abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164246042
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb de openingspost gelezen. Wat meen jij dat ik gemist heb?
Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.
pi_164246100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nou in het artikel staat nergens dat al die Nederlanders zich bemoeien met of actief een hekel hebben aan de Gay Pride, maar dat ze er gewoon niet naar kijken. Precies wat jij graag van ze verlangt dus.
Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.
pi_164246180
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er moeite mee hebben klinkt niet als je schouders ophalen. Ik lees hier net boven in een reactie ook dat er toch genoeg mensen zijn die echt een probleem hiermee hebben. Dat is voor mij geen nieuws, maar ik verbaas me er wel over.
Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.
pi_164246202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:

Clickbait titel en niks in het artikel dat die stelling ondersteunt, vandaar mijn vermoeden dat je na de titel gestopt was.
Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.
pi_164246244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees het gewoon in het artikel. Misschien moet jij het nog eens aandachtig lezen als je het nog niet gezien hebt.
Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:52:27 #156
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_164246308
Ik ben gewoon hooggeleid G maar ik moet er niets van hebben, ik geef de laagopgeleide medemens gewoonweg gelijk.
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.

Dit staat de tolerantie juist in de weg.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_164246322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat in het artikel zegt dat de meeste Nederlanders moeite hebben met de Gay Pride?
Waar lees jij dat ik het heb over 'de meeste'? Het artikel is daar vrij onduidelijk over lijkt mij. Het is sowieso geen to the point artikel, maar goed.
pi_164246384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben gewoon hooggeleid G maar ik moet er niets van hebben, ik geef de laagopgeleide medemens gewoonweg gelijk.
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.

Dit staat de tolerantie juist in de weg.
Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?

Is ook niet echt voorbehouden aan een bepaalde groep, of wel?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:07:33 #159
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_164246634
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat kan jou het schelen of iemand ordinair of vulgair doet?

Is ook niet echt voorbehouden aan een bepaalde groep, of wel?
Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.
Het collectief en sociale controle is meer mijn ding.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_164246786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:07 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dat kan mij heel veel schelen aangezien ik niet in deze doorgeslagen individualistische decadente samenleving geloof.
Het collectief en sociale controle is meer mijn ding.
Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.

Irriteer jij je ook aan korte rokjes?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:12:55 #161
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164247718
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:18:11 #162
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_164247797
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sociale controle is prima. Maar deze mensen houden zich gewoon aan de regels. Echt, je zit jezelf zo dwars.

Irriteer jij je ook aan korte rokjes?
Nee
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_164247799
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:22:57 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_164247860
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
Mjah, dat is dan afhankelijk wat voor onderzoek er gedaan wordt... :')
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:23:53 #165
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164247872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
kan je er niet voor gaan?
pi_164247886
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Gellarboy op 05-08-2016 17:24:56 ]
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_164247984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
Als we zo'n parade voor hetero's hadden gehad zouden we het allemaal ordinair en vulgair vinden maar omdat dit de arme homo's zijn is het 'mooi' en 'tolerant'.
Die hebben we gehad (Love Parade en zo) en daar heb ik nou werkelijk nooit iets negatiefs over gehoord.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:16:58 #168
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164250666
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Een hele bevolkingsgroep afserveren en uitmaken voor dom vanwege hun afkomst en daarbij een spelfout maken. _O-
Tolerant en progressief hoor.
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164250741
Dan kijken ze lekker niet. Opgelost. Ik vind het een mooi evenement.

Sowieso moet je niet te veel luisteren naar laagopgeleide mannen buiten de Randstad.
pi_164250786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je trots om een zwemdiploma vergelijkt met gay zijn dan zal niemand je snappen. Als je je eigen standpunt niet kunt uitleggen is het heel makkelijk om op de man te spelen ja. _O-
Wel een beetje dubieus om in dit topic 'op de man te spelen'.
pi_164250825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wel een van de redenen dat mensen in het buitenland denken dat Nederland een kut land. Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen :r
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
pi_164251106
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:
Dan kijken ze lekker niet. Opgelost. Ik vind het een mooi evenement.
pi_164251162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Homo's zijn wat mij betreft even irritant als Marokkanen die overal roepen dat ze gediscrimineerd worden. Leef je leven en laat mij verdomme met rust, wil je homo zijn moet je zelf weten maar blijf aub ver uit m'n buurt.
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.
pi_164251228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef vigen98 het volgende:
Een stel halfnaakte mannen die op boten zitten te dansen met pruiken voor 2 weken lang. Heb je geen leven ofzo? Vieze mensen :r
Maar die zogenaamde ''vieze mensen'' hebben meestal wel mooi afgetrainde lichamen, iets waar menig Fokker jaloers op kan zijn. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_164251350
Een grote misvatting die sommige mensen lijken te hebben is dat het een soort dag is om mensen te overtuigen van het accepteren van homoseksualiteit. Dat is een foute benadering. De Gay Pride is het vieren van de vrijheden die je in een land als de onze hebt voor mensen met een andere geaardheid. Net als dat 1 mei een dag is voor de arbeidersbeweging om hun overwinningen te vieren.
pi_164251378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef vigen98 het volgende:
Mooi, van mij mogen ze dat hele belachelijk optreden wel afschaffen. Je ziet hetero's toch ook niet op boten half naakt dansen? Wat is dat voor dom idee?
Zoals ik al zei gaat het om het vieren van de vrijheden die je hebt.
pi_164252274
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
ISIS leden mogen een kogel koppen van mij :)
pi_164252364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Ga je je laten ombouwen Hakuna?

Of mag je dat zo niet noemen? :@
pi_164252926
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

ISIS leden mogen een kogel koppen van mij :)
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?
pi_164253178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.
pi_164253276
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?
Flikker toch op. Dit is van hetzelfde niveau als jij bent voor snelwegen dus ook fan van Hitler. Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes. Ik ben mensen van Canada tot aan Bangladesh tegengekomen met dezelfde ideeën over Nederland.
pi_164253388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes.
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.
pi_164253409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.
een botenhater :o
pi_164253420
Bootjes zijn leuk....
pi_164253426
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:25 schreef FANN het volgende:

[..]

een bpotenhater :o
pi_164253460
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Nee
Dus gaat het je gewoon omdat ze homo zijn?
pi_164254879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Dat bedoel ik dus, dat heb ik ook nooit geweten, altijd gedacht dat het alleen die parade was en het feest erom heen. Wat voor activiteiten zijn er dan nog meer in de overige 13 dagen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 23:35:33 #188
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164255633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164256140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:42 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.
Precies. Zint het je niet, dan blijf je weg.
Het boeit me niet of zo,n parade er is maar waarom zouden we het een ander verbieden. Wees blij dat dit gewoon in Amsterdam (nog) kan.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_164256664
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.
Je zeikt mensen af en gaat vervolgens lopen klagen als iemand jou afzeikt vanwege je domme gezeik. Als je zelf stopt met afzeiken is de kans om afgezeken te worden een stuk kleiner. Mocht je nog een vriendje zoeken met dezelfde plaat voor zijn kop qua eigen gedrag pm Atak.
pi_164257619
Gay pride is op en top vrijheid.

Maar dat expressieve exhibitionisme van de Canal pride hoeft voor mij niet. Een beetje too much.

Niettemin gun ik die scene hun dingetje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_164258458
Ik heb moeite met bezopen voetbalfans. De hele stad door in die kleuren, lallen, bleren en overal pissen, waarom kunnen ze dat niet achter gesloten deuren doen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_164259527
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
Platrechts conservatisme is dan ook uitermate populair tegenwoordig.
Dankzij typetjes zoals jou. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164259757
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:Sowieso moet je niet te veel luisteren naar laagopgeleide mannen buiten de Randstad.
Waarom niet?
pi_164263025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 01:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dankzij typetjes zoals jou. ;)
Ja, ik ben het grote brein achter conservatief-rechts en afkeer van homoseksualiteit.

Wat ben je toch een dieptrieste retard.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:37:01 #197
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164264100
Die Canal Parade is toch steeds braver geworden?
Vroeger was het tenminste nog lekker edgy, een bende halfnaakte geile beren en berinnen op bootjes.
Nu is het vooral tam en family-proof. En dringen geblazen bij de afdeling corporate; bedrijven en overheden willen maar wat graag een eigen boot, met hapjes en drankjes, om de wereld te laten zien hoe inclusief hun personeelsbeleid wel niet is. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164264135
Bij homo,s draait bijna alles om sex. Blijkbaar kunnen ze niet meer dan dat. Het zal op die boten weer bevestigd worden.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:41:24 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164264136
Ik ben er nooit geweest, geen behoefte aan. Net als met carnaval: ik gun iedereen zijn eigen feestje, zolang ik er maar niet hoef bij te zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 10:42:07 #200
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164264142
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex.
Bij jou niet dan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')