Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, doe er wat aan. En dan niet iets in de zin van 'doe eens normaal', maar iets wat wél echt acceptatie mag heten.
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Ik kom uit die stad. Ik weet wel hoe het gaat en ging. Ik gun de de homo het allerbeste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.
Daarom was ik altijd tegen en toen ik er voor het eerst kwam was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal bleek te zijn.
Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.
Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens.
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Ik g normaal met een ieder om. Als mensen, omdat zij bang zijn door afkomst of sexuele geaardheid , niet in de nacht naar huis durven breng ik hen soms. Ik begrijp het probleem niet.
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hierboven zei je volgens mij dat je homo's niet meer accepteert als er ook leernichten op een boot dansen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik accepteer iedereen. Het is voor mij niet nodig.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met homo's. Wat ik dan zeker niet nodig heb is zo'n dag.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Want dan heb je wel weer moeite met homo's?
quote:
Als christenen en ander conservatief tuig dan ook opgeborgen blijft, dan vind ik dat niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef hugecooll het volgende:
Die extravagante botenparade is ook het enige dat ik van die Gay Pride ken. Ik had geen idee dat dat twee weken duurt
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks. Er staat wat er staat: dat je dan wel weer moeite met homo's hebt.
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nooit. Dus geef het aan. Ik heb alleen niets met die parade. Maar geef het werkelijk aan. Mensen als jij maken het moeilijk.
Zit jij dan ook weer terug in je hok, met de deur op slot, zonder wifi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Over 20 jaar zal dit soort gedrag weer terug zijn waar het hoort: achter de voordeur en underground.
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik maak het voor jou moeilijk om homo's te accepteren?
Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Ik zie de Gay Parade niet als oplossing. Dat is gewoon een normale mening. Ben jij homo?
Wat een overtrokken reactie die ook nog eens nonsens is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, jij wil best homo's steunen maar je moet alleen niet kunnen zien dat ze homo zijn? Geen affectie in het openbaar, geen kusjes op de mond, geen handje vasthouden, geen 'nichterig gedrag'. Doe maar gewoon 'zoals wij' da's al gek genoeg.
Weten we dat ook weer.
Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een normale mening? Vind je dat belangrijk, dat meningen normaal zijn?
Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb over het algemeen geen probleem met mensen.
Haha, de grootste moslimhater van NWS blijkt in de moslim de trouwste bondgenoot in zijn denkwijze te hebben. Oh, de ironie bij dit soort domme mensen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:21 schreef Confetti het volgende:
Het is wat ik noem de Nederlandse ziekte. Alles wordt gedoogd en geaccepteerd zolang 'je er zelf geen last van hebt' . Van maatschappelijke normen en waarden is allang geen sprake meer in dit land. Maar niet getreurd, het conservatisme maakt langzaam weer zijn rentree. Door de invloed van immigratie maar zeker ook dankzij de Nederlanders. Waarom je als individu geen afkeer mag hebben tegen iets waar je niet rechtstreeks door wordt getroffen heb ik nooit begrepen.
Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze maar doen en zijn zoals jij normaal vindt.
Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Waarom de ruzie opzoeken? Ik ben erg voor vrij denken en zijn.
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Het grappige is dat de haters iets afkeuren dat enkel in hun hoofd bestaat, terwijl die parade compleet anders is en gewoon een heel net groot familiefeest is. Maar zij kennen enkel de beelden die hoernalisten (ook nogal een heteronormatieve wereld) eens per jaar een seconde of tien de wereld in slingeren en die kiezen dan voor dat korte shot altijd voor beelden van de exact 2 op exact 80 boten waar leernichten of een grote opblaasbare dildo op staan, daarmee heel bewust een vertekend beeld creërend dat beter scoort.
Daarom was ik toen ik nog net zo onwetend was als 90% hier altijd enorm tegen het evenement en toen ik er vorig jaar voor het eerst kwam (en op een boot stond) was ik compleet verbaasd over dat het radicaal anders was en allemaal doodnormaal en netjes bleek te zijn met voornamelijk gezinnetjes langs de kant.
Thuisblijvers hebben geen idee hoe het daadwerkelijk is, discussieren hierboven op basis van niet-aanwezige kennis, en daarom boeit hun mening ook gewoon geen reet.
Veel plezier vandaag mensen die wel gaan trouwens.
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan heb ik je eerdere berichten niet begrepen.
Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:39 schreef Elzies het volgende:
Het lijkt steeds meer op een Hetero-Parade. Volgens mij varen er steeds meer hetero's en reclameboten mee dan homo's.
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men wil iets bewijzen. Zelfs Van Gaal.
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:12 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Voor emancipatie moet je idd niet al te veel opvallen. Dat is een algemeen gegeven.
Veel mensen die moeite hebben met deze botenparade zouden evengoed moeite hebben met zo'n parade als die voor heteroseksuelen was.
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Buiten dat ik een hekel heb aan grote mensenmassa's is de kwaliteit van the Gay Parade verworden tot een commercieel BN-er feestje, ongeacht je homo bent of niet. Prima hoor, maar spreek je dan nog over een Gay Parade zoals in de beginjaren? Het gros van de boten dient als reclame-uithangbord en op het journaal laten ze alleen de topstukken zien zoals het lijkt of de gehele Parade één grote uitdossingsparade was.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Zoals ik al eerder zei hoorde je daar volgens mij nooit iemand over.
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Helpt het? Als het dat doet prima. In mijn jeugd werktte het al niet. Je accepteerd mensen of niet,
Correct.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kaas, dat is met alles, met voetbal zelfs ietsje meer. De beste stuurlui staan aan wal.
Geheel met je eens. Zoals vaker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als hetero heb ik er geen moeite mee. Maar ik zoek het ook niet bewust op. Met een vriendin ooit in zo'n homoclub geweest. Goed, feesten kunnen die gasten maar het is niet mijn ding. Dat mag toch ook gewoon?
Homoseksualiteit is van alle tijden en culturen. Hoewel (niet-) acceptatie ontzettende afwijkende golfbewegingen kent lijkt het mij vrij zinloos homo's onder sociale, maatschappelijke en religieuze druk weer de kast in te jagen. Uiteindelijk komen ze er toch weer uit.
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan mis je echt iets heel groots. Ik bracht in mijn jeugd al homo mensen nar huis omdat men gevaar liep en ik dat niet als normaal zag.
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw. Ja, dat is inderdaad echt heel groot. Dus nu mag je wel eisen dat ze normaal doen, toch?
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vraag niets. Waarom zo boos? Ben je homo en in de war?
Wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
Nederlandse Polder-gedoog-beleidquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, hetero en verbaasd hoe weinig mensen snappen van hun eigen uitspraken. Uitspraken als 'ik heb niks tegen homo's, maar die botenparade werkt bij mij averechts' tonen aan dat er bij dat soort mensen eigenlijk helemaal geen sprake is van acceptatie. Hoogstens van een soort voorwaardelijke tolerantie.
En kijk nu nog eens naar je eigen uitspraken hierboven. Misschien valt het kwartje dan eindelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jaroon het volgende:
We denken dat we het heel relaxed zijn over mensen zoals homo's . Daar zit het probleem.
Nee, mensen (en dus ook homo's) moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen. Maar canal pride gaat niet helpen voor homo-acceptatie. Het is de bevestiging van alle vooroordelen die vooral laagopgeleide witte-Nederlanders hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Want homo's moeten zich liever een beetje gedeisd houden, om geaccepteerd te worden?
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aan eigen uitspraken niet begrijpen? Alles.
Zolang ze maar normaal doen toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij valt mij aan. Ik zie het punt niet. Ik heb geen enkel probleem met homo's .
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook vrij merkwaardig dat je zo geïnteresseerd bent in op wat voor mensen ik val. Als ik homo was, was mijn mening dan minder waard?
Wanneer doen ze te gek en wanneer voel je je erbij betrokken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat maakt mij weinig uit. Niet te gek doen. Zolang ik er niet bij betrokken wordt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben zelf biseksueel. Als je geaccepteerd wil worden door onwetenden helpt het niet door halfnaakt tegen andere mannen aan te schuren.
Beetje verongelijkt gejammer dit. Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat die voorbeelden gebruikt worden als stereotypering van homo's. 'Best als je homo bent, maar niet zoals die paar leernichten op die boot' en dat dat stereotype gezien wordt als argument voor het niet accepteren van homoseksualiteit.
Dat 'je moet gewoon normaal doen'-denken.
Beetje wappie ben je wel he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:19 schreef Nintex het volgende:
De Unilever-Policor parade waar toevallig homo's ook aan mee mogen doen.
Het is een stom excuus voor BN'ers en politici om 1 dag per jaar te laten zien hoe geweldig tolerant ze wel niet zijn voor homo's, zodat ze die groep de rest van het jaar kunnen negeren.
Ik vind het zelf helemaal prima verder, maar ze zouden het bij die grote zwarte steen in Mekka moeten organiseren als een soort van flashmob. Allemaal stiekem met burqa's er naartoe schuiffelen en dan boem 'gay party'. Kijken aan welke kant van de historie de BN'ers en politici dan staan.
Dan zijn er vrij veel debielen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Alleen debielen maken die vergelijking 1 op 1 en gebruiken dat als argument.
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Nou, grappig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?quote:
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je generaliseert nu net zo erg als de mensen waar je het zelf over hebt, dat weet je?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en ik ben net zo erg als IS. Ik weet het.
Exact.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]blijf vooral stampvoeten.
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:24 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Beetje wappie ben je wel he?
Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Is ook gewoon gelul..het is juist de groep waar Wilders tegen ageert die compleet homofoob zijn (en toegeven een groot deel van zijn aanhang ook. )quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik heb Wilders nooit iets (negatiefs) over homo's horen zeggen
Jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wappie zijn de idioten die het organiseren. Vanmorgen riep er eentje dat Fortuyn(!) verantwoordelijk is voor de afname van homo acceptatie. Fortuyn, die van alle politici in Nederland het meest open was over zijn geaardheid.Ze zijn krankjorum.twitter:Ennodewitt twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 17:45:08Volgens organisator #gaypride komt afname acceptatie homo's door Fortuyn en Wilders. Echt waar. Net op @NPORadio1 reageer retweet
De staats TV zend propaganda uit voor het 'bekeren' van homo's tot de Islam.Wie is hier nu wappie?twitter:Nieuwsuur twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 18:53:46Imam Karrat heeft wel eens moslims met homoseksuele gevoelens binnen een half uur van gedachten doen veranderen. https://t.co/uXpnrIKTPn reageer retweet
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Mwau. Hij werkt internationaal samen met partijen die alles behalve positief staan tegenover homoseksualiteit.
1: Als je de schijn wil wekken dat je niet tegen homoseksualiteit bent, dan moet je niet gaan samenwerken met partijen die duidelijk laten merken dat ze homofoob zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Wilders draagt die boodschap zelf niet (actief) uit. Itt veel moslims.
In tijgerslip, met bomgordel, tijdens de hadjquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'f flashmob lijkt mij wel erg grappig
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:38 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Maar niet omdát die partijen niet positief staan tegenover homoseksualiteit.
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:41 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Nee, precies. Het is maar een detail. Ook als het om antisemitisme gaat?
Ohnee, Wilders heeft zelf tientallen keppeltjes thuis liggen.
Lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:43 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Klopt, niet relevant voor een samenwerking op andere gebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |