abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164239985
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Volgens mij komt er van alles maar ik gok wel dat het leeuwendeel homo of lesbienne is ja :P
Laatst een stuk van dat concert gezien, maar daar stonden volgens mij hoofdzakelijk homo's.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:49:15 #52
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_164240013
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef Karstman het volgende:
Ik vind die Canal Parade eigenlijk net zo erg als carnaval. Ga ff normaal doen en gewoon zuipen in plaats van je zo debiel te gedragen omdat je zo nodig moet laten zien dat je Homo of Brabo bent...
Brabo's heb ik al helemaal geen tolerantie voor.
pi_164240069
Leuk feestje, alleen zoveel hommo's.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:51:33 #54
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_164240072
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe homoacceptatie zo makkelijk direct op één lijn wordt gezet met die maffe Canal Parade.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Juist omdat door op die botenparade de stereotype homosexueel neer te zetten
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
het is gewoon een oversekste bende
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:37 schreef Hathor het volgende:
Die canal parade is gewoon een ranzige vertoning,
Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag :{ :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_164240110
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:51 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik vraag me af hoeveel van die parade jullie in het echt hebben gezien, er zijn welgeteld 3 boten van de 80 waar je serieus van kan zeggen dat t mannen in leer/string/half naakt op staan.
De rest zijn commerciële en non commerciële partijen die hun steun aan de pride willen bijdragen, politieke partijen, defensie, de politie, vodafone, post.nl en vele anderen waar over het algemeen doodnormale mannen en vrouwen op staan die niet bloter zijn dan een gemiddeld terras op zaterdag :{ :')
Of de gemiddelde voortuinenverzameling in een tokkiewijk ;(
Ja doei.
pi_164240114
ben wel eens geweest. maar om maar even te zeuren; de acceptatie moet ook van twee kanten komen. ik voelde me niet echt thuis op dat feestje. misschien ben ik te duidelijk geen homo, qua uiterlijk, maar dan wordt je aardig genegeerd, soms zelfs met de nek aangekeken. terwijl ik het op zich juist super leuk vond en er helemaal voor open stond.

op de een of andere manier is het altijd de taak van de niet-homos om alles te accepteren. maar ik denk dat van de homo kant ook wel wat verwacht mag worden. als je je extreem gaat uitdossen en heel veel sex laat zien, tja... dan ga je voor het schock effect. snap ik wel, is misschien zelfs nodig, maar je zet jezelf ook wel in een hoek.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:54:32 #57
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_164240166
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.
pi_164240251
Maar maar we zijn zo tolerant.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:00:47 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164240308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:18 schreef AchJa het volgende:
Onderzoek onder 1600 mensen... :') _O-
Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164240319
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef loni55 het volgende:
In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164240333
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij een populatie van 16.000.000 nederlanders is dat een prima aantal voor een representieve steekproef. Belangrijker is dat de steekproef populatie representatief voor de onderzoekspopulatie is.
Het zijn er inmiddels al 17.000.000.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:02:51 #62
45206 Pietverdriet
pi_164240351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nederlanders?
pi_164240386
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nederlanders?
Ja, dat aantal is onlangs bereikt.

Edit: weliswaar door asielzoekers, maar toch...
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:04:52 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_164240398
Hoe staat het met de acceptatie van de Zwarte Cross onder hoogopgeleide Amsterdamse mannen? :')
Wat een onderzoek weer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_164240407
quote:

[..]

In vergelijking met oost Europa in ieder geval wel, hier komen geen hordes schuimbekkende kaalkopjes op de been om homo's aan te vallen.
Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
pi_164240444
quote:

[..]

En dan is dat liedje '15 miljoen mensen' nog maar 20 jaar oud. :{

Het gaat hard.
pi_164240457
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je moet jezelf nooit met iets ergers vergelijken en denken hoe geweldig je wel niet bent.
Mwah, ik denk dat de homo acceptatie in Nederland groter is als waar dan ook ter wereld, dat er dan toevallig mensen zijn die hun ongenoegen uitspreken over zo'n canal parade veranderd daar weinig aan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:10:51 #68
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_164240538
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Dat moet je juist wel doen, anders kun je nooit een gevoel van eigenwaarde ontwikkelen. Dit is echt basisschool materiaal.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:11:42 #69
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_164240556
quote:
Tolerantie is dat je alles leuk moet vinden?
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:13:56 #70
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164240594
quote:
Zijn we toch ook? Elk jaar weer word het georganiseerd en honderdduizenden komen er op af.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164240632
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind de Huishoudbeurs met al die pittige korte kapsels veel enger dan de Gay Pride.
Dit!

Mij hebben ze niks gevraagd maar ik heb er totaal geen moeite mee met die Gay Pride.
Ik begrijp ook niet waar die haat ineens weer vandaan komt. Nuja, ik weet het eigenlijk wel, maar snappen doe ik het niet. ;)
pi_164240663
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verder geen problemen mee, maar ik denk dat de Canal Parade wel een beetje verkeerd beeld geeft van homo's eigenlijk. De meeste zijn namelijk gewoon mensen die net zoals hetero's er niet zoveel voelen om half naakt op een boot te staan dansen in een latex pakje... Dus ik snap soms het argument dat ze dit doen voor acceptatie niet helemaal.
Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_164240695
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Daarin heeft de media dus een grote rol, want op tv zie je erg veel juist die paar "blote" boten.
Je kan het moeilijk de mensen die daar niet heen gaan en alleen het van tv kennen kwalijk nemen dat ze dat beeld hebben, want dat beeld wordt geschetst.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:20:02 #74
45206 Pietverdriet
pi_164240706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gebedel en gedram om acceptatie. Gewoon je eigen plek in de samenleving opeisen en tolerantie opeisen. Acceptatie en aardig gevonden worden eisen is niet alleen zielig, het is ook gewoon privéterrein waarop je je niet hebt te begeven.
Het ware gezicht van de linksmens
pi_164240737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad gehoord dat de Canal Parade dit jaar een nogal kuise, saaie, en super commerciele optocht wordt. Collega op mijn werk klaagde al dat de Parade eigenlijk van de homo's is afgepakt. Er zijn heel veel boten van bijv. Nuon en Ditzo die puur als uithangbord fungeren en geen enkele boodschap over homoseksualiteit uitdragen.
Ze zien ook echt overal geld in.
Ik vraag me af of die bedrijven wel weten dat niet iedereen er zo positief tegenover staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')