Laatst een stuk van dat concert gezien, maar daar stonden volgens mij hoofdzakelijk homo's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van alles maar ik gok wel dat het leeuwendeel homo of lesbienne is ja
Brabo's heb ik al helemaal geen tolerantie voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef Karstman het volgende:
Ik vind die Canal Parade eigenlijk net zo erg als carnaval. Ga ff normaal doen en gewoon zuipen in plaats van je zo debiel te gedragen omdat je zo nodig moet laten zien dat je Homo of Brabo bent...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe homoacceptatie zo makkelijk direct op één lijn wordt gezet met die maffe Canal Parade.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist omdat door op die botenparade de stereotype homosexueel neer te zetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
het is gewoon een oversekste bende
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:37 schreef Hathor het volgende:
Die canal parade is gewoon een ranzige vertoning,
Of de gemiddelde voortuinenverzameling in een tokkiewijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag![]()
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag![]()
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.quote:
In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.quote:
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
Nederlanders?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.
Ja, dat aantal is onlangs bereikt.quote:
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.
En dan is dat liedje '15 miljoen mensen' nog maar 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.
Mwah, ik denk dat de homo acceptatie in Nederland groter is als waar dan ook ter wereld, dat er dan toevallig mensen zijn die hun ongenoegen uitspreken over zo'n canal parade veranderd daar weinig aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
Dat moet je juist wel doen, anders kun je nooit een gevoel van eigenwaarde ontwikkelen. Dit is echt basisschool materiaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
Zijn we toch ook? Elk jaar weer word het georganiseerd en honderdduizenden komen er op af.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind de Huishoudbeurs met al die pittige korte kapsels veel enger dan de Gay Pride.
Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk. De meeste zijn namelijk gewoon mensen die net zoals hetero's er niet zoveel voelen om half naakt op een boot te staan dansen in een latex pakje... Dus ik snap soms het argument dat ze dit doen voor acceptatie niet helemaal.
Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ware gezicht van de linksmensquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.
Ze zien ook echt overal geld in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |