Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.
Waar lees jij dat ik het heb over 'de meeste'? Het artikel is daar vrij onduidelijk over lijkt mij. Het is sowieso geen to the point artikel, maar goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben gewoon hooggeleid G maar ik moet er niets van hebben, ik geef de laagopgeleide medemens gewoonweg gelijk.
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Dit staat de tolerantie juist in de weg.
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?
Is ook niet echt voorbehouden aan een bepaalde groep, of wel?
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.
Het collectief en sociale controle is meer mijn ding.
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.
Irriteer jij je ook aan korte rokjes?
Mjah, dat is dan afhankelijk wat voor onderzoek er gedaan wordt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
kan je er niet voor gaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Die hebben we gehad (Love Parade en zo) en daar heb ik nou werkelijk nooit iets negatiefs over gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken.
Tolerant en progressief hoor.
Wel een beetje dubieus om in dit topic 'op de man te spelen'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja.
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wel een van de redenen dat mensen in het buitenland denken dat Nederland een kut land. Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Dan kijken ze lekker niet. Opgelost. Ik vind het een mooi evenement.
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Maar die zogenaamde ''vieze mensen'' hebben meestal wel mooi afgetrainde lichamen, iets waar menig Fokker jaloers op kan zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen
Zoals ik al zei gaat het om het vieren van de vrijheden die je hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef vigen98 het volgende:
Mooi, van mij mogen ze dat hele belachelijk optreden wel afschaffen. Je ziet hetero's toch ook niet op boten half naakt dansen? Wat is dat voor dom idee?
ISIS leden mogen een kogel koppen van mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
Ga je je laten ombouwen Hakuna?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS leden mogen een kogel koppen van mij
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |