Zoals ik al zei gaat het om het vieren van de vrijheden die je hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:25 schreef vigen98 het volgende:
Mooi, van mij mogen ze dat hele belachelijk optreden wel afschaffen. Je ziet hetero's toch ook niet op boten half naakt dansen? Wat is dat voor dom idee?
ISIS leden mogen een kogel koppen van mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel IS'ers eigenlijk. Ben je er eentje?
Ga je je laten ombouwen Hakuna?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef -Hakuna- het volgende:
Jammer dat de Gay Pride niet op 22 augustus valt anders had ik na mijn ziekenhuis afspraak bij het genderteam in het VUmc de Gay Pride aangedaan.
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS leden mogen een kogel koppen van mij
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Wie is er hier nu kinderachtig bezig?
Flikker toch op. Dit is van hetzelfde niveau als jij bent voor snelwegen dus ook fan van Hitler. Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes. Ik ben mensen van Canada tot aan Bangladesh tegengekomen met dezelfde ideeën over Nederland.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom post je dan zo begaan te zijn met hun lot en hun zaak te steunen?
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Zoals je hier in dit topic hebt kunnen lezen zijn lang niet alle homo accepterende mensen liefhebber van de botenparade en niet alleen IS mensen kijken naar stereotypes.
een botenhaterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vigen98 is een christenfundamentalist die iets tegen homo's heeft, niet iemand die geen 'liefhebber van de botenparade' is.
Dat bedoel ik dus, dat heb ik ook nooit geweten, altijd gedacht dat het alleen die parade was en het feest erom heen. Wat voor activiteiten zijn er dan nog meer in de overige 13 dagen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen wijzen op hun discriminerende en racistische meninkjes is tegenwoordig kinderachtig. Goed bezig hoor. Normaal zeg ik niks over mensen hun spelling, aangezien de mijne ook niet altijd geweldig is, maar als je mensen dom gaat noemen vanwege hun opleiding, geslacht en huidskleur zou je dat toch wel zonder fouten moeten doen.
Precies. Zint het je niet, dan blijf je weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:42 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Als je het niet opzoekt heb je er ook geen last van.
Je zeikt mensen af en gaat vervolgens lopen klagen als iemand jou afzeikt vanwege je domme gezeik. Als je zelf stopt met afzeiken is de kans om afgezeken te worden een stuk kleiner. Mocht je nog een vriendje zoeken met dezelfde plaat voor zijn kop qua eigen gedrag pm Atak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee het is kinderachtig om te gaan zitten zeuren over een spelfout, hou je liever bij het feitelijke onderwerp in plaats van mensen af te zeiken.
Dankzij typetjes zoals jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
Platrechts conservatisme is dan ook uitermate populair tegenwoordig.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:Sowieso moet je niet te veel luisteren naar laagopgeleide mannen buiten de Randstad.
Ja, ik ben het grote brein achter conservatief-rechts en afkeer van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dankzij typetjes zoals jou.
Bij jou niet dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:41 schreef Doom123 het volgende:
Bij homo,s draait bijna alles om sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |