...)e-met-gay-pride.html
Vooral de jongeren die er van hun ouders heen moeten denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Hexagon het volgende:
Er zijn ook mensen die moeite hebben met de EO jongerendag
Precies...vandaar dat ik de opmerkingen over dat zogenaamde naakt niet snap. Knipper met je ogen en je mist die ene blote buik met gemak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, was het altijd al, maar dit jaar worden er zelfs boten van homo's geweigerd om meer plaats te maken voor commerciële partijen, en vaak is de 'steunbetuiging' voor diversiteit niet of nauwelijks aanwezig, maar is het vooral promotie van het eigen merk.
Staat hier een mooie samenvatting van het probleem:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)hooguit-nog-aan-wal/
Volgens mij ben jij gestopt bij het lezen van de titel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je druk maken om een feestje van de lgbtq gemeenschap. Beetje Nederlands wel. Overal een mening over moeten hebben. Als het je niets lijkt blijf je toch lekker weg?
Misschien omdat dat soort gedrag voor flikkers is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom is het trouwens de schuld van de Canal Parade homo's dat hetero's nooit halfnaakt op een boot feesten? Ga eens een beetje los, mensen. Is gezellig.
Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gestopt bij het lezen van de titel.
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.
Waar lees jij dat ik het heb over 'de meeste'? Het artikel is daar vrij onduidelijk over lijkt mij. Het is sowieso geen to the point artikel, maar goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben gewoon hooggeleid G maar ik moet er niets van hebben, ik geef de laagopgeleide medemens gewoonweg gelijk.
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Dit staat de tolerantie juist in de weg.
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?
Is ook niet echt voorbehouden aan een bepaalde groep, of wel?
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.
Het collectief en sociale controle is meer mijn ding.
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.
Irriteer jij je ook aan korte rokjes?
Mjah, dat is dan afhankelijk wat voor onderzoek er gedaan wordt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
kan je er niet voor gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Die hebben we gehad (Love Parade en zo) en daar heb ik nou werkelijk nooit iets negatiefs over gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken.
Tolerant en progressief hoor.
Wel een beetje dubieus om in dit topic 'op de man te spelen'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wel een van de redenen dat mensen in het buitenland denken dat Nederland een kut land. Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Dan kijken ze lekker niet. Opgelost. Ik vind het een mooi evenement.
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Maar die zogenaamde ''vieze mensen'' hebben meestal wel mooi afgetrainde lichamen, iets waar menig Fokker jaloers op kan zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
Zoals ik al zei gaat het om het vieren van de vrijheden die je hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef vigen98 het volgende:
Mooi, van mij mogen ze dat hele belachelijk optreden wel afschaffen. Je ziet hetero's toch ook niet op boten half naakt dansen? Wat is dat voor dom idee?
ISIS leden mogen een kogel koppen van mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
Ga je je laten ombouwen Hakuna?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS leden mogen een kogel koppen van mij
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
Flikker toch op. Dit is van hetzelfde niveau als jij bent voor snelwegen dus ook fan van Hitler. Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes. Ik ben mensen van Canada tot aan Bangladesh tegengekomen met dezelfde ideeën over Nederland.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes.
een botenhaterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.
Dat bedoel ik dus, dat heb ik ook nooit geweten, altijd gedacht dat het alleen die parade was en het feest erom heen. Wat voor activiteiten zijn er dan nog meer in de overige 13 dagen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.
Precies. Zint het je niet, dan blijf je weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:42 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.
Je zeikt mensen af en gaat vervolgens lopen klagen als iemand jou afzeikt vanwege je domme gezeik. Als je zelf stopt met afzeiken is de kans om afgezeken te worden een stuk kleiner. Mocht je nog een vriendje zoeken met dezelfde plaat voor zijn kop qua eigen gedrag pm Atak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.
Dankzij typetjes zoals jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
Platrechts conservatisme is dan ook uitermate populair tegenwoordig.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:Sowieso moet je niet te veel luisteren naar laagopgeleide mannen buiten de Randstad.
Ja, ik ben het grote brein achter conservatief-rechts en afkeer van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dankzij typetjes zoals jou.
Bij jou niet dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex.
Ik (hetero) ga niet naakt op een boot staan, en dan geil dansen met allerlei sex-atributen.quote:
Doe net als ik: ga er niet heen en laat die mensen vieren wat ze willen, hoe ze het willen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:55 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb er ook moeite mee. Niet omdat ik anti homo ben. Het is te overdreven. Dat vinden veel homo's ook.
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doe net als ik: ga er niet heen en laat die mensen vieren wat ze willen, hoe ze het willen.
Nee, want iedereen moet zijn zoals wij en anders kunnen ze naar die acceptatie fluiten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.
De meeste mensen zijn okay. Daar moet je niet iets raars voor willen doen om het zgn acceptabel te maken. Als je het niet begrijpt begrijp je het niet als mens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want iedereen moet zijn zoals wij en anders kunnen ze naar die acceptatie fluiten.
Deze tekst begrijp ik inderdaad niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn okay. Daar moet je niet iets raars voor willen doen om het zgn acceptabel te maken. Als je het niet begrijpt begrijp je het niet als mens.
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze tekst begrijp ik inderdaad niet.
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
De mensen op die boten vertegenwoordigen natuurlijk niet elke homoseksuele persoon. Vele hebben er ook een afkeer van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex. Blijkbaar kunnen ze niet meer dan dat. Het zal op die boten weer bevestigd worden.
Nee hoor. Van de 80 boten zijn er elk jaar 76 of 77 waarop enkel jongens en meisjes netjes in tshirt en spijkerbroek staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex. Blijkbaar kunnen ze niet meer dan dat. Het zal op die boten weer bevestigd worden.
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:00 schreef Jaroon het volgende:
Dat doe ik ook. Ik zie het als jammer. Het maakt de acceptatie niet beter.
Ja. Te overdreven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
Zie je het hetero's doen? Het hoeft niet. Ik ga normaal om met mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Hiermee ga je het niet redden. Dat er iets mis is met de acceptatie is triest genoeg duidelijk. Het lijkt niet beter te worden ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, die acceptatie zit niet echt diep dan. Blijkbaar heeft de organisatie toch een punt.
Wat? Op een boot staan met een hapje en een drankje? Ja, wel eens.quote:
Onverschillig is het juiste woord.quote:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Op de Vecht in een bootje. Ook wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat? Op een boot staan met een hapje en een drankje? Ja, wel eens.
Is opvallen het punt en de oplossing?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Wat gebeurt er dan voor verschrikkelijks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hiermee ga je het niet redden. Dat er iets mis is met de acceptatie is triest genoeg duidelijk. Het lijkt niet beter te worden ook.
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ik kom uit die stad. Ik weet wel hoe het gaat en ging. Ik gun de de homo het allerbeste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.
Daarom was ik altijd tegen en toen ik er voor het eerst kwam was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal bleek te zijn.
Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.
Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens.
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
quote:
Als christenen en ander conservatief tuig dan ook opgeborgen blijft, dan vind ik dat niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks. Er staat wat er staat: dat je dan wel weer moeite met homo's hebt.
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.
Zit jij dan ook weer terug in je hok, met de deur op slot, zonder wifi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |